Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 20:53:59

3 Halima (justy, Meiz, äng-äänne)
2 Meiz (Zey, jeekaka)
1 Tetradynamia (jeekaka)
1 äng-äänne (raynpelikoneet)

Jeekaka ei oo poistanut ääntään Tetralta, eli tilanne nähdäkseni tämä.
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 20:55:58

jeekaka kirjoitti:Ja sitten siis jos väki on sitä mieltä, että tiputetaan mieluummin Tetra, koska se on niin epäaktiivinen niin se käy mulle :D Oon melko varma, että se oikeasti on Meizin pahistoveri, koska en oikein tiedä miksi Meiz muuten ajais Haliman lynkkausta kuin käärmettä piippuun :D

Mä seuraan sua jeeksu kuin hai laivaa ku oot mulle lähes varma hyvis ja sulla on samat ajatukset ku mulla. :)
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 20:57:04

Oho :D Innostuin liikaa.

--Tetradynamia
++Meiz
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:04:21

--Halima
++Tetradynamia

Mulle tulee kyllä nää Meiz-äänet ihan puskista, pitää lukea tuo jeekakan Meiz-teoria vielä uudestaan (ja varmaan se Meizin postikin). Mut oon kyllä valmis pudottamaan tässä kohtaa Tetran ennen halimaa.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:08:08

jeekaka kirjoitti:Vanhat Meiz/Tetra-epäilytkin nostaa taas päätään.

Siis onko Meiz epäilyttävä tästä syystä? Miksi pahis-Meiz yrittäisi tehdä susta ja Halimasta pahisparia, jos ootte molemmat hyviksiä?

Luin nääs tuon Meizin viestin taas, ja musta se on edelleen hyvismäinen viesti, jossa pelaaja yrittää selvittää miksi wagon on liikkumassa pois hänen mielestään epäilyttävästä pelaajasta. Okei, joo, jos pari on just Meiz/Tetra, niin sitten tää voi olla epäilyttävää. Mutta miksi tää saa sut haluamaan äänestää Meiziä ennemmin kuin Tetraa?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:09:34

Koska Meiz epäilee mua Haliman pahispariksi ihan hatusta vedetyillä perusteilla.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:11:21

Selkeyden vuoksi pistän tähän vielä uudet laatikot kun tilanne on vähän muuttunut.

Hyvisboksi:
jeekaka
äng-äänne
Ariel
Zey

Neutriboksi:
Marzzuu
raynpelikoneet
justy

Pahisboksi:
Tetradynamia
Meiz

EOS-boksi:
Horaaneko

Äänestystilanne nyt:
3 Meiz (Zey, Halima, jeekaka)
2 Halima (Meiz, äng-äänne)
1 äng-äänne (raynpelikoneet)
1Tetradynamia (justy)
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:13:03

jeekaka kirjoitti:Siis mun mielestä Meizin epäilyt mä/Halima paria kohtaan on ihan humpuukkia ja varmaan Meiz tietää sen itsekin. Siiiiiis miks ihmeessä mä olisin Haliman pahistoverina lähtenyt pitämään änkkää hyviksenä? Miks Halima ois järkähtämättömästi päättänyt että änkkä onkin hyvis? Meillä ois kummallakin ollut AIKA MONTA tilaisuutta päätyä siihen lopputulokseen että änkkä onkin pahis ja äänestää sitä vaikka raynin peesissä ja Halima ei ois tällä hetkellä tippumassa.

Muistanko väärin, mutta etkös sä oo pitänyt änkkää hyviksenä tyyliin sen ekasta viestistä asti? Siitähän me silloin keskusteltiinkin? Eihän Halima silloin missään putoamisvaarassa ollut, peli oli lähes alussa.

Ei sillä, että mä nyt teitä kahta erityisen pahistovereina pitäisin, mutta ymmärrän miksi Meiz tarkastelee sun äänestyskäyttäytymistä epäilevästi. Ja eniveis, eikös tällä nyt pitäisi olla väliä lähinnä jos halima flippaa pahikseksi? Koska eihän Meiz sua ole tällä hetkellä tappamassa.

//Halima, onko tuo pahisboksisi edelleen "vähiten hyvismäisiä" vai onko jompikumpi oikeasti pahismainen?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:14:43

jeekaka kirjoitti:Koska Meiz epäilee mua Haliman pahispariksi ihan hatusta vedetyillä perusteilla.

Mutta eiks Meiz tosiaan epäile ennen kaikkea Halimaa, ja sua Haliman pelastusyrityksestä. Tää on mun mielestä outo pahisreadin syy, jos itsekin pidit vielä alle 24 h sitten Halimaa mahdollisena äänestyskohteena. Jos Meiz pitää Halimaa pahiksena, eikö ole ihan loogista että hän tarkastelee kuka voisi olla pelastamassa pahiskaveriaan? Etenkin kun kyse näyttäisi olevan lähinnä pohjatyöstä tuleviin päiviin, ei siitä että Meiz yrittäisi saada jotenkin sut lynkattua tänään.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:17:26

Mä en nyt ehdi lähteä lukemaan Meizin viestejä uudestaan, mut oon pitkin matkaa tässä jo puhunut kuinka en ota selkoa Meizistä enkä oikein ymmärrä sen viestejä. Niin se on ehkä suurin yksittäinen syy Meizin tippumiseen pahisboksiin. Tetra on siellä lähinnä siksi että hiljeni täysin ekapäivän jälkeen.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:18:10

Voi olla etten jeekaka vaan ymmärrä nyt nyansseja sun pahisreadissasi, pahoittelut siitä. Mulle tulee vaan jotenkin omituinen olo kun nään sun ottavan noi Meizin epäilyt noin kovasti itseesi, kun Meizin näkökulma on mun silmiin ennen kaikkea siinä, että kuka voisi yrittää pelastaa Meizin mielestä pahismaista Halimaa.

Ja jos se epäilyttävä juttu on oikeasti se, että Meiz vaikuttaa yrittävän pelastaa Tetraa, niin eikös Tetra ois aina parempi kohde pudotukselle?

//Halima, onko sulla jokin syy ajatella että Tetran hiljeneminen on erityisesti pahismaista? Mä olen pelannut Tetran kanssa vain kerran ja silloin se teki saman hyviksenä.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:19:12

Siis mähän olin jo kääntymässä niille linjoilla että ok ei änkkä ois välttämättä huono flippi, tein lopullisen hyvisreadin vasta sen pahisparivainoharhailun perusteella. Ja rayn tarjos mulle hopealautasella mahdollisuuden jopa perääntyä siitäkin. Siis etkö oo itse sitä mieltä, että jos mä ja Halima oltais pahispari niin meidän ei ois kannattanut olla silleen että EI VITSI RAYN ONPA SULLA HYVÄ POINTTI ÄNKÄSTÄ ++äng-äänne :D Siis mehän oltais oltu suorastaan tyhmiä kun ei toimittu niin. Varsinkin kun mun ääni oli yks niistä kolmesta jotka Halilla oli...

Sen sijaan mä muka yritän pelastaa Halimaa äänestämällä sen kanssa Tetraa, missä ei oo mitään järkeä.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:20:02

Mä otan näistä epäilyistä itseeni, koska luulen että Meiz tietoisesti vääristelee totuutta tässä kohtaa.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:24:18

Ja kuten sanoin, oon valmis pudottamaan Tetran. Jos oon oikeassa tässä keississäni, niin aina viihdyttävämpää jos meillä on huomenna pahis joka edes yrittää puhua itsensä ulos pinteestä kuin täysin mykkä yksilö :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:24:38

jeekaka kirjoitti:Siis mähän olin jo kääntymässä niille linjoilla että ok ei änkkä ois välttämättä huono flippi, tein lopullisen hyvisreadin vasta sen pahisparivainoharhailun perusteella. Ja rayn tarjos mulle hopealautasella mahdollisuuden jopa perääntyä siitäkin. Siis etkö oo itse sitä mieltä, että jos mä ja Halima oltais pahispari niin meidän ei ois kannattanut olla silleen että EI VITSI RAYN ONPA SULLA HYVÄ POINTTI ÄNKÄSTÄ ++äng-äänne :D Siis mehän oltais oltu suorastaan tyhmiä kun ei toimittu niin. Varsinkin kun mun ääni oli yks niistä kolmesta jotka Halilla oli...

Sen sijaan mä muka yritän pelastaa Halimaa äänestämällä sen kanssa Tetraa, missä ei oo mitään järkeä.

No joo, ihan totta. En tosiaan itsekään pidä teitä erityisen todennäköisenä pahisparina, varsinkaan tuon Haliman täniltaisen häpeämättömän jeekaka-sheeppauksen jälkeen. :D

Mitä tulee tietoiseen vääristelyyn... ehkä. Meiz vois hyvinkin osata kirjoittaa tollasen viestin pahiksena (mua häiritsee kun en muista oonko pelannut pahis-Meizin kanssa), mutta mulle siitä hänen viestistään tuli enemmän sellainen hyviksen paranoia -fiilis: "hei apua, eikö me tapetakaan pahismaisinta pelaajaa, onko jeeksu ja halima liitossa".

Ja edelleen, miks Meiz tekisi ton "jeekaka ja halima on pahiksia" -tvistin pahiksena? Ainoa syy jonka keksin on just pahis-tetran pelastaminen. Jos kuka tahansa muu on Meizin pahispari, miksi Meiz välittää niin paljon siitä että hyvis-haliman sijaan tapetaan hyvis-Tetra?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:25:42

Itse asiassa kävin nyt lukemassa Tetran viestit uudestaan virkistääkseni muistiani. Siinä ei kauaa mennyt. Ei mielipiteitä oikein mistään, välttää hätiköintiä niinkuin yleensäkin. Ei oikeastaan mitään mistä vetää pahisjohtopäätöstä, mutta ei myöskään puhu hyvikseyden puolesta, varsinkaan nyt tämä hiljentyminen.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:26:09

jeekaka kirjoitti:Ja kuten sanoin, oon valmis pudottamaan Tetran. Jos oon oikeassa tässä keississäni, niin aina viihdyttävämpää jos meillä on huomenna pahis joka edes yrittää puhua itsensä ulos pinteestä kuin täysin mykkä yksilö :D

Äänestä mun kanssa Tetraa? Halima on jo sanonut seuraavansa. Kuka tietää mitä Zey tekee, hänen Meiz-äänensähän on tyyliin kolmen ekan sivun perusteella annettu. Jos Zey tulee vielä päivän lopussa antamaan lisäperusteita, voit äänestää uudestaan Meiziä.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:27:23

Halima kirjoitti:Itse asiassa kävin nyt lukemassa Tetran viestit uudestaan virkistääkseni muistiani. Siinä ei kauaa mennyt. Ei mielipiteitä oikein mistään, välttää hätiköintiä niinkuin yleensäkin. Ei oikeastaan mitään mistä vetää pahisjohtopäätöstä, mutta ei myöskään puhu hyvikseyden puolesta, varsinkaan nyt tämä hiljentyminen.

Mutkun musta se hiljentyminen ei puhu myöskään sen pahikseuden puolesta, omien kokemusteni perusteella. Mutta oon valmis hyväksymään tässä vaiheessa neutraalin hiljaisen tappamisen, jos mulla ei oo syytä uskoa että tästä saadaan lisää irti. Luotan kuin kallio, että Horaa tulee antamaan enemmän, Marzzuu ja Zey ovat jo antaneet, imho.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.03.2021 21:29:15

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Ensireaktiona ängin avaus vibattaa enemmän pahismaiseen suuntaan. Pitkä viesti, mutta pitää sisällään filleriä ja readit tuntuvat varovaisilta (voi olla pahis mutta voipi olla hyviskin - tyyliin). Aika monesta pelaajasta löytyy jo jonkinlaista pahisreadia.

Tää hämmentää. Ensimmäinen päivä, pelaaja ei oo kymmeneen vuoteen pelannut, ei mitään käsitystä miten muut pelaa ja peliä on kulunut alle 24 tuntia ja on ihmeellistä, että readit on varovaisia? :D Tässä vaiheessa musta on ihan taputuksen paikka jo siinä, että on readeja kasassa ja jopa useampi pahisreadi. Olis helpompi ymmärtää jos ängin viestissä olis paljon sanoja, muttei olis readeja, mut niin.

Puhuin tästä pelin edetessä lisää, nimenomaan kiinnitin huomion viestissä olevaan fillerin määrään. Tuo viesti vaikutti silloin (ja edelleen vain sen uudelleenlukiessa) sellaiselta jonka voin helpsoti kuvitella pahispelaajan ensimmäiseksi craftatuksi viestiksi. Siksi myös mainitsin viestissäni tuon että yllättävän monesta pelaajasta löytyi jo jonkinlaista pahisreadia.

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:@Marzzuu, jos tämän hetkisten viestien perusteella pitäisi keksiä yksi pahis, kuka se olisi ja miksi?

Miksi päätit kysytä Marzzuulta, vaikka justy on hyvin samantyyppistä häneltä kysynyt, eikä Marzzuu ole vielä herännyt ja vastannut siihenkään?

Tähänkin olen jo vastannut, halusin täsmentää justyn kysymistä sellaiseksi mistä koin saavani enemmän irti.

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Mainitsin kuitenkin samaisessa viestissä mihin ääni lähtisi sen hetken fiilisten mukaan. Lähinnä jäin odottelemaan loppujen pelaajien heräämistä, jotta saisin paremman kuvan kaikista pelaajista ennen äänestämistä.

Miksi? Jos joku herääjistä olisi pahismaisempi kuin änkkä, niin ainahan äänen voisi siirtää? Äänestämällä taas olisit saanut sanoillesi enemmän painoarvoa ja kun änkkä kerran on pelannut viimeksi 10 vuotta sitten, niin ehkä jopa häneltä voisi saada reaktiotakin, kun äänet eivät ehkä ole niin arkipäivää?

En näe mitään eroa siinä sanonko tuossa vaiheessa että ääni lähtisi sillä hetkellä ängin suuntaan vs. äänen laitto. Tuossa vaiheessa ei tullut mieleenkään että useampi pelaaja heräisi vasta pelipäivän lopussa joten oletin kyllä että kaikilta tulisi pelinavaukset lähiaikoina.
Meiz
Kyläläinen

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja Ariel » 05.03.2021 21:31:22

++Tetradynamia

Mä en oo ihan varma haluanko mä pudottaa Meiziä tässä kohtaa, kun se kuitenkin pelaa aktiivisemmin kuin Tetra, ja koska ei mulla Meiziä kohtaan mitään pahisreadia kuitenkaan ole (se oli enemmänkin siellä "vähemmän hyvismäinen kuin monet muut, mutta silti jollain tasolla hyvismäinen" tasolla tällä hetkellä, ja mä en sitä nyt ehkä haluaisi pudottaa ilman että mä oon lukenut sen viestit kunnolla läpi, mitä mä en tänä iltana ehdi tehdä).
Ariel
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:32:16

No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.

--Meiz
++Tetradynamia

Varokin jos oot Meizin pahistoveri justy >:O
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:34:01

jeekaka kirjoitti:No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.

--Meiz
++Tetradynamia

Mitäs mietteitä - jos Tetra flippaa hyvikseksi, miten se vaikuttaa sun Meiz-readiisi?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:34:37

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.

--Meiz
++Tetradynamia

Mitäs mietteitä - jos Tetra flippaa hyvikseksi, miten se vaikuttaa sun Meiz-readiisi?

Vai tuleeko nyt vaan liian kovat Meiz/justy-säteilyt foliohatun alle, että huimaa. :D
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:35:01

Meizin avausviesti on hyvismäinen ("No ei ole helppo peli pahiksillekaan tämä aikataulu kun putoamissäännötkin ovat suht ruhtinaalliset :D"). Tuo lause ois aika munakas pahiksen suusta, mutta mahdollinen.

Meizin alkupelin viestejä skimmailin ja siellä tuntuu kuitenkin olevan asiaa ja mielipiteitä ja mieli muuttuu ja niitä muutoksia selitetään. Edelleen olen valmis äänestämään myös Meiziä, mutta ehkä nyt tämän skimmauksen perusteella kuitenkin ennemmin lynkkaisin tänään Tetran.

Ja luulin että tää ois originelli ajatus, mut huomaankin seuraavani taas jeekakaa. :D
--Meiz
++Tetradynamia
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.03.2021 21:35:59

jeekaka kirjoitti:Siis mun mielestä Meizin epäilyt mä/Halima paria kohtaan on ihan humpuukkia ja varmaan Meiz tietää sen itsekin. Siiiiiis miks ihmeessä mä olisin Haliman pahistoverina lähtenyt pitämään änkkää hyviksenä? Miks Halima ois järkähtämättömästi päättänyt että änkkä onkin hyvis? Meillä ois kummallakin ollut AIKA MONTA tilaisuutta päätyä siihen lopputulokseen että änkkä onkin pahis ja äänestää sitä vaikka raynin peesissä ja Halima ei ois tällä hetkellä tippumassa

En pidä humpuukina enkä näe miksi teidän peli yhdessä olisi molempien laittaa äng tippumaan. Ihan yhtälailla pahikset keräävät pisteitä hyviksiä puolustelemalla, ja voi olla ihan sattumaakin jos te molemmat pahiksina päätyisitte antamaan hyvisreadia ängin pelaajalle. Näin jälkikäteen on helppo sanoa mikä olisi ehkä ollut se optimi keino pahiskavereina peluuseen, mutta mun kokemuksen mukaan pahispelit harvoin oikeasti menevät sen täydellisen optimin mukaan. Toisena seikkana, en kyllä pitänyt sinun Halima ääntäkään kovin vahvasti perusteltuna (unohti Zeyn heräämättömistä), ja sen vaihtuminen sitten Tetran suuntaan nostatti kulmakarvat.

Pakko sanoa että pientä deja vu fiilistä tulee nyt erityisesti Haliman äänestä. Olikohan viime peli missä samaan tyyliin kasasi päivän lopussa täysin perustelemattoman äänen niskaani ja pudotti pelistä pois. Jos et jeekaka ole Haliman pahiskaveri niin suosittelen lukaisemaan Haliman päivän annin vielä kertaalleen uusiksi.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:36:59

justy kirjoitti:
justy kirjoitti:

--Meiz
++Tetradynamia

Vai tuleeko nyt vaan liian kovat Meiz/justy-säteilyt foliohatun alle, että huimaa. :D

:----------------D Luultavasti, olen aika tuohduksissa väitteistä joita Meiz esitti minusta!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.03.2021 21:37:55

Halima kirjoitti:Zeyn ekasta kiinniottoviestistä tuli hyvismäinen fiilis - Zey tuntuu itseltään ja on paljon samoilla linjoilla mun kanssa. Tosin Zey on paljon mua nopeampi huomaamaan Meizistä pahismaisuuksia, mihin oon nyt ihan viime aikoina ruvennut heräämään.

Väliaikahuomio siis, että Meiz on tippunut ehkä pahisten laatikkoon ja Zey teki vahvan tribuutin hyvisten lootaan.

Hehee, ja nyt kun sekä Zey että jeekaka puhui Meizin pahikseudesta ennen mua niin näyttää että teen tän vaan pelastaakseni itseni, mutta teen sen silti.
--Tetradynamia
++Meiz

Jos olet alkanut nyt heräämään minun pahismaisuuteen niin voitko omin sanoin kertoa miksi?
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 05.03.2021 21:39:45

Mulla yllättää kuinka nää Meizin epäilyt jeekakaa kohtaan menee jeekakalla noin tunteisiin, mutta mun kanssa pyöriteltiin ihan julkisesti yhdessä kohtaa peliä vähän semmoista kevyttä änkkä+jeekaka pahispari teoriaa (ainakin mun aivomuistin mukaan, en jaksa nyt selata taaksepäin sata sivua) ja se ei tuntunut missään? Jeekaka on muuten ollut aika viilipytty mutta nyt meni mun silmään vähän pasmat sekaisin. Eli onko Halima+jeekakassa joku totuuden siemen? Oon ihan hämmentynyt, mutta ehkä se mun tiukka Hali+rayn linja alkaa tässä kostautua ja mun olis pitänytkin tehdä se 500 sanan jeekaka essee.

Ariel kirjoitti: änkkä btw, onko sulla mitään syitä epäillä raynia jotka ei liity Halimaan? ja siis lähinnä, jos Halima nyt paljastuu hyvikseksi, niin miten se vaikuttaisi sun readiin raynista?

Jos Halima paljastuisi hyvikseksi niin kyllä se ainakin välillisesti mun rayn viboja laskisi, koska kyllä mun Halima+rayn pahispari on tiukasti toisiinsa linkittynyt. Mun mielestä rayn reaktio mun provoääneen oli yllättävän voimakas ja mä en ole vieläkään nähnyt hänen omalle mun tappoäänelle perusteluja vaikka oon niitä jo kahdesti pyytänyt, se on ainaki mun mielestä pahismaista koska hyviksellä joka mua aidosti epäilisi luulisi olevan joku syy äänestämiselle eikä mitään estettä kertoa niitä perusteluja.

Mitä mieltä mä oon Tetran mahdollisesta tippumisesta? Aika meh kautta linjan, mutta jos me nyt ollaan tässä tiputtamassa epäaktiivista pelaajaa niin fine sitten. Hänen parista viestistään mä en mitään hillitöntä pahisvibaa saanut, aika neutraaliksi jäi.

// Porukkaa väliin, luen ne kohta ja kommentoin jos kommentoitavaa herää.
äng-äänne
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:40:35

Pakko keretä kauppaan kun unohdin käydä aiemmin, nyt on vaan seurattava sydämen ääntä :P
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 05.03.2021 21:42:27

+ En tuohdu epäilyistä jotka johtuu ymmärrettävistä syistä.
jeekaka
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio