Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 16:41:15

raynpelikoneet kirjoitti:Tässä välissä pari sivua aivan hirveetä.. Come on Zey, jos en sinua tuntisi paremmin ja tietäisi ettet 99% varmuudella pysty tekemään postejasi mitä olet tehnyt, pahiksena, niin väittäisin että olet pahis kun annat tuollaisten juttujen mennä läpi ilman suurempaa tarkastelua.

Tämä mies saarnaa mulle irrationaalisista Zey readeista.
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 16:41:53

:D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 16:44:20

Te ootte molemmat olleet eilen sitä mieltä että justy + rayn on mafia. Kun justy paljastuikin hyvikseksi, te olette että "no ihan sama rayn on mafia", vaikka kummallakaan ei ole mitään syytä miksi rayn olisi mafia (ellei nyt jeeksu halua sanoa vielä jotain tuohon).

Mä vetoan nyt änkkään ja halimaan, kattokaa tän päivän jälkeen mitä nuo on postannut ja onko siinä mitään järkeä (ei ole). Esim Zey sanoi tosi laiskasti tänään että "no voi, paska osui tuulettimeen, mutta mulla on nyt tässä sellanen poe että lynkataanpa rayn". Todella laiskaa zeyltä mun mielestä. Ongelma on se että mä en tiedä mikä meiz on.

zey / jeekaka, lynkataanko meiz mun sijaan? halima kuolee anyways ens yönä niin voin sitten voittaa pelin kun saan lisää aikaa käydä läpi tätä.

++Meiz
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 16:45:36

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Tässä välissä pari sivua aivan hirveetä.. Come on Zey, jos en sinua tuntisi paremmin ja tietäisi ettet 99% varmuudella pysty tekemään postejasi mitä olet tehnyt, pahiksena, niin väittäisin että olet pahis kun annat tuollaisten juttujen mennä läpi ilman suurempaa tarkastelua.

Tämä mies saarnaa mulle irrationaalisista Zey readeista.

Niin tekee! Eiks ookki ihmeellistä <3
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 16:48:39

Paitsi etten kyllä hirveesti sulle vielä saarnaa jeeksu koska et vastannut.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 16:52:47

Mä pidän Zeytä hyviksenä samasta syystä kuin sä, eli oon 99% varma että Zey ei pystyis tekemään noita viestejään pahiksena.

Ja joo toki oon tiennyt että Zey (ja esim Halima) lukee mut hyvikseksi metan perusteella. En usko että voin sanoa siitä mitään kovin objektiivista, koska mua enemmän huvittaa jengin epäilyt, kun en tosiaan oo mikään criminal mastermind :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 12.03.2021 16:58:24

raynpelikoneet kirjoitti:
Toinen syy on fiilis. Jotenkin tuntuu että yrität matkia sitä omaa konflikteilla peliäratkaisevaa pelitapaasi, mutta se ei oikein kunnolla ota tuulta alleen. Tai siis konflikteja kyllä saat jossain määrin aikaiseksi, mutta en nää että niistä ois tullut oikein niitä ratkaisuja.

no minulla oli ekalta päivältä mielestäni hyvä pahisreadi, tokalta myöskin. Ootko sä nähnyt paljonkin kuinka pelaan hyviksenä? Voitko verrata sitä tähän peliin kun nyt ilmeisesti tää on aika pitkälti meta-pointti. Jos haluat olla laiska ja pitäytyä tunteessasi niin se on ihan ok, en nyt hirveästi odota tältä peliltä, tai siis että joku oikeasti menis ja tsekkais tän ihan for real. :p

Oon laiska, enkä jaksa mennä tarkistelemaan vanhoja pelejä.

Mä lisään vielä neljännen syyn (lähinnä miksi sinä eikä Marzzuu): monet muutkin mun hyvismäisinä pitämät pelaajat epäilee sua, mikä tekee mun mielestä sun pahiksuudesta todennäköisempää kuin Marzzuun, sekä sun lynkkaamisesta sekä helpompaa että paljastavampaa. Sun roolin paljastus kertoo enemmän muiden rooleista kuin esim. Marzzuun, kun oot enemmän vuorovaikuttanut pelaajien kanssa.

raynpelikoneet kirjoitti:Halima ja änkkä, te olette molemmat hyviksiä. Olettaisitteko että rayn tai marzzuu ammuttaisiin tokana yönä?

Mä oon samaa mieltä Zeyn kanssa siitä, että tää on vähän epäolennaista pelin kannalta, mutta koska käytin koko eilisen päivän sen miettimiseen, kuka kuolee ja kuka ei, niin voin vastata. :D Mun oletus oli, että änkkä ei kuole yöllä (koska on tosi monen kohde kolmantena päivänä), ja että Marzzuu ei kuole yöllä (koska on vähän villi arpa, ja saattais lylossa hyvinkin äänestää myös pahisten pussiin), ja näiden välillä pohdin kumman ennustan. Zey, jeekaka ja rayn oli mun mielestä todennäköisimpiä yötappokohteita, Zey ja jeeksu siksi että heitä on monet pitänyt hyvismäisinä, rayn just siks että jos vaikka joku änkkä ois ollut pahis, hän ois saattanut haluta sut pois hiillostamasta. Horaa ja Meiz keikkui siinä välillä, mietin niidenkin ennustamista, mut totesin että siinä on kuitenkin se kuolemisen vaara niin en ennusta kumpaakaan niistä.

Noissa siis kaikissa mietin siltä kannalta että ootte hyviksiä, pahis ei tietenkään kuole yöllä.

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:En usko että kovin moni muu olisi löytänyt ekana yönä suojelijaa ja tappanut tokana yönä Horaan.

Tähän en usko. Musta Ariel oli looginen tappo, jos miettii ihan Arielin peliä. Voi olla, että suojelijuus tuli sit puhtaana boonuksena hyvismäisen pelaajan taposta.

Joo oot oikeassa, itekin olisin saattanut tappaa Arielin ekana yönä. Enemmän tuo Horaan tappo oli raynin suuntaan viittaava.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 16:59:06

jeekaka kirjoitti:Mä pidän Zeytä hyviksenä samasta syystä kuin sä, eli oon 99% varma että Zey ei pystyis tekemään noita viestejään pahiksena.

Ja joo toki oon tiennyt että Zey (ja esim Halima) lukee mut hyvikseksi metan perusteella. En usko että voin sanoa siitä mitään kovin objektiivista, koska mua enemmän huvittaa jengin epäilyt, kun en tosiaan oo mikään criminal mastermind :D

Mä en oikeastaan pidä Zeytä enää niin hyviksenä.
Jos sulla on YKSI pahispeli 10 vuoden aikana, niin onko se oikeasti sulle ihan ok että joku pitää sua hyviksenä "koska meta"? Mulle se kuulostaa ihan naurettavalta. jos sä oot jeeksu hyvis tässä pelissä niin eikö sua yhtään epäilytä että sua pidetään hyviksenä koska "oot aina hyvismäinen hyviksenä"? :p No, minä en usko tuohon, ja zey nyt sanoikin että se oli sen ainut syy.

Lynkkaisitko Meizin?

Jos meiz on hyvis niin uskon häviäväni pelin kaupungille. Jos meiz on pahis niin mua ei haittaa vaikka mut lynkattaisiinkin huomenna. En usko marzzuun olevan pahis. En tiedä, vaikuttaa aika shitty dealilta että meiz + jeeksu / zey olis pahiksia, mutta it is what it is. Mä pidän ehkä jeeksua pahiksempana kun meiziä mutta jeeksun pahikseus on jotenkin (näkyvämpää?), en tie. All in!
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:00:12

Voi oikeasti v.... Halima!!!!!!!!!!!!!!
Et ole tosissasi.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:01:42

Halima kirjoitti:Mä lisään vielä neljännen syyn (lähinnä miksi sinä eikä Marzzuu): monet muutkin mun hyvismäisinä pitämät pelaajat epäilee sua, mikä tekee mun mielestä sun pahiksuudesta todennäköisempää kuin Marzzuun, sekä sun lynkkaamisesta sekä helpompaa että paljastavampaa. Sun roolin paljastus kertoo enemmän muiden rooleista kuin esim. Marzzuun, kun oot enemmän vuorovaikuttanut pelaajien kanssa.

Nyt sanon tähän, sä oot mulle jossain miitissä valittanut jostain hevonsiitäitsestään. Jos sun syyt on tälläsiä niin älä koskaan enää ikinä sano mulle mitä sanoit tampereella.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:02:38

"älä pelaa kimbleä jos ei huvita heittää noppaa"
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 17:02:45

Mmmm että äänestäisinköhän Meiziä tänään koska se voisi olla raynin pahiskaveri! Kuulostaa hyvältä idealta!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:04:03

jeekaka kirjoitti:Mmmm että äänestäisinköhän Meiziä tänään koska se voisi olla raynin pahiskaveri! Kuulostaa hyvältä idealta!

eiks joo kuulostakin! sopis myös sun peliin hyvin!
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 17:04:25

jeekaka kirjoitti:Mmmm että äänestäisinköhän Meiziä tänään koska se voisi olla raynin pahiskaveri! Kuulostaa hyvältä idealta!

eiks joo kuulostakin! sopis myös sun peliin hyvin!

Nimenomaan!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:06:53

uh en mä oikein tiedä mitä mä voin enää tehdä tai sanoa :(
mun mielestä on aika epäreilua että mua epäillään millä mua epäillään mutta ei kai sille mitään voi.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:07:46

raynpelikoneet kirjoitti:uh en mä oikein tiedä mitä mä voin enää tehdä tai sanoa :(
mun mielestä on aika epäreilua että mua epäillään millä mua epäillään mutta ei kai sille mitään voi.

meiz + zey yolo
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 12.03.2021 17:10:48

Halima kirjoitti:Mä lisään vielä neljännen syyn (lähinnä miksi sinä eikä Marzzuu): monet muutkin mun hyvismäisinä pitämät pelaajat epäilee sua, mikä tekee mun mielestä sun pahiksuudesta todennäköisempää kuin Marzzuun, sekä sun lynkkaamisesta sekä helpompaa että paljastavampaa. Sun roolin paljastus kertoo enemmän muiden rooleista kuin esim. Marzzuun, kun oot enemmän vuorovaikuttanut pelaajien kanssa.

Nyt sanon tähän, sä oot mulle jossain miitissä valittanut jostain hevonsiitäitsestään. Jos sun syyt on tälläsiä niin älä koskaan enää ikinä sano mulle mitä sanoit tampereella.

En muista mitä oon sanonut sulle Tampereella. Jos se loukkas sua tai joku mun edellisessä viestissä loukkas sua niin pyydän anteeksi, se ei ollut tarkoitus.

Mun mielestä sä silti oot tän pelin pahismaisin henkilö tällä hetkellä.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:13:18

Halima kirjoitti:Mun mielestä sä silti oot tän pelin pahismaisin henkilö tällä hetkellä.

Selvä, mun mielestä sun viesteissä ei ole mitään minkä takia mun pitäis olla pahis. Jos sun mielestä oon pahis koska hyvismäiset epäilee mua niin no niin.....
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:15:13

Mä olen sitä mieltä että Meiz + Zey on pahikset.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 12.03.2021 17:16:42

Halima kirjoitti:Mun mielestä sä silti oot tän pelin pahismaisin henkilö tällä hetkellä.

Selvä, mun mielestä sun viesteissä ei ole mitään minkä takia mun pitäis olla pahis. Jos sun mielestä oon pahis koska hyvismäiset epäilee mua niin no niin.....

Mä listasin neljä syytä miks epäilen sua.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:17:39

Oliko se tänään vai ennemmin?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:19:34

Halima kirjoitti:

jaa joo en tajunnut että kun vastasin niihin niin se ei vaikuta mihinkään vaan ne silti "pätee".
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:21:57

Halima kirjoitti:Enemmän tuo Horaan tappo oli raynin suuntaan viittaava.

Miksi?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:27:49

raynpelikoneet kirjoitti:Mä olen sitä mieltä että Meiz + Zey on pahikset.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 17:37:40

No, jos mun vastaukset ei ole relevantteja niin en voi varmaan sanoa mitään niihin.
No can do.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 12.03.2021 17:51:39

*syö popkornia yleisössä*

Halima kirjoitti:Äänestä jeekaka justyä ni on turvallisempi olo?

Miks tää kuulostaa siltä että Hali epäilee jeeksua pahikseksi. :D Vai oliko tällä kyssärillä jotkut syvälliset taustat mitä en ymmärrä?

jeekaka kirjoitti:Sit ois tänään melko varmasti lynkatty justy, ja se ois riittäny pahisten voittoon.

Mutta ottaisko pahis!rayn semmoista riskiä. Varsinkin huomioiden että sä laskit väärin ja jos tänään ois tapettu justy nii sit ois seuraavana päivänä voitu lähteä raynin perään koska aikaa vielä on. Ja tämä päivähän jo sen todistaa että ihan varmasti häntä olis huomennakin pidetty vielä pahismaisena, jos kerran nyt jo pidetään. Vai olisiko jo sen eilisen rayn "tapetaan nyt änkkä kun voi" ja sit mut ois tapettu ja oisin paljastun hyvikseksi loppuhuipentuman jälkeen häntä alettu pitää jo justyn yli pahismaisena? Mahdotonhan sitä on näin jälkikäteen tietää kun niin ei tapahtunut.

raynpelikoneet kirjoitti:Halima ja änkkä, te olette molemmat hyviksiä. Olettaisitteko että rayn tai marzzuu ammuttaisiin tokana yönä?

Mä en olis lähtenyt lynkkaan sua rayn tokana yönä, koska jos mä oisin jääny ennustamatta mä oisin ollu 100% kirkkaalla varmuudella sun kolmospäivän ykköskohde ja oisit luultavasti varsinkin ton mun tokan päivän finaalin jälkeen keskittyny aika tiukasti mun tiputtamiseen (ja siinä sivussa mun pahisparin etsimiseen).

Jos mä olisin pahiksena lähtenyt lynkkaan oisin varmaan tappanut Zeyn koska sitä pidettiin kautta linjan hyvismäisenä. Marzzuu on toinen. Horaata kohtaan oli hieman epäilyksiä että periaatteessa sen hengissä pitämällä olisi saanut ihmisille hommia ja horaa olis kans luultavasti lähtenyt mun (oletettavasti ilman Halin ennustusta) tapahtuneeseen massalynkkaukseen mukaan.

Mä en suoraan sanottuna osaa kommentoida tohon erikoishahmojen etsimiseen, koska oon vielä sen verran ruosteessa että en osaa pahiksen näkökulmasta ajatella ketkä olis todennäköisimpiä erikoishahmoja (muuta kuin semmoiset hajuttomat ja mauttomat - tätäkö tarkoitatte kun horaan lynkkausta pidetään erikoisjahtina?).

Miksi?

Zey kirjoitti:Todennäköisesti Meiz luen jeeksunkin vielä läpi, mut hirveetä painetta en ota, et pitäis saada kaikki käytyä läpi, kerran peli alkaa vaikuttaa olevan siinä tylsässä pisteessä, että tää tulee muutenkin voitettua, kerta 1 harhalynkkauskin aikaan.

Mulla ei oo yhtään turvallinen/itsestäänselvä olo, mutta hyvä että jollain muulla on.

Zey ja jeekaka nyt toivottavasti vielä pohtii toisiaan tarkasti, eikä pureskelematta niele toisen roolia vaan siksi että tuntuu hyvältä ja tutulta. Laittaisin Haliman tähän samaan porukkaan vielä. Ettei nyt livahdeta toisen taskuun ilman minkäänlaista toisen kyseenalaistamista.

Mä koen tällä hetkellä ilman koko topan läpilukemista, ihan gut feeling mutulla että Meiz on kaikista pelaajista hajuttomin ja mauttomin/jahkailevin ja varovaisin ja lähtisin enemmin lynkkaamaan sitä kuin muita. Mutta mä luen tänään vielä ihan koko pelin läpi ja kirjoitan jonkun ytimekkään tuomion kaikista epäillyistä (OIKEASTI ytimekkään, mä lupaan!!!). Koska nyt en luota enää keneenkään. Paitsi Halimaan ja itseeni.

++Meiz
äng-äänne
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 12.03.2021 18:00:10

(Miksi mulle tulee jeeksu vs rayn keskusteluista mieleen se ikivanha popparia syövä Michael Jackson meme mieleen? :D ) Okei, lopetin jo idioottihuumorin ja nyt koitan lukea topaa vähän lisää.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 12.03.2021 18:00:45

En muuten laita sitä memeä tänne :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 18:02:32

En ilmeisesti pysty edes laittamaan ihmisiä miettimään omasta puolestaan jotain joten nostan kädet pystyyn. :(
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 12.03.2021 18:04:11

Halima kirjoitti:

jaa joo en tajunnut että kun vastasin niihin niin se ei vaikuta mihinkään vaan ne silti "pätee".

Ei sun vastaukset poista mun epäilyjä mihinkään.

Selvä, mun mielestä sun viesteissä ei ole mitään minkä takia mun pitäis olla pahis

Ja tähän vielä, sun mielestä ei tarvikaan olla, kun kyse on mun mielipiteestä niin vaan sillä on väliä onko siellä mun mielestä jotain minkä takia sä oisit pahis.

Miksi?

Koska sä oot paikalla olevista pelaajista se, jonka tiedän tosi paljon keskittyvän erikoisten nappaamiseen.

äng-äänne kirjoitti:*syö popkornia yleisössä*

Halima kirjoitti:Äänestä jeekaka justyä ni on turvallisempi olo?

Miks tää kuulostaa siltä että Hali epäilee jeeksua pahikseksi. :D Vai oliko tällä kyssärillä jotkut syvälliset taustat mitä en ymmärrä?

Ei ku mua pelotti että jostain loikkaa jotain tyyppejä antamaan viis ääntä sulle ja sä kuolet ja justy selviää. Niin halusin justylle lisää ääniä ettei kävis niin. :D
Halima
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio