jeekaka kirjoitti:Toivon että ennustajalla on ollut järkee kattoo teidät. En tiiä onko se ollu teillä pelkonakin, jos kerran yötappo on ollut hakuammunnalla ennustajan etsintää?
jeekaka kirjoitti:miina & Black Fox – jos Horachi tosiaan ois pahiksia, toi miinan äänestely vois sopia sen pahisprofiiliin niitten parina :D Muuten vois olla noitten hiljaisten pareja. Ei suurempia epäilyjä.
Cameron kirjoitti:Se, että pelaaja on ystävällinen muille, ei tee minusta hänestä kyllä pahismaista. Nia "taskulämmin" cin on myös oikeassa elämässä tosi kiltti ja mukava tyyppi, joten en voisi kuvitellakaan hänen missään roolissa olevan kauhean ilkeä tai hyökkäävä. Minusta epäilyjä voi (ja mieluiten saakin) heittää ystävällisesti tai kohteliaasti, ei tarvi mennä henkilökohtaisuuksiin tai olla loukkaava.
Cameron kirjoitti:Jännää, että useampi olettaa ennustajan jo ennustaneen. Mää taas aattelen että ei kai ennustajan ois vielä ollu järkeä ennustaa jollei oo saanu jotain megaetiäisiä kun osumatarkkuus on vielä aika pieni.
Black Fox kirjoitti:Mun mielestä myös yön pudotus oli epäreilu, Aelina ei päässyt kunnolla edes avaamaan suutaan, eikä Odokaan ehtinyt paljoa sanoa. Toivottavasti kukaan nyt ei loukkaannu tästä viestistä, se ei ole tarkoitus. Haluan vain tuoda oman mielipiteeni esille tästä asiasta ja tässä pelissä tunnutaan ottavan asiat aika henkilökohtaisesti.
Black Fox kirjoitti:Suurin syyni oli äänestää Lauchuon ”hyvisparin äänestämisen” takia, koska mulla ei ollut mitään sen parempaakaan. Meizillä ja Pyramidilla oli iso kasa ääniä, joten en halunnut lähteä massaamaan heitä. Mä koen epäreiluna, että poissaolosta sakotetaan äänestämällä pihalle ilman sitä, että olisi päässyt edes yrittään. Toki parin käytös kertoo asioita myös, mutta en ole vieläkään ehtinyt perehtyä Horaan siltä osin, että olisin löytänyt pahista sieltä takaa. Yhteen pelaajaan perehtyminen vaatii multa hyvin monta lukukertaa, jotta saisin minkäänlaista mielipidettä pelaajaan. Toisin sanoen pelaaminen vie ihan pirusti aikaa, jos mä haluan saada mitään mielipiteitä esille
miina kirjoitti:Miekin mielenkiinnolla odotan. Oot ollu aika kryptinen.
Niacin kirjoitti: ---Tää pohdinta vähän kummastuttaa siksikin, kun tiiän että miina on ainakin kerran (vai useemminki?) pelannu vapaamuuraria/rakastavaista, joten luulis olevan vähän tutumpaa parin kanssa pelaaminen, vaikka nämä julkiparitukset hieman eroaakin siitä.
Horaaneko kirjoitti:Niacinil muuten hyvä pointti miinasta, varsinki jos on tosiaan näin et miina on aiemmin pelannu rakastavaisii. Luulis että tollanen asia ois itsestäänselvyys kaikille et pareil voi ol eriävii mielipiteit, kun siit ei säännöissäkään oo mitää mainintaa.
miina kirjoitti:Niacinin huomio miun rakastavaispeleistä on hyvä. Oonhan mie vapaamuuraria ja rakastavaista pelannu mutta miusta siinä on aika iso ero kun nyt ei tarvii piilotella sitä pariaan mitenkään. Noissa on pitäny jopa suoranaisesti olla vähän erimieltä ettei liikaa linkity ja kohta tipu molemmat (rakastavaisissa).
Horaaneko kirjoitti:miina selitti tota parihommaa iha järkevänolosesti mun silmään, eli ei siit sen enempää täs vaihees.
Black Fox kirjoitti:Meiz kirjoitti:Eilen ei ollut hirveästi vaihtoehtoa muuhun kuin hypätä flauchuota äänestäneiden kelkkaan, koska horaaneko vaikutti olevan pois suljettuna niin monen osalta. En ollut valmis uhraamaan itteäni flauchuon puolesta, mikä olisi varmasti käynyt jos olisin jättänyt äänen paikoilleen. Siinä vaiheessa kun äänet kääntyi takaisin horaanekon suuntaan, ei sinne takaisin hyppääminen tuntunut enää miellekkäältä vaihtoehdolta. Mitään vahvoja argumentteja sen puoleen että horaaneko kannattaisi lynkata yli flauchuon ei tullut mieleen.
Miksi se hyppääminen uudelleen Horaanekon suuntaan ei tuntunut enää mielekkäältä? Kuitenkin tosta sun viestistä saa sellaisen käsityksen, että olit aika vastahakoinen äänestämään flauchuota? Toki kun katsoo tuota äänien hylkäystä Horaa ja Jitaa äänestäneiltä niin siinä olisi teille käynyt huonosti, mikäli äänenne olisitte pois vaihtaneet.
Cameron kirjoitti:Halima kirjoitti:Näistä varhainen pahisviba Cameronille ja Mairille:Cameron kirjoitti:Keskusteltuamme Mairin kanssa ollaan mielummin Mairon ku mamelukkikala :’D Mairon on jotenki dynaamisempi :D Myös Camir käy.Mair kirjoitti:Moi kaikille munkin puolesta :> Toivotaan et tulee kiva peli!
Halima: Miksi ajattelet että sanoisin pahiksena ennemmin todennäköisesti noin kuin hyviksenä? :D
Pyramidi kirjoitti:Halimaa ja Jinmurua en ole miettinytkään yhtään. En ole yhtään varma miksi kiireessä keskittyy ensimmäisiin sivuihin eikä viimeisiin. Eikö niistä pitäisi periaatteessa saada vahvempaa readia aikaisesi kuin ensimmäisistä sivuista? Tuo äänestyksen peruste on periaatteessa ihan pätevä, yrittää pitää turvassa sen kenet uskoo varmemmin hyvikseksi. Voin kunnioittaa tätä ääniperustetta, mutta en ole varma miten kenetkään voi lukea hyvikseksi pelkistä ensimmäisistä sivuista. Sanoo selanneensa viimeiset sivut tuolloin, mutta selaus on siitä riskialtis lukematapa, että jotain voi helposti mennä ohi. Hiljainen pari, kun Jinmuru ei ole paria heräysviestiä enempää kirjoittanut joten vaikea sanoa enempää. Mietityttää vahvasti Haliman takia, mutta vaikea vielä sanoa varmasti pahikseksi.
Niacin kirjoitti:Meiz on varmaankin hyvis
Pyramidi on varmaankin hyvis
jeekaka on varmaankin hyvis (jollon pilkkuvirhekin on varmaankin hyvis)
Horaaneko on varmaankin hyvis (jollon Jitachi on varmaankin hyvis)
Mair on varmaankin hyvis, jollon Cameron on varmaankin myös hyvis. (Joskin pienellä varauksella joku hassu kutkuttaa tässä parissa, vaikka päällisin puolin vaikuttaa viestit ihan hyvismäisiltä. En osaa sanoa nyt mikä kutkua aiheuttaa, joten oletusarvoisesti ovat kuitenki hyviksiä.)
Halima kirjoitti:Hei Nia! Mä oon huonolla lukemisella aika lailla hyvin pitkälti samaa mieltä sun kanssa näistä! Eli varmaan säkin oot hyvis! Ketä jää jäljelle?
Marzzuu kirjoitti:Mutta mulle tuli mieleen tuosta ennustajan esiintulosta, että jos ennustaja jostain syystä ei olisikaan ennustanut, niin kannattaisiko silti tulla esiin vaiko pysyä hiljaa ja toivoa ettei putoa päivän päätteeksi tai yöllä koska silloin kai ennustus tavallaan menettäisi virkansa kun aamulla ei olisi ennustajaa kertomassa tulostaan.
//Meiz
Black Fox kirjoitti:Mun mielestä myös yön pudotus oli epäreilu, Aelina ei päässyt kunnolla edes avaamaan suutaan, eikä Odokaan ehtinyt paljoa sanoa. Toivottavasti kukaan nyt ei loukkaannu tästä viestistä, se ei ole tarkoitus. Haluan vain tuoda oman mielipiteeni esille tästä asiasta ja tässä pelissä tunnutaan ottavan asiat aika henkilökohtaisesti.
Cameron kirjoitti:Halima kirjoitti:Halima: Miksi ajattelet että sanoisin pahiksena ennemmin todennäköisesti noin kuin hyviksenä? :D
En tiedä, se oli viba. Ja myöhempien viestien pohjalta laittaisin teidät kyllä ennemmin hyvikseksi.
Tää on taas sarjaa tekemällä tehdyt epäilyssyyt Jos pohdin, että olet mahdollisesti Horachia pelastava pahiskaveri, niin epäilyssä on järkeä vain, jos ne myös on pahiksia eli tietenkin ääni niille. Ja niillehän oli muitakin perusteluja kuin vain se potentiaalinen pelastus. Ne oli se epäilys, sinä sen jälkilisäys, ei toisin päin. ;)jeekaka kirjoitti:-ja syytätte Horachin pahistoveriksi. Mair äänestää Horachia (ei esim suoraan mua, ei kai johdu siitä että mulla ei ole vielä ääntä alla..?)
Tää oli mun isoin huomio aiheesta ja ohitit sen ihan täysin. Saisko tähän jonkun kommentin, että mitä informaatiota uskoisit siitä lynkkauksesta siis saavasi, että se kannattaisi tehdä?minä kirjoitti:Mun äänestä sanot, että ei näytä pahischatissa laskelmoidulta, paristani ettei näytä olevan samalla missiolla, sitten että olisi äänestänyt Lau&flauta, sama miina&Black Foxista keskenään ja miinasta toteat vielä erikseen että "olipa Pyra&Meiz pahiksia tai ei" (eli infoarvo nolla) ja Haliman ääntä et tosiaan avaa mitenkään. Eli kaikki todella epämääräistä tai jopa et ei näytä pahisten koordinoimalta. Se, että joku pelastuu täpärästi, on toki jännää, mutta toisaalta jos siihen johtaneet äänenvaihdot ja epäilykset on loogisia eikä yhdisty, niin lynkkaus sen pohjalta ei ole järkevää.jeekaka kirjoitti:Onhan siellä kolme mahdollista pahisparia mainittuna :D Mua aina jää kovasti vaivaamaan, jos joku pari tosi yllättävällä tavalla pelastuu pudotusuhan alta.
Horaa ei varmaan haluaisi, että kerron tätä sulle, mutta siis et uuuuuuusko, miten me hikoiltiin Horaan kanssa pahischatissa koko ilta, että apua kun ei näytetä vielä tarpeeksi siltä, ettei olla pahiskavereita, nyt pitää keksiä jotain, jos vaikka äänestäisin sitä niin saisin sentään jotain hyvispisteitä!jeekaka kirjoitti:Horaa päättää (tai jopa on etukäteen päätetty) vaan luovuttaa, antaa toisen pahisparin tehdä mitä tekeekään ja ottaa mahdolliset hyviscredut, ja toivoa että luovuttaminen vaikuttaa tarpeeksi hyvismäiseltä. Sä ja Cameron ootte tossa skenaariossa ne ainoat, jotka ois voineet saada niitä hyvispointseja, koska teidän kummankin ääni oli siellä jossain vaiheessa.
Mitkä yöpohdinnat?Pyramidi kirjoitti:Mairin yöpohdinnat olivat ihan mukavia myös ja eilisen pohdintojen perusteilla laitan tämän parin hyvispuolelle.
Halima kirjoitti:Cameron kirjoitti:Halima kirjoitti:Niacin kirjoitti:Meiz on varmaankin hyvis
Pyramidi on varmaankin hyvis
jeekaka on varmaankin hyvis (jollon pilkkuvirhekin on varmaankin hyvis)
Horaaneko on varmaankin hyvis (jollon Jitachi on varmaankin hyvis)
Mair on varmaankin hyvis, jollon Cameron on varmaankin myös hyvis. (Joskin pienellä varauksella joku hassu kutkuttaa tässä parissa, vaikka päällisin puolin vaikuttaa viestit ihan hyvismäisiltä. En osaa sanoa nyt mikä kutkua aiheuttaa, joten oletusarvoisesti ovat kuitenki hyviksiä.)
Hei Nia! Mä oon huonolla lukemisella aika lailla hyvin pitkälti samaa mieltä sun kanssa näistä! Eli varmaan säkin oot hyvis! Ketä jää jäljelle?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 0 vierailijaa