007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 27.11.2018 23:12:10

Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain
    - heittänyt epäilystä ja äänen Zeylle
    - kritisoinut Zeytä petturin aliarvioinnista
    - siirtänyt äänensä perustelematta mulle

Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 27.11.2018 23:21:12

Jinmuru kirjoitti: *Poistin tekstiä*
Marzzuu, sun tyyli ei ärsytä mua, ollenkaan! Siitä on vaan vaikea ottaa selvää ja tuntuu, ettet erityisesti halua tehä asialle mitään. :') Mut nyt sulla on jo ihan kivasti juttua, lissää vaan!

Aa no hyvä sitten :) (Joo; koitan kyl petrata)

Hmmm... En ollut ihan näin rivakkaan pelitempoon varautunut, eli ei muuta kuin flunssasta toipuessa lukemaan viestejä ajatuksella vielä kerran: ääni nyt ++Keturinin suuntaan koska kiinnitin itsekin huomiota tuohon Keturin vs. Zey keskusteluun, jos sitä sillä sanalla nyt voi kutsua.

// Halima
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja jeekaka » 27.11.2018 23:45:13

Haluan sanoa että oon tosi viihdyttynyt tästä käänteestä, mut en kyllä jaksa analysoida tätä kummemmin ennen kuin huomenna :D
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 00:03:39

Savu kirjoitti:Keturin pomppas myös silmille noilla vähän tylyillä viesteillään Zeylle. Heti ensimmäiset viestit on tommosia mitkä vois tulkita vittuiluksi Zeylle, ja sit jatkaa hänen hiillostamistaan siitä et vois olla petturi. Ei oo millään tavalla huomioinu ketään muuta pelaajaa, eli menee pahismaiseksi sillä että ei vaikuta olevan kiinnostusta edistää hyvisten peliä vaan sortuu tommoseen yhden pelaajan vainoamiseen ja myös tohon ketjun floodaamiseen.

Mä toivon tosissani, että et just äänestäny mua sen takia et mun lakoninen äänensävy on sun mielestä "ikävä". Oon lukenu kyl kaikki tän pelin viestit moneen kertaan, mut onks joku sanonu tässä pelissä oikeesti jotain mikä liittyis tähän peliin eikä vaan oo taas arvottu loputtomasti miten jengi on jotain alingmenttia pelannu aikasemmis peleis ja millasia - SM-kisoistaki opittuna - täysin epäluotettavia "tellejä" pelaajilla on?

Halima kirjoitti:- siirtänyt äänensä perustelematta mulle

Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.

Mä en edes äänestäny sua - on nää foorumitekniset elementit hauskoja vipuja :3 - joten en tiedä miten mä perustelisin sitä. Jostain kumman syystä sain kuitenki kolme ääntä reaktiivisesti siihen. En luota Zeyhyn vieläkään, mut sanoisin et yks pahis/petturi on haarukas Savu/Halima/Marzzuu. Marzzuun ja Haliman viestit tulee vähän turhan tandemilla. Pidän kuitenki ääneni Zeyssa.
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 28.11.2018 00:37:31

En jaks täs puolunes lukee taas kaikkii uusii viestei läpi mut.. ohhoh? Tulipas sielt keturinilt aik agressiivinen vastaus epäilyihin? Ok keturinin peli on ollu aik agressiivist läpi pelin mut niinku tää on next level :DD

Ketu alko kyl kiinnostaa, porukka on ottanu siit hyvii pointtei esille. Toivon et saisin ees hänet ja vampiren käytää huomen läpi mut saa nähä, lähden ylihuomenna stadii viettää pikkujoului loppuviikoks nii siin menee sit se viimenenki aika tälle pelille
(Miks tää ei alkanu viime viikol.. olin koko viikon kipeen sängys ois ollu aikaa vaik muille jakaa)

Also tää o Halilt mielenkiintone:

No siis just tuo että eihän pahis sanois tuota ääneen. Että mun mielestä Jeekaka vaikuttaa samanlaiselta laiskalta hyvikseltä ku miltä itestä tuntuu. En jaksa oikeesti panostaa vaan vähän tökin sinne tänne ja heiluttelen sormia näppäimistöllä ootellessani että joku alkaa tosissaan epäilyttää.

Ensin "eihän pahis sanois tuota ääneen" ja perään: "en jaksa panostaa" tää tuntuu jotenki hienosti istutetult hyvistelylt kosk periaattees tekee just sitä mist on sanonu et "eihän pahis sanois tuota ääneen"

Savu, mun o kyl hirvee vaikee uskoo et jinmuru petturina/pahiksena lähtis tekeen noi :D Ehk loppupuolel pelii tollast voiski tapahtuu, mut tollane kikkailu vaa et sais vaparit (ja luultavammin yksikössä) esiin ekana päivänä ois pahiksilt aika villii
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 01:42:55

justy kirjoitti:@Zey, Mä en tiedä. En oikein muutenkaan tiedä miksi jeekaka epäilee sua nimenomaan petturiksi - jopa niin varmasti ettei halua sua äänestää koska se etsisi häntä näkemästä sun reaktiota oikeiden pahisten saamaan ääneen. Mun mielestä tuossa jeekakan selityksessä ei tuollaisenaan ole järkeä.

//Jeekaka väliin

Musta tää näyttää enemmän siltä, että hyvis on saanut vaan idean ja uskoo siihen lähes täysillä, eikä nää ite niin niitä aukkoja, koska en just nää mitään järkeä miks pahis tekis noin.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 01:53:52

Horaaneko kirjoitti:
Itekin oon hämmästelly, miten paljon asiaa noin perus roolista on saatu aikaseks. :D

Tää on kyl vähän ööö kosk sä oot varmaa ite tuonu eniten sitä petturipuhetta tähän peliin jeekakan ohella :D

Mun muistini mukaan en oo tuonut esille petturipuheita, vaan kommentoinut muiden petturipuheita?

Horaaneko kirjoitti:En tosin käsitä tätä keskusteluu oikein kummankaan osalta kun tuntuu ettei tossa päästä mihinkään lopputulokseen ja toi syrjäyttää pitkillä lainauksillaan vähän kaiken muun topicist.

Kyllähän ne muutkin viestit siellä topassa pysy. :D Mut joo, vikassa vastauskerrassa kyl kattelin, että vähän alkaa olla jo liikaa lainauksia, mut halusin kuitenkin pitää alkuperäset kommentit näkyvissä, enkä jaksanut lähteä tappelemaan lainausten kanssa. :D Nopeesti ne kuitenkin rullaa ohitte, jos ei jaksa kerrata keskustelua.

Horaa kirjoitti:Zeyn pelaamine hämmentää mua mut ne on enemmän syistä joist ei voi päätellä roolia (viestien paljous, hajanaisuus, väittely) joten en honestly osaa sanoo kumpaan kategoriaa tiputtaisin Zeyn täl hetkel.

Entä jos jätät huomiotta ne hämmentävät kohdat, joista ei voi roolia päätellä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 02:14:21

AlPacino kirjoitti:Mutta mielestäni siis sekoitit pakkaa ja siksi halusin äänestää sinua. En pahiksena vaan petturina. Aiemmassa viestissäni jo selitin, miten pahikset toimii ja miten sekoittavat pelaajat tekevät heille tilaa. Silloin siis ei pahisten logiikkavirheitä huomata, kun ei jakseta seurata kaikkea enää ja jäljellejäävä huomio kiinnitetään petturiin.

Eli siis mielestäsi olen petturi, joka päätti sekoittaa pakkaa, niin että huomio kiinnittyy minuun, eikä muihin, mukaanlukien pahiksiin. Miten hyväksi pahissuunnitelmaksi uskot tämän pidemmällä tähtäimellä, jos kaikki kiinnittävät huomionsa minuun jo heti pelin 1. viestistä asti?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 02:27:42

jeekaka kirjoitti:näkee vaivaa uskottavan Marzzuu-keissin rakentamiseen, kun Marzzuu on mahdollista pudottaa, mutta droppaa sen kun vankkuri sulaa ja vaihtaa Vampireen (tässä kohtaa joutunut itse putoamisuhan alle)

Edelleen epäilen Marzzuua, mut Vampire nousi Marzzuun ohi. Haluutko siis perustella mulle, miksi joko mun hyviksenä pitäisi pitää Marzzuua Vampirea epäilyttävämpänä tai miksi mun hyviksenä pitäisi tuossa tilanteessa äänestää toiseksi epäilyttävintä eikä epäilyttävintä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 02:36:20

Savu, sekä mun että Keturinin kohdalla mainittit lainauksien pitämisen viestissä epäilyttäväksi. Uskotko siis todennäköisemmäksi että lainauksien pitäminen viestissä on ovela pahissuunnitelma, jossa tarkoituksena on, että kukaan hyvis ei jaksa rullata niiden ohitse (mikäli ei halua lukea niitä) ja jäävät ikuisesti jumiin kyseiseen kohtaan sen sijaan, että syynä olisi ihan vain laiskuus käyttää backspacea?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 02:45:12

Halima kirjoitti:Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain

Eikö Keturin SM-pelissäkin tarttunut aina yhteen kohteeseen kerrallaan? Ainakin ite muistan, että tarttui Tubeen siitä kellonajasta.
Selasin viestejä ja enpäs sanokaan. Keturinilla oli muutakin asiaa ja vaikka kun yhteen tarttuminen päälle sattu, eikä keskittynyt niin muihin, ni käytti enemmän energiaa (ja sanoja) siihen yhteen pelaajaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 03:06:34

Zey kirjoitti:Voitko lainata jotain kohtia Vamin ja justyn viesteistä, joista sulle tulee tämmönen olo? Entä miksi pahis ei olisi sovitteleva, mutta hyvis olisi?

Et Marzzuu vastannut näihin kysymyksiini. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 04:59:44

Tää Keturin juttu on ihan mielenkiintonen liike. Ymmärrän, että ekaa kertaa Keturinin kanssa pelaavalle toi aggressiivisuus voi nousta pahismaisenolosena esiin, mutta mun muistikuvan mukaan Keturin oli SM-pelissäkin hyviksenä paikoitellen aggressiivinen samalla tapaa kuin tässä. Ite en siis siinä nää niinkään mitään puolesta kertovaa. Halimalla sen sijaan saattaa musta olla pointtia, mut täytyis vielä jaksaa perehtyä sillä silmällä tähän peliin, että onko tässä tosiaan käytetty paljon muihin peleihin viittaamista mielipiteissä vaiko ei. Kun sen kyllä muistan, että Keturin oli SM-pelissäkin samaa mieltä, että edellisiin peliin vertailu on turhaa. Mut siis, jos joku pahis päätti hypätä mukaan Keturinin äänestykseen, ni sanoisin sen olevan kyl sit Marzzuu.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 06:42:03

@Keturin, kuulisin mieluusti ajatuksiasi ainakin Vampiresta ja Jeekakasta. Kumpaakaan ei oo muistaakseni epäilty minkään metan perusteella (en itseasiassa keksi tästä pelistä muita metaepäilyitä kuin Zeyn Marzzuu-keissin ja mun Marzzuu-puolustuksen joten toi sun kommenttisi siitä ettei tässä pelissä oo mitään kommentoitavaa hämmentää).
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 06:44:20

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain

Eikö Keturin SM-pelissäkin tarttunut aina yhteen kohteeseen kerrallaan? Ainakin ite muistan, että tarttui Tubeen siitä kellonajasta.
Selasin viestejä ja enpäs sanokaan. Keturinilla oli muutakin asiaa ja vaikka kun yhteen tarttuminen päälle sattu, eikä keskittynyt niin muihin, ni käytti enemmän energiaa (ja sanoja) siihen yhteen pelaajaan.

Itsekin kyllä odotin että Keturin laajentaisi palattuaan kun näköjään se kysymysjuna Zeylle on nyt päättynyt. Toki sai viesteillään asioita aikaan, mikä on kiva. Mutta esim. yhteenveto siitä miks Zey on pelin epäilyttävin pelaaja ois pop. Mutta luotan yhä siihen että Keturin tietää mitä tekee, enkä häntä halua äänestää.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Niacin » 28.11.2018 06:48:31

Äänet:
4 Zey (miina, Keturin, AlPacino, jeekaka)
3 Vampire (justy, Zey, Jinmuru)
3 Keturin (Savu, Halima, Marzzuu)

Puhepakot:
Kaikki suoritettu!

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä päättyy torstaina 29.11. klo 20.
Niacin
Mafioso

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 07:15:55

@Zey, onko sulla mitään uusia pahisepäilyitä? Sekä Marzzuu-readistasi että Vam-readistasi on jo aikaa. Eikö näiden jälkeen kukaan oo tehnyt mitään epäilyttävää, vai oonko vain missannut?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 07:41:11

justy kirjoitti:@Zey, onko sulla mitään uusia pahisepäilyitä? Sekä Marzzuu-readistasi että Vam-readistasi on jo aikaa. Eikö näiden jälkeen kukaan oo tehnyt mitään epäilyttävää, vai oonko vain missannut?

Eipä juurikaan. AlPacinon toinen viesti herätti vähän mietitystä lieventelyllään, esim. alussa selvensi että edellisen viestin epäilyttävät ei oo pahisepäilyjä vaan vaan huomioita, että tuossa voi olla jotain, mut siitä en niin osaa sanoa, että eikö halua ottaa vastuuta koska on pahis, vai ihan vaan koska on uusi ja epävarma. Halima vaikuttaa vaan entistä enemmän hyvikseltä, horaan hyvismäisyyttä ehkä pikkasen laski se mua koskeva kommentti, että häntä hämmentää mussa semmoset seikat, jotka ei kerro mun puolesta mitään, joten ei osaa sanoa mun puolesta mitään. Ts. musta siinä vaiheessa pitäis ajatella, että ok, noi seikat ei kerro mitään onko hyvis vai pahis, entä sitten nää muut seikat, eikä vaan jäädä vatvomaan hämmennystä. Et nyt tuntuu, et horaa ois ihan fine sen hämmennyksen kanssa, sen sijaan että yrittäisi saada sitä puolta selville. jeekaka on edelleen musta teoriaansa ihastunut hyvis, mutta kaipaisin muistakin pelaajista mielipiteitä. Siulta on tullu fiksuja pointteja, mitkä on vahvistaneet siun hyvisleimaa mun silmissä. Keturin nousi tutkittavien listalle, aka pitäisi kattoa selittäiskö metapuhe vähäisen pohdinnan. Mikäli ei, niin tipahtaa pikkasen neutraalin pahismaiselle puolelle, mut eipä hirveesti, koska eron voi musta aiheuttaa ihan hyvin sekin, että tää ei oo SM, jolloin ei ehkä panosteta yhtä paljon aikaa. Marzzuu lähti äänestämään Keturinia, mikä on aika Marzzuumaista, eikä sikäli voida puolesta päätellä siitä. miina ei oo puhunut? pilkkuvirhe heräsi, ei jäänyt mitään muistikuvia. Savusta jäi vähän hassuna mieleen tuo lainausjuttu, että lainauksien pitäminen ois joku pahissuunnitelma. Vähän jäi olo, että haetaan tyhjästä lisää täytettä epäilylle, mikä pikkasen laski Savun hyvismäisyyttä mun silmissä. Vamista taas ei oo mitään kuulunut.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 07:51:13

Kiitos Zey. Al Pacinosta vähän samansuuntaisia mietteitä, tosin täytyy lukea ne hänen kommenttinsa uudestaan. Hänen lukemistaan vaikeuttaa myös se kun kyselin uudesta foorumipelaajasta mut jonkin verran livenä pelanneesta. Nää kulttuurit on sen verran erilaisia (vrt. Keturinin alku SM-pelissä).

Savu mietityttää kanssa. Hän tuntuu pitävän pahismaisena sekä suossa että Keturinissa asioita, joita teette eri tavalla kuin mitä hän näkee fiksuna. Pahismotivaation esittäminen kuitenkin puuttuu. Toisaalta ei mua varsinaisesti haittaa hänen Keturin-äänensä eilisessä kontekstissa. Se toi actionia. Mut en oo ihan varma tarkoittiko Savu sen keskustelunvilkastajaääneksi.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 09:42:22

Keturin kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?

Ok, ++Halima

Tälleen haluan provokaationi tarjoiltavan :D

Aloin jo pyöritellä mielessäni kaikkia Zeturin-kuvioita, koska "petturi ja toinen mafiasta voi ihan hyvin pelaa tandemilla isompia riskivetoja ja täten työntää toisen mafioson syvemmälle kylään", mutta koska toi oli ilmeisesti ihan taktinen veto jättää ääni poistamatta (eikä vaan moka koska SM-pelissä vanhoja ääniä ei muistaakseni tarvinnut poistaa), niin se vaikuttaisi vähän turhankin riskivedolta :D

Nään Keturin-vankkurin mahdollisena alkusyynä ekaks Ketun "äänenpoiston" Zeyltä ja tokaks Jinin äänen Vampirelle. Tää tekee Vampiren putoamisuhasta todellisemman (ja toissijaisesti Zeyn pelastamisesta ehkä mahdollisempaa?), ja tää tosiaan tarkottais, että Savu/Halima/Marzzuu joukossa tosiaan ois vähintään yks pahistiimin jäsen.

Vam-vankkurissa Jin on toistaiseksi comfirmed hyvis. Skenaariossa jossa Zey on pahistiimissä, se on kuitenkin epävarma pelastumisen kannalta, koska Zeyn ääni on jo siellä ja se vaatii siis vielä ratsuväkeä. Mitä Vampiren pelastamiseen tulee, ainakin Haliman kädet on sidottu Zeyn äänestämisen suhteen. Toisaalta, Vampirella on jo ollut ääniä alla pitkään, joten jos Vam/Hali on pahispari, niin Zey ois ollut se helpoin kohde äänestää enivei. (Tietty jos nää on pahiksia kaikki kolme, hmm...) Nostin kyl jo alkupelissä ne Vamin ja Halin lähes identtiset viestit ja sanoin että nää ei varmaan oo pahiksia keskenään :D

Savulla on varaa liikuttaa ääni sekä Ketulle että Zeylle. Näin ehkä myös Marzzuulla. Molempien äänet perustuu oikeastaan aika paljon tohon Ketu/Zey quotemyllytykseen.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 09:43:38

Niin joo ja uskon kans et Keturin tietää mitä tekee :D Mut jos Zey on hyvis niin en tiedä tekeekö se sen hyviksenä.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 09:47:12

jeekaka kirjoitti:Mitä Vampiren pelastamiseen tulee, ainakin Haliman kädet on sidottu Zeyn äänestämisen suhteen. Toisaalta, Vampirella on jo ollut ääniä alla pitkään, joten jos Vam/Hali on pahispari, niin Zey ois ollut se helpoin kohde äänestää enivei.

Taas jäi ajatus kesken, niin siis Haliman ei ois ehkä kannattanut niin vahvasti sitoutua siihen että Zey on varmasti hyvis, tilanteessa jossa pahiskaveri on se toinen jolla on ääniä. Toisaalta ehk jos aattelee että Zeyn tippuminen on kumminkin aika varma homma jokatapauksessa, niin ehkä sitten vois pelata tolleen.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 09:53:28

Zey kirjoitti:Marzzuu lähti äänestämään Keturinia, mikä on aika Marzzuumaista, eikä sikäli voida puolesta päätellä siitä.

Nauraaa kun mun mielestä Marzzuu tekee mun mielestä vihdoin jotain epäilyttävää niin Zeyn mielestä se ei ookaan enää epäilyttävää :D Jos ootte pahiksia keskenään niin jumalaard.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 10:14:38

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:Marzzuu lähti äänestämään Keturinia, mikä on aika Marzzuumaista, eikä sikäli voida puolesta päätellä siitä.

Nauraaa kun mun mielestä Marzzuu tekee mun mielestä vihdoin jotain epäilyttävää niin Zeyn mielestä se ei ookaan enää epäilyttävää :D Jos ootte pahiksia keskenään niin jumalaard.

Miksi toi ääni viittaa pahis!Marzzuun mielestäsi?

Ja muutenkin, ois kiva saada jonkinlainen vaikka ihan lyhkänen kokooman, että mitä mieltä nyt oot mistäkin. :>
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 10:16:43

Justhan mä kerroin :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 10:21:33

jeekaka kirjoitti:Justhan mä kerroin :D

Koska hänellä ois ehkä liikkumavaraa? :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 10:23:45

jeekaka kirjoitti:Nään Keturin-vankkurin mahdollisena alkusyynä ekaks Ketun "äänenpoiston" Zeyltä ja tokaks Jinin äänen Vampirelle. Tää tekee Vampiren putoamisuhasta todellisemman (ja toissijaisesti Zeyn pelastamisesta ehkä mahdollisempaa?), ja tää tosiaan tarkottais, että Savu/Halima/Marzzuu joukossa tosiaan ois vähintään yks pahistiimin jäsen.

Vam-vankkurissa Jin on toistaiseksi comfirmed hyvis. Skenaariossa jossa Zey on pahistiimissä, se on kuitenkin epävarma pelastumisen kannalta, koska Zeyn ääni on jo siellä ja se vaatii siis vielä ratsuväkeä. Mitä Vampiren pelastamiseen tulee, ainakin Haliman kädet on sidottu Zeyn äänestämisen suhteen. Toisaalta, Vampirella on jo ollut ääniä alla pitkään, joten jos Vam/Hali on pahispari, niin Zey ois ollut se helpoin kohde äänestää enivei. (Tietty jos nää on pahiksia kaikki kolme, hmm...) Nostin kyl jo alkupelissä ne Vamin ja Halin lähes identtiset viestit ja sanoin että nää ei varmaan oo pahiksia keskenään :D

Savulla on varaa liikuttaa ääni sekä Ketulle että Zeylle. Näin ehkä myös Marzzuulla. Molempien äänet perustuu oikeastaan aika paljon tohon Ketu/Zey quotemyllytykseen.

Fakta on, että vaikka Marzzuu ei ehkä hirveesti puhu paljon, se kumminkin tekee asioita silloin kun tarvii.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 10:26:03

Siis ihan oikeesti, mulla ei oo hajuakaan, että mihin tulokseen päädyit kenenkin kohdalla tai miksi hyviksellä ei vois olla liikkumavaraa. :D Joten väännätkö kiitos rautalangasta. ^^'

//jeekaka, eli et pidä todennäköisenä, että vankkurin syntymiseen ois mitään muuta syytä kuin jomman kumman pelastamisen?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 10:29:03

Lol voi olla muitakin syitä :D Oisko mahdollista lukea niitä mun viestejä kokonaisuutena, eikä alkaa tinkaamaan jostain random heitosta?

Ei oo rautalankaa. Siinä oli ne ajatukset mitä tän hetkinen tilanne herätti.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 10:40:28

jeekaka kirjoitti:Lol voi olla muitakin syitä :D Oisko mahdollista lukea niitä mun viestejä kokonaisuutena, eikä alkaa tinkaamaan jostain random heitosta?

Ei oo rautalankaa. Siinä oli ne ajatukset mitä tän hetkinen tilanne herätti.

Yritän, mut nyt en taas tiiä mikä oli se random heitto mihin viittaat. :D

Mut siis, voisitko simppelisti kertoa mielipiteesi ihan koko pelin ajalta katsottuna, niin että on laitettu hyvismäinen, pahismainen tai neutraali (tai jotenkin muuten selkeästi) ja ihan lyhkäsesti (tai saa pidemminkin jos haluaa) että miksi.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa