jeekaka kirjoitti:Ja sitten siis jos väki on sitä mieltä, että tiputetaan mieluummin Tetra, koska se on niin epäaktiivinen niin se käy mulle :D Oon melko varma, että se oikeasti on Meizin pahistoveri, koska en oikein tiedä miksi Meiz muuten ajais Haliman lynkkausta kuin käärmettä piippuun :D
jeekaka kirjoitti:Vanhat Meiz/Tetra-epäilytkin nostaa taas päätään.
jeekaka kirjoitti:Siis mun mielestä Meizin epäilyt mä/Halima paria kohtaan on ihan humpuukkia ja varmaan Meiz tietää sen itsekin. Siiiiiis miks ihmeessä mä olisin Haliman pahistoverina lähtenyt pitämään änkkää hyviksenä? Miks Halima ois järkähtämättömästi päättänyt että änkkä onkin hyvis? Meillä ois kummallakin ollut AIKA MONTA tilaisuutta päätyä siihen lopputulokseen että änkkä onkin pahis ja äänestää sitä vaikka raynin peesissä ja Halima ei ois tällä hetkellä tippumassa.
jeekaka kirjoitti:Koska Meiz epäilee mua Haliman pahispariksi ihan hatusta vedetyillä perusteilla.
jeekaka kirjoitti:Siis mähän olin jo kääntymässä niille linjoilla että ok ei änkkä ois välttämättä huono flippi, tein lopullisen hyvisreadin vasta sen pahisparivainoharhailun perusteella. Ja rayn tarjos mulle hopealautasella mahdollisuuden jopa perääntyä siitäkin. Siis etkö oo itse sitä mieltä, että jos mä ja Halima oltais pahispari niin meidän ei ois kannattanut olla silleen että EI VITSI RAYN ONPA SULLA HYVÄ POINTTI ÄNKÄSTÄ ++äng-äänne :D Siis mehän oltais oltu suorastaan tyhmiä kun ei toimittu niin. Varsinkin kun mun ääni oli yks niistä kolmesta jotka Halilla oli...
Sen sijaan mä muka yritän pelastaa Halimaa äänestämällä sen kanssa Tetraa, missä ei oo mitään järkeä.
jeekaka kirjoitti:Ja kuten sanoin, oon valmis pudottamaan Tetran. Jos oon oikeassa tässä keississäni, niin aina viihdyttävämpää jos meillä on huomenna pahis joka edes yrittää puhua itsensä ulos pinteestä kuin täysin mykkä yksilö :D
Halima kirjoitti:Itse asiassa kävin nyt lukemassa Tetran viestit uudestaan virkistääkseni muistiani. Siinä ei kauaa mennyt. Ei mielipiteitä oikein mistään, välttää hätiköintiä niinkuin yleensäkin. Ei oikeastaan mitään mistä vetää pahisjohtopäätöstä, mutta ei myöskään puhu hyvikseyden puolesta, varsinkaan nyt tämä hiljentyminen.
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Ensireaktiona ängin avaus vibattaa enemmän pahismaiseen suuntaan. Pitkä viesti, mutta pitää sisällään filleriä ja readit tuntuvat varovaisilta (voi olla pahis mutta voipi olla hyviskin - tyyliin). Aika monesta pelaajasta löytyy jo jonkinlaista pahisreadia.
Tää hämmentää. Ensimmäinen päivä, pelaaja ei oo kymmeneen vuoteen pelannut, ei mitään käsitystä miten muut pelaa ja peliä on kulunut alle 24 tuntia ja on ihmeellistä, että readit on varovaisia? :D Tässä vaiheessa musta on ihan taputuksen paikka jo siinä, että on readeja kasassa ja jopa useampi pahisreadi. Olis helpompi ymmärtää jos ängin viestissä olis paljon sanoja, muttei olis readeja, mut niin.
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:@Marzzuu, jos tämän hetkisten viestien perusteella pitäisi keksiä yksi pahis, kuka se olisi ja miksi?
Miksi päätit kysytä Marzzuulta, vaikka justy on hyvin samantyyppistä häneltä kysynyt, eikä Marzzuu ole vielä herännyt ja vastannut siihenkään?
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Mainitsin kuitenkin samaisessa viestissä mihin ääni lähtisi sen hetken fiilisten mukaan. Lähinnä jäin odottelemaan loppujen pelaajien heräämistä, jotta saisin paremman kuvan kaikista pelaajista ennen äänestämistä.
Miksi? Jos joku herääjistä olisi pahismaisempi kuin änkkä, niin ainahan äänen voisi siirtää? Äänestämällä taas olisit saanut sanoillesi enemmän painoarvoa ja kun änkkä kerran on pelannut viimeksi 10 vuotta sitten, niin ehkä jopa häneltä voisi saada reaktiotakin, kun äänet eivät ehkä ole niin arkipäivää?
jeekaka kirjoitti:No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.
--Meiz
++Tetradynamia
Varokin jos oot Meizin pahistoveri justy >:O
justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.
--Meiz
++Tetradynamia
Mitäs mietteitä - jos Tetra flippaa hyvikseksi, miten se vaikuttaa sun Meiz-readiisi?
jeekaka kirjoitti:Siis mun mielestä Meizin epäilyt mä/Halima paria kohtaan on ihan humpuukkia ja varmaan Meiz tietää sen itsekin. Siiiiiis miks ihmeessä mä olisin Haliman pahistoverina lähtenyt pitämään änkkää hyviksenä? Miks Halima ois järkähtämättömästi päättänyt että änkkä onkin hyvis? Meillä ois kummallakin ollut AIKA MONTA tilaisuutta päätyä siihen lopputulokseen että änkkä onkin pahis ja äänestää sitä vaikka raynin peesissä ja Halima ei ois tällä hetkellä tippumassa
justy kirjoitti:justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:No voi videleissön. Teen tän vaan koska justy kauniisti pyytää ja koska haluan saada iloa tästä pelistä pidemmäksi aikaa.
--Meiz
++Tetradynamia
Mitäs mietteitä - jos Tetra flippaa hyvikseksi, miten se vaikuttaa sun Meiz-readiisi?
Vai tuleeko nyt vaan liian kovat Meiz/justy-säteilyt foliohatun alle, että huimaa. :D
Halima kirjoitti:Zeyn ekasta kiinniottoviestistä tuli hyvismäinen fiilis - Zey tuntuu itseltään ja on paljon samoilla linjoilla mun kanssa. Tosin Zey on paljon mua nopeampi huomaamaan Meizistä pahismaisuuksia, mihin oon nyt ihan viime aikoina ruvennut heräämään.
Väliaikahuomio siis, että Meiz on tippunut ehkä pahisten laatikkoon ja Zey teki vahvan tribuutin hyvisten lootaan.
Hehee, ja nyt kun sekä Zey että jeekaka puhui Meizin pahikseudesta ennen mua niin näyttää että teen tän vaan pelastaakseni itseni, mutta teen sen silti.
--Tetradynamia
++Meiz
Ariel kirjoitti: änkkä btw, onko sulla mitään syitä epäillä raynia jotka ei liity Halimaan? ja siis lähinnä, jos Halima nyt paljastuu hyvikseksi, niin miten se vaikuttaisi sun readiin raynista?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa