Violet kirjoitti:Arvostan Arokiurun yritystä irtaantua Zey-Meiz kuviosta. Tekee hänestä hieman hyvismäisemmän minun silmissäni. Tunnut kuitenkin äänesi/päätöksesi suhteen kovin varmalta, mutta viestissäsi kuitenkin tunnut epäröivän. Jotenkin tulee sellainen "mennään eteenpäin hinnalla millä hyvänsä" fiilis, mitä pidän hyvismäisenä, mutten välttämättä kovinkaan turvallisena strategiana.?
Tää oli mielestäni hyvä pointti ja olenkin samaa mieltä.
piikkisiili kirjoitti:Jos tästä akselista halutaan ottaa selvää, niin olen Meizin pudottamisen kannalla. Meizin puolesta puhuisi tuo hänen mahdollinen pahiskaveriutensa Violetin kanssa ja hänen alkupuolustuksensa. Meizin ääni siinä mielessä omalle linjalle uskollinen, että ei lähtenyt yrittmään itsensäpelastusta, mutta siinä olisi helposti saanut vastalauseita. Hän osoitti epäilyksiä Violetille, mutta valitsi kumminkin turvallisen tetradynamian. Ei halunnut tökkiä herhiläispesää?
Muista äänestetyistä Zey ja Tetradynamia eivät ole parempia vaihtoehtoja. Zeystä kerroinkin jo mielipiteeni. Hiljaisen pelaajan pudottaminen taas olisi tosiaan turhaa, kun on aineistoa enempäänkin.
Tetradynamian pudottaminen tämän päivän näyttöjen perusteella on todellakin kannattavampaa, koska itse aion pysyä aktiivisena ja sitä kautta toivottavasti saan päitä käännytettyä pelin edetessä.
Horaaneko kirjoitti:Jos näistä kahdesta pitäisi kuitenkin valita uskottavampi pahis niin ehdottomasti Meiz, koska ylirauhallinen ote epäilyihin, ei pelastanut itseään äänestämällä Zeytä (rehellisesti sanottuna jokainen järkevä hyvis tekisi niin, koska mistä ihmeestä sä Meiz tiedät että Zey on hyvis, ellet sitten ole pahis, koska pahis sattuu tietämään ketkä on hyviksiä ja ketkä ei).
Ylirauhallinen ote epäilyhin on hyvinkin ymmärrettävää, jos näen Zeyn hyvismäisenä siitä huolimatta että pääsin hänen aikaisen äänen kohteeksi. Perustelut tähän olen jo antanut aiemmin. Enemmän on alkanut ärsyttämään tämä martyrisoinnin alleviivaaminen yhden lauseen pohjalta. Kärpäsestä todellakin tehty härkänen.
Syytös siitä etten äänestänyt Zeytä on täysin käsittämätön. Minulla on yksi ääni, ja päivää vielä jäljellä, joten miksi ihmeessä valitsisin minusta hyvismäisen pelaajan, kun voin sen sijaan laittaa epäilyttävämmän pelaajan tasoihin kanssani.
Jos olisi kaksi ääntä niin toinen lähtisi nyt horaanekolle ylläolevan johdosta. Kätevästi heittämässä bensaa liekkeihin, ja muutenkin viesti täynnä pahispariepäilyjä minuun liittyen / hyvisviboja "jos paljastun pahikseksi", jotka kaikki voi kätevästi kuopata siinä vaiheessa jos minut lynkataan ja paljastun hyvikseksi (juu tämän tein jo tahallaan ;)