*syö popkornia yleisössä*
Halima kirjoitti:Äänestä jeekaka justyä ni on turvallisempi olo?
Miks tää kuulostaa siltä että Hali epäilee jeeksua pahikseksi. :D Vai oliko tällä kyssärillä jotkut syvälliset taustat mitä en ymmärrä?
jeekaka kirjoitti:Sit ois tänään melko varmasti lynkatty justy, ja se ois riittäny pahisten voittoon.
Mutta ottaisko pahis!rayn semmoista riskiä. Varsinkin huomioiden että sä laskit väärin ja jos tänään ois tapettu justy nii sit ois seuraavana päivänä voitu lähteä raynin perään koska aikaa vielä on. Ja tämä päivähän jo sen todistaa että ihan varmasti häntä olis huomennakin pidetty vielä pahismaisena, jos kerran nyt jo pidetään. Vai olisiko jo sen eilisen rayn "tapetaan nyt änkkä kun voi" ja sit mut ois tapettu ja oisin paljastun hyvikseksi loppuhuipentuman jälkeen häntä alettu pitää jo justyn yli pahismaisena? Mahdotonhan sitä on näin jälkikäteen tietää kun niin ei tapahtunut.
raynpelikoneet kirjoitti:Halima ja änkkä, te olette molemmat hyviksiä. Olettaisitteko että rayn tai marzzuu ammuttaisiin tokana yönä?
Mä en olis lähtenyt lynkkaan sua rayn tokana yönä, koska jos mä oisin jääny ennustamatta mä oisin ollu 100% kirkkaalla varmuudella sun kolmospäivän ykköskohde ja oisit luultavasti varsinkin ton mun tokan päivän finaalin jälkeen keskittyny aika tiukasti mun tiputtamiseen (ja siinä sivussa mun pahisparin etsimiseen).
Jos mä olisin pahiksena lähtenyt lynkkaan oisin varmaan tappanut Zeyn koska sitä pidettiin kautta linjan hyvismäisenä. Marzzuu on toinen. Horaata kohtaan oli hieman epäilyksiä että periaatteessa sen hengissä pitämällä olisi saanut ihmisille hommia ja horaa olis kans luultavasti lähtenyt mun (oletettavasti ilman Halin ennustusta) tapahtuneeseen massalynkkaukseen mukaan.
Mä en suoraan sanottuna osaa kommentoida tohon erikoishahmojen etsimiseen, koska oon vielä sen verran ruosteessa että en osaa pahiksen näkökulmasta ajatella ketkä olis todennäköisimpiä erikoishahmoja (muuta kuin semmoiset hajuttomat ja mauttomat - tätäkö tarkoitatte kun horaan lynkkausta pidetään erikoisjahtina?).
Halima kirjoitti:Enemmän tuo Horaan tappo oli raynin suuntaan viittaava.
Miksi?
Zey kirjoitti:Todennäköisesti Meiz luen jeeksunkin vielä läpi, mut hirveetä painetta en ota, et pitäis saada kaikki käytyä läpi, kerran peli alkaa vaikuttaa olevan siinä tylsässä pisteessä, että tää tulee muutenkin voitettua, kerta 1 harhalynkkauskin aikaan.
Mulla ei oo yhtään turvallinen/itsestäänselvä olo, mutta hyvä että jollain muulla on.
Zey ja jeekaka nyt toivottavasti vielä pohtii toisiaan tarkasti, eikä pureskelematta niele toisen roolia vaan siksi että tuntuu hyvältä ja tutulta. Laittaisin Haliman tähän samaan porukkaan vielä. Ettei nyt livahdeta toisen taskuun ilman minkäänlaista toisen kyseenalaistamista.
Mä koen tällä hetkellä ilman koko topan läpilukemista, ihan gut feeling mutulla että Meiz on kaikista pelaajista hajuttomin ja mauttomin/jahkailevin ja varovaisin ja lähtisin enemmin lynkkaamaan sitä kuin muita. Mutta mä luen tänään vielä ihan koko pelin läpi ja kirjoitan jonkun ytimekkään tuomion kaikista epäillyistä (OIKEASTI ytimekkään, mä lupaan!!!). Koska nyt en luota enää keneenkään. Paitsi Halimaan ja itseeni.
++Meiz