Tetradynamia: Tuntuu siltä, että Tetra tulkitsee monet tekemäni asiat joko oman täydellisyyteni korostamiseksi tai ylimielisyydeksi. Se ei noissa viesteissä kuitenkaan ollut tarkoitettua, vaan niiden merkitys. Emmekö me juuri silloin keskustelleet aiheesta, joka alkoi minun herättelystä? Kun satun mainitsemaan sen, niin olen sinusta ylimielinen, vaikka puhuisinkin totta? Tuntuu, että yritätä antaa sanoilleni uusia merkityksiä ja tehdä minusta tällä tavoin pahismaista. Hän on kuitenkin edistänyt peliä, joten hän on sanojen merkityksen vääntelystä huolimatta lievästi hyvismäinen.
Zey: Zey vaikuttaa hiljaisemmalta kuin yleensä. Yleensä hän edistää peliä ja pohtii paljon, mutta nyt hänen roolinsa ei ole niin näkyvä. Hän on mielestäni neutraali lähinnä sen takia, ettei ole kertonut mielipiteitä pelaajista.
zeremi: zeremi aloitti pelin äänestämällä Vampirea. Mielestäni se oli kyllä lievästi hyvismäistä, sillä äänet vievät yleensä peliä eteenpäin. Toisaalta äänessä ei ollut kovinkaan hyviä perusteluja eikä mitän kysymystä. haluaisin saada kyllä zeremiltä lisää materiaalia.
Arokiuru: Arokiuru on vaikuttanut hyvismäiseltä peliä edistävällä ja kantaaottavalla tyylillään. Hän on ollut myös aktiivinen. Pitäisin lievästi hyvismäisenä.
Hagrid:
Hagrid kirjoitti: Violet on ollut vaatimassa vähän liian agressiivisesti muilta listauksia pistämättä itse yhtä.
Olen kyllä ilmoittanut, että minulla ei ollut tuona hetkenä aikaa tehdä listausta. Tämän lisäksi pidät minua aina agressiivisena, ja sinun kirjoissasi agressiivinen tuntuu olevan sama kuin pahismainen. Mitä sinulle jää lopulta perusteluiksi?
Itsestäni tuntuu, että hagrid yrittää saada äänestyspakon hoidettua ja pelin etenemään tarttumalla minuun, kun Tetra on ensin tehnyt tilanteen otolliseksi. Pitäisin Hagridia tällä hetkellä lievästi pahismaisena. Tällä hetkellä
++HagridKuinka luotettavana muuten pidät viboja?
Vampire: Kun noita Vampiren viestejä katsoo, niin niistä jää aika vähän käteen mitään oikeaa. Kysyi hän yhden aktivointikysymyksen, mutta sen perusteella en ala väsäämään mielipidettä. Neutraali materiaalin puutteen vuoksi.