jeekaka kirjoitti:Vastustan, koska mun pahispeliä on nähty tähän mennessä yhdessä pelissä, jossa olin ekasta päivästä varmaan puolet pois ja siksi sitten lynkkaannuinkin saman tien :D
Siis???? Onks tää totta??? Mitä :----DD
jeekaka kirjoitti:Vastustan, koska mun pahispeliä on nähty tähän mennessä yhdessä pelissä, jossa olin ekasta päivästä varmaan puolet pois ja siksi sitten lynkkaannuinkin saman tien :D
Horaa kirjoitti:Meiz on ollut Haliman kimpussa ihan alusta asti mikä ei välttämättä ole se paras pahistaktiikka - jos Halima sattuis kuolemaan ja paljastuis hyvikseks, Meiz jäis aika tyhjän päälle.
Horaa kirjoitti:En sano, että mun fiilis Meizistä olis muuttunut ihan kokonaan, mutta se että Meiz sopii aika harvan pariks ja että käytännössä Meizin koko peli on ollut Haliman jahtaamista, keikauttaa tätä kelkkaa.
Zey kirjoitti:Horaa kirjoitti:Meiz on ollut Haliman kimpussa ihan alusta asti mikä ei välttämättä ole se paras pahistaktiikka - jos Halima sattuis kuolemaan ja paljastuis hyvikseks, Meiz jäis aika tyhjän päälle.
Onko se sitten hyvä hyvistaktiikka? Miksi erityisesti pahikselle olis huonoa jäädä tyhjän päälle?
Mä ite näen sen niin että pahiksen olis kannattavampaa jakaa epäilyksiään vähän laajemmalle. Jos yks epäilty kuolee ja paljastuu hyvikseks, voi hypätä seuraavaan epäilyyn tarviimatta rakentaa hirveen isoa keissiä, koska epäilyä on jo pohjustettu. Hyviksille iskee oman kokemuksen mukaan useemmin se "ei juma, tää on muuten pahis" draivi päälle ja keskitytään sit pääsääntösesti tähän pelaajaan.Horaa kirjoitti:En sano, että mun fiilis Meizistä olis muuttunut ihan kokonaan, mutta se että Meiz sopii aika harvan pariks ja että käytännössä Meizin koko peli on ollut Haliman jahtaamista, keikauttaa tätä kelkkaa.
Eihän pahiksella voikaan olla kuin yks pahispari... :D
justy kirjoitti:(jos oot hyvis ja oon mukana paranoialynkkaamassa sua, lupaan olla sulle oluen pystyssä)
Horaa kirjoitti:Joo, sitä tarkotin :D Meinasin tuolla siis sitä, että vaan muutama pelaaja olisi Meizille sopiva pahisparikandidaatti.
Horaaneko kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja nyt huomasinkin että missä oon yhdistellyt rayniä ja Meiziä (kun Meiz oli sen lainannut :D ). En tosiaan muistanut että olin noin sanonut, enkä näin ollen pidä sitä ihan hirveän arvokkaana asiana - mitä ihan alkupelin asiat tosi harvoin onkaan. Mutta tulipa mainittua tuolloin alussa
Tää on outo puolustus. "En muistanut että olin noin sanonut, joten se ei ole hirveän arvokas. Alkupelin asiat harvoin on" kuulostaa jopa vähän manipuloivalta. Halima, sä itsekin äänestit ja epäilit ihmisiä alkupelin perusteella, etkö koe niitä arvokkaina? Miksi jokin sun sanominen ei olisi arvokasta, vaikka sä et sitä muistaisi?
Horaaneko kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Vastustan, koska mun pahispeliä on nähty tähän mennessä yhdessä pelissä, jossa olin ekasta päivästä varmaan puolet pois ja siksi sitten lynkkaannuinkin saman tien :D
Siis???? Onks tää totta??? Mitä :----DD
jeekaka kirjoitti:Vanhassa kylässä olin pahiksena kyllä muutamankin kerran, mutta niistä ajoista ei kyl voi kellään olla muistissa mitään pahismetaa musta :D
Zey kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Vanhassa kylässä olin pahiksena kyllä muutamankin kerran, mutta niistä ajoista ei kyl voi kellään olla muistissa mitään pahismetaa musta :D
Ootko iiiihan varma? ;)
justy kirjoitti:(Kohta 4 Zeylle: oothan liittynyt MAOL:iin? Sieltä vois hyvin saada tukea etäarviointiin, ymmärtääkseni Turun seudulla on aktiivinen paikalliskerho, joka voisi järjestää etäopetusta hyödyttävää toimintaa. Suosittelen lämpimästi).
justy kirjoitti:1) Tapa käyttää pelipäivän viimeiset 2 tuntia. Sen sijaan, että Zey yrittäisi päästä kärryille siitä, missä pelissä mennään juuri nyt, hän päättää alkaa lukea ketjua alusta läpi. Ääni tulee kolmen ekan sivun (30 % päivästä) perusteella. Mulle jäi epäselväksi, saitko Zey koskaan edes luettua ketjua loppuun?
justy kirjoitti:2) Epäilyt Meizistä tuntuivat olevan lähinnä pelityyliin liittyviä. "Miksi et äänestä tossa, vaan sanot epäilyksiäsi ilman ääntä." "Miksi et huomioi, että tää tyyppi ei oo pelannut 10 vuoteen kylässä." "Miksi kysyt samalla tavalla kuin toinen." Nää on kaikki ihan hyviä kysymyksiä, mutta ainakin äänestysviestisi vaikutti siltä, että olisit ihan yhtä hyvin voinut äänestää Halimaa. Mutta silti: kun peli on 3 vs 3 Meiz vs Halima, et tunnu tästä juuri piittaavan. Jotenkin ajattelisi, että hyviksenä tuossa iskisi huoli, että onko sun ääni oikealla tyypillä. (Tätä ajatusta värittää varmasti se, että uskoin vielä päivän lopussa Meizin olevan putoamisvaarassa.)
justy kirjoitti:Tän päivän alussa sun Meiz-readisi ei tunnu eläneen ollenkaan. Sulla on ollut aikaa lukea tarkemmin, etsiä viestejä lisää.
justy kirjoitti:Eikö Meizin loppupäivästä tullut mitään uusia ajatuksia.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Koska musta eilinen vaikutti siltä, että rayn laittoi hommat hyrskyn myrskyn, jotta löytyisi joku muu kuin halima pudotettavaksi. Jos halima on hyvis, pahis-rayn ois voinut vaan todeta ton että lol, änkkä äänestää mua huonolla logiikalla, äänestänpä sitä, ilman sitä jeeksun ja haliman kuulustelua.
Tää täytyy tsekata. //Nooooooh. Hyrskyn myrskyn tuntuu ankaralta liioittelulta, enkä nää miten raynilla tuolla olis ollut tausta ajatuksena, et joku muu tarvis nimenomaa löytää. Enemmän tuntuu yleiseltä raynilta, että koitetaan löytää se epäilyttävin pelaaja? Enkä nyt muutenkaan ihan seuraa sun logiikkaasi tässä. Sä sanot, että jos Hali on hyvis, niin silloin pahis!rayn olisi ollut laiskempi pelastaessaan Haliman. Mut miksi? Eihän silloin Haliman roolilla ole mitään tekemistä sen kanssa, miten pahis!rayn toimii, kun hänelle on yksi lysti kuoleeko Halima. Ja siis jos rayn on hyvis ja epäilee, että nyt ollaan lynkkaamassa hyvis!Halimaa, niin miksi on hyvismäistä pistää asiat hyrskyn myrskyn ennen änkän äänestämistä? Miksi hyvis!rayn ei tässä kohtaa olisi lähtenyt mahdollisimman hyvin perustelemaan miksi änkkä on pahis ja koittanut sillä tavalla saada ääniä pois Halimalta? Miksi jeeksun ja Haliman kuulustelu oli tähän parempi taktiikka? Enkä nyt ymmärrä muutenkaan, kun sun pointtisi rayn hyvikseydestä tuntuu jollain tapaa nojaavan siihen, että rayn olisi pahiksena laiska ja vetäisi vaan mutkat suoriksi, mikä ei todellakaan ole mun kuvani pahis!raynista... Kyseessä kuitenkin on pelaaja, joka on voittanut pahiksena sanottuaan olevansa pahis. :D
Zey kirjoitti:justy
- epäilee änkkää, koska tämä ensimmäisessä viestissään soutaa ja huopaa, mikä ei musta hirveän hyvä syy ole epäillä, kun kyseessä tosiaan on ensimmäinen peliviesti kymmeneen vuoteen...
- jeekakaa epäilee, koska ei seuraa logiikkaa. Kaipaa perusteluita miks jeeksu olis hyvis ja äänestää. Mikään jeeksussa ei kuitenkaan muuttunut (kukaan ei esittänyt perusteluita miksi jeeksu olis hyvis tms.), mut ääni vaihtuu.
- äänestää jeeksun sijaan Halimaa, vaikka ilmeisesti ei edes epäile Halimaa, kunhan kiinnostaa kuulla Haliman vastaus? Paitsi että pian sanookin oikeasti harkitsevansa Haliman tiputtamista, vaikka mulla ei ollut mitään hajua, että hän Halimaa edes epäili? Millä perusteella? Koska Halima ei vielä ole vastannut miten tosissaan on änkkä-äänensä kanssa? En ymmärrä miten Halima tuli tähän listaan. Jeeksun ja änkän on sanonut epäilyttävän. Enkä oo huomannut, että justy olisi jotenkin karsinut, että esim. rayn tai Meiz eivät epäilyttäisi. Miksi siis he ovat karsiutuneet listalta pois?
justy kirjoitti:Mun fiilikset jeekakasta vaihtelevat kyllä myös hyvismäisen ja pahismaisen välillä.
Mulla on mennyt ihan täysin ohi, mitkä seikat sitten tekee jeekakasta hyvismäisiä? Kuitenkin kuuluttelit aikaisemmin, niitä perusteluja miks jeeksu olis hyvis, enkä huomaa, että missään vaiheessa olisit todennut, että jonkun pointti jeeksusta on hyvä tai että sulle itselleen ois tullut mieleen mitään hyvismäistä jeeksussa. Ja just edellisessä viestissäkin ainoa hyvismäinen seikka, mitä tunnuit osaavan jeeksusta sanoa, on se, että hänestä saa myöhemmin lisää infoa, mikä edes ei ole hyvismäinen seikka.
- Myöhemmin tulee sanomaan, että Haliman uusimmat viestit ei oo pöllömpiä. Mikä sitten oli pöllöä niissä vanhoissa?
- Hänen Marzzuu pohdinnoista tulee lähinnä tunne, et justy koittaa miettiä voisko jotenkin täysin neutraalin asian saada kuitenkin jotenkin pahismaiseksi.
- Mä en ymmärrä yhtään justy ääntä tetralle. Siis tilanne oli se, että 3 ääntä on Halimalla, 3 ääntä Meizillä. justy on epäillyt Halimaa, pitää Meiziä hyviksenä. Ja siinä kohtaa hän toteaa, et heips, mitä jos kuitenkaan ei tapettaisi sitä pelaajaa, jota mä epäilen edes pikkasen, vaan äänestettäisiin pelaajaa, joka a) ei ole paikalla ja voi olla vaikka erikoinen, b) on musta neutraali, c) itseasiassa hiljentyminen saattais puhua sen puolesta, että tää pelaaja ois jopa hyvis. Ja sen sijaan, et eka sais jonkun Meizin äänestäjistä vaihtamaan äänensä, ni hän vaihtaa itse ensin äänensä pois Halimalta asettaen omasta mielestään hyvismäisimmän pelaajan vaaraan. Siis. Täh????? Ihan oikeesti, tätä lukiessa vois luulla, et pelin ideana olis tiputtaa joko mahdollisimman hiljainen tai hyvismäinen pelaaja, ei missään nimessä ketään epäilyttävää tai kuka vois jopa ollakin pahis... :D ++justy (Eikä asiaa kyl tee paremman näköseksi se, että justy vielä päivän lopuksikin listaa Haliman yhdeksi todennäköisimmäksi pahikseksi ja hänellä oli loistavat mahkut eilen lynkata Halima, mut päätti, et ei nyt kuitenkaan...)
Zey kirjoitti:justy, miksi epäilit/epäilet Halimaa? Entä miksi jeekaka oli/on susta hyvismäinen?
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:1) Tapa käyttää pelipäivän viimeiset 2 tuntia. Sen sijaan, että Zey yrittäisi päästä kärryille siitä, missä pelissä mennään juuri nyt, hän päättää alkaa lukea ketjua alusta läpi. Ääni tulee kolmen ekan sivun (30 % päivästä) perusteella. Mulle jäi epäselväksi, saitko Zey koskaan edes luettua ketjua loppuun?
Miten olis sitten pitänyt päästä kärryille missä mennään? Mä ehdin muistaakseni lukea sivulle 7 plus luin (kuten viesteistäni huomaa) viestini jälkeisiä viestejä sitä mukaa kun niitä tuli. Eli ehkä yks sivu about jäi lukematta siitä välistä ennen ku päivä päätty.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:2) Epäilyt Meizistä tuntuivat olevan lähinnä pelityyliin liittyviä. "Miksi et äänestä tossa, vaan sanot epäilyksiäsi ilman ääntä." "Miksi et huomioi, että tää tyyppi ei oo pelannut 10 vuoteen kylässä." "Miksi kysyt samalla tavalla kuin toinen." Nää on kaikki ihan hyviä kysymyksiä, mutta ainakin äänestysviestisi vaikutti siltä, että olisit ihan yhtä hyvin voinut äänestää Halimaa. Mutta silti: kun peli on 3 vs 3 Meiz vs Halima, et tunnu tästä juuri piittaavan. Jotenkin ajattelisi, että hyviksenä tuossa iskisi huoli, että onko sun ääni oikealla tyypillä. (Tätä ajatusta värittää varmasti se, että uskoin vielä päivän lopussa Meizin olevan putoamisvaarassa.)
Nyt mä en ymmärrä sun logiikkaa? Jos sun näkökulmasta olisin voinut äänestää sekä Halimaa että Meiziä, niin miks mun pitäis olla huolissaan, että onko mun ääni oikeella tyypillä?
Zey kirjoitti:Miks ekassa viestissäni äänestin Meiziä enkä Halimaa: Halimalla oli yksi kohta, jossa en tiennyt mitä mieltä hän on ja yksi kohta, josta en ollut samaa mieltä ja jossa saattaa olla vähän kyseenalainen logiikka taustalla. Meizin kohdalla taas oli kyseenalaista logiikkaa (ns. katsottu kirjasta, että tää on pahismaista, eikä lainkaan otettu tilannetta huomioon), muka-aktiivista asennetta ("kattokaa, mäkin oon aktiivinen kun kyselen marzzuulta!") ja omituista äänestyskäytöstä (miksi änkän äänensaanti riippuu siitä, herääkö pelaajat x, y ja z?), mikä tuntui siltä, että hän haluaa nähdä miten muut reagoi hänen epäilyksiinsä ennen kuin uskaltaa oikeasti lähteä toteuttamaan niitä (mikä olikin totta, mut asian myöntäminen on plussaa, koska pahikselta olis helpommin tullut peittelyreaktio) eli on huolissaan enemmän omasta nahasta kuin niinkään reaktioiden ja infon saamisesta.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Tän päivän alussa sun Meiz-readisi ei tunnu eläneen ollenkaan. Sulla on ollut aikaa lukea tarkemmin, etsiä viestejä lisää.
Eipä ollut ei, mut ei ollut aikaa lukeakaan, kerran perjantai-lauantai yö meni sussa ja ollaan kylä porukalla pelattu eilen kahteen otteeseen among usia ja muutakin elämää on täytynyt hoitaa. Viime yönä en sitten jaksanut ruveta mitään pitkää lukusessiota alottamaan.justy kirjoitti:Eikö Meizin loppupäivästä tullut mitään uusia ajatuksia.
Ei ainakaan kertalukemalta tullut. Ja nyt kun Meizin vastauksesta tuli hyvisfiilis, niin hänen uudelleen luku ei ole niin korkealla prioriteettilistalla.
jeekaka kirjoitti:Ömmmm en mä ole niin hirveästi miettinyt varsinaista äänestyskäytöstä, mutta oikeastaan komppaan kyllä Halimaa vähän siinä, että jonkun verran laiskalta justyn peli tuntuu, ehkä varsinkin toi miten justy lopulta päätyy siihen et on paras äänestää Tetraa.
justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Ömmmm en mä ole niin hirveästi miettinyt varsinaista äänestyskäytöstä, mutta oikeastaan komppaan kyllä Halimaa vähän siinä, että jonkun verran laiskalta justyn peli tuntuu, ehkä varsinkin toi miten justy lopulta päätyy siihen et on paras äänestää Tetraa.
Tyyppi hei, sä äänestit Tetraa mun mukana!
Halima kirjoitti:Zey kirjoitti:- Mä en ymmärrä yhtään justy ääntä tetralle. Siis tilanne oli se, että 3 ääntä on Halimalla, 3 ääntä Meizillä. justy on epäillyt Halimaa, pitää Meiziä hyviksenä. Ja siinä kohtaa hän toteaa, et heips, mitä jos kuitenkaan ei tapettaisi sitä pelaajaa, jota mä epäilen edes pikkasen, vaan äänestettäisiin pelaajaa, joka a) ei ole paikalla ja voi olla vaikka erikoinen, b) on musta neutraali, c) itseasiassa hiljentyminen saattais puhua sen puolesta, että tää pelaaja ois jopa hyvis. Ja sen sijaan, et eka sais jonkun Meizin äänestäjistä vaihtamaan äänensä, ni hän vaihtaa itse ensin äänensä pois Halimalta asettaen omasta mielestään hyvismäisimmän pelaajan vaaraan. Siis. Täh????? Ihan oikeesti, tätä lukiessa vois luulla, et pelin ideana olis tiputtaa joko mahdollisimman hiljainen tai hyvismäinen pelaaja, ei missään nimessä ketään epäilyttävää tai kuka vois jopa ollakin pahis... :D ++justy (Eikä asiaa kyl tee paremman näköseksi se, että justy vielä päivän lopuksikin listaa Haliman yhdeksi todennäköisimmäksi pahikseksi ja hänellä oli loistavat mahkut eilen lynkata Halima, mut päätti, et ei nyt kuitenkaan...)
Halima kirjoitti:Zey kirjoitti:- Mä en ymmärrä yhtään justy ääntä tetralle. Siis tilanne oli se, että 3 ääntä on Halimalla, 3 ääntä Meizillä. justy on epäillyt Halimaa, pitää Meiziä hyviksenä. Ja siinä kohtaa hän toteaa, et heips, mitä jos kuitenkaan ei tapettaisi sitä pelaajaa, jota mä epäilen edes pikkasen, vaan äänestettäisiin pelaajaa, joka a) ei ole paikalla ja voi olla vaikka erikoinen, b) on musta neutraali, c) itseasiassa hiljentyminen saattais puhua sen puolesta, että tää pelaaja ois jopa hyvis. Ja sen sijaan, et eka sais jonkun Meizin äänestäjistä vaihtamaan äänensä, ni hän vaihtaa itse ensin äänensä pois Halimalta asettaen omasta mielestään hyvismäisimmän pelaajan vaaraan. Siis. Täh????? Ihan oikeesti, tätä lukiessa vois luulla, et pelin ideana olis tiputtaa joko mahdollisimman hiljainen tai hyvismäinen pelaaja, ei missään nimessä ketään epäilyttävää tai kuka vois jopa ollakin pahis... :D ++justy (Eikä asiaa kyl tee paremman näköseksi se, että justy vielä päivän lopuksikin listaa Haliman yhdeksi todennäköisimmäksi pahikseksi ja hänellä oli loistavat mahkut eilen lynkata Halima, mut päätti, et ei nyt kuitenkaan...)
justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Ömmmm en mä ole niin hirveästi miettinyt varsinaista äänestyskäytöstä, mutta oikeastaan komppaan kyllä Halimaa vähän siinä, että jonkun verran laiskalta justyn peli tuntuu, ehkä varsinkin toi miten justy lopulta päätyy siihen et on paras äänestää Tetraa.
Tyyppi hei, sä äänestit Tetraa mun mukana!
justy kirjoitti:Mun mielestä "hyrskyn myrskyn" on ihan ok kuvaus tuolle, jos sitä vertaa Raynin peli-intensiteettiin tässä pelissä aiemmin. Toi oli mielestäni eka kerta tässä pelissä, kun Halima agressiivisesti etsii pahista. Muuten tää peli on ollut varsin chilliä menoa, mikä ei ole ihme jos Rayn on reissussa. Eli mietin, oliko sille jokin syy, että juuri tuossa kohtaa piti ottaa korkeampi intensiteetti käyttöön.
justy kirjoitti:Ja olet 100% oikeassa, että pahis-rayn ois voinut tehdä saman. Se ei kuitenkaan estä mua yrittämästä nähdä hyvismäisiä tekoja hyvismäisinä. En oo tuon takia hakkaamassa raynin nimeä hyvisten kiveen, ja mun mielestä hänen äng-äänensä(!) oli huono. Mutta jollain eväinhän raynin puoltakin täytyy yrittää tässä pelissä selvittää, en mä näitä pelejä pelaa siksi että päätän vaan lynkata hyvät pelaajat varmuuden vuoksi.
justy kirjoitti:Etkös eilen vielä todennut, että mun äänenvaihtoni änkälle oli hyvismäinen? (Vai oliko se joku muu äänenvaihto?)
justy kirjoitti:Se ei tietysti ollut tarkoitukseni, että änkkä säikähtäisi ja poistuisi pelistä, jos siihen viittaat tuolla 10 vuotta sitten viimeksi pelannut -jutulla.
justy kirjoitti:Mä taas ajattelen, että jos x, y ja z epäilyttävät, voin hyvin keskittyä heidän tarkasteluunsa. Ja jos joku muu (Meiz, Rayn) tekee jotain epäilyttävää, voin heidät nostaa listalle. En ees ajatellut, että mun pitäisi tehdä jokin "meiz ja rayn ovat neutraaleja näistä syistä" -postaus.
justy kirjoitti:Esim. eilisen Meiz-epäilyt, sen takia että Meiz epäili Halimaa ja jeekakaa pahiskavereiksi. En tiedä miksi hyvis-jeekaka olisi ottanut tuosta tuollaisia kierroksia, en vaikka Jeekaka kovasti yritti sitä selittää.
justy kirjoitti:Ja oot ihan oikeassa, että Tetra oli neutraali, ja olisi saattanut olla erikoinenkin (c-kohdasta en ole erityisen samaa mieltä).
justy kirjoitti:Esim. kysymällä, keitä äänestetään ja miksi. Olemalla läsnä ketjussa, sen sijaan että aloitat sivulta 1. Siellä oli kuitenkin aika paljon porukkaa paikalla (no okei, ees muutama), ja olisit voinut saada reaaliaikaista tietoa siitä, mitä kukakin ajattelee ja kuka pelaa oudosti. Ottamalla kantaa juuri sillä hetkellä polttaviin asioihin, 3 päivää vanhojen lainien sijaan.
justy kirjoitti:Jos kaksi tyyppiä epäilyttää 3-4 päivää vanhojen viestien perusteella, eikä niissäkään nyt mitään savuavia aseita ollut, niin eikö huoleta että "apua, entä jos tuo toinen joka minua epäilytti, onkin se pahis". Vai olitko mielessäsi jo napannut pelin pahiskaksikon, etkä oikeastaan välittänyt kumpi lynkataan? Tää linkittyy taas tuohon ekaan pointtiin - teit valintoja tosi vanhojen viestien perusteella.
justy kirjoitti:Jos 24 tuntia pelin alettua epäilee/äänestää pelaajaa, eikö siinä voi olla paljon laajempi kirjo syitä taustalla kuin jos äänestää pelaajaa juuri ennen päivän päättymistä?
justy kirjoitti:on jotenkin outoa että uskoit löytäväsi sieltä paremmat perusteet äänelle kuin reaaliaikaisista tapahtumista.
Koska sun viimeinen viesti ennen päivän päätöstä sai mut ihan oikeesti sanomaan ääneen, et mitä ihmettä. Koska mä olin luullut, että sä et epäile enää Halimaa ja siksi halusit vaihtaa äänesi Tetralle. Mut sit vikassa viestissäs sanoit, että pidät Halimaa yhtenä todennäköisimpänä pahiksena, milloin toi äänen vaihto ei käynyt enää yhtään järkeen ja oli pahismaisin peliliike, mitä olin pelissä nähnyt ja sen takia mä rupesinkin tutkimaan sua heti kun olin saanut topan luettua loppuun. Tarkotuksena oli tutkia Meiz seuraavaksi, kun on vaan tarpeeks aikaa ja aivot oikeessa asennossa, mut sitten tosiaan tuli tää Meiz keskustelu ja oon fine hänen vastauksiensa kanssa.justy kirjoitti:Vaan ehkä enemmän sitä, että miksi sun fokus ei ollut aluksi juuri Meizissä, pelaajassa joka oli sun mielestä pudottamisen arvoinen vielä päivän lopussa? Eikö sua yhtään kiinnostanut katsoa tarkemmin, mitä Meiz on syönyt?
justy kirjoitti:Tää naurattaa, mutta samalla itkettää. Miks Tetran äänestäminen on multa pahismaisen laiskaa, kun itse teet samoin ja oletettavasti tiedät että sille äänelle on hyvislogiikka.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa