Seitsemän veljestä - Peli on päättynyt

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Seitsemän veljestä

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2013 19:50:23

Vampire kirjoitti:Mitä ajattelitte tehdä, jotta peli alkaisi ja jatkuisi aktiivisena?

Olemalla mahdollisimman aktiivinen, ja tuomalla mielipiteitä mahdollisimman paljon eteen. Eli oikeastaan käyttäytymällä aika normaalisti. :D

Violet, miksi jätit vastaamatta Vampiren kysymykseen ja sen sijaan esitit omat kysymyksesi?

Violet kirjoitti:Mikä on ingamehahmosi? Ja mikä on paras tapa jahdata pahiksia?

Ingamehahmoni on Juhani. Paras tapa jahdata pahiksia on varmaankin keskustella ja tuoda mielipiteitä esiin.

Tetra on näköjään kysellyt ja kyseenalaistanut asioita reippaasti. Itsellä on ainoastaan hämärä muistikuva Tetrasta jossain yhteisessä minipelissä (olisko ollut joku viidakko peli?), jossa Tetra oli enemmänkin vetäytyväinen ja oli petturi, nyt taas enemmän ehkä avoimempi ja peliä eteenpäin vievämpi = hyvis tällä kertaa?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Violet » 16.12.2013 20:18:26

Zey: Annoin tekojeni puhua puolesta, eli aloin aktivoimaan muita aktivointikysymyksellä, ja ilmeisesti onnistuin siinä, sillä siitä syntyi keskustelua.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Violet
Mafioso

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 17.12.2013 11:24:48

Arokiuru kirjoitti:Tetra: Tunnut olevan erityisen kiinnostunut muiden pelityyleistä. Tottakai on pelin kannalta äärimmäisen hyödyllistä tietää muiden strategioita, mutta silti.

Silti mitä?

Toisekseen, en millään muotoa voi sulkea puhtaasti hiljaisen (niin puhtaasti kuin nämä nyt koskaan esiintyvät) tarkkailijan taktiikkaa käyttäytymisestäsi pois, vaikka sitä tunnut toivovankin. (Miksi?) Tietenkään syys ei ole yksin sinun, ovathan muutkin hiljaa.

Violet: Oletko edelleen sitä mieltä, että olet onnistunut aktivoinnissa? Zeylle antamastasi vastauksesta paistaa tarpeeton itsetyytyväisyys, sanoisinpa jopa tietynlainen polleus.

Mielenkiintoisesti Zey arvioi, että hänelle paras tapa toimia on käyttäytyä "aika normaalisti". XD

Loppupäätelmä: Kun kukaan ei sano mitään, ei kenelläkään ole mitään sanottavaa, mistä puolestaan seuraa, että kukaan ei sano mitään. (erityisesti sinä, Hagrid!)
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

Palkinnot: 5

ViestiKirjoittaja Violet » 17.12.2013 13:54:39

Tetra: Nytkin käymämme keskustelu koskee minun pelin aktivointiani, joten voin todeta, että olen onnistunut aiheuttamaan keskustelua.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 17.12.2013 16:40:36

Tetra: Silti tunnut kyselevän paljon muiden taktiikoista, jopa huomioiden sen että niin tekeminen voi olla hyödyllistä.

Ja mitä tulee edelliseen viestiini siitä, kuinka hiljainen tarkkailutaktiikka ei kuulu omaan pelityyliini: en edelleenkään koe tätä taktiikkaa harrastavan, vaikka en myöskään koe yrittäväni tätä taktiikkaa myöskään työntää käyttäytymisestäni kokonaan pois tai mitenkään peittelevän. Tarkoitukseni aiemmin oli ainoastaan vastata pelitavastani esittämääsi kysymykseen, ja koin helpoimmaksi lähteä avaamaan sitä kertomalla, miten en pääasiassa koe pelaavani. En myöskään koe pelityylini olevan tässä kohtaa niin merkityksellinen aihe että toivoisin kenenkään uskovan siitä erityisesti mitään. Kuten sanoin, vastasin miten koin asian olevan, muiden uskomuksilla tämänhetkisestä pelitaktiikastani ei minulle sen suurempaa merkitystä ole. Näin ollen, kysymyksesi "Miksi?" onkin tässä kohtaa merkityksetön - pelin kulku näyttää, mihin suuntaan lähden tyyliäni kehittämään.
We're all stories in the end. Let's make it a good one. -The Doctor
Arokiuru
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 17.12.2013 16:45:03

Violet: Päätellen edellisestä viestistäsi, voimme todeta että käymme keskustelua keskustelusta, mikä kyllä on kieltämättä hieman kummallinen tapa keskustella. Oletko silti tyytyväinen aikaansaannokseesi, vai voisiko pelin sisältöä mielestäsi kehittää?

Zey: Olen tetran kanssa samaa mieltä että tapasi sanoa "käyttäytyväsi normaalisti" on mielenkiintoinen. Haluaisinkin esittää sinulle kysymyksen johon ei koskaan tunnuta saavan yksimielistä ja yksiselitteistä vastausta, mutta voit vastata omalta kohdaltasi: Määrittele normaali?
Arokiuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 17.12.2013 19:05:38

Arokiuru: Sisältöähän voi parantaa tekemällä pelaajalistauksia tai kertomalla muuten mielipiteitään muista pelaajista. Aloittaisin mielelläni, mutta nyt on kiire. Ehkä huomenna.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Zey » 17.12.2013 20:13:13

Arokiuru: Itselle normaalia on juurikin pyrkiä olemaan mahdollisimman aktiivinen, heitellä kaikkia mieleen tulevia asioita kehiin, kysellä jos joku asia jää epäselväksi, tehdä välillä listauksia, jolloin tulee yleensä mukavasti saatua kuva muista pelaajista. Välillä teen myös pelin loppupuolella, kun pelaajia ei ole niin kauhean vähän, niin pahisparilistauksia ja pohdin pelaajia pareittain, tässä se tosin ei onnistu. Miksipä käyttäytyisin normaalista poikkeavasti, kun itselle se normi tapa on tullut juurikin siitä, että niin sujuu peli parhaiten. :)

Mitä mieltä muuten olette, kun yleensä (ainakin niissä missä minä olen ollut mukana) minipeleissä on käytetty pisteyttämissysteemiä ja sen avulla selvitelty pahismaisimpia? (eli siis pahismaisille annetaan 7 pistettä, toiseksi pahismaiselle 6 jne.) Itse pidän systeemistä, sillä se selkeyttää mukavasti kuvaa muiden mielipiteistä, kun pelaajat joutuvat laittamaan muut pahismaisuusjärjestykseen.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 17.12.2013 20:51:57

Violet tuntuu kovin välttelevältä ja toisaalta myös ylimieliseltä. Lyhyitä viestejä joissa omia mielipiteitä ei ole. Kyselee muilta, mikä on tietysti hyvä, mutta mutta... Vastailee toisaalta neutraalisti ohjaten ja toisaalta taas ylimielisesti omaa erinomaisuuttaan korostaen

Arokiuru: Sisältöähän voi parantaa tekemällä pelaajalistauksia tai kertomalla muuten mielipiteitään muista pelaajista. Aloittaisin mielelläni, mutta nyt on kiire. Ehkä huomenna.

Välttelee ja ohjaa. Haluaisi tavallaan edistää hyvismäisesti peliä, mutta odottaa ehkä että muut ehtivät ensin, (toimia ohjeen mukaan) jotta voi sitten komppailla paremmin?

Zey: Annoin tekojeni puhua puolesta, eli aloin aktivoimaan muita aktivointikysymyksellä, ja ilmeisesti onnistuin siinä, sillä siitä syntyi keskustelua.

Ylimielisyyttä.

Tetra: Nytkin käymämme keskustelu koskee minun pelin aktivointiani, joten voin todeta, että olen onnistunut aiheuttamaan keskustelua.

Lisää ylimielisyyttä ja oman erinomaisuuden, hyvismäisen käytöksen, korostamista.

++Violet

Kysymys: Osaako joku (muu kuin Violet itse) sanoa, onko tällainen Violetille tyypillistä käytöstä. En muista hänen kanssaan pelanneeni, joten haluaisin näkemyksiä tähän.

Mitä tulee Zeyn ehdottamaan pisteytykseen, niin en fanita ko. menettelytapaa, mutta jos siien päätetään mennä, niin mikäs siinä.
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 17.12.2013 21:02:10

Tetra: Millä tavalla tunnun välttelevältä? Olen vastannut kaikkiin heitettyihin kysymyksiin. Jos viittaat siihen, että vältin pelaajalistauksen tekemistä tänään, niin minun täytyy kirjoittaa tänään essee valmiiksi, joten en usko ehtiväni tehdä listausta. Jotenkin tuntuu, että äänestät minua enemmänkin asenteeni vuoksi.

Ja vaikka kysymys ei ole minulle, niin vastaan silti. Tämä ei ole minulle tyypillistä käytöstä. Vain harvoin onnistun pelaamaan näin erinomaisesti! (lisää ylimielisyyttä ja erinomaisuuden korostamista sinun listaukseesi ;)) Ei, siis oikeasti, edellisistä peleistä ette löydä tälläistä asennetta peliä kohtaan, katsoitte sitten edellisiä pahis tai hyvis tai miksette vaikka erikoishahmo pelejäni.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 17.12.2013 22:11:18

Violet: Johan kerroin. Suojaudut ylimielisyyden ja nyt sitten liioittelevan vitsailun taakse. Tuosta pelityyliäsi koskevasta vastauksestasi en saa lainkaan tolkkua. Ymmärrän kyllä hyvin, että sinulla ei ole aikaa tehdä listausta juuri nyt, mutta mainitset listauksen kuitenkin ja ohjaat Arokiurua (ja muitakin) siihen sen sijaan, että olisit hiljaa ja tekisit listauksen kun kerkiät siitä numeroa tekemättä.

Huomasin juuri, että zeremikin on tässä pelissä mukana! (vai onko?) Enpä olisi uskonut, että näin pienessä pelissä ja lyhyessä ajassa joku onnistuisi katoamaan tutkasta näin totaalisesti. LOL
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 17.12.2013 22:16:58

Tetra: Kyllä, kannatin sitä, että muut kertovat mielipiteensä pelaajista, Listauksen laitoin vain yhdeksi tavaksi kertoa mielipiteensä. Onko sinula jotain sitä vastaan, että yritän saada muut kertomaan mielipiteitä? Vai kannattaisiko minun sinusta vain tehdä listaukseni hiljaa yrittämättä saada muita kertomaan mielipiteitään?
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 18.12.2013 05:11:26

Eihän minulla tokikaan ole mitään sitä vastaan, että sinä, tai kukaan muukaan, yrittää saada muut kertomaan mielipiteitään. :) Tämä nyt on tällainen "Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!" -tilanne. Sinä kerrot muille, miten tulisi toimia, sen sijaan, että näyttäisit konkreettista esimerkkiä. Ilman muuta kannattisi siis tehdä listaus ikäänkuin malliksi ja esimerkiksi muille, eikä vain sanoa: "Tehkää listoja!" Oikeasti tehdyssä listauksessa on sekin lisähyöty, että kansspelaajat saavat materiaalia siitä, mitä ja miten listantekijä miettii, mikä saattaa auttaa heitä jäsentelemään omia ajatuksiaan. Kenties (ilmeisesti??) kuitenkaan et, Violet, halua tätä materiaalia muille antaa, vaan pysyä saamapuolella?
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Hagrid » 18.12.2013 12:42:05

Päivää taas.

Alotetaan tällä Violetin ja Tetran kinastelusta. Violet vaikuttaa ylimieliseltä ja näyttää antavan muille käskyjä. Mikset näytä muille esimerkkiä?

Tetra on omasta mielestäni pelannut suhteellisen hyvismäisesti ja aktiivisesti. Peliä edistävästi.

Zey on taas osallistunut kivasti peliin, ehkei peliä edistävästi. Pidän hänen ehdotuksestaan tuosta piste systeemistä. Tosin aion mennä kuudella pisteellä koska enhän itse voi antaa itselleni pisteitä.

6 pistettä (epäilyttävin): Violet on ollut vaatimassa vähän liian agressiivisesti muilta listauksia pistämättä itse yhtä.

5 pistettä: zeremiltä ei oo tullu melkein yhtään mitään joten :/ tuli heti ääni Vampirelle ilman hurjasti perusteita joka vaikutti vähän hätiköidyltä.

4 pistettä: Zey heräs ja esitti kivan systeemin. Ei hirveesti mitään sanottavaa Zeystä. Aktiivinen like always.

3 pistettä: Vampire hyppäsi heti aktiivisesti mukaan kelkkaan ja vastasi kysymyksiin, kysyen niitä myös.

2 pistettä: Airokiuru on ollut aktiivinen ja vastaillut kysymyksiin kivasti pitkillä viesteillä.

1 pistettä: Tetra on ollu yks aktiivisimmista pelaajista ja edistäny peliä.

Näillä perustein: ++Violet
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 18.12.2013 15:03:18

En kyllä voi sanoa olevani vakuuttunut Violetin epäilyttävyydestä. Itselleni on välittynyt lähinnä halu saada peliä etenemään, vaikkakaan hänen metodinsa ovat olleet vähemmän tehokkaat kuin Tetralla. En myöskään allekirjoita väitettä Violetin itsekehuista/leuhkuudesta. Vaikkakaan en luota Violetiin 100% (ei sillä, tuskin kukaan täällä luottaa täysin keneenkään) uskoisin tässä vaiheessa että hän tekee sitä mitä väittääkin, eli yrittää pitää peliä aktiivisena.

Zeremi sen sijaan on hieman hämärä hahmo. Tämä johtuu luultavasti hänen viestiensä vähyydestä, mutta olen Hagridin kanssa samaa mieltä että hänen Vampirelle antamansa ääni oli hätiköity ja vähintäänkin kummallinen. Lisäksi perustelut ontuivat. Hänhän totesi että vaikka paras tilanne olisi että kaikki olisivat hereillä, kolme pelaajaa on parempi kuin ei yhtään.

++zeremi

Heräilehän sinäkin sieltä ;)
Arokiuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 18.12.2013 15:21:55

Arokiuru kirjoitti:Hänhän totesi että vaikka paras tilanne olisi että kaikki olisivat hereillä, kolme pelaajaa on parempi kuin ei yhtään.

Erehdyin yhdessä asiassa. Vampire sanoikin tämän vasta zeremin äänen jälkeen. Muita perustelujani en kuitenkaan muuta, ja haluaisin kysyä zeremiltä itseltään: miksi tämä ääni Vampirelle? Et ollut lähelläkään äänestyspakkoa, eikä peli ollut kestänyt niin pitkään, että kenestäkään olisi voinut muodostaa juuri minkäänlaista kuvaa.
Arokiuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja piikkisiili » 18.12.2013 17:33:36

Äänestystilanne:
1 Vampire (zeremi)
2 Violet (Tetradynamia, Hagrid)
1 zeremi (Arokiuru)

Päivä päättyy, kun joku pelaajista on saanut neljä ääntä.

Tulevat äänestyspakot:
Violet
Zey
Vampire
- Kaikilla heistä on 6 päivää aikaa äänestää
Tuhahtele vapaasti! -Omalla vastuullasi.
"-- oli ehdottomasti kiinnostava tuttavuus, vaikka aikaisempi tutkailu olikin jättänyt Piikkisiilistä vähän kyseenalaisen kuvan."- lautapeliopas.fi
piikkisiili
Kepitetty kyläläinen

Palkinnot: 15

ViestiKirjoittaja Hagrid » 18.12.2013 19:44:11

Kyselen pari kysymystä saadakseni lisää potkua peliin.

Violet: Eikö juuri se asenne pelaamiseen ja peliin ylipäätänsä anna niitä pahis tai hyvisviboja?

Airokiuru: Eikö pelissä kuulu kiinnittää huomiota muiden pelityyleihin?

zeremi: Miksi olet ollut vähemmän aktiivinen kuin muissa peleissä? Irl-kiireitä vai oletko pahis joka koittaa pysyä hiljaisena ja huomaamattomana?
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 18.12.2013 19:48:47

Hagrid: Kyllä, asenne vaikuttaa, mutta siinä on kyse myös tulkinnasta. Agressiivinen pelityyli ei suoraan tarkoita pahismaista, mutta jotkut pelaajat tulkitsevat sen jostain oudosta syystä pahismaiseksi. Ihmisen luonne vaikuttaa tämän pelityyliin, ja hänen luonteensa ei juurikaan vaikuta siihen rooliin, jonka hän sattumalta saa.

Siirtynen väsäämään listausta.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Violet » 18.12.2013 20:10:39

Tetradynamia: Tuntuu siltä, että Tetra tulkitsee monet tekemäni asiat joko oman täydellisyyteni korostamiseksi tai ylimielisyydeksi. Se ei noissa viesteissä kuitenkaan ollut tarkoitettua, vaan niiden merkitys. Emmekö me juuri silloin keskustelleet aiheesta, joka alkoi minun herättelystä? Kun satun mainitsemaan sen, niin olen sinusta ylimielinen, vaikka puhuisinkin totta? Tuntuu, että yritätä antaa sanoilleni uusia merkityksiä ja tehdä minusta tällä tavoin pahismaista. Hän on kuitenkin edistänyt peliä, joten hän on sanojen merkityksen vääntelystä huolimatta lievästi hyvismäinen.

Zey: Zey vaikuttaa hiljaisemmalta kuin yleensä. Yleensä hän edistää peliä ja pohtii paljon, mutta nyt hänen roolinsa ei ole niin näkyvä. Hän on mielestäni neutraali lähinnä sen takia, ettei ole kertonut mielipiteitä pelaajista.

zeremi: zeremi aloitti pelin äänestämällä Vampirea. Mielestäni se oli kyllä lievästi hyvismäistä, sillä äänet vievät yleensä peliä eteenpäin. Toisaalta äänessä ei ollut kovinkaan hyviä perusteluja eikä mitän kysymystä. haluaisin saada kyllä zeremiltä lisää materiaalia.

Arokiuru: Arokiuru on vaikuttanut hyvismäiseltä peliä edistävällä ja kantaaottavalla tyylillään. Hän on ollut myös aktiivinen. Pitäisin lievästi hyvismäisenä.

Hagrid:
Hagrid kirjoitti: Violet on ollut vaatimassa vähän liian agressiivisesti muilta listauksia pistämättä itse yhtä.

Olen kyllä ilmoittanut, että minulla ei ollut tuona hetkenä aikaa tehdä listausta. Tämän lisäksi pidät minua aina agressiivisena, ja sinun kirjoissasi agressiivinen tuntuu olevan sama kuin pahismainen. Mitä sinulle jää lopulta perusteluiksi?

Itsestäni tuntuu, että hagrid yrittää saada äänestyspakon hoidettua ja pelin etenemään tarttumalla minuun, kun Tetra on ensin tehnyt tilanteen otolliseksi. Pitäisin Hagridia tällä hetkellä lievästi pahismaisena. Tällä hetkellä ++Hagrid

Kuinka luotettavana muuten pidät viboja?

Vampire: Kun noita Vampiren viestejä katsoo, niin niistä jää aika vähän käteen mitään oikeaa. Kysyi hän yhden aktivointikysymyksen, mutta sen perusteella en ala väsäämään mielipidettä. Neutraali materiaalin puutteen vuoksi.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Hagrid » 18.12.2013 21:07:22

Violet: Niin luotettavana että sain yhdessä pelissä sinut (pahiksena) pois pelistä pelkästään vibojen avulla ^^
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Hagrid » 18.12.2013 22:07:11

Violet: Öhm, zeremin ääni oli hyvismäinen vaikka siinä ei ollut perusteita? Ok, mitä jos mä antaisin sulle äänen ilman perusteluita, olisko se sit hyvismäinen? :D Täs on tosin se ongelma että on yks pahis eikä kahta, joten ei ne voi olla pahiskumppaneitakaa. Tosin silloin kun oon ollu pahis, oon hyvistelly tosi paljon jotain pelaajaa, jolloin se on jostain syystä hyvistelly mua takas.
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 18.12.2013 22:23:41

Hagrid: itse äänestäminen on minipeleissä hyvä tapa saada peli alulleen, sillä siitä voidaan päätyä tilanteeseen, jossa kukaan ei uskalla äänestää ketään ennen kuin änestyspakot alkavat pakottamaan. Loppujen lopuksi, ääneen vaikuttaa perustelujen lisäksi myös sen ajankohta. Pitäisin tuota siirtoa pahikselle liian riskialttiina.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Violet » 18.12.2013 22:24:41

Hups. Tarkoitus oli kirjoittaa, että ilman sitä voidaan päätyä tilanteeseen.
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Hagrid » 18.12.2013 22:46:50

Violet: Tai sitten ovelana hämäyksenä? Zeremi on pelannut enemmän kuin yhden pelin, hän tietää jo mistä tunnistaa pahiksen kylässä ja olisi erittäin suuri mahdollisuus että hän olisi vetänyt "liian riskin vedon pahikselle" hämäyksenä.
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja zeremi » 18.12.2013 23:48:10

Huomenna kuulette musta kunnolla. Ollu rankkaa siirtyä jouluks kotiin ja tänään oli vuoden viimesen esseen palautus, joten kiirettä on pitänyt. Olo on nyt älyttömän väsynyt, joten painun pehkuihin. :)
zeremi kirjoitetaan sitten pienellä! :)
zeremi
Kyläläinen

Palkinnot: 2

ViestiKirjoittaja Arokiuru » 19.12.2013 00:09:10

Hagrid: Tietenkin kuuluu. Tämän olen jo eräässä aiemmassa viestissäni todennut, samalla kun puhuin Tetralle. Tässä näin:
Arokiuru kirjoitti:
Tottakai on pelin kannalta äärimmäisen hyödyllistä tietää muiden strategioita
Arokiuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 19.12.2013 07:39:13

Violet: Jos olisikin jäänyt maininnan tasolle, mutta kun toitotat omaa erinomaisuuttasi yhä uudelleen. Onko sinulla jokin erityinen syy korostaa sitä sen sijaan, että nauttisit vain seurauksista? Sinun kannaltasi (ja minun) on sangen valitettvaa, ettei kukaan ole vastannut esittämääni kysymykseen koskien pelityyliäsi muissa peleissä. Joko eivät kykene (minkä voin ymmärtää),tai eivät halua/koe tärkeäksi.(mitä en ymmärrä) Sanoit itse että pelaat nyt eri tavalla, kuin koskaan, mikä ei ainakaan hälvennä epäilyksiäni.

Syy miksi tartun Violetin itsetehostukseen on, että se saattaa olla tietynlainen suoja. Violet saattaa kokea tarpeelliseksi suojautua, koska on pahis ja siksi "yksin", mikä on poikkeava tilanne verrattuna yleiseen tilanteeseen, jossa pahiksella on kaveri josta hakea tukea ja turvaa. Hyvis puolestaan on tässä pelissä ihan yhtä yksin kuin muulloinkin, joten siinä mikään ei muutu.

Zeremi osittaa elonmerkkejä. Kiva! Vampire taas ei. Ei yhtään kiva!

Onko Violetin ääni Hagridille kostoääni? Sillä vain, että peruste sille on, että Tetra äänesti ensin. Joskus tuntuu, että kaikki hluavat äänestää eri pelaajaa, kun muu on "massaamista". Kuitenkin erityisesti minipelissä pitäisi pyrkiä tilanteeseen, jossa useampi pelaaja äänestää samaa, tai peli ei etene. (ok, etenee kuitenkin koska PJ:llä tai ainakaan pelimodella ei ole selkärankaa antaa päivän jatkua tarpeeksi kauan :() Myöntää toki pitää sekin, ettei Hagrid täysin vakuuta.

Hagrid: Kuinka monta peliä sinulla on takana (suunnilleen)?
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

ViestiKirjoittaja Hagrid » 19.12.2013 08:15:55

Tetra: 10 tällä foorumilla, 14 toisella fanifoorumilla.
Hagrid
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Tetradynamia » 19.12.2013 11:01:25

Istun junassa, eikä minulla ole muutakaan tekemistä, joten väsäsin tällaisen pisteytyslistan.

7 – Violet: Ilmeiset syyt. (kts. edellä)
6 – Vampire: Paapattaa alussa aktiivisuudesta ja aktivoinnista. Katoaa sen jälkeen kuvasta totaalisesti. Toki ymmärrän, että syitä tähän voi olla useampikin.
5 – Zeremi: Ääni Vampirelle, mutta perustelut sille ohuet ja hätäisetkin. Ehkä äänen tarkoitus oli aktivoida peliä, mutta siinäkin tulos jäi laihaksi. Lupaus paremmasta, sen toteutumista odotellen.
4 – Hagrid: Äänestää Violetia, ei tuo paljonkaan omia ajatuksiaan, mutta peli on vielä nuori. Lopultakin neutraali.
3 – Zey: Vielä edellistäkin neutraalimpi. Lisämateriaali olisi suotavaa.
2 – Arokiuru: Juttelee ihan mukavasti, ei kuitenkaan selkeitä näkemyksiä eri pelaajista.
1 – Tetradynamia: Ilmeiset syyt. :D

Loppupäätelmä: Vampire nousee listalla korkealle ja Zey putoaa vastaavasti matalalle, mutta tuota neutraalinelikkoa Vampire, Zeremi, Hagrid, Zey on vaikea sijoittaa tällä asteikolla täsmällisesti. (mikä on juurikin syy sille, miksi en tällaista listaa yleensä suosi). Nelikon sisällä jokainen voisi olla lähes millä paikalla hyvänsä. Jokaisesta olisi syytä kuulla vielä paljon lisää ja tilanne saattaa nopeasti muuttua paljonkin.

Hagrid: Miten on vibat osuneet noissa pelaamissasi peleissä kokonaisuutena?

Arokiuru: Onko äänesi Zeremille oikeaa epäilyä, herättelyä vai molempia? Jotain muuta? Jos useampia asiota, niin paljonko kutakin? [Esimerkki; 60% herättely, 30% äänestyspakon välttely 10% epäily]
Tetradynamia
Kepitetty kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa