Sairaan nopeet läpilukuu!
Pyramidi kirjoitti:Kuitenkin minulle jäi sellainen vaikutelma viestistä, että tällä Aelina pohjustaa tulevaa ääntään
Mä en iha tajuu tätä..? Eikö epäilyt voi aina käsittää niin, että niil pohjustetaan ääntä?
Mä en tajuu miten pyramidi sai tulkattuu aelin viestin niin, et tää aikoo äänestää pyrameiziä "oli mikä oli" :''''D
Savu kirjoitti:Muistaakseni itse listasit ekan pahisnelikon jo toisella sivulla. Sulla on myös näköjään samanlainen tyyli kuin Mairilla, väheksytään itseen kohdistuvia epäilyjä maalaamalla toiset foliohatuiksi
Tää on hyvä pointti. Pyramidi tuntuu vahvasti seisovan ton takana että sen epäilyt ekana päivänä oli oikeutettuja, mut sitten arvostelee Savun vahvaa pahisreadia :_D
Savul on hyvää pohdintaa Meizidistä mut mul jotenki edelleen tökkii ajatus siit et olisivat päättäneet tappaa Odon sen takii et epäili heitä. Tietty tost tekee mielenkiintosen se, et toivat itse esille topicissa sen, et josko täs oltais heitä mustamaalattu.. Silti, en oo oikein koskaan uskonu tohon yötappo epäilijöistä -teoriaan. Itse ainakin pahiksena huomaan välttäväni niiden yötappoa jotka mua on vahvasti epäilly.
Cameronin vankkumaton usko miinan ja Foxin hyvikseyteen on kyl mielenkiintonen. Silti mietin, uskaltaisko pahikset iha noi siipiensä suojaan parinsa ottaa. Must tuntuu et usein tää yltiöpaattiinen hyvistely parista on pahischatin alussa paljon puhuttu aihe mut siihen harvoin oikeasti päädytään :'D En siis ite ihan täysii usko tähän pariin.
Meiz, sää nyt epäilet Savua siitä, että tämä keskittyy niin vahvasti teihin ja uskoo täysii teidän olevan pahiksia. Epäilit jeekakaa samasta syystä, mutta mainitsit myös et tää vois ol myös jotai mitä hyvis tekis. Jeekakahan paljastu hyvikseks. Selvennä mulle, mikä ero näil kahel keissil on
Meiz kirjoitti:Tässä tulkitset myös väärin reaktioni. En ottanut mitenkään itseeni tuota kommenttia, eikä justy vahvemmin epäillytkään tuossa vaiheessa. Juurihan hän mainitsi kuinka kallistuu enemmän hyvismäiseen suuntaan, mutta olisi mielenkiintoista saada selvyyttä ekaan päivään tietämällä meidän rooli. Ymmärrän tämän täysin. Silti infolynkkauksena kuoleminen jättäisi aika tyhjän olon, mihin reagoinkin sitten tuossa.
Kiitti et avasit tätä, tää esimerkki ei ollu ehkä paras ja ymmärrän kyl et infolynkkauksen kohteeks joutuminen harmittaa. Silti mun yleisfiilis teidän pelistä tässä asiassa pysyy. Ootte kummatkin tosi vahvasti puolustuskannalla siihen pisteeseen asti ettette suostu näkemään pelaajien pointteja ja se epäilyttää.
Miina, kiitos selvennyksestä! En tiiä oonks missannu sult jonkun viestin, edellee kyl fiilis ettet oo avannu tätä aiemmin. Mulle ei silti ihan selvinnyt et miten Odo liitty tähän kuvioon, vaik se oli avainsana tos sun äänes meille. Tai siis selitit miks Odo epäilytti joo, mut miten se liitty meihin? Sori saattaa ol et missaan täs ny jotai oon iha dead univajeest
Pyramidi kirjoitti:Muutenkin kun käsittelet minun epäilyjä halima&Jinmuru pariin, sivuutat kokonaan minun huomioni molempien alttiudesta hyväksyä Niacinin vibalistaus ja tehdä sen perusteella tulkintaa puolesta. Se oli tässä se painavampi syy epäillä.
Mun pointti tos oli sun ristiriitaisuus ei niinkää se epäily. Totta kai otan kaiken huomioon kosk kyl mä ne viestit alust loppuun luen, ja oon sitä mielt et toi sun pointti on hyvä koska ite olin ihan samoil linjoil! Anyway se et pelaajal on hyvä pointti ei tee siit hyvismäistä, pahiksetkin osaa esittää hyviä pointteja. Se on sit se vertailu ja yleiskuva mikä ratkasee, te kallistutte mun mielessä enemmän sinne pahismaiseen.
Pyramidi kirjoitti:Sitten nuo ensimmäisen päivän vahvat pahisreadit. Ne olivat sillä hetkellä parhaat readini. Lisäksi halusin katsoa miten "varmojen" readien tuominen esiin vaikuttaa, koska minulla on usein mennyt viestit aiemmin tällaiseen turhaan "eipäs-juupas" vänkäilyyn. Siksi halusin nyt päästä johonkin johtopäätöksiin jo ensimmäisenä päivänä. Osaltaan minulla oli mielessä kokeilla vähän raynpelikoneet-tyyppisiä readeja SM-pelissä.
En oo SM-peliä lukenu eli en tiiä minkätyyppisestä puhut, pitäs käydä lukasee pari Rayn viestii jos ehdin. Tää ikävästi kuulostaa kyl mun korvaan jälkeenpäin selittelyltä. Puhuit viel seuraavana päivänä Justylle kui varmoi noi sun readit olikaan. Mikset tuonut missää vaihees esille tätä ennaltasuunniteltua taktiikkaa? Ihan itessään osaan arvostaa erilaisten tyylien kokeilun mut en ihan myöskään osta tätä. Sun ekan päivän hyökkäämistä on epäilty joten luulis et olisit tuonu tän esille jo aiemmin
Pyramidi kirjoitti:Samoin esiin nousee pari Niacin Savu, joka ei ole missään vaiheessa ollut mukana pudottamassa ketään ja Savu jatkaa kolmanteen päivään nyt tällä kaikkein helpoimmalla taktiikalla eli minun ja Meizin pudottamisella. Koska nythän on varaa lähteä täysillä ajamaan takaa meitä, kun peli on käytännössä lylotilanteessa pahiksille
Pyramidi hetkeä aiemmin kirjoitti:Sehän on tässä pelissä se pointti, lähteä metsästämään niitä epäilyjä ja varsinkin niiden epäilyjen pohjalta toimiminen. Ehkä oli vähän liian varhaista minun osalta, mutta halusin päästä johtopäätöksiin, halusin vilpittömästi edistää hyvisten peliä. Minusta pahismaisempaa tomintaa on luoda itselleen niitä kärryjä useampia eikä yhtäkään niistä saata maaliin saakka eli ei saa äänestettyä pelistä ulos. Koska tällöin pahiksella on kaikkein mukavinta olla, kun on niitä epäilyjään mitä voi esitellä muille ylpeänä koko pelin aja eikä tarvitsee missään vaiheessa lähteä keksimään itselleen uutta wagonia, jota rakentaa tai johan hypätä mukaan.
Siis kai sä itekki tajuut kui pussiin puhut täs ittes..? Ymmärrän sun pointin Niacinin kohdalla mut Savuhan on ollut poissa eikä oo ennen tätä teidän epäilyä puhunu oikei mitää, nyt kun lähtee toteuttaa just sellast peliä jota pidät hyvismäisenä, se onkin pahismaista koska se kohdistuu teihin...? :'D
Täs vaihees alkaa vähän päätä särkee ku luen tätä Meiz/Pyramidi/Savu -keissiä.. Huh heijaa. Meiz syyttää Savua marttyyrisoinnista mutta oon itse nähnyt tätä marttyyriviittaa tosi vahvasti varsinkin Pyramidin viesteissä. Savun viesteissä taas en oo samaa mieltä siinä et pahisMeizidin taktiikka ois tiputtaa kaikki jotka niitä epäilee, tää on kuitenkin tiimipeli ja vaatis hirveesti aivotyöskentelyy ja laskelmointii ja imo pahiksilta ihan liikaa vaivaa pyrkii tällaseen lopputulokseen. Alan saada sota flashbackei tohon ekan päivän pyrameiz vs flaunchuo&flawless keissiin.. Oon kuitenki samaa mieltä Savun kaa et Meizidi on, ehkä tietoisesti tai ehk tiedostamatta, lähteny epäileen kaikkii heitä epäilleitä ja se itessää on epäilyttävää. Meiz puhu äsken Camin ja Mairin hyvikseydest ja nyt uhkailee heitä foliohatuilla, just ku alkoivat heitä epäilee :D
//off
Savu kirjoitti:Kirjoitustyyli-offtopic
Kiitti ; ;