Halima kirjoitti:Hei Nia! Mä oon huonolla lukemisella aika lailla hyvin pitkälti samaa mieltä sun kanssa näistä! Eli varmaan säkin oot hyvis! Ketä jää jäljelle?
Moi Hali! Hauska kuulla, millekkäs me sitte alettas? ….harmi vaan etten oo ollenkaan noin varma ootko sää hyvis. :( Mulle tuli vasta tässä pelissä tuo taskutus-termi tutuksi, ja kiitos sen nyt epäilyttää kaikki jotka sanoo mulle mukavia asioita. Huono termi!
jeekaka kirjoitti:Halima ja Niacin näyttää päätyvän molemmat sellaisiin johtopäätöksiin, että ketään ei kohta jää jäljelle pahiksiksi :D
Niin! Jäljelle jää kohta vain ne kaksi oikeaa pahisparia, kuinka helposti tämä olikaan ratkastu! :D
Pyramidi kirjoitti:Halimasta vielä: vibalistauksesta voi toki olla samaa mieltä, mutta miksi ostat toisen vibalistauksen, joka on ilman mitään perusteluja, niin vahvasti? Se, että toisella on samankaltaisia viboja ei vielä merkitse mitään. Molemmat parista tuntuvat nyt hieman liian vahvasti tukeutuvan Niacinin vibalistaukseen, lukuunottamatta Jinmurua, joka yritti vähän ottaa etäisyyttä muuttamalla yhtä vibaa.
Täytyy sanoo että oon oikeesti vähän samaa mieltä tästä Pyramidin kans. Ei sillä että ettenkö saattais olla oikeessakin viboineni, mutta jos tuolla mun erittäin pintapuolisella höpölistauksella saa oikeasti Halimalta hyvisluottoa niin eipä kyllä paljoa vaadi. x)
Jinmuru kirjoitti:Äänestän Haliman mukana kuitenki ++Marzzuu + justy. Koska harva äänekkäistä tuntuu pahikselta ni pakko olla hiljasia pahiksina, ja Marzzuu tuntuu yrittävän huomattavasti tavallista vähemmän. Vaikka pari onki kiireinen ni silti, yksilöpeleisä Marzzuu kirjottelee useemmin ja enemmän, vähintään vastaa hänelle osotettuihin kysymyksiin.
Oon tästä erittäin eri mieltä. Mun kokemuksen mukaan Marzzuu ei tämän useemmin oo kirjotellu aiemminkaan missään roolissa ja useinkin ohittelee kysymyksiä. Tää tuntuu vähän semmoselta itsepuolustus-liikkeeltä siihen, kun useampi on alkanut tuumia olisiko hiljaisissa lurjuksia lymyilemässä, eikä Halimuru halua olla se joka hiljaisemmista ekana putoaa. (No ei tietenkään halua, mutta tää vaikuttaa vähän helpolta pakotieltä.)
Cameron kirjoitti: Nia "taskulämmin" cin on myös oikeassa elämässä tosi kiltti ja mukava tyyppi, joten en voisi kuvitellakaan hänen missään roolissa olevan kauhean ilkeä tai hyökkäävä.
;_;<3
Horaaneko kirjoitti:Niacinist mullon jääny hyvä ensivaikutelma. Peli tuntuu rennolt ja jotenki, idk, rehelliselt? :D Ei mitää tajunnanräjäyttävää todistetta hyvikseydest mut ei mitää syyt epäilläkkää.
Seuraavana päivänä (?):
Horaaneko kirjoitti:Öää sit on savu ja niacin jost ei niacinin viestien perusteel viel oikei mitää kuvaa
Ensin oli vähän jotain kuvaa ja sitten yhtäkkiä ei enää ollutkaan mitään kuvaa. Perin juurin mystistä.
Meiz kirjoitti:Miksi sitten Niacin. Mielestäni hän on pelannut tähän asti yliturvallista peliä joka ei tule keräämään huomiota keneltäkään. Vaikka puhuu itsekin kulkevansa Taskulämmin - nimellä, epäilen keskittymisen lähinnä pienten hyvisvibojen jakamiseen ja vahvojen epäilyjen puuttumisen olevan joko taktikoitua, tai vaihtoehtoisesti kokee epämieluisaksi epäillä pelaajia syistä joiden tietää olevan valheellisia. Sikäli kun Niacin tunnetaan itse mukavuutena, epäilen jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Oot ihan oikeessa, tuo jälkimmäinen on tismalleen mun fiilikset sillon kun pelasin pahista. :D Mutta en tykkää oikein hyviksenäkään epäilemisestä, koska takaraivossa on ääni joka sanoo ”entä jos se onkin hyvis ja syyllistät nyt ihan suotta, se ois ikävää”.
(Voidaan taas ihmetellä mitä ihmettä ylipäätään teen tällä foorumilla….). Meillä pitäis olla Kylä-terapeutti jonka kans vois keskustella tämmösistä pelaamista haittaavista mielen oikuista.
P.S. Musta on huvittavaa että pidit ilmeisesti epäilyttävänä sitä, että jeekaka ei vetänyt analyysiä mun äänestämisestä - koska en äänestänyt. Tai muutenkaan ollut mukana koko päivän lopussa. Oon nähny aika monta kertaa kuinka ilta-paniikin aikaan äänet kääntyy viimehetkillä johonkin ihan uuteen kohteeseen, joten luuletko että olisin pahiksena uskaltanu olla tylysti pois ja toivoa vaan ettei pahiskamu joudu yllättäen uhriksi? En halunnut alkaa pelastalemaan ketään paria, koska en ollenkaan luottanut niihin pieniin viboihin mitä olin siihen mennessä saanut.
Pyramidi kirjoitti:Mietityttää miksi Niacin tuo tuon pointin horaasta esille vasta nyt. Lisäksi Niacin, osaatko sanoa mitä viboja nämä viimeisten sivujen viestit tuovan sinulle? Tunnut nyt seilailevan "liian" turvallisilla vesillä tekemällä vibalistausta ja tarttumalla vanhoihin asioihin.
Jos musta tuntuu etten saa mistään kiinni, luen ketjua vähän kauempaa uudestaan, sillon tulee nostettua vanhempiakin juttuja jos ne pistää silmään vasta uudella luvulla. Tää Horaa-miina -juttu liittyy myös tuohon toiseen käynnissä olleeseen peliin. Tiesin siinä Horaanekon pahikseksi, joten mua hirvitti alkaa täällä puhumaan Horaanekosta, etten vahingossa lipsauta jotain ”niinkuin tuossa toisessa pahispelissäänkin” -settiä joka ois sitten pilannut sen toisen pelin. Mulla on jäänyt pieni kammo asiaan yhden aiemman mokan takia. Siksi olin aluksi päättäny että katon Horaanekoa vähän sormien läpi kunnes se peli on ohi, mutta sitten alko tuntua että pakko nostaa tuo pointti esille nyt että on edes jotain annettavaa tähän ketjuun.
Nii sitte! Jos koitan vähän avata mistä nuo hyvisvibat kumpusi. En jaksa alkaa lainaamaan mitään tiettyjä kohtia joten referoin näin muistin varassa.
Meizidi: Mairia lainatakseni, aika rytinätaktiikka jos ovat pahiksia. Pyramidista tuli fiilistä että on oikeasti harmistunut kun aktiivinen ote saa epäilyksiä aikaan, pahiksena olisi varmasti osannut ennakoida mitä siitä seuraa ja olisi tuskin yllättynyt noista reaktioista. Ja olisi ehkä valinnut vähän hillitymmän pelin alun. Meiziltä on tullut monenmoista hyvää pohdintaa, (joskin oon jeekakan kans samoilla linjoilla siitä ettei tuosta criminal mastermindista voi koskaan olla varma.) Nyt oon vähän hämilläni siitä mistä Meiz on saanu noin vahvan pahisfiiliksen mun suhteen. Kirjotit kyllä eilen jotain epäilyviestiä jo, mutta äänestit kuitenkin jeekavirhettä. Kävin sen jälkeen vaan kertomassa että sori mulla on ollu kiirettä, minkä jälkeen Meiz on yhtäkkiä 100% varma mun pahikseudesta. Oliko tuo kiire-viesti sulle joku punanen lippu vai mistä moinen?
Mairon: Noh, Mair oli myös kirjoitellut pelaajista sellasia pohdintoja, jotka ei tuntunu pahiksen vääntämiltä. Cameron on sellanen jota mun on yleensä aika vaikea lukea, tuntuu aina yhtä aikaa ihan hyvismäiseltä, mutta potentiaaliselta pahikselta. Mairissa jäi mietityttämään tyyneys, jolla suhtautui Horaanekon tunteenpurkaukseen. Meillä oli siitä Savun kanssa pikaisen palaverin jälkeen vähän erimielisyyksiä. Savun mielestä pahis!Mair, joka tietäisi syyttävänsä hyvis!Horaanekoa syyttä, voisi potea huonoa omatuntoa Horaanekon mielen pahoittamisesta ja peruutella epäilystä -> Mair hyvismäinen. Mun mielestä taas pahikselle olis helpompi pysyä kylmän analyyttisenä ja todeta että Horaaneko on edelleen pahismainen (ehkä kokisi jopa painetta pysyä kannassaan että epäily varmasti pysyy uskottavana). Että tuota! Jaa. Mair vaikuttaa vähän semmoiselta Meizin kaltaselta pelottavalta pokerinaama-pelaajalta, joka saattaa vaikuttaa tosi hyvismäiseltä ja olla sittenkin paha paha. :/ En oottanu ihan tämmöstä jos on tosiaan Mairin eka peli! (Suurin kammotus tällä hetkellä ois että Mairon ja Pyrameiz on pahiksia yhessä.)
Jeekavirhe: jeekakalta on hyvispeleistä hyvin tuttua erilaiset ufoteoriat! Mulla meni se Pyrameizin virvelöintiteoria yli ymmärryksen niin että humisi. En tiiä onko hyvä perustelu pitää jeekakaa hyvismäisenä se, etten tajua yhtään mistä se puhuu. :D Mutta semmoselta nyt vaan tuntuu kokonaisuutena jeekakan peli. Myös nuo yölliset monologit mistä justy mainitsi, ei kuulosta hirveän pahispeliltä.
Horaachi->Horalina: Horaanekon readiin vaikutti paljon se, kun vertasin siihen Horaan käynnissäolleeseen pahispeliin. En voinu tätä aiemmin sanoa, mutta siis mun mielestä Horaan viestit oli . Mun silmiin näytti että pahiksena Horaaneko koki tarvetta melkein joka viestissä muistuttaa, että on kiireinen ja aikaa ei oo oikein mihinkään, tässä pelissä tuntuu että Horaa on ennemmin käyttänyt sen vähän aikansa keskusteluun kuin kiireiden voivotteluun.
(No offence Horaa, uskon kyllä ettet ollut tahallaan kiireinen 007:ssakaan. :)) Mun pitää kyllä lukea Horaan viestit ehkä uudelleen läpi nyt kun ei tarvi varoa sanojaan sen suhteen.
Näin, kyllä määki näköjään jotain saan aikaseksi ku saan istutettua takamukseni penkkiin useemmaks tunniks kerralla. Lopputulema taitaa olla se, ettei nää parit niin aukottoman hyvismäisiä ookkaan, mitä aiemmin annoin ymmärtää. :D Nyt en kerkee lukee enää läpi oliko tässä viestissä mitään tolkkua, jooga kutsuu!