Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 1. pv päättyy 16.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.12.2018 19:57:41

Horaaneko kirjoitti:Pyramidin alotus on mun mielest hyvä, mut ihan neutraaleis määreis. Automaattisesti jää hyvä fiilis pelaajast joka ekana lähtee viemään pelii eteenpäi kaikkien heräämiskiireviestien seast, mut uskon et Pyramidi kokeneena pelaajana pystyy tällaseen oli rooli mikä tahansa. Itse asias jos Pyramidi kerta oikein tunnetaan tällasest tyylist (Halima tos sellast vihjaili myöhemmil sivuil) nii varmasti pahisPyramidi pyrkisi samantapaseen käytökseen.

Mitä jos jätetään nuo aiemman pelin tyylit sikseen. Niistä ei ole paljoa hyötyä, vaikka niitä onkin mukava verrata. Nyt tuosta väännetään argumenttia puolesta ja vastaan. Sen sanon, että pahiksena en koskaan lähtisi äänestämään heti kättelyssä. Ei minulla pahiksena niin hoppu olisi. Mutta kenties seuraavassa pelissä pelaan tahallani ensimmäisen päivän hiljaisesti niin katsotaan, miten silloin käy. varmasti silloinkin minut lynkataan ensimmäisenä, koska pelityyli vaihtunut. Minusta alkaa oikeasti tuntumaan, että lopetan tämän räväkän pelityylin ja siirryn hiljaisempaan, kun ei enää jaksa näitä jatkuvalla syötöllä tulevia ensimmäisen päivän väittelyjä.

Horaaneko kirjoitti:Olin just sanomassa et alkaa pikkuhiljaa mietityttää Pyramidin flawless-keskeisyys, mut tuleeha sielt muistaki mielipiteit! Paitsi et eeeiii, Pyramidihan vaan lyttää siin kaikki noi pelaajat maanrakoon kosk niil ei oo tarpeeks mielipiteit :DD Tää tuntuu vaa yksinkertasesti hypokriittiselt ku ottaa huomioon miten paljon Pyra on tuonu peliin. Joo, se alotti pelin aktiivisesti mut sen jälkeen focus on ollu pääasiassa flawlessis.

En ole ollut pelkässä flawlessissa, vaan mielestäni katsonut muitakin kortteja. Ja se on vain minun tapa katsoa pelaajan pahismaisuutta, koska se yleensä kertoo eniten: juurikin se, millä tavoin pelaaja on edesauttanut hyvisten asiaa pelissä. Hyvisten asiaa ei edesauta loputon jahkaaminen turhanpäiväisissä asioissa ja toisten hyvispointsien perustelu vaan juuri ne epäilykset, ksoka niillä ne pahikset löydetään. Kun pois on niin monta paria, on juurikin edettävä omien epäilysten perusteella.

Horaaneko kirjoitti:En oo ihan samaa mieltä, joo pyramidi ja meiz aik pitkälti pisti pelin käyntiin mut imo ei mitenkään rytinällä, varsinkin kun pyramidin eka ääni oli aika hepposil perusteil heitetty ja otti sen melkein heti pois. Ehk enemmän rytinää mun mielest tähän alkuun aiheutti flawless ja Launchuo.

Mutta eikö tuo minun ensimmäinen ääni, juuri antanut perusteet lauchuon äänelle ja flawlessin kiivastumiselle. Mutta katsotaanko tässä sitä, kuka aiheuttaa rytinän ja vai kuka pitää sen yllä on ihan kaksi ero näkökantaa.

horaaneko ihan aiheesta jättää vähemmälle hijaiset ja keskittyy mukavasti muihin. edelleen ihmetyttää horaanekon haluttomuus oikeasti ottaa kantaa eli äänestää. Muutama ihan hyvä huomio, mutta muuten ei paljoa taaskaan jäänyt käteen. Ymmärrän kiireet, mutta kun kerta vaivauduit tuon kirjoittelemaan niin mikset vaivaudu samalla äänestämään, sitä joka sinua eniten mietityttää. Onko sinulle oikeasti niin sama, että kuka tipppuu? Tiedä aiheuttaako stressi horaalle näin suuria tunteenpurkauksia, mutta menköön nyt näin. Vielähän tässä on aika aloittaa uusi juna jotakuta kohden.

--Lauchuo & flawless
++Horaaneko & Jitachi

/Meiz, flawless
Pyramidi
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 2

ViestiKirjoittaja miina » 16.12.2018 20:05:03

Haliman alun pahisvibat mameronille on älyttömät.
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 20:09:15

flawless kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Totuus että mua "epäilyttää" eniten Meizidi ja flauchuo, just kun mietin tota Pyramidin tarvetta löytää niitä epäilyttäviä kaksikoita, ja Lauchuo tuntuu olevan aika hyökkäys on paras puolustus -asemissa. Silti en oikeesti usko, et kumpikaan näistä kaksikoista on pahiksia, koska helpolla hyviksistä syntyy just näitä "taistelupareja" eka päivänä varsinkin. Mieluummin äänestäisin jotain vaisumpaa kaksikkoa, mutta en oo katsonut peliä silleen kokonaisuutena että todellakaan tietäisin kuka se vois olla.

Mua vähän ihmetyttää tämä. Siis en toki ole harmistunut siitä että et halua äänestää mua ja Lauchuota, mutta siis näin niinkuin ulkopuolisena jos asiaa katsoo niin tää logiikka on vähän omituinen. Epäilet näitä kahta paria eniten mutta et kuitenkaan "oikeesti usko" että kumpikaan olisi pahiksia. Miksi sä sitten leikisti epäilet, jos et oikeasti usko? :D Ymmärrän pointin siitä että näihin kahteen pariin liittyvät asiat on osunut sunkin silmiin ja kiinnittänyt sun huomion, mutta jos sulla ei oo yhtään hajuakaan kuka oikeasti olisi pahis niin eikös silloin tilanne ole se että sä et epäile pahikseksi ketään? Idk voi olla että mulla meni sun logiikka ihan ohi mutta musta sä puhut tässä ihan ristiin, ikään kuin haluat jotakuta mainita epäileväsi ilman että oikeesti tarvii epäillä.

Siis tarkoitin tuolla nimenomaan sitä, että koska ootte olleet huomion keskipisteessä teistä on noussut esille pointteja, joita vois käyttää jopa perusteena äänelle, mutta oikeesti arvelin että on paljon todennäköisempää että pahikset on siinä joukossa joka ei oo juurikaan herättänyt huomiota tai on jopa heräysviestiä lukuunottamatta hiljaa, mut siitä joukosta on vähän vaikee lähteä äänestämään silleen että "et ole tehnyt mitään pahismaista mutta valitsen sinut" :D Eli joo, kaipa sen olisi voinut sanoa niin ettei kukaan epäilytä, ja privana taisinkin valittaa kun tuntuu että kaikki suunsa avanneet on hyviksiä :D Mut joo, halusin vaan tuoda esiin että olin teidän kohdalla pohtinu noita asioita.

Ei kannata olla hirveän huolissaan jos mun jutuissa ei tunnu olevan punaista lankaa, oon alkanut huomata että mun ajatuksenjuoksu menee ohi vähän kaikilta :(
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 20:20:04

Väsymyksestä kertonee etten osaa ees ääntä kirjoittaa oikein.

++Meiz & Pyramidi
flawless
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 16.12.2018 20:23:32

Vitsit mä kyl tykkään tän pelin kulttuurist et eka valitetaa siit ku ei oo asiaa ja sit kun mielestäs kirjotat täyttä asiaa nii sekää ei oo tarpeeks :D enkä puhu vaa omast puolestani, muitaki syytelty pitkin pelii parin pelaajan puolest samast asiast. Pyramidi, en äänestä kosk kukaa ei oikeest epäilytä mua täl hetkel. Ehk sielt ois löytyny joku vahvempi pahisreadi jos olisin ehtiny topan loppuun, en tiiä, mut mul ei oo nyt vaa aikaa käydä pelii loppuun läpi
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.12.2018 20:25:57

Jotkut oli epäillyt mun hiljaisuuttani ekan viestini jälkeen. Moi, olin just 2 päivää Koiramessuilla, eilen myöhään kotona ja tänään oli vähän pakollisia kotitöitä mitä tehdä ennen koneelle istahtamista. Olis pitänyt ottaa poissaolo ainakin eiliselle, mutta tyhmä mikä tyhmä tajuaa aina vasta jälkeenpäin, kun huomaa ettei pitkän päivän jälkeen jaksakaan enää istua koneella :D

Pyramidi kirjoitti:Eikö hyviskin "löydä" pahiksen viestistä ne asiat, jotka sinun sanojen mukaan "huutavat" pahikseutta. Kyllä hyviksen pitää jostain kiskoa perustelut äänelleen, koska perustelemattomat äänet eivät tee mitään. Ja antamalla tuon ainoan keksimäni perusteen, sain ulos paremman reaktion kuin jättämällä äänen perustelematta. Siispä se oli tarkoituksensa palvellut hyvin.

Hyviksen ei tarvitse niitä varsinaisesti etsimällä etsiä ja löytää... vaan ne yleensä melko automaattisesti pistää silmään, koska hyvis on lähtökohtaisesti liikkeellä sillä ajatuksella, että jokainen pelaaja on potentiaalinen pahis. Pahikset on niitä, joiden pitää etsiä ja löytää hyvisten viesteistä niitä epäilyttäviä kohtia, joiden perusteella voi äänestää. Siksi nimenomaan tuo sanamuoto, jolla esitit tuon löytämisen, on minusta hyvin epäilyttävää, koska mielestäni se kertoo siitä, että sinun täytyy etsiä viesteistä niitä pahismaisia kohtia.

Pyramidi kirjoitti:Koska minua mietitytti useampi pari, joista tuo mainitsemani kombinaatio oli vain yksi vaihtoehto.

Minua nyt oikeasti mietityttää Lauchuo&flawless. Lauchuo tulee suoraan kääntämään huomiota pois jeekakasta ja flawlessista hyvin kärkkäästi ja hyökkäävästi. Tämän myötä alan olemaan vakuuttuneempi jeekaka&pilkkuvirhe ja flawless&Lauchuo pahispareista. Siispä, koska tästä parikaksikosta epäilyttävämpi on nyt pari Lauchuo&flawless, ääneni lentää siihen.

No siis ylläri, että puolustan pariani koska tiedän hänen roolinsa. Kätevästi tässä jätit vastaamatta kokonaan yhteen kysymykseen: miksi äänestit jeekakaa (ja pilkkuvirhettä) siitä, että hän puolusti flawlessia? Päättelen vastauksestasi tosin, että epäilit toiseksi pahispariksi minä&flawless + jeekaka&pilkkuvirhe. Ja mitä ilmeisimmin syynä oli se, että Jeekaka puolusti flawlessia, koska flawless on hänen pahiskaverinsa. Eikö tällöin Jeekakan pahikseus vaadi sitä, että flawless olisi myös pahis? Jos tietäisit flawlessin olevan hyvis, vaikuttaisiko Jeekakan "puolustelu" edelleen pahismaiselta? Siis en vaan käsitä, koska tässä kaikki pyörii minun & flawlessin ympärillä, joten sinun olisi pitänyt alunperinkin äänestää minua ja flawlessia, ei jeekakaa ja pilkkuvirhettä.

Pyramidi kirjoitti:Koska havaitsin sellaista, mikä vaikutti pahismaisemmalta kuin minun alkuperäinen horaaneko & JItachi epäily.

Pyramidi kirjoitti:Tuo oli pelkästään spekulaatiota Horaanekon ja Jitachin tulevasta epäaktiivisuudesta. Enhän minä noilla perusteilla enää halunnut pudottaa ketään, varsinkin kun sain jeekakasta mielestäni vahvemman readin. Olen sitä mieltä, että jos potentiaalisempia pahisehdokkaita ei ole alussa, niin sitten karsisin hiljaisten joukkoa. Tuolla äänellä ja myöhemmällä viestillä sain ulos tyydyttävät reaktiot molemmilta, jotka antoivat enemmän hyvisvaikutelmaa. Siispä ääni oli tarkoituksensa palvellut ja tuottanut reaktion ja saatoin siis siirtyä eteenpäin, varsinkin kun havaitsin jeekakan viestistä mielessäni olleen virheen.

???

Siis. Ensin sanot, että vaihdoit äänesi, koska sait paremman readin jostakusta toisesta. Ja vasta USEAMPI viesti myöhemmin sanotkin että se oli reaktionhakua?? Jos jokin ääni on reaktionhakua, se kyllä kerrotaan siinä vaiheessa kun ääni poistuu, koska sen jälkeen sillä äänellä ei ole enää mitään väliä! Selittelyn makua jos jotakin...

Mair kirjoitti:Lauchuo, miksi pahis kyselisi topicissa eikä pariltaan todennäköisemmin kuin hyvis? Pahiksellahan olisi jopa kolme ihmistä, joilta kysyä, sen yhden sijaan.

Ei välttämättä kuka tahansa pahis, mutta olen nähnyt miinan käyttävän tätä taktiikkaa hyvisluoton saamiseksi juurikin ollessaan pahis :D Ei siis paripelissä, vaan normipelissä, mutta kuitenkin. Ja saattoi muuten siinä pelissä selvitä loppuun astikin sen hyvisluoton takia.

Mun on pakko lukea tässä pikkuhiljaa läpi, koska mulla on välistä jäänyt osa viesteistä lukematta. Mutta pidän ääneni Pyralla ja Meizillä, koska pahismaisilta vaikuttavia juttuja on oikeasti tosi paljon, ja minullekin pisti silmään se Meizin ennustajahöpötys. Siis eihän ennustajan todellakaan ole järkeä tulla esiin, jos pahis tulee esiin ennustajana ollessaan ekana päivänä tippumisuhan alla. Meillä ei ole suojelijaa, joten ennustaja tippuu 100% varmasti yöllä, jos tulee tänään esiin, ilman ennustustulosta. Jos niin sanottu "ennustaja" on hengissä vielä huomenna, claimi on ollut feikki. Ja jos tulee esiin kaksi ennustajaa huomenna, tänä päivänä claimattu on joka tapauksessa feikki, koska mitä järkeä olisi pahiksella tulla esiin "oikeana ennustajana" huomenna? JA jos vielä mietitään, että näin kävisi koska pahis koettaisi saada sillä itselleen hyvisluottoa -> lynkattais oikea ennustaja pahiksena -> tiedettäis 100% varma pahis seuraavalle päivälle. Joten Meiz ei, en näe tänään ennustajan esille tulossa joka tapauksessa mitään hyötyä kenellekään muulle kuin pahiksille :D
Lauchuo
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 20:30:50

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
4 Meiz & Pyramidi (Lauchuo, jeekaka, Odo, flawless)
3 Horaaneko & Jitachi (Meiz, Mair, Pyramidi)

Puhepakot:
Kaikki suorittaneet. n___n

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.
Aelina 14.-19.12.
Jitachi 15.-17.12.
Savu 16.-19.12.
pilkkuvirhe 16.-20.12

Riemukas päivä päättyy kello 21:00 eli puolen tunnin päästä! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Black Fox » 16.12.2018 20:32:06

Yritän kirjoittaa jotakin ajatuksia auki itselleni, sillä tällä hetkellä mun on todella vaikea miettiä ketä äänestäisin.

Mun mielestä poissaolon omaavia pariskuntia on hieman epäreilua äänestää pihalle, kuitenkaan he/toinen heistä ei ole päässyt vaikuttamaan mitenkään äänestystilanteeseen tai omaan/’parin puolustautumiseen. Toisin sanoen äänestettävät parit olisivat tällä rajauksella tässä: miina & Black Fox, Meiz & Pyramidi, Cameron & Mair sekä Lauchuo & flawless. Minut ja miinan kun tästä lukee pois niin jää kolme paria.

Tällä hetkellä mä en lähtisi äänestämään Cameronia ja Mairia. Mair on osallistunut mun mielestä hyvin peliin pyrkien edistämään sitä. Vaikuttaa hyvismäiseltä, vaikka Cameronilta kovin paljoa ei ole tullutkaan viestejä.

Jäljelle jää siis kaksi paria. Flawless on vastannut hyvin mun kysymykseen ja selittänyt tekojaan niin, että hän ei herätä mitään suuria epäilyjä. Lauchuo taas ei ole palannut kommentoimaan esimerkiksi hiljaisen hyvisparin lynkkaamista millään tavalla.

Pyramidi on kerännyt huomiota pelityylillään ja äänestyskäyttäytymisellään. Meiz on yrittänyt tätä tasapainoittaa viesteillään. En ole tähän pariin ehtinyt kovin syvälle paneutua, mutta jotenkin toi alun äänestysten kerääntyminen tälle parille on ikävä juttu.

++ Lauchuo & flawless
Olen vielä valmis muuttamaan vielä ääntäni jos se on tarpeen, sillä tällä hetkellä en ole varma kenestäkään.

//Lauchuo väliin, mut mun on pakko käydä välillä syömässä
Black Fox
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.12.2018 20:38:05

Black Fox, oisko mun pitänyt palata kommentoimaan hiljaisen hyvisparin lynkkausta? Kuten jo aiemmin ilmaisin mielipiteeni, en sitä kannata heti ekaksi ainakaan siksi, että "saatais hiljainen pari pois sekoittamasta peliä". Enkä myöskään ole äänestämässä hiljaista paria, joten miksi mun pitäisi kommentoida asiaa sen enempää? Mulle nyt jäi aika epäselväksi sun syyt äänestää mua ja flawlessia, jos esim flawless ei herätä mitään suuria epäilyjä?
Lauchuo
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 16.12.2018 20:42:36

Ei oo totta! Puhelin! Ensiks karkas tuo viesti ja nyt siitä loppu akku just kun olin kirjottanu viestiä pitkän pätkää! Pakko nyt äkkiä raapia jotakin kasaan samalla kun koko mu perhe ei ala nukkumaan kun mie näpytän tässä konetta.

Mair: voihan peli-into tulla myös hyvästä parista, eikö?

En ymmärrä tätä jeeakka-meiz hommaa. Eivät takuulla oe pahiksia yhdessä.

Horaa, mua ei häiritse siun kieli. Mutta kerro nyt että kuka epäilyttää?

Odon kanssa samaa mieltä että lauchuo on normaalisti ollut melko hillitty, nyt hiiltyi melko nopsaan. Samaa mieltä myös haiman erikoisista viboista, normaalisti haliman viboissa on ollut jotakin sellasta mistä itekkin olen saanut kiinni.

Jaahas, Odolta aika jännä puolustus flawlesille, onko sulla jotain pahischatin tietoa sen kiireistä? -- ai, hän tulikin paikalle. Vielä erikoisempaa.

Meiz, parisi pyysi ääniä nyt ja äkkiä ja sinä sitten syytät odoa siitä että se äänestää. Erikoista.

--

lähetän tän ja jatkan sivulta 6, että saatte lukea mun ajatuksia ennen ku päivä loppuu.
miina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 20:43:33

Horaaneko kirjoitti:Vitsit mä kyl tykkään tän pelin kulttuurist et eka valitetaa siit ku ei oo asiaa ja sit kun mielestäs kirjotat täyttä asiaa nii sekää ei oo tarpeeks :D enkä puhu vaa omast puolestani, muitaki syytelty pitkin pelii parin pelaajan puolest samast asiast. Pyramidi, en äänestä kosk kukaa ei oikeest epäilytä mua täl hetkel. Ehk sielt ois löytyny joku vahvempi pahisreadi jos olisin ehtiny topan loppuun, en tiiä, mut mul ei oo nyt vaa aikaa käydä pelii loppuun läpi

Mä oon ihan oikeasti pahoillani tästä enkä halua mitenkään masentaa sun pelikokemusta. Mulla ainakin ekan päivän epäilyt perustuu usein siihen mitä pelaaja ei tee. Tää reaktio psitää kyllä kyseenalaistamaan onko ääni sit kuitenkaan oikealla kohteella.

Tää ei nyt näytä kovin hyvältä joten heitän viimesiä mietteitä.

Mä sain Haliman avaus-tajunnanvirrasta ihan hyvän fiiliksen, vaikutti tutunolosielta hyvis Halimalta.

jeekakan teoria voi mennä hyvin hänen hyvispelin piiriin, vastaavaa nähty ennenkin. Kellonajat kertovat ehkä siitä että yöllä pyöritelty kaikki mahdollinen päässä. Olen kääntänyt privana pyramidin kelkkaa pois jeekakan suunnasta, kurjaa jos paljastuu pahikseksi, mutten siihen nyt usko.

flawless & lauchuo paria pidän aika hyvänä ehdokkaana pahikseksi. Lauchuolta edelleen sanamuotoihin takertumista ja aukotonta ajattelua meidän pahisroolista. Miellän tuollaisen ylivarmuuden aina enemmän pahismaiseen suuntaan. flawlessilta pitkä viesti joka ei kuitenkaan antanut itselleni mitään varmuutta hänen hyvisroolistaan. Yleensä tämäntyylisiä viestejä lukiessa tulee "hei tuo on hyvis" fiilis, kuten esim Mairin viestit. Tuo tunne jäi nyt puuttumaan.

Odo pysytelly sopivan etäisenä pelistä eikä tuo peruste äänelle herättänyt luottoa.

Listani hyvismäisistä alas on kutakuinkin:

Cameron & Mair
miina & Black Fox

Niacin & Savu
jeekaka & pilkkuvirhe
Halima & Jinmuru

Marzzuu & justy

Horaaneko & Jitachi
Aelina & Odo
Lauchuo & flawless

Mä lähden nyt kuitenkin tähän uuteen kelkkaan.

--Horaaneko & Jitachi
++Lauchuo & flawless
Meiz
Kyläläinen

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja Halima » 16.12.2018 20:45:41

Voihan kökkö, en sitten ehtinyt tänne mitenkäänpäin ajoissa että oisin saanut luettua ketjua kokonaan. Selasin nyt vähän viimeisimpiä viestejä, ja ne kaks ekaa sivua oon lukenut ja oon kyllä sitä mieltä että mieluummin ++Lauchuo & flawless kuin Pyramidi ja Meiz. Ois tehnyt oikeastaan mieli jäädä koko äänestyksestä ulkopuoliseks kun en oo kaikkia sivuja lukenut, mutta luotan kuitenkin sen verran mun hyvis-Pyramidireadiin, että en halua heitä tiputtaa jos voin asialle jotain tehdä.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 16.12.2018 20:46:04

Nyt Lauchuo alkaa sitten vääntämään perusteita pelkästä sanamuodosta. Voi herranen aika tätä peliä.

Lauchuo kirjoitti:Hyviksen ei tarvitse niitä varsinaisesti etsimällä etsiä ja löytää... vaan ne yleensä melko automaattisesti pistää silmään, koska hyvis on lähtökohtaisesti liikkeellä sillä ajatuksella, että jokainen pelaaja on potentiaalinen pahis. Pahikset on niitä, joiden pitää etsiä ja löytää hyvisten viesteistä niitä epäilyttäviä kohtia, joiden perusteella voi äänestää. Siksi nimenomaan tuo sanamuoto, jolla esitit tuon löytämisen, on minusta hyvin epäilyttävää, koska mielestäni se kertoo siitä, että sinun täytyy etsiä viesteistä niitä pahismaisia kohtia.

Sanamuodot eivät anna mitään varmuutta, varsinkaan kun sanaa löytää voi käyttää oli roolin ollessa mikä tahansa.

Lauchuo kirjoitti: miksi äänestit jeekakaa (ja pilkkuvirhettä) siitä, että hän puolusti flawlessia? Päättelen vastauksestasi tosin, että epäilit toiseksi pahispariksi minä&flawless + jeekaka&pilkkuvirhe

Koska en tuolloin vielä niinkään ajatellut flawlessin viestiä tulta kannalta, vaan halusin kovistella jeekakalta syitä minkä vuoksi tuli tuohon johtopäätökseen flawlessin viestistä.

Lauchuo kirjoitti:Siis. Ensin sanot, että vaihdoit äänesi, koska sait paremman readin jostakusta toisesta. Ja vasta USEAMPI viesti myöhemmin sanotkin että se oli reaktionhakua?? Jos jokin ääni on reaktionhakua, se kyllä kerrotaan siinä vaiheessa kun ääni poistuu, koska sen jälkeen sillä äänellä ei ole enää mitään väliä! Selittelyn makua jos jotakin...

En tiennytkään, että on sääntö kertoa äänen olevan reaktionhakua heti, kun ääni on poistettu.

Toivon todella sinua hiillostettavan huomenna siitä, minkä vuoksi keskityit vain minuun ja Meiziin. Nyt tämä sinun kyvyttömyytesi nähdä muita pahiksia tulee vielä puremaan sinua kovempaa kuin uskotkaan, jo reilussa 20 minuutissa. Lauchuo on kummasti lukenut läpi vain minun ja meizin viestit viime ajoilta yrittämättäkään löytää niitä muista. ja samalla tavoin ne pahismaiset jutut ovat ne samat pari juttua, mitä vain toistat.

horaanekosta minulle jäi viestit uudelleen luettua sellainen miete, että yrittää saada minua ja Meizin lynkattua halumatta olla siinä mukana. Pitkät perusteet meidän pahismaisuudelle muttei halua ottaa kantaa.

flawless tuntuu edelleen värittömältä, mutten katso ääneni vaihtuvan, koska suurempi toivo olisi pelastua horaan pudotuksella. vai olisiko muita kiinnostuneita tarkistamaan lauchuon ja flawlessin kortit? Pitkät pätkät tekstiä flawlesilta, jossa lopputulema on se, ettei vibaa kenestäkään, mutta haluaa vain äänestää parinsa mukana.

Oli mikä oli menen kuitenkin --Horaaneko & Jitachi
++Lauchuo & flawless

//lukemattomia muita
Pyramidi
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 20:47:24

No huh huh kun on tullu asiaa tässä välissä. :D Nyt menee pikaluvulla. Haliman tekniikkaa kommentoida monen sivun takaisista viboista väliin en minäkään oikein ymmärrä, mutta en näe sitä mitenkään pahismaisenakaan, ja järjestetty lista epäillyistä oli kiva.

Odoshilta pitkähkö viesti myös. Flawless-mielipide vaikuttaa minun silmiin lähinnä nousevan siitä, että ovat tuttuja jostain muualta ja haluaa siksi ymmärtää ja säilyttää mukana. Sinällään kyllä kiinnostava saada mukaan pelaaja toisesta parista, joka tuntee tuota heidän tyylinsä. Mitä mieltä olet nyt flawlessin pelistä, kun on tullut pidempi viesti häneltäkin?
Kiinnostava huomio siitä, että Meizin tunnereaktion välissä oli aikaa kunnes Pyra reagoi ensin.

Horaaneko on rauhoittunut ja listaa, mahtavaa. Kommentti flawlessin loukkaantuneesta sävystä on huomionarvoinen, koska tää vertautuu siihen, mitä jeekaka sano aiemmin: reagoi tulisesti, kun joku kyselee mielipiteitä, koska kokee, että niitä on muutenkin tulossa.

jeekakan ja Meizin chatti menee vähän ohi.

flawlessin pitkä viesti tooosi nopealla luvulla asiaa, paitsi loppua kohti heikkenee ja harmillisesti juuri toiseksi eniten ääniä saanut jää asteelle ”ei saa otetta”, ja sitten lähtee ääni johdossa oleville.

Nyt skippaan muut ja laitan tän menemään. Se mitä halusin sanoo on, että jos me yritetään säästää kaikki, jonka parilla on poissaolo, niin vähiin jää vaihtoehdot. jeekakakan parillakin on poissaolo.

Itse asiassa:

Aelina & Odo – Aelina on poissa
Marzzuu & justy – justy on poissa
Niacin & Savu – Savu on poissa
miina & Black Fox
Horaaneko & Jitachi – Jitachi on poissa
Meiz & Pyramidi
Halima & Jinmuru – Jinmuru on poissa
Cameron & Mair
jeekaka & pilkkuvirhe – pilkkuvirhe on poissa
Lauchuo & flawless

Tämän takia en pistä painoa sille, että vain kokonaan paikalla olevia pareja voi äänestää. Paras arvaukseni on, että noissa poissaolijoissa ja hiljaisissa on niitä pahiksia, ja jos me rajataan molemmat pois, niin... En nyt ketään ihan täysin hiljaista (kummastakaan osapuolesta ei saa otetta) lähtis äänestämään, koska se on lottoa, mutta ei ole mitään järkeä olettaa, että tässä neljän porukassa on pahiksia.

Lisäksi monet äänekkäistä on minusta edelleen hyvismäisiä, kuten juuri Pyramidi&Meiz. Satunnaisten outouksien (isoin tuo Meizin ennustajakommentti) ohella vaikuttavat oikeasti yrittävän edistää peliä ja ovat sitä tehneetkin.

Horaalta tuli vähemmän pahismainen viesti, mutta pidän näitä muita vaihtoehtoja hyvismäisempinä, joten ääni pysyy.

Tuo Lauchuon ”hyvisten ei tarvitse etsiä viesteistä pahismaisuuksia” kuulostaa siis lähinnä siltä, että ihmisillä on eri käsitys sanasta etsiä (etsimällä etsiä, väkisin vs. ihan vaan etsiä ja katsoa niitä sieltä) :D

//väkeä väliin. No sitten
--Horaaneko&Jitachi
++flawless&Lauchuo
Mair
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 20:48:10

No kappas keppanaa!
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Black Fox » 16.12.2018 20:50:13

Lauchuo, tarkoitin tätä:
Black Fox kirjoitti:Lauchuon viesti herätti myös hämmennystä:

Lauchuo kirjoitti:Jos äänestetään hiljaiset pois heti alussa, sillä ei edetä oikeasti mihinkään vaan pahimmassa tapauksessa tiputetaan vaan hyviksiä ja "tuhlataan" lynkkauksia. Jos joku hyvin hiljainen hyvispari mietityttää, se pitäisi lynkata päivää ennen lylo-tilannetta, jotta ei lähdettäisi turhaan hiljaisten lynkkaukseen - varsinkin tässä vaiheessa peliä, kun ei vielä ole oikeasti edes varmaa ketkä aikovat olla hiljaisia ja ketkä eivät. Mitä jos Horaaneko ja Jita paljastuvatkin aktiivisiksi pelaajiksi kaikesta huolimatta?

Miksi haluat lynkata hiljaisen hyvisparin? Jos tiedät heidät hyviksiksi, ei ole mitään syytä lynkata heitä, ellet sitten ole pahis.
Black Fox
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 16.12.2018 20:52:01

Väliaikalaskenta!

Kuva

Äänet:
5 Lauchuo & flawless (Black Fox, Meiz, Halima, Pyramidi, Mair)
4 Meiz & Pyramidi (Lauchuo, jeekaka, Odo, flawless)

Puhepakot:
Kaikki suorittaneet. n___n

Poissa:
justy 12.-19.12.
Jinmuru 14.-16.12.
Aelina 14.-19.12.
Jitachi 15.-17.12.
Savu 16.-19.12.
pilkkuvirhe 16.-20.12

Riemukas päivä päättyy kello 21:00 eli alle 10 minuutin päästä! n___n
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 20:53:46

Suosittelen seuraavana pelipäivänä miettimään erityisesti sitä, millaisilla perusteilla meitä äänestettiin, koska tähän kelkkaan lähdettiin ihmeen kevyesti.
flawless
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.12.2018 20:54:32

Suosittelen miettimään Meizin ja Pyramidin erittäin opportunistista äänestelyä vielä tänään.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.12.2018 20:55:12

No niiin tyytyväisenä ehdin käydä kattoon että peli päättyy huomenna että ehdin aamulla paneutuun taas peliin kunnes Mair ilmotti että peli päättyy 10min päästä :D Koitan päästä nopeasti kärryille!
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja miina » 16.12.2018 20:55:46

Mulla onsama tunne foxin kanssa että tuntuu pahalta äänestää pelaajie joilla poissaolo, mutta mulla ei tee mieli äänestää ketään kuka on paikalla.

Jostakin syystä mua epäilyttää odo ja tässä yhteydessä flauchuo, marzzuu, horaa ja halima.

Halimajinmurua en pysty äänestämään näin vähillä tiedoilla. Marzzuu on aina epäilyttävä. Odo on toisaalta nyt tuonut peliin jotakin.
Mitäs ihmettä, en halua äänestää kumpaakaan noista ketä on tarjolla.

++Jitachi&horaaneko Äh. mihin tämä juna katos? Minne katos kaikkien epäilyt?

//Samaa mieltä flawlesin kanssa. aika nopea kelkka?
miina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.12.2018 20:56:44

Black Fox kirjoitti:Lauchuo, tarkoitin tätä:
Black Fox kirjoitti:Lauchuon viesti herätti myös hämmennystä:

Lauchuo kirjoitti:Jos äänestetään hiljaiset pois heti alussa, sillä ei edetä oikeasti mihinkään vaan pahimmassa tapauksessa tiputetaan vaan hyviksiä ja "tuhlataan" lynkkauksia. Jos joku hyvin hiljainen hyvispari mietityttää, se pitäisi lynkata päivää ennen lylo-tilannetta, jotta ei lähdettäisi turhaan hiljaisten lynkkaukseen - varsinkin tässä vaiheessa peliä, kun ei vielä ole oikeasti edes varmaa ketkä aikovat olla hiljaisia ja ketkä eivät. Mitä jos Horaaneko ja Jita paljastuvatkin aktiivisiksi pelaajiksi kaikesta huolimatta?

Miksi haluat lynkata hiljaisen hyvisparin? Jos tiedät heidät hyviksiksi, ei ole mitään syytä lynkata heitä, ellet sitten ole pahis.

Aa joo, mä siis tarkoitin tuossa sitä, että jos joku pari joka paljastuu siis äänestyksen jälkeen hyvikseksi, mietityttää, niin pitäisi lynkata päivää ennen lylo-tilannetta (koska lylo-tilanteessa me luonnollisesti ei haluta lynkata hyvisparia...). Pitäs opetella kirjoittamaan siinä järjestyksessä kun ajatukset menee :D

Mutta oikeesti, katsokaa huomenna noita Pyran viestejä ja syitä äänestyksille. Ja miettikää miksi Meiz olisi halunnut että tänään olisi tullut ennustaja esiin, jos pahispari olisi ollut lynkkausuhan alla ja tullut esiin ennustajana.
Lauchuo
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 20:58:13

Pitkät pätkät tekstiä flawlesilta, jossa lopputulema on se, ettei vibaa kenestäkään, mutta haluaa vain äänestää parinsa mukana.

Oikeesti... :D No mä tavaan vielä että vibaa on seuraavista pelaajista: Meiz, Pyramidi, jeekaka, miina
flawless
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Odo » 16.12.2018 20:58:43

flawless kirjoitti:Suosittelen seuraavana pelipäivänä miettimään erityisesti sitä, millaisilla perusteilla meitä äänestettiin, koska tähän kelkkaan lähdettiin ihmeen kevyesti.

Sama pisti kanssa silmään. Mielestäni tämä äänestys kääntyi jopa hieman suunnitellusti Pyra&Meizistä flaw&Lau -pariin, joten rohkenisin väittää, että tuossa äänestäneiden joukossa on molemmat pahisparit ellei sitten vastoin odotuksiani paljastu, että flaw & Lau olisivat pahiksia. Mutta en ajatellut jäädä ottamaan selvää, ovatko vai eivätkö, vaan mieluummin otan toisen edes vähän vibattavan parin ulos, kuin sen, jota en epäile.

--Meiz&Pyramidi
++horaaneko&Jitachi
Odo
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Finfanfun

ViestiKirjoittaja Cameron » 16.12.2018 20:59:09

Ääh luulen että meillä on nyt kaks hyvisparia tässä tippumisvaarassa, mutta hyväpä on tässa vaiheessa tulla huuteleen. ++Jitachi&horaaneko on mun paras arvaus tällä hetkellä.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja miina » 16.12.2018 20:59:19

Nii ja siis MEiz kyllä epäilyttää ihan tuon suojelijakeissin takia. Äh.En vaan oo jaksanu kiinnostua niitten selkkauksesta kun en siitä oo tajunnu mitään.

Ennemmin ne kuin flauchuo.

-- Jitachi & Horaaneko ++Pyramidi & Meiz

Tässä pelissä ei sais olla oikeinkirjotussääntöä äänestämisessä.
miina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Lauchuo » 16.12.2018 20:59:34

--Meiz&Pyramidi
++Horaaneko&Jitachi
Lauchuo
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Mair » 16.12.2018 21:00:03

Epäilen niitä horaa&Jitaa edelleen enemmän ja musta ei ole järkevää tämä, että ei suostuta äänestää kuin ihmisiä, jotka on kaikki paikalla (täällä on vain NELJÄ paria paikalla), mutta mun hyvistunne Pyra&Meizistä on vahvempi kun flaw&Lauchuosta, niin mieluummin säästän ne.
Mair
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja flawless » 16.12.2018 21:00:05

--Meiz&Pyramidi
++Horaaneko&Jitachi
flawless
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.12.2018 21:00:16

Jotenkin tuo odon peli vaikuttaa epäsuoralta hyvispisteiden keruulta, sillä oeltuksella että flawless paljastuu pahikseksi.
Meiz
Kyläläinen

Palkinnot: 4

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa