Eläintarhassa - Ohi on!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Eläintarhassa 2.päivä päättyy ma 2.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 02.03.2015 16:05:18

Eli Susi äänestää minua, koska ajattelen pelin edistämisestä ja siihen tässä tilanteessa soveltuvista menetelmistä eri tavalla kuin hän. Tosin sanoen en sovi hänen muottiinsa. Olen myös jo aiemmin selittänyt näkemykseni siihen, miksi antiaktiivisista on parempi hankkiutua eroon ensi tilassa. Puhuin joo pesäeron ottamisesta, kyllähän sen pahismaiseksi tulkitsee jos välttämättä tahtoo.

Lisäksi: Niin tympeää kuin se onkin tässä on vakava mahdollisuus, että tarvitaan useampia varapelaajia, joita ei välttämättä löydy. Aivan erityisesti näin pienessä pelissä ei mielestäni ole varaa antaa pahiksille kovin paljoa tasoitusta antiaktiivisuuskuolemien muodossa, joten tämä olisi syytä minimoida.

Mielenkiintoista, kuinka Vuorikauris pohdiskelee äänestävänsä Pingviiniä tai Vesinokkaeläintä perusteena "hyvistely" (korjatkoon jos olen ymmärtänyt väärin). Pingviinin kohdalla en moista huomaa lainkaan ja Vesinokkaeläimen kohdalla, no jaa. Vuorikauris itse listassaan arvioi Vesinokkaeläimen kokemattomaksi, mitä saattaa ollakin, eikä Vesinokkaeläimen toiminta minusta vaikuta häiritsevän "hyvistelyltä". Vuorikauris kertoo "hyvistelyn" olevan hänelle punainen vaate, mutta mietin vain liehuuko se nyt, Vuorikauriin kaiken analyyttisyyden jälkeen, turhan kirkkaan värisenä kuitenkin?

Olisi aiemmin omassa ilmaisussa pitänyt korostaa päättäväisen toiminnan merkitystä enemmän. Näyttää käyneen niin, että oma päättäväinen toimintani, aikainen ääni Kummituseläimelle, nähdään vain sokeana rakkautena omaan teoriaan.
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 02.03.2015 16:32:34

Korjattavaa tossa näkemyksessä todellakin on, sillä ensinnäkin mun fiilis Vesinokkaeläimestä on enemmänkin että hän epäilyttää ennemminkin vahvan reaktionsa vuoksi liittyen siihen että oli puhetta pahiksesta joka sekoittaa pakkaa. Pingviini taas sen vuoksi että vaikka on aktiivisimmasta päästä, hänen pelityylinsä vain tuntuu hieman ststeriilille.

On kyl totta että vahingot pitäis minimoida, vähemmän elossa olevia antiaktiiveja todellakin tarkoittaa pienempää määrää tarvittavia varapelaajia. Pahisjahtiinkin on vielä aikaa jos ei antiaktiivikuolemia tuu, siispä ++Kummituseläin. Saat sit luvan keskittyä jatkossa aktiivisempiin pelaajiin :D
*Vuorikauris
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 02.03.2015 18:35:41

Vai olen minä steriili. :D Eipä ole kukaan vielä tuohon kastiin luokitellut pelihistoriani aikana, mitä se ikinä meinaakaan.

Kuitenkin, tässä hiukan pelaajapohdintoja, joita olen kasaillut automatkoilla ja keittiönpöydän ääressä tänään.

Muurahaiskarhu

Muurahaiskarhu aloittaa pelin tarttumalla aika rankasti Piikkisikaan a.k.a Odoshiin, näemmä henkilökohtaisella tasolla, johon liittyy tuo "pesäeron" ottaminenkin. Tuosta kommentista tulee heti mieleen pelaaja, joka ei pelkää tuoda esille vahvoja mielipiteitä, ja samalla linjallahan Muurahaiskarhu jatkaa myöhemmin Kummituseläimen suhteen. Outoa on kuitenkin, että Karhun mielipiteet muista pelaajista on todella laimeita. Tuntuu vähän epäilevän Vuorikaurista monessakin kohtaa, mutta ei luokittele häntä missään vaiheessa pahismaiseksi. Samanlaista pientä epäilyä laittaa myös Vesinokkaeläimelle, kuin myös myöhemmin minulle, Sudelle ja Piikkisialle. Kuitenkin vain Piikkisika pääsee Muurahaiskarhun pääepäiltyihin. Miksi näin? Muuta puhetta Muurahaiskarhulta ei sitten olekaan Kummituseläimen teorisoinnin lisäksi tullut, lukuunottamatta heräämättömien lynkkauksen puolustamista ensimmäisenä päivänä.
= Muurahaiskarhu on seisonut muutaman asiansa takana todella vahvasti, mikä tuo itselleni hyvismäistä fiilistä, koska pahiksena Karhun olisi turhahkoa olla niin jäykkä mielipiteissään ja herättää turhaa huomiota. Mikä kuitenkin häiritsee, on juurikin tuo häilyväisyys muiden pelaajien kohdalla. Mitään kunnollisia mielipiteitä ei tunnu olevan, ja Muurahaiskarhun koko pelipäivä on nytkin pyörinyt vain Kummituseläimen ympärillä. En osaa yksinkertaisesti laittaa Karhua vielä millekään puolelle, koska pelaa niin kummallisesti.

Seepra

Heräämisviestin jälkeen ilmoitti toisessa heräämisviestin kaltaisessa, ettei ole tullut puhumaan koska ei halua jauhaa samasta aiheesta mistä ollaan jo puhuttu. Kuten joku toinenkin jo sanoi, kyllä kai sitä olisi voinut tulla silti kertomaan jotain, vaikka juurikin sen että hei, puhutaan jostain muusta. Tuo yleensäkin, että seuraa peliä vain sivusta eikä kommentoi mitään, on epäilyttävää. Sen ääneen myöntämisestä sen puoleen en tiedä, koska Seepra olisi voinut valehdella vaikka olevansa irl-kiireinen.
On heräämättömän lynkkaamisen kannalla ensimmäisenä päivänä, muttei tee asialle mitään.
= Neutraali, voi olla eksynyt pahis tai eksynyt hyvis, ainakaan ei tunnu paljon pistävän painoarvoa pelille. Se ei oikein vielä kerro roolista mitään, joten jään odottelemaan lisämateriaalia.

Vesinokkaeläin

Aloittaa poikkeuksellisesti pelin pitämällä Piikkisikaa hyvismäisenä, mutta kyseenalaistaa kyllä hänen ristiriitaisia kommenttejaan. Uskoo kuitenkin Piikkisian lynkkautumiseen 1. päivänä (oliko tämä puheenhelinää vai olitko oikeasti sitä mieltä?) Piikittelee vähän Sutta, tuntuu jollain tasolla epäilevänkin tätä. Muurahaiskarhua sen sijaan pitää hyviksenä, ja luottoäänestää tätä. Plussaääni sen sijaan menee Delfiinille. Ensimmäisen päivän viestissä tulee pientä hyvistelyäkin, ja saatan olla nyt sinisilmäinen, mutta se tuntuu mielestäni jotenkin rehelliseltä.
= Aika vähän viestejä, mutta niihin nähden ihan hyvin asiaa. Enimmäkseen antanut hyvispointseja ja ollut heräämättömien äänestämisen kannalla, mutta tuntunut omalta osaltaan vievän peliä eteenpäin. Sanoisin näin enimmäkseen vibapohjalla, että hyvismäinen. Odotan edelleen sitä luvattua listausta.

Piikkisika

Aloittaa tällä hälinää aiheuttaneella paljastuksellaan, sen perään perustelee nimensä paljastamista (ei usko paljastuksen vaikuttavan peliin, mutta halusi herättää keskustelua). Lauseenmuodosta ("Koen itse kuitenkin pelin etenemisen muutamaa mielenpahoitusta tärkeämpänä") saa sellaisen kuvan että uskoi paljastuksen jotenkin vievän peliä eteenpäin. Miten, paitsi aiheuttamalla ensimmäisen päivän hälinää? Tuosta, ettei ole enää myöhemmin puhunut (esim. sen jälkeen kun Vesinokkaeläin huomautti kommenttiensa ristiriitaisuudesta) tulee mieleen lähinnä pahis, joka huomasi mokansa ja hiljentyi, ettei pilaisi itsensä ja pahistoverinsa peliä.
= Lievästi pahismainen, lähinnä siis tuon hiljentymisen takia. Katsotaan uudestaan, jos tulee puhumaan, riippuen tietenkin puheen sisällöstä.

Irl-kiireet puskee tähän väliin, joten joudun keskeyttämään listauksen... Jatkan vähän myöhemmin!
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 02.03.2015 20:07:46

Jatketaanpas tämä loppuun.

Napakettu

Napakettu kyseenalaistaa Piikkisian ja Vuorikauriin toimia, myöhemmin epäileekin näitä mielestäni ihan hyvällä teorialla, ottaen huomioon että Napakettu kirjoitti sen 1. päivänä. Vähän jututtaa Vesinokkaeläintä ja Seepraa, muttei muodosta näistä mitään selvää mielipidettä. On heräämättömien äänestämistä vastaan. Vastaa kyselyyni tavalla josta erityisesti pidän eli kyseenalaistamalla kysymykseni, mutta olisin kuitenkin halunnut kuulla vastauksen. Seuraavana päivänä pohtii yötappoa ja epäilee Sutta.
= Napaketun pelaaminen on ollut todella vakaata ja sinne kommentteihin on mahtunut aika fiksuja pointteja. Tällä hetkellä ei ole mitään, mikä hänessä saisi aikaan pahisviboja.

Susi

Susi aloittaa epäilemään Perryä (voi kihveli, olen unohtanut hyödyntää hienoa lempinimeä) vähän oudoin perustein; "kaksoiselämä"-kommentti kun selvästi viittasi, ainakin minun mielestäni, salatileihin. Eli vähän tyhjästä nyhjäisty epäily kaikenkaikkiaan, vähän jättää fiiliksen että Susi ei keksinyt mistä kirjoittaa, joten keksi sitten jotain epäiltävää. Sama fiilis jatkuu viestin loppuun, jossa toistelee Odoshista jo moneen kertaan todettuja asioita. Toisesta viestistä en saa irti yhtään sen enempää, paitsi sen että jatkaa vielä pahisteoriaansa Perrystä, kuin kerta kiellon päälle.
Kolmannessa viestissään sitten kyselee paljon. Huomioi Muurahaiskarhun ja Vuorikauriin linkittymisen, mutta mielipide heistä jää vähän auki. Eli pidätkö heitä pahiskavereina vai...?
Osa noista kysymyksistä on oikein hyviä, mutta suurimmasta osasta tulee sellainen väkisin väännetty fiilis, taas kerran.
Epäilee Muurahaiskarhua siitä, että tämä äänestää hätiköidysti ja Napakettua ensimmäisen päivän äänestä (mahdollinen pahistaktikointi). Lopulta äänestää Muurahaiskarhua.
= Mieleeni tulee Sudesta, että tämä yrittää parhaansa pahiksena. Viesteissä on tekstiä, mutta se teksti tuntuu pelkältä tilantäyttämiseltä. Eli pahismainen.

Kummituseläin

Kummituseläin saisi olla ylpeä siitä, miten paljon hänestä on puhuttu vaikkei ole vielä sanonut sanaakaan!

Vuorikauris

Aloittaa, kuten muutkin, vastustamalla Odoshin esilletuloa. Seuraavaksi Vuorikauris listaa päivänalun tapahtumat, mikä itsestänikin tuntuu hieman hassulle, sillä tässä kohtaa oltiin menossa vasta ensimmäisen sivun loppupuolella. Okei, Vuorikauris halusi selvittää tapahtumia itselleen, mutta noin pienen viestimäärän uskoisi olevan helppoa muodostaa jonkinlaiseksi tiivistelmäksi ihan omaan päähänkin, ja sen tuominen topiciin tuntuu lähinnä siltä, että Vuorikauris yrittää näyttää hyödylliseltä (pseudohyödylliseltä, kuten Karhu sanoi).
Olen Vuorikauriista sanonut tällaista aikaisemmin:

Minä menneisyydestä kirjoitti:Vuorikauris vetää viestissään aika yli tuon antiaktiivisen tapon analysoimisen, mikä minussa herätti hyvisviboja. Pahiksetkin kyllä analysoi omia tappoja myöhempää peliä varten hämätäkseen hyviksiä, mutta se että siitä kehtaisi oikeasti raapia monta kappaletta tekstiä, tuntuu aika uhkarohkealta pelaamiselta heti toisen päivän alkuun, varsinkin kun kaurista epäiltiin jo ensimmäisenä päivänä. Eilisen perusteella en oikein osaa vielä sanoa, mutta tuo viesti ainakin herätti vähän hyvisviboja sinne suuntaan.

Ja tästä olen edelleen jokseenkin samaa mieltä. Toisaalta Vuorikauris vaikuttaa rohkealta pelaajalta, joten pitäydyn mielipiteessäni varauksella.
Kummastelee Muurahaiskarhun ääntä ja listaa pelaajista ihan mielestäni hyviäkin pointteja. Pakko muuten kysyä vaikkei se välttämättä meinaa mitään, miksi "pakko sanoa henkilökohtaisesti, että --Napakettu"? Mitä henkilökohtaista siinä on, että luottoäänestät Kettua?
Loppuun äänestää Kummituseläintä. Eli olenko nyt pysynyt kärryillä; antiaktiivin äänestäminen johtuu siitä että pyritään minimalisoimaan antiaktiivikuolemia tappamalla yksi antiaktiiveista? Vau, taidan nähdä tässä jopa jotain järkeä.
= Vuorikauris on vaikea pelaaja, sillä toisaalta on pelannut aktiivisesti ja on siellä viesteissä hyviäkin pointteja, mutta jotkut ihan yksittäiset kommentit ja lauseenmuodot saa vibatuskellot soimaan (yleisestikin agressiivinen pelityyli saa aina minut varpailleni). Tässä vaiheessa en uskalla laittaa kumpaankaan kastiin.

Summa Summarum:
Hyvismäiset: Vesinokkaeläin, Napakettu
Neutraalit/Ei selvää mielipidettä: Muurahaiskarhu, Vuorikauris, Seepra, Kummituseläin
Pahismaiset: Piikkisika, Susi,

Jos nyt ajatuksena on se, että tehdään antiaktiivikuolemat mahdollisimman pieniksi, niin kai minunkin sitten pitäisi äänestää Kummituseläintä. Olen kuitenkin asiasta vääntänyt kättä koko päivän Karhun kanssa, joten ylpeyteni sanoo ei, ja onhan Kummituseläimellä jo kaksi ääntä joten tämä tuskin muuttaa mitään: ++Piikkisika (sitä paitsi hänkin on vaarassa tippua antiaktiivisuuteen).
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Seepra » 02.03.2015 20:42:30

Tjaa, en oo ehtiny viestejä lueskelemaan sitten perjantain (mitä nyt äsken katoin sivusilmällä uudet viestit läpi), koska Kylä ei jostain syystä lataa puhelimella ja koneelle en oo ehtiny ku vast nyt. Ja nyt kun sit ois kone auki ni ei oo aikaa. Ärsyttää. Mut koska äänestyspakko ja näköjään Kummituseläimen pelaaja on taas tiputtautunut niin ++Kummituseläin. Nyt on pakko rientää, see you on the other side (whatever that is).
*Seepra
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 02.03.2015 21:09:28

Päivä on päättynyt.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Zey » 02.03.2015 21:58:23

2.ilta

Sillä aikaa kun muut keskustelivat vilkkaasti, kenen aika olisi lähteä pois eläintarhasta, pieni Kummituseläin makoili kaikessa rauhassa lämpimällä maalla ja nappaili laiskasti maassa vikelteleviä hyönteisiä suihinsa. Kummituseläimellä ei ollut minkäänlaista aikomusta osallistua keskusteluun, mitä hän edes voisi sanoa? Ettei uskonut kenenkään kykenevän tekemään sellaista, mitä Papukaijalle ja Sorsalle oli käynyt? Sillä kyllähän joku selvästikin kykeni.

Kummituseläimen loikoilu ja laiskottelu ei kuitenkaan ollut kaikkien mieleen. Muurahaiskarhu muisti tuhahdella ja näyttää pitkää naamaa (siis todella pitkää naamaa, onhan kyseessä sentään Muurahaiskarhu) Kummituseläimeen päin aina välillä kesken keskustelun. Lopulta muutkin alkoivat kyllästyä moiseen toimintaan. Lopulta päätös oli tehty ja Muurahaiskarhu yllätti laiskottelevan Kummituseläimen täysin imaisemalla tämän hännän hampaattomaan suuhunsa. Siinä Kummituseläin sitten roikkui ja vikisi, kunnes hänet oli kylmästi heitetty ulos eläintarhasta. Sinne jäi suuret smaragdin vihreät silmät tapittamaan surullisina.

Äänet:
3 Kummituseläin (++Muurahaiskarhu, ++Vuorikauris, ++Seepra)
1 Muurahaiskarhu (++Susi)
1 Piikkisika (++Pingviini)
-1 Napakettu (--Vuorikauris)

Kummituseläin kuolee saatuaan eniten ääniä. Näin ollen hänen tilalleen ei enää etsitä varapelaajaa.

Kuolleet (3/11):

1.päivä: Delfiini – tavallinen hyvis
1.yö: Sorsa – tavallinen hyvis
2.päivä: Kummituseläin - tavallinen hyvis

Äänestyspakot:
Piikkisika, Pingviini, Vuorikauris, Seepra, Muurahaiskarhu,Susi

Piikkisika ei hoitanut äänestyspakkoaan, joten hänen tilalleen etsitään varapelaajaa.

Poissa:
Vesinokkaeläin 6. - 8.3.

Yö alkaa nyt ja päättyy huomenna kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Re: Eläintarhassa 2.yö päättyy ti 3.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 03.03.2015 21:00:08

3.aamu

Kun yö vaihtui taas aamuksi, eläimet heräilivät hiljaalleen uuteen päivään. Ennen nousemista Napakettu makoili ruohikossa unisena ja katseli ympärilleen. Kaikki tuntui olevan kunnossa, mitään epätavallista ei näkynyt. Sitten hänen huomionsa kiinnitti valkoinen kuu taivaalla, jonka vielä juuri ja juuri pystyi erottamaan kirkkaalta siniseltä taivaalta. Täysikuu. Se sai Napaketun nousemaan ja ravistelemaan turkkiaan. Eläintarhan herkkä sielu ja muusikko villiintyi aina täysikuisin, itki suruaan maailmalle. Nyt yö oli ollut hiljainen, jopa pelottavan hiljainen.

Hetken etsittyä Susi löytyi suuren kiven takaa kaunis turkki tahmeana. Vieressä oli pikkuinen olento puoliksi kerällä ja piikikäs häntä pystyssä, sydän pysähtyneenä säikähdyksestä. Sitä näkyä muut eläintarhalaiset eivät unohtaisi.

Kuolleet (5/11):
2.yö: Susi – tavallinen hyvis
Piikkisika – tavallinen hyvis (antiaktiivisuuskuolema)

Äänestyspakot:
Vesinokkaeläin, Napakettu

Poissa:
Vesinokkaeläin 6. - 8.3.

Päivä alkaa nyt ja päättyy lauantaina 7.3. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Re: Eläintarhassa 3.päivä päättyy la 7.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 04.03.2015 18:50:54

Mihinhän kaikki pelaajat taas kadonneet?

Tulin vaan ilmoittamaan että olen aika hissukseen huomisiltaan asti kunhan pääsen menoiltani.
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 05.03.2015 15:19:56

Mulla on nyt irlissä paljon kaikkea, kun on muutto takaisin kotipaikkakunnalle ja sen suhteen pitää tehdä yhtä ja toista. Tulin eilen äidin luokse käymään ja pääsen täältä kotiin perjantaina. Mulla sattuu perjantai illaks ja lauantai aamuks työvuorot, mutta yritän puhelimella saada viestit luettua ja viimeistään pe-la yönä kirjoittaa pidempää viestiä tänne ja antaa sen mukaan äänenkin. Menee pohdinnat uusiksi, kun mun pääepäilty Piikkisika paljastui hyvikseksi.
*Napakettu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 05.03.2015 22:00:34

Anteeksi kamalasti. Kuka olisi arvannut, että lomalla on vähemmän aikaa pelailla kuin arkena? Susi jopa tapettiin, ennen kuin ehdin vastata hänelle... Käyn nyt minulle osoitettuja kysymyksiä läpi ja pohdin myöhemmin muita pelaajia. (Joko yöllä tai huomenna aamupäivästä ennen kuin lähden poissaoloilemaan.)

*Susi kirjoitti:
*Vesinokkaeläin kirjoitti:Piikkisika on nyt kuitenkin saanut kannettavakseen ensimmäisen päivän kohauttajan ristin, ja todennäköisesti joutuu lynkatuksi, jos ei ketään muuta epäiltävää löydy.

Jos paljastaa identiteetin, niin mielestäsi heti joutuisi lynkattavaksi jollei jotain epäilyttävämpää löydy? Onko mielestäsi identiteetin paljastaminen pahismainen asia?

En sanonut, että minun mielestäni Piikkisika pitäisi lynkata tai että se olisi pahismaista. Yleensä juonittelupeleissä ensimmäisenä päivänä lynkataan kuitenkin joku kohauttanut, mikä on mielestäni väärin. Kyllähän Piikkisika joutui heti kohteeksi.

*Susi kirjoitti:
*Vesinokkaeläin kirjoitti:Huomasin kyllä ja moikkasinkin uutta Kummituseläintä

Miksi korostat sitä että olet jo moikannut uudelle Kummituseläimelle?

*Napakettu kirjoitti:Vesinokkaeläin tuossa perustelitkin, miksi äänestäisit Delfiiniä tai Sutta, mutta et Piikkisikaa. Sutta sanoit epäileväsi sen vuoksi, että hänellä ei ole mitään uutta sanottavaa peliin. Miksi sitten jätit Seepran pois?

Itseänikin jäi vähän ihmetyttämään miksi Vesinokkaeläin nimesit vain minut ja Delfiinin äänestysmahdollisuukseksesi? Seepra kun on itse kertonut että haluaa seurata peliä sivusta ja katsoa mihin tämä etenee, edistämättä peliä yhtään. Kuitenkin vaadit vain minulta jotain uutta ja omaa, miksi näin Vesinokkaeläin?

Korostin lähinnä omaa hupsuuttani: "Oho, en edes muistanut uuttaa pelaajaa, vaikka moikkasinkin sitä, derp". Seepraa kommentoinkin jo aikaisemmin (= en ajatellut häntä ollenkaan).

*Vuorikauris kirjoitti:*Vesinokkaeläin: Ilmeisesti kyseessä on hieman kokemattomampi pelaaja, sillä PNÄ ei tunnu olevan jo tuttu tapaus. Eniten ekan päivän käytöksessä kiinnitti huomiota se, että Vesinokkaeläin reagoi todellakin voimakkaasti kommenttiin peliä sekoittavasta pahiksesta. Vieläpä kun hän menee vakuuttelemaan sitä, ettei hän ole pahis eikä sekoita peliä. Henkilökohtaisesti mulle on punainen vaate tuo hyvistelyksi kutsuttu juttu, ottaen huomioon että Vesinokkaeläin tuntuu olevan hieman kokematon vaikkakin hyvin aktiivinen pelaaja, niin kävisi järkeen että hänelle ei ole vielä kehittynyt pahiksena tarvittavaa mielenlujuutta ja sen vuoksi sortuu hyvistelyyn. Itse sanoisin että hän vaikuttaa mielestäni lievästi pahismaiselta, todennäköisin pahispari olisi tällä hetkellä Muurahaiskarhu jolle on antanut julkisesti luottoa. (pesäeron otto?)

Määrittele kokematon. ;) Mitä tarkoittaa "(peräeron otto?)" tässä tapauksessa? Eikö luoton antaminen ole enemmänkin linkittymistä toiseen pelaajaan eikä pesäeron ottoa?

*Vuorikauris kirjoitti:Korjattavaa tossa näkemyksessä todellakin on, sillä ensinnäkin mun fiilis Vesinokkaeläimestä on enemmänkin että hän epäilyttää ennemminkin vahvan reaktionsa vuoksi liittyen siihen että oli puhetta pahiksesta joka sekoittaa pakkaa.

Vahva reaktio johtui vanhoista traumoista, niin kuin jo sanoinkin.

*Pingviini kirjoitti:Vesinokkaeläin

Aloittaa poikkeuksellisesti pelin pitämällä Piikkisikaa hyvismäisenä, mutta kyseenalaistaa kyllä hänen ristiriitaisia kommenttejaan. Uskoo kuitenkin Piikkisian lynkkautumiseen 1. päivänä (oliko tämä puheenhelinää vai olitko oikeasti sitä mieltä?) Piikittelee vähän Sutta, tuntuu jollain tasolla epäilevänkin tätä.

Uskoin niin oikeasti. Olin positiivisesti yllättynyt siitä, ettei Piikkisika pudonnut ensimmäisenä. Petyin kyllä myöhemmin antiaktiivisuuskuolemaan...
Ja kyllä minä ihan oikeasti epäilin Sutta, tuo "jollain tasolla" on vähättelevä.

Täytyy kyllä sanoa, että pelaatte kaikki valtavan hämmentävästi. Vanha kunnon vainoharhaisuus iskee jopa hyvismäisten pelaajien kohdalla ("Entä jos se onkin vain todella hyvä pahis?"). Mutta palaanpas tähän myöhemmin.
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vesinokkaeläin » 06.03.2015 15:56:29

Meitä on enää kuusi, joten pahiksia pitäisi jo kovasti saada kiinni. Jos tänään tulee harhalynkkaus, niin pelihän päättyisi siihen, sillä meitä olisi 5 ja yötapon jälkeen 4, jolloin pahiksia olisi kaksi ja hyviksiä kaksi, eli pahikset voittaisivat. Tilanne on siis erittäin huono... Mutta jos tänään onnistumme lynkkaamaan pahiksen, niin 3. yön jälkeen on jäljellä 4 pelaajaa, joista 1 on pahis. Jos 4. päivänä tulee harhalynkkaus, niin kolmen pelaajan joukossa on yksi pahis, ja 4. yönä pahikset voittaisivat. (Laskinko oikein?)

Leirille lähteminen sattuu nyt mahdollisimman huonoon paikkaan. Eihän teistä osaa nimittäin yhtään sanoa, että kuka voisi olla pahis, eikä minulla enää edes ole aikaa tehdä mitään isoa hienoa listausta.

Napakettu ja Pingviini vaikuttavat hyvismäisiltä: ei ole mitään syytä epäillä, molemmilla on ollut tasaista peliä ja hyviä pointteja, mutta tässä iskeekin se vainoharhaisuus, josta olenkin jo maininnyt. Napaketun epäonnistunut pelastusyritys olisi esimerkiksi ollut pahikselle helppo ja riskitön tapa saada hyvispisteitä. Kuitenkin Napakettu vaikuttaa hyvikseltä ja pelastusyritys vilpittömältä. Pingviiniä vastaan minulle ei ole mitään sanottavaa, siispä kuittaan ainakin äänestyspakkoni sillä, että annan negatiivisen ääneni näin: --Pingviini
Kirjoittelen tätä viestiä tässä kiirepaniikkistressin siivittämänä, enkä vielä edes tiedä, että osaanko antaa kenellekään lynkkausääntäni. Siirryn nyt pohtimaan muita pelaajia.

Muurahaiskarhun takertuminen Kummituseläimeen ja yhteen teoriaan on valtavan hämmentävää. Alussa Muurahaiskarhu tuntui järkevältä, mitä yhtäkkiä tapahtui? Muurahaiskarhu on arveluttava, ehkä epäilyttävä. Mitäs nyt meinasit, kun Kummituseläin ja Piikkisika (helppoja kohteita muuten molemmat) paljastuivatkin hyviksiksi? Jaa, tähänpä ei taidakaan vastausta tulla, sillä Muurahaiskarhu ilmoittikin olevansa poissa tämän viikonlopun. Se tarkoittaa sitä, että Pingviini, Napakettu ja Vuorikauris ovatkin sitten keskiössä (voihan Seeprakin äkkiä aktivoitua, mutta...).

Vuorikauris on vaikea tapaus. Kertoo epäilevänsä minua ja Pingviiniä, mutta äänestää kuitenkin Kummituseläintä "vahinkojen minimoimiseksi" ja melkein kuin Muurahaiskarhun mieliksi (tosin Muurahaiskarhun pitäisi sitten sen jälkeen keskittyä aktiivisiin pelaajiin.) Vuorikauris on analysoinut paljon yötappoja ja tehnyt harhalynkkauskaavoja, mutta muuta hänestä ei paljon tulekaan mieleen. Vuorikauris vaikuttaa fiksulta ja kokeneelta pelaajalta, joka luultavasti osaa pelata myös pahista luontevasti ja rohkeasti. Vuorikauris ja Muurahaiskarhu linkittyvät mielenkiintoisella tavalla koko pelin ajalta.

Seepra on hiljainen ja harmiton, vai onko? Pahiksenhan olisi hyvä tuolla tavalla lurkkia varjoissa, kun kaikki keskittyvät muihin pelaajiin.

Muurahaiskarhun, Vuorikauriin ja Seepran välillä on erittäin vaikea päättää. Seeprasta ei tiedä yhtään, hän voi olla myös kiireinen hyvis. Voisivatko Muurahaiskarhu ja Vuorikauris olla pahiskaverit? Vuorikauris mietityttää tällä hetkellä eniten. Syteen tai saveen: ++Vuorikauris

Kamalaa, kun nyt pitää lähteä eikä kerkeä enää ottaa osaa tähän päivään. Toivottavasti saamme pahiksen kiinni ja pääsen vielä pelailemaan 4. päivänä. Tsemppiä!
*Vesinokkaeläin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 06.03.2015 17:47:01

*Vesinokkaeläin kirjoitti:
*Vuorikauris kirjoitti:*Vesinokkaeläin: Ilmeisesti kyseessä on hieman kokemattomampi pelaaja, sillä PNÄ ei tunnu olevan jo tuttu tapaus. Eniten ekan päivän käytöksessä kiinnitti huomiota se, että Vesinokkaeläin reagoi todellakin voimakkaasti kommenttiin peliä sekoittavasta pahiksesta. Vieläpä kun hän menee vakuuttelemaan sitä, ettei hän ole pahis eikä sekoita peliä. Henkilökohtaisesti mulle on punainen vaate tuo hyvistelyksi kutsuttu juttu, ottaen huomioon että Vesinokkaeläin tuntuu olevan hieman kokematon vaikkakin hyvin aktiivinen pelaaja, niin kävisi järkeen että hänelle ei ole vielä kehittynyt pahiksena tarvittavaa mielenlujuutta ja sen vuoksi sortuu hyvistelyyn. Itse sanoisin että hän vaikuttaa mielestäni lievästi pahismaiselta, todennäköisin pahispari olisi tällä hetkellä Muurahaiskarhu jolle on antanut julkisesti luottoa. (pesäeron otto?)

Määrittele kokematon. ;) Mitä tarkoittaa "(peräeron otto?)" tässä tapauksessa? Eikö luoton antaminen ole enemmänkin linkittymistä toiseen pelaajaan eikä pesäeron ottoa?

Oho, taisi tässä todellakin mennä puurot ja vellit sekaisin ja todellakin sekoitin linkittymisen ja pesäeron oton keskenään, hehe ^^' Joka tapauksessa, vaikka Vesinokkaeläimellä on poissaolo, se ei tarkoita, että hänet voi jättää rauhaan, koska tilanne todellakin on toi do or die. Viimeisin viesti herätti mussa hieman hälytyskelloja, sillä antoi luottoa äänestyspakon suorittamisena Pingviinille, koska hänestä ei oikeastaan ole sanottavaa. Olisiko tossa oikeasti kysymys alustuksesta, jolla Perry oikeasti haluaakin vaikeuttaa elämää vaikeuttamalla Pingun ulosäänestämistä. Pingu kun ei kuitenkaan ole kaikkien kirjoilla se hyvismäisin pelaaja, ja siten potentiaalinen lynkkauskohde. Napakettua hän piti hyvismäisenä vaikka tapaus Delfiini painaa, se saattaisi olla myös hyvä tekosyy sille, miksei äänestä Napakettua Pingviinin sijaan. En oikein tiedä, jos Vesinokkaeläin on pahis, olisin aika lailla valmis sanomaan että Pingviini on hänen pahisparinsa. Rehellisesti sanoen meillä on todella paha paikka sillä Muurahaiskarhu on poissa, eikä hän äänestänyt ennen poissaoloaan. Koska ääniä ei voi peruuttaa, pahiksilla on mahdollisuus manipuloida äänestystuloksia tehokkaasti jos yksikin ääni menee hyvikselle. Toisin sanoen, vaikka nyt himottaisikin heittää Muurahaiskarhulle ääntä en oikein uskalla tehdä sitä nyt.
*Vuorikauris
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 07.03.2015 02:19:09

Itselläni on tällä hetkellä epäilykset ja luotot niin sekaisin kun kaksi pääepäillyistäni (Piikkisika ja Susi) kuolivat, että ajattelin lähteä katselemaan tilannetta uudelleen kaikkien mahdollisten pahisparien kannalta. En tiedä saanko kaikkia listattua kun on tässä kaikkea muutakin tekemistä, mutta jatkan viimeistään sitten huomenna. :)
Laitan tähän vielä kertauksen vuoksi (lähinnä itselleni) eiliset mielipiteeni pelaajista:
Hyvismäiset: Vesinokkaeläin, Napakettu
Neutraalit/en osaa sanoa: Muurahaiskarhu, Seepra, Vuorikauris
Pahismaiset: -

Vesinokkaeläin & Muurahaiskarhu

Ensimmäisen kerran linkittyvät tässä kohtaa:

Muurahaiskarhusta saan kyllä hyvisvibaa: hän on ollut aktiivinen ja analyyttinen ja puhunut järkeviä. Lisäksi maailman ilmiselvin pesäeron tekeminen olisi huono pahistaktiikka ja haluaisin uskoa, ettei kukaan sortuisi sitä kokeilemaan. (Niin niin, käänteispsykologia ja kaikkea, mutta silti. Oikeasti.) Hänelle voisin antaa luottoääniä

Tässä näen kaksi vaihtoehtoa: 1) Pahistaktiikka joka sopii Vesinokkaeläimen rohkeaan pelityyliin: ottaa heti alkuun pesäeron antamalla Muurahaiskarhulle hyvisvibaa, koska yleensä pahisten ei oleteta niin tekevän. Tai 2) Vilpitön hyvisluotto. Tämäkin sopii Perryn pelityyliin, koska on antanut aika suoria mielipiteitä pelaajista.

Seuraavaksi Muurahaiskarhu omistaa koko viestinsä Perrylle:

Vesinokkaeläin reagoi yllättävän voimakkaasti Suden sohaisuun peliä sekoittavasta pahiksesta. Osuiko se kenties erityisen arkaan paikkaan, liian lähelle totuutta? Mielenkiintoisesti Vesinokkaeläin nostaa Suden suoriutumisensa perusteella lynkattavien top 2:een, vaatien tältä jotain "uutta ja järkevää".

Itseäni mietityttää nyt, miksi Vesinokkaeläin tarttuu Suteen, mutta jättää vaikkapa Piikkisian rauhaan? En juuri näe, että Piikkisika olisi merkittävästi Sutta paremmin esiintynyt, hänestähän ei alun nimenpaljastusgaten jälkeen ole kuultu yhtään mitään.

Perry perustelee kantojaan ja luottoäänestää Muurahaiskarhua. Tästä skenaariosta tulee pahispariutta enemmän mieleen se, ettei Perry haluaisi Muurahaiskarhun epäilevän häntä enempää ja näin luottoäänestää tätä. Toisaalta Perry vihjaili jo aiemmin äänestävänsä tätä, joten tuosta on vaikea sanoa, mikä lopulta oli Perryn motiivi.

Muurahaiskarhu keskittyy seuraavissa viesteissään lähinnä Kummituseläimeen ja Perry pysyy hiljaa. Seuraava linkittymä onkin sitten jo Perryn viimeisimmässä viestissä:

Muurahaiskarhun takertuminen Kummituseläimeen ja yhteen teoriaan on valtavan hämmentävää. Alussa Muurahaiskarhu tuntui järkevältä, mitä yhtäkkiä tapahtui? Muurahaiskarhu on arveluttava, ehkä epäilyttävä. Mitäs nyt meinasit, kun Kummituseläin ja Piikkisika (helppoja kohteita muuten molemmat) paljastuivatkin hyviksiksi? Jaa, tähänpä ei taidakaan vastausta tulla, sillä Muurahaiskarhu ilmoittikin olevansa poissa tämän viikonlopun.

Eli loppujen lopuksi luotto kääntyi epäilyksi, ilmeisesti juurikin tämän karhun teorisoinnin takia. Perry epäilee häntä, mutta päätyy kuitenkin äänestämään Vuorikaurista. Tuli tästä mieleen että jos Vuorikauris kuolisi ja paljastuisi hyvikseksi, Perryn olisi helppo purkaa epäilyksensä (joka linkittyy jokseenkin vahvasti siihen, että Vuorikauris ja Muurahaiskarhu on pahispari) ja siirtyä johonkin toiseen. Joka näin olisi aika viisas pesäeronotto.

= Tämä pahispari voisi olla mahdollinen. Toisaalta heidän välisensä linkittymät ovat olleet aika varovaisia mikä ei sovi kummankaan rohkeaan pelityyliin. Sanon siis että en pidä todennäköisimpänä, mutta mahdollisena.

Vesinokkaeläin & Seepra

Perry on epäilemässä Seepraa heti kun tämä heräilee kunnolla:

// Seepra väliin. Eikö olisi silti kannattanut ottaa keskusteluun osaa sen verran, että olisit vaikka sanonut, että on turhaa jauhaa Piikkisiasta? Aina kannattaa ottaa kantaa. Vai tahdoitko tietoisesti pysyä keskustelusta sivussa?

Siihen Seepra vastaa aika neutraalisti, samassa viestissä vielä esittää mielipiteensä Perryn kysymykseen. Aika hajuton viesti kokonaisuudessaan (niinkuin tietenkin koko Seepran muukin peli).

Perry kirjoitti:Seepra oli niin neutraali ja hiljainen, että hän pääsi livahtamaan mielestäni. Olin sitä paitsi koko ajan lähes 100 % varma, että äänestäisin heräämätöntä. Nyt toisen päivän aikana yritän tietenkin miettiä laajemmin (= listaus tms), että ketä äänestän.

(vastaus Napaketulle)

Unohtaisiko pahis toverinsa tuosta vain? Jotenkin en usko, yleensä se pahiskaveri mainitaan edes pienesti viestin sekaan. Tästä kommentista saan vähän sellaisia fiiliksiä, etteivät olisi pahiskavereita.

Seepra on hiljainen ja harmiton, vai onko? Pahiksenhan olisi hyvä tuolla tavalla lurkkia varjoissa, kun kaikki keskittyvät muihin pelaajiin

Pientä pesäeronottoa, tai pelkkää tekstintäyttöä.

= Tuon yhden kommentin takia en olisi heti niputtamassa näiden viestien perusteella Perryä ja Seepraa pahiskavereiksi.

Vesinokkaeläin & Napakettu

Perryn ja Ketun ensimmäisen sivun "yhteenotot" ovat hyvin rauhallisia, juttelevat keskenään mutta ovat samaa mieltä asioista. Seuraavalla sivulla Napakettu huomioi muiden joukossa myös Perryn, joka miettii aikaista äänestämistä. Perry kysyy vastauksessaan, ketä Napakettu äänestäisi (seuraavassa viestissään Kettu "vastaakin" tähän äänestämällä Piikkisikaa). <- tuossa kyseisessä viestissä pohdiskelee pelaajia, mutta Perrystä ei muodosta minkäänlaista mielipidettä vaan kyselee tältä Seeprasta Uusimmassa viestissään Perry kirjoittaa Napaketusta näin:

Napaketun epäonnistunut pelastusyritys olisi esimerkiksi ollut pahikselle helppo ja riskitön tapa saada hyvispisteitä. Kuitenkin Napakettu vaikuttaa hyvikseltä ja pelastusyritys vilpittömältä

= Napakettu ja Perryhän ovat pelaajat, joille eilen annoin luottoa. Tästä kontekstista kokonaan irrotettuina he kuitenkin voisivat olla pahispari, koska välisensä kontakti on ollut kovin pehmoista ja neutraalia (esim. viimeisessä viestissään Perry nostaa esille Napaketun mahdollisen pahistaktiikan, mutta päätyy pitämään häntä kuitenkin vilpittömänä).

Vesinokkaeläin & Vuorikauris

En huomannut heidän kommukoineen mitenkään merkittävästä ennen Perryn ääntä, joten siirrytään suoraan siihen: en usko, että pahis olisi äänestänyt kaveriaan tässä tilanteessa. On viimeinen päivä aikaa saada toinen pahiksista kiinni, eikä kukaan ollut vielä tuonut julki tänään mielipidettään Vuorikauriista, eli Perryltä (ja Vuorikauriilta) olisi aika älytön teko taktikoida äänestämällä pahiskaveria. Tilanne olisi toinen, jos Vuorikauris olisi saanut tänään vähänkään epäilyjä niskaansa, tai tilanne ei olisi sellainen, että pahikset ovat yhden siirron päässä voitosta.

= En pidä tätä pahisparia todennäköisenä.

Muurahaiskarhu & Seepra

// Katsohan Seepraa! Sivistynyt yksilö, vaikka mauttomaan raitakuosiin sonnustautuukin. :D

Muita tarjokkaita antiaktiivisiksi pahiksiksi ovat Piikkisika ja Seepra. Miksei Pingviinikin. Tässähän on kohta puolet porukasta listattuna.

Siinäpä ne heitä linkittävät kommentit, mitkä topicista löysin.

= Niin mitätöntä kommunikoimista, että pidän mahdollisena pahisparina.

Muurahaiskarhu & Napakettu

Ensimmäinen kohta, jossa nämä kaksi kunnolla linkittyvät:

Mun on kompattava muita tässä Muurahaiskarhun äänenannossa Kummituseläimelle. Mä en oikein ymmärrä tuota teoriaa, joka perustuu oikeastaan vain siihen, että mitään ei ole tultu sanomaan. Perusteluissa oli myös se, että aktiivisen pahiksen kerkeää napata myöhemmin. Eikö sama päde toisinpäin, että heräämättömän pahiksen ehtii napata myöhemmin? Aktiivinen pahis on kumminkin sekoittamassa pakkaa toisin kuin hiljainen pahis.

Tähän Muurahaiskarhu vastaa:

Napakettu: Jos aktiiviset pelaajat äänestetään pois, niin ollaan kurat housuissa kun jäljellä ovat vain hiljaiset ja pitäisi saada pahis kiinni niistä. Menee arpapeliksi, kun materiaalia ei ole eikä (välttämättä) tule. Toisaalta aktiivisista pelaajista tulee materiaalia koko ajan mitä analysoida. Tuo "pakan sekoittaminen" on vähän niin ja näin, kun ei voi varmasti sanoa kuka sekoittaa miten ja milloin, niin pitää vain elää sen kanssa.

Tähän Napakettu vastaa ymmärtävänsä Karhun ajatuksen, mutta yhteen teoriaan luottaminen kuitenkin kummastuttaa. Esittää Muurahaiskarhulle vielä kysymyksen Sudesta ja Seeprasta, johon Karhu sitten vastaa aivan asiallisesti ja linkittyminen on ohi.

= Ovat siis vaihtaneet sanaa muutamien viestien verran hyvin neutraalin oloisin viestein. Noista on paha sanoa oikein mitään, joten sanoisin, että mahdollinen pahispari.

Muurahaiskarhu & Vuorikauris

Vuorikauriin lennokkaat, osin kaukaa haetun tuntuiset, teoriat ja yleinen esiintyminen (tapahtuneen kertaus) saavat minut pohtimaan Vuorikauriin motiiveja. Mieleen nousee sana pseudohyödyllinen. Vuorikauris (haluaa) tuottaa palstamillimetrejä ja vanhaa kertaamalla se onnistuu helposti. Piikkisikaa koskevat teoriat taas ohjaavat (pitävät) keskustelua tutulla ja turvallisella Piikkisian raivaamalla polulla.

Vuorikauris vastaa tähän syytteeseen aika kaverihenkisesti hymiöiden ja pienellä hyvistelyn maulla. Tähän Muurahaiskarhu vastaa:

Vuorikauris: Tunnut olevan kovin kiintynyt (lennokkaaseen) teoriaasi, että Piikkisika ei välttämättä ole Odoshi, kuten väittää olevansa. Haluaisin kuulla mielipiteesi siitä, mikä merkitys on sillä, onko Piikkisika Odoshi vai ei? Mihin se seikka mielestäsi vaikuttaa? Etenkin kun otat asian toistuvasti esille, mutta sanot sitten ettei asiaa ole järkevää enää puida.

Tähän Vuorikauris puolestaan vastaa sarkasmilla.

//Muurahaiskarhu tuli toteamaan aivan saman

Vuorikauris ignooraa Muurahaiskarhun puheet itsestään astumalla hänen kanssaan "samalle puolelle".
Seuraavaksi Muurahaiskarhu analysoi Kaurista tähän malliin:

Aloittaisiko pahis sitten itse oman toimintansa syväanalyysin malliin Vuorikauris? En pidä tätä mahdottomana. Mikäli pahis haluaa (yrittää) voittaa tyylillä sen sijaan että (yrittäisi) vain voittaa, hän saattaisi valita aktiivisen lähestymistavan. (koska ylpeys ei salli muuta, no siinähän se tulikin). En kuitenkaan pidä Vuorikaurista erityisen pahiksena tämän perusteella tässä vaiheessa.

Vuorikauris viestissään:

Tosin myös mua häiritsee hieman se, että Muurahaiskarhu äänestää aika hepposin perustein Kummituseläintä (haetuttaa varapelaajaa hyvissä ajoin, eikä uusikaan Kummituiseläin ole kovin aktiivinen). Siinä todellakin saattaa olla pahisroolin paineita, mutta en uskaltaisi ihan sen vuoksi heti väittämään että Kummituseläin saattaa olla pahis jota haetaan

Kauriin mielipide Karhusta:

*Muurahaiskarhu: Voimakkaimmin muistan käytöksestä sen, että on koko ajan ollut pelissä törmäyskurssilla jonkun toisen pelaajan kanssa, milloin Pingviinin, milloin Piikkisian ja milloin mun kanssa. Joka tapauksessa omasta mielestäni hän on kuitenkin yrittänyt edistää peliä pohdinnoillaan ja muiden teorioiden kyseenalaistamisellaan. Eniten tässä kaverissa henkilökohtaisesti mua kuitenkin häiritsee tää päivä, hän on todella rakastunut omaan teoriaansa siitä että Kummituseläin on pahis ja jopa äänestää kummitusta. Tajuan toki, että aikainen ääni lynkkauksen nappaa, mutta silti tässä vaiheessa päivää, äänen voi maksimissaan perua jolloin molemmat ovat tuhlattuja päivän osalta. Yleisesti on muutenkin helpompaa jahdata aktiivista pahista, joten tulee tunne että Muurahaiskarhua ei se oikeasti kiinnosta. Tää on oikeesti ristiriitaista, molempiin suuntaan on todellakin merkkejä mutta en oikein tiedä kumpaan kategoriaan hänet luokittelisin.

Ja hetikohta:

Muurahaiskarhu siis reagoi aika huvittuneesti siihen, että hänestä käytetään ehkä oikeasti jopa hieman sarkastista ilmaisua, ainakaan huumorintajuttomaksi ei voi syyttää :D Henkilökohtaisesti ajattelen yhteen teoriaan kerralla luottamisen olevan liian rajaavaa pelaamista, koska silloin on pakko toimia sen mukaan. Oon samaa mieltä siitä, että niitä teorioita ei kannata olla takataskussa liian montaa, mutta sitten taas toisaalta jos on toinen teoria mietittynä varalla, niin ei ole tyhjän päällä jos ensisijainen teoria osoittautuukin vääräksi.

Muurahaiskarhu Vuorikauriista:

Mielenkiintoista, kuinka Vuorikauris pohdiskelee äänestävänsä Pingviiniä tai Vesinokkaeläintä perusteena "hyvistely" (korjatkoon jos olen ymmärtänyt väärin) ------------- Vuorikauris kertoo "hyvistelyn" olevan hänelle punainen vaate, mutta mietin vain liehuuko se nyt, Vuorikauriin kaiken analyyttisyyden jälkeen, turhan kirkkaan värisenä kuitenkin?

Vuorikauris Muurahaiskarhulle:

On kyl totta että vahingot pitäis minimoida, vähemmän elossa olevia antiaktiiveja todellakin tarkoittaa pienempää määrää tarvittavia varapelaajia. Pahisjahtiinkin on vielä aikaa jos ei antiaktiivikuolemia tuu, siispä ++Kummituseläin. Saat sit luvan keskittyä jatkossa aktiivisempiin pelaajiin :D

Tuo viimeinen lause häiritsee toverillisuudessaan, kun tuollaista samantapaista hymiöintiä on heidän välillään ollut aiemminkin (lähinnä Vuorikauriin suunnalta). Olen nähnyt ennenkin pahisten käyttäytyvän toverillisesti topicin puolella ja kun sekä Vuorikauris että Muurahaiskarhu vaikuttavat kokeneilta pelaajilta, en pidä sitä nytkään mahdottomana.

= Olen tämän parin suhteen samaa mieltä Vesinokkaeläimen kanssa: he voisivat hyvinkin olla pahispari. He linkittyvät pelin aikana useaan otteeseen, mutta epäilyissä on jatkuvaa takapakkia ja kuten tuossa sanoinkin, viesteissä kummallista kaveeraamista

Seepra & Napakettu

Seeprassa hieman ihmetyttää tuo sivulle jääminen. Heräämisviestin jälkeen tuli tavallaan toinen "heräämisviesti", sillä se oli sisällötön ja oikeastaan kertoi vain sen, että ettei ole nukahtanut hiljaisuudesta huolimatta. Sen jälkeen tuli ottamaan kantaa vain hiljaisten lynkkaukseen (kiitos sen suhteen selvennyksestä) ja siihen, että Perry-nimi tulee siitä tv-sarjasta. Eikö sinulla oikeasti ole mitään sanottavaa pelistä/pelaajista?

Tuossapa se ainoa tapa, miten toisiinsa linkittyvät.

= Mahdollinen pahispari, koska hajuttomuus.

Seepra & Vuorikauris

*Seepra: Todella hiljainen, ei ole käynyt ensimmäisen päivän jälkeen ollenkaan, taisi jotain mainita epäaktiivisten lynkkaamisesta vaikka onkin ironisesti osoittautunut itse antiaktiiviseksi. Viimeisin käyntikin on ollut edellisen päivän aikana, joten ei hyvältä näytä.

Enempää eivät ole hekään olleet kontaktissa.

= Sama kuin edellisen kohdalla, mahdollinen pahispari.

Napakettu & Vuorikauris

Vuorikauriin viestissä toi alku tuntui musta hieman turhalta, kun siinä kerrattiin ainoastaan jo tapahtunutta. Pelkkä summa summarum olisi riittänyt varsin hyvin.

Seuraavassa viestissään Napakettu ilmoittaa epäilevänsä Vuorikaurista ja Piikkisikaa eniten.

Vuorikauris otti esille sen, että Odoshi ei olisi Odoshi, mutta perusteita ei oikein tunnut löytyvän tälle epäilylle. Jos oletaan, että toinen Odoshi ilmaantuisi / olisi ilmaantunut, mitä voisi olettaa, jos Piikkisika ei olisi Odoshi niin Vuorikauriilla olisi aika hyvä pesäero Piikkisikaan ja sama toimii tietysti myös toisinpäin (-------)
Kun epäilyksiä Vuorikaurista kohtaan tuli tuosta teoriasta on sen jälkeen Vuorikauriin kaikki viestit olleet puolustelua asiaan ja kanta muuttunut jopa kärkkääksi sen suhteen, että ei sillä asialla ole yhtään mitään väliä, vaikka on ottanut asian esille jo kaksi kertaa.

*
Napakettu: Lähinnä hämmästellyt ja kummastellut asioita, viestejäkin jo yhdeksän kappaletta, joista ainoastaan yhdessä tuntuu olevan mukana jotakin asiaa, eli siis ensimmäisiä mietteitä. Hieman myös hämmästyttää tuo Piikkisian tappoyritys joka epäonnistui antaessaan Delfiinille luottoa. Pahis olisi mielestäni ehkä ollut hieman tarkempi kellon kanssa jotta viime hetken pelastus oikeasti onnistuisi. Sanoisin että Napakettu vaikuttaa tällä hetkellä lievästi hyvismäiseltä silmissäni, mutta toivoisin että hän heräisi tähän päivään ja rupeaisi laajemmin kertoilemaan mietteitään :3

(Samaisessa viestissä Vuorikauris luottoäänestää Napakettua)

Näiden kahden viestin jälkeen saan pahiskaverivibojen sijaan sellaisen fiiliksen, että Vuorikauris yrittää päästä Napaketun silmissä hyvään valoon ja irti epäilyistä (Kettu ei äänestänyt Kaurista mutta pitää tätä toisena pääepäillyistään, mikä varmasti luo paineita mikäli kyseessä ei ole pahistaktikointi pahisten välillä. En toki pidä tätä mahdottomana).

= Tämä pahispari ei ole mahdoton, mutta jos saisin sanoa vibapohjalta, sanoisin etten usko tähän pahispariin. Oikeastaan Vuorikauriin ja Napaketun viestit luettuani itselleni tuli fiilis, että nämä kaksi pelaajaa pelaa eri puolilla. Kun Kettua pidän edelleen hyvismäisenä, se pistää Vuorikauriin pahisrooliin, mitä pidän mahdollisena.

Summa summarum
(Boldatut parit niitä, joita pidän mahdollisina pahispareina)

Vesinokkaeläin & Muurahaiskarhu
Vesinokkaeläin & Seepra
Vesinokkaeläin & Napakettu
Vesinokkaeläin & Vuorikauris
Muurahaiskarhu & Seepra
Muurahaiskarhu & Napakettu
Muurahaiskarhu & Vuorikauris

Seepra & Napakettu
Seepra & Vuorikauris

Napakettu & Vuorikauris (en osaa sanoa)

Perään vielä hieman muuttuneet mielipiteeni pelaajista:

Hyvismäisiä: Napakettu
En osaa sanoa: Vesinokkaeläin
Neutraali: Seepra
Pahismaisia: Vuorikauris, Muurahaiskarhu

Vesinokkaeläimen otin pois hyvismäisistä, koska linkittyy moneen pelaajaan. Muurahaiskarhusta ja Vuorikauriista tuli pahismaisia, koska Muurahaiskarhu linkittyy kaikkiin pelaajiin mahdollisena pahiskaverina. Vuorikauriin kanssa melkein sama asia + tuo vibafiilis, minkä sain lukiessani Napaketun ja Vuorikauriin viestejä.
Napakettu linkittyy myös melkein kaikkiin pelaajiin (viimeisin epävarma) koska välisensä kontakti on ollut niin "keveää", mutten lähtökohtaisesti pidä Napakettua pahiksena (tai sitten on todellakin pelannut korttinsa oikein, mutta kaikki on juonarissa mahdollista ja jotain pitää rajata pois).

Tällä hetkellä tuntuu, että ääni olisi lähdössä Muurahaiskarhulle tai Vuorikauriille, mutta haluan vielä syynätä Vesinokkaeläimen viestit kertaalleen läpi. Seepra tuli eilen heittämään ääntä, joten toivottavasti sieltäkin kuuluu jotain!

Vuorikauriin uusimmassa viestissä häiritsee kyllä miten lähtee niin agressiivisesti Perryä vastaan, joka on juuri äänestänyt tätä. Hermostuitko? Miksi haluat äänestää Muurahaiskarhua, kun tunnut enemmän epäilevän Perryä? (ja siinä sivussa minua). Tuo viimeinen lause kyllä vahvistaa epäilystäni heidän pahispariudestaan.

Nyt ei lähde minusta enempää, ei ollut todellakaan tarkoitusta saada tätä tänään valmiiksi, mutta innostuin. Nyt väsyttää.
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 07.03.2015 19:18:30

Ups, tossa taisi tulla jälleen kerran sanasekoilu, tarkoitus oli todellakin sanoa, että olisi kiinnostusta äänestää Perryä ensi tilassa eikä Muurahaiskarhua, vaikka Karhu omituista peliä onkin vetäissyt tähän mennessä. Joka tapauksessa, pidän myös Muurahaiskarhua hyvinkin potentiaalisena äänestyskohteena johtuen tästä viimeisimmästä vuorokaudesta. Hänellä on poissaolo, mutta se alkoi vasta eilen joten olisi ehtinyt kahden päivän aikana edes jotain laittaa. Mutta se totta puhuen mietityttää, että miksihän Muurahaiskarhu olisi pahiksena tapattanut helpon syntipukin elikkä siis Suden?
*Vuorikauris
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 07.03.2015 20:05:46

En eilen jaksanut enää töiden jälkeen rueta peliä kahlaamaan ja tänään töiden jälkeen tuntui, että ajatukset harhailee ihan muualla, kun yritin topicia lukea. Sain nyt kuitenkin jonkunlaisen raapustuksen kirjoitettua epäilyksistäni.

Piikksika&Vuorikauris teoria kaatui, kun Piikkisika paljastui hyvikseksi. Silti Vuorikauriista tulee mulle pahisvibaa edelleen. Täällä on otettu esille Vuorikauris&Muurahaiskarhu teoriaa, joka kuulostaa musta hyvin mahdolliselta. Ja näköjään Vuorikauris tuli sen jälkeen sanomaan, että Muurahaiskarhu saattaisi olla sittenkin se, jota hän äänestää, joka pistää aika pahasti silmään. Perusteet epäillä Pingviinia ja Vesinokkaeläintä tuntuvat myös jotenkin kummallisilta. Karhu taas epäilyttää teoriansa vuoksi. Karhu pysyi vahvasti oman mielipiteensä takana, joka on ok, mutta musta perusteet epäilyille olivat aika lennokkaita kun pohjautuivat ainoastaan Kummituksen varapelaajaan. Musta on myös hassua, että nimenomaan lennokkaista teorioista Karhu epäili Vuorikaurista ja nyt syyllistyi sitten itse sellaiseen lennokkaaseen teoriaan. On myös jotenkin kummallista, että Karhulla tuntuu olevan epäilyjä vähän kaikkia kohtaan, mutta jostain syystä ei niitä täällä kerro vaan edellisen päivänkin keskittyi ainoastaan Kummituseläimeen.

++Vuorikauris epäilyttää mua tällä hetkellä eniten.

Epäilyttäväksi on mainittava vielä myös Seepra, joka jättäytyi pelin alussa jo sivusta katsojaksi. Sen jälkeinen hiljaisuus ilmeisesti on tosin johtunut kiireistä, joten tiedä sitten, olisiko pelaajapohdintaa tullut, jos kiireitä ei olisi ollut. Ihmetyttää kyllä, että tänäkään pelipäivänä ei ole tullut yhtään viestiä.
*Napakettu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2015 20:13:15

Väliaikalaskenta:

Äänet:
2 Vuorikauris (++Vesinokkaeläin, ++Napakettu)
-1 Pingviini (--Vesinokkaeläin)

Tällä hetkellä kuolemassa on Vuorikauris äänienemmistöllä.

Äänestyspakot:

Poissa:
Vesinokkaeläin 6. - 8.3.
Muurahaiskarhu 6.3. - 8.3.

Päivä päättyy tänään kello 21.00. eli alle tunnin päästä.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Vuorikauris » 07.03.2015 20:14:57

++Vesinokkaeläin, selitin jo aikaisemmin syyni sille, joten en totta puhuen viitsisi kerrata.
*Vuorikauris
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2015 22:13:36

3.ilta

Masennus oli painanut eläintarhan väkeä koko päivän. Oli jo masentavaa, että osa eläimistä kohtasi loppunsa, mutta että kaksi samana yönä... Se oli jo liikaa. Harva jaksoi puhua, suurin osa vain tyytyi katselemaan taivasta ja muistelemaan menetettyjä tovereita.

Kun masennus alkoi käydä Vesinokkaeläimen hermoille, eläin päätti alkaa toimia. Hän etsi käsiinsä ainoan toimintakykyiseltä vaikuttavan eläimen, Napaketun, ja kävi hiljaa pienen keskustelun hänen kanssaan. He olivat yhtä mieltä siitä, että oli aika toimia, ennen kuin kaikki alkaisivat tottua masennukseen. Niinpä yhdessä he laativat suunnitelman. Vesinokkaeläin päästi myrkkyään Vuorikauriin iholle, ja Napakettu raahasi kivusta kangistuneen kauriin ulos eläintarhasta. Mutta surua ei näkynyt vuorikiipeilijän silmistä, ei. Vain silkkaa puhdasta vihaa.

Äänet:
2 Vuorikauris (++Vesinokkaeläin, ++Napakettu)
1 Vesinokkaeläin (++Vuorikauris)
-1 Pingviini (--Vesinokkaeläin)

Vuorikauris kuolee saatuaan eniten ääniä.

Kuolleet (5/11):
3.päivä: Vuorikauris – pahis

Äänestyspakot:

Poissa:
Vesinokkaeläin 6. - 8.3.
Muurahaiskarhu 6. - 8.3.

Yö alkaa nyt ja päättyy sunnuntaina 8.3. kello 21.00.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Re: Eläintarhassa 3.yö päättyy su 8.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja Zey » 08.03.2015 22:16:02

4.aamu

Kun aamu koitti, oli taas surullisten uutisten aika. Eläintarhan uusi sankari, rohkea Vesinokkaeläin, kellui vedenpinnalla, vatsa taivasta kohti. Edes Pingviinin työtäisy ei saanut pikkuista eläintä tokenemaan. Tosin, tuskinpa kukaan heistä koskaan tokenisi tästä.

Kuolleet (7/11):
3.päivä: Vuorikauris – pahis
3.yö: Vesinokkaeläin – tavallinen hyvis

Äänestyspakot:
Seepra, Pingviini, Muurahaiskarhu

Poissa:
Muurahaiskarhu 6. - 8.3.

Pahoittelen myöhästynyttä päivän aloitusta, ei pitäisi luottaa siihen, että ihan vain sulkee hetkeksi silmät.

Päivä alkaa nyt ja päättyy torstaina 12.3.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Re: Eläintarhassa 4.päivä päättyy to 12.3. klo 21.00.

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 09.03.2015 19:56:10

Noniin, nyt on yksi pahis napattu ja enää pitäisi etsiä Vuorikauriin pahiskaveri. Eilen jo sanoin, että mulla on epäilyjä Muurahaiskarhua ja Seepraa kohtaan. Pingviini on tähän asti herättänyt hyvisvibaa, mutta ei vielä niin paljoa, että lähtisin luottoääntä antamaan ainakaan tässä vaiheessa päivää.

Miksi kukaan teistä ei äänestänyt edellisenä pelipäivänä? Seepra ja Muurahaiskarhu pysyivät hiljaa (joka on sekin epäilyttävää), mutta Pingviinillä oli epäilyjä, eikä ääntä silti tullut.

Miten täällä on näin hiljaista? Päivä alkoi eilen, eikä kukaan ole tullut sanomaan mitään... Okei, tulin itsekin vasta nyt puhumaan, mutta silti.
*Napakettu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 09.03.2015 20:42:43

Miten täällä on näin hiljaista? Päivä alkoi eilen, eikä kukaan ole tullut sanomaan mitään...

Koska kaikilla on kiire??

Omaa eilistä(kin) hiljaisuuttani voin selittää vain sillä, olipa se kuinka huono selitys tahansa.

Seepran suhteen ollaan nyt siinä ikävässä "kurat housussa" tilanteessa, jonka olisin halunnut välttää. Mutta jos ei ehdi osallistua, niin turha tuosta on itkeäkään. Paras pahistaktiikka nykyään vain on olla pirun hiljaa, mitä Seepra on kurinalaisesti toteuttanut koko pelin. Tai sitten ei. Tilanne on sinänsä hankala, että Seepra (tai kuka hyvänsä) voi sanoa olevansa kiireinen, eikä se ole valehtelua, hädin tuskin edes muunnettua totuutta, koska paljon ei tarvitse uuntaa Seepra siis epäilyttää laskelmoivan pelitavan ja materiaalin vähyyden takia. Ujo tai laskelmoiva pahis tai ujo hyvis valitsepa noista se oikea...

Napaketusta ja Pingviinistä materiaalia on enemmän ja paneudun siihen huomenna (toki myös Seepraan). Nyt en vain yksinkertaisesti jaksa keskittyä yhtään.
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 10.03.2015 10:11:58

OK. En usko, että Napakettu on pahis. Tämä siksi, ettei hänellä ollut syytä työntää pahistoveriaan Vuorikaurista bussin alle, kun olisivat helposti voineet voittaa pelin. Valitsen uskoa, että pahikset olisivat halunneet voittaa yhdessä tällaisen pohjimmiltaan tarpeettoman taktiikan sijaan.

Jäljellä mahdollisina pahiksina ovat siis Pingviini ja Seepra. Kumpikaan ei äänestänyt eilen, eli yritystä voittoon ei tehty. Seepra ei ole osallistunut peliin koko aikana juuri mitenkään joten on mahdotonta sanoa, oliko tämä edes tietoinen tilanteesta. Nähtäväksi jää, mikä on Seepran panos tänään.

Pingviinin viimeisin tuotos on mittava parianalyysi ja sen lopputuloksena pahisehdokkaiksi nostetaan Vuorikauris ja Muurahaiskarhu. Ääntä ei sen pohjalta lähde, koska haluaa tarkastella Vesinokkaeläintä vielä enemmän. Tästä tulee mieleen halu pitää vaihtoehdot avoimina, asettumatta varsinaisesti millekään puolelle. En pidä mahdottomana sitä, että Pingviini lopulta valitsi olla vaikuttamatta tilanteeseen äänestämällä, ehkä koska ajoitukset eivät sattuneet kohdalleen. (arvioi Vuorikauriin pelastamisen yrittämisen liian ison riskin hankkeeksi)

Yöllä kuollut Vesinokkaeläin oli päivällä antanut luottamusäänen Pingviinille. Mikä merkitys sillä on? (jos mitään)

Napakettu: Mikä Pingviinin toimissa herättää sinussa luottamusta?
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 10.03.2015 16:17:43

Anteeksi että olen ollut hiljaa, itselläni ollut vähän kaikenlaista irlissä ja onnistuin täysin unohtamaan pelin. Palaan illemmalla kirjoittamaan lisää!
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 11.03.2015 15:04:30

Enpäs sitten eilen ehtinyt kuin pyörähtää Kylässä, enkä väsyneenä jaksanut enää alkaa kirjoittamaan. Nytkin ehdin vain pikaisesti kirjoittaa jotain, sillä pitää lähteä viipottamaan kaupungille. Tänään ehdin (toivottavasti) vielä palailemaan pelin pariin vähän syvällisemmin. :)

Komppaan Muurahaiskarhua siinä, etten usko Napaketun olevan pahis. Tai jos hän on pahis, on pelannut a) todella hyvin ja b) ehkä myös hiukan turhan hyvin, koska kuten Karhu sanoi, ei Napaketun olisi eilen pahiksena kannattanut äänestää pahiskaveriaan, kun olivat jo niin lähellä voittoa. Toisaalta he olisivat voineet laittaa kaiken uskonsa sen varaan ettei Napakettua äänestetä koska tämä on yleisesti pelaajien silmissä hyvismäinen, mutta jos tällä tavalla lähdetään jossittelemaan, ei saada ketään rajattua pois.

Eli uskoisin tänään äänestäväni joko Karhua tai Seepraa. En edellisenä peli-iltana ehtinyt äänestämään irl-kiireiden takia, mutta ääni olisi lähtenyt joko Muurahaiskarhulle tai Vuorikauriille. Uskon edelleen pahisparin Karhu/Kauris olevan täysin mahdollinen, mutta miettiessäni tuota Kauriin yötapon analyysia (jota pidin hyvismäisenä koska en uskonut että pahis tekisi tuonkaltaista syväanalyysia omasta tapostaan) tuli mieleen, että Kauriin pelikäytös tuo mieleen myös vähän pahiksen, jonka kaveri on hiljaa. Seeprassa vaan on se huono juttu, ettei ole puhunut oikein mitään, joten mitään tarttumispintaa ei ole.

Mutta tosiaan, jatkan näitä pohdintoja kun on kunnolla aikaa!
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 12.03.2015 09:19:31

Katselin tässä taas uudestaan Seepran, Pingviinin ja Vuorikauriin viestejä. Tällä hetkellä ääni olisi lähdössä Pingviinille.

Seepran ehkä merkittävin kontribuutio on, että hän alkupelissä avoimesti myöntää halunneensa, ainakin sillä hetkellä, pysyä sivussa. Mielestäni tällainen avoimuus viittaa pikemmin hyvikseen kuin pahikseen. Olipa Seepran hiljaisuuden takana sitten ujous, kiire tai mikä hyvänsä, olisi nähdäkseni todennäköisempää, että pahiksena hän olisi valitellut kiireitään ja lupaillut aktivoitumista.

Pingviiniä tarkastelin suhteessa Vuorikauriiseen. (Seepran kohdalla suhdetta ei edes ole) Pingviini ja Vuorikauris tuntuvat, molempien aktiivisuudesta huolimatta, kiertelevän toisiaan. Luokitukset pysyvät tiukasti neutraalin puolella ja kommentit tasolla "en saa tartuntapintaa" ja "on steriili". Eilen Pingviini nosti kyllä Vuorikauriin epäilyttäväksi, mutta se ei sinällään johtanut mihinkään ja voidaan ajatella olevan oman selustan turvaamista.

En kuitenkaan tohdi ihan vielä äänestää, ettei mene ääni hukkaan.
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Pingviini » 12.03.2015 18:47:35

Ei mennyt aivan nappiin päivä osaltani, en ehdi enää uskottavasti tänään koneelle ellei sitten kännykäni netti ihmeellisesti ala toimimaan.
muurahaiskarhun ja seepran välillä olen pohdiskellut ja viba sanoisi vähän Seepraa, mutta Muurahaiskarhu/Vuorikauris tuntuu jotenkin niin varmalta heidän välisensä kummallisen suhteen takia, että mennään nyt syteen tai saveen:

++Muurahaiskarhu

harmi kyllä ettei Seepra taida ehtiä paikalle, meni vähän hiljaiseksi tämä päivä (en ole itsekään kyllä nyt hyvä esimerkki ja siitä pahoittelen!)
*Pingviini
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Muurahaiskarhu » 12.03.2015 19:28:20

Hiljaista on joo, liian hiljaista.

Suhde Vuorikauriiseen on ihan Vuorikauriin itse ylläpitämä yksipuolinen suhde ja siksi kummallinen.

++Pingviini Perusteet aiemmissa viesteissä.

Jos Seepra on Pahis, niin olen rehellisesti sanottuna pettynyt. Jos Pingviini on pahis, niin ainakin olin oikeassa (vaikka tämä voittaisikin) ja jos Napakettu on pahis, niin hyvin pelattu, paremmalleni hävisin.
*Muurahaiskarhu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2015 20:08:48

Väliaikalaskenta

Äänet:
1 Muurahaiskarhu (++Pingviini)
1 Pingviini (++Muurahaiskarhu)

Muurahaiskarhu on tällä hetkellä kuolemassa saatuaan äänensä ensin.

Äänestyspakot:
Seepra, Pingviini, Muurahaiskarhu

Poissa:
Ei kukaan. :>

Päivä päättyy tänään kello 21.00. eli alle tunnin päästä.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja *Napakettu » 12.03.2015 20:57:43

Karhu, mun silmään ei ole sattunut asioita, jotka Pingviiniä kohtaan herättäisi pahisviboja. Pingviini on myös esittänyt paljon erilaista pelaajapohdintaa, mikä herättää mussa pientä hyvisvibaa, joten --Pingviini

++Muurahaiskarhu aiemmilla perusteluillani ja siksi, että mulle jäi tuosta sun viestin viimeinen lause kaihertamaan, vaikka itsessään siinä ei mitään epäilyttävää edes ole.

Mulla meni tää päivä tosi pahasti ohi, kun keskittyminen ei vain riittänyt niin paljoa kuin halusin riittävän... :/
*Napakettu
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa