Horaaneko kirjoitti:Pyramidin alotus on mun mielest hyvä, mut ihan neutraaleis määreis. Automaattisesti jää hyvä fiilis pelaajast joka ekana lähtee viemään pelii eteenpäi kaikkien heräämiskiireviestien seast, mut uskon et Pyramidi kokeneena pelaajana pystyy tällaseen oli rooli mikä tahansa. Itse asias jos Pyramidi kerta oikein tunnetaan tällasest tyylist (Halima tos sellast vihjaili myöhemmil sivuil) nii varmasti pahisPyramidi pyrkisi samantapaseen käytökseen.
Mitä jos jätetään nuo aiemman pelin tyylit sikseen. Niistä ei ole paljoa hyötyä, vaikka niitä onkin mukava verrata. Nyt tuosta väännetään argumenttia puolesta ja vastaan. Sen sanon, että pahiksena en koskaan lähtisi äänestämään heti kättelyssä. Ei minulla pahiksena niin hoppu olisi. Mutta kenties seuraavassa pelissä pelaan tahallani ensimmäisen päivän hiljaisesti niin katsotaan, miten silloin käy. varmasti silloinkin minut lynkataan ensimmäisenä, koska pelityyli vaihtunut. Minusta alkaa oikeasti tuntumaan, että lopetan tämän räväkän pelityylin ja siirryn hiljaisempaan, kun ei enää jaksa näitä jatkuvalla syötöllä tulevia ensimmäisen päivän väittelyjä.
Horaaneko kirjoitti:Olin just sanomassa et alkaa pikkuhiljaa mietityttää Pyramidin flawless-keskeisyys, mut tuleeha sielt muistaki mielipiteit! Paitsi et eeeiii, Pyramidihan vaan lyttää siin kaikki noi pelaajat maanrakoon kosk niil ei oo tarpeeks mielipiteit :DD Tää tuntuu vaa yksinkertasesti hypokriittiselt ku ottaa huomioon miten paljon Pyra on tuonu peliin. Joo, se alotti pelin aktiivisesti mut sen jälkeen focus on ollu pääasiassa flawlessis.
En ole ollut pelkässä flawlessissa, vaan mielestäni katsonut muitakin kortteja. Ja se on vain minun tapa katsoa pelaajan pahismaisuutta, koska se yleensä kertoo eniten: juurikin se, millä tavoin pelaaja on edesauttanut hyvisten asiaa pelissä. Hyvisten asiaa ei edesauta loputon jahkaaminen turhanpäiväisissä asioissa ja toisten hyvispointsien perustelu vaan juuri ne epäilykset, ksoka niillä ne pahikset löydetään. Kun pois on niin monta paria, on juurikin edettävä omien epäilysten perusteella.
Horaaneko kirjoitti:En oo ihan samaa mieltä, joo pyramidi ja meiz aik pitkälti pisti pelin käyntiin mut imo ei mitenkään rytinällä, varsinkin kun pyramidin eka ääni oli aika hepposil perusteil heitetty ja otti sen melkein heti pois. Ehk enemmän rytinää mun mielest tähän alkuun aiheutti flawless ja Launchuo.
Mutta eikö tuo minun ensimmäinen ääni, juuri antanut perusteet lauchuon äänelle ja flawlessin kiivastumiselle. Mutta katsotaanko tässä sitä, kuka aiheuttaa rytinän ja vai kuka pitää sen yllä on ihan kaksi ero näkökantaa.
horaaneko ihan aiheesta jättää vähemmälle hijaiset ja keskittyy mukavasti muihin. edelleen ihmetyttää horaanekon haluttomuus oikeasti ottaa kantaa eli äänestää. Muutama ihan hyvä huomio, mutta muuten ei paljoa taaskaan jäänyt käteen. Ymmärrän kiireet, mutta kun kerta vaivauduit tuon kirjoittelemaan niin mikset vaivaudu samalla äänestämään, sitä joka sinua eniten mietityttää. Onko sinulle oikeasti niin sama, että kuka tipppuu? Tiedä aiheuttaako stressi horaalle näin suuria tunteenpurkauksia, mutta menköön nyt näin. Vielähän tässä on aika aloittaa uusi juna jotakuta kohden.
--Lauchuo & flawless
++Horaaneko & Jitachi
/Meiz, flawless

:max_bytes(150000):strip_icc()/iStock-619961796-edit-59cabaf6845b3400111119b7.jpg)