- - heittänyt epäilystä ja äänen Zeylle
- kritisoinut Zeytä petturin aliarvioinnista
- siirtänyt äänensä perustelematta mulle
Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.
Jinmuru kirjoitti: *Poistin tekstiä*
Marzzuu, sun tyyli ei ärsytä mua, ollenkaan! Siitä on vaan vaikea ottaa selvää ja tuntuu, ettet erityisesti halua tehä asialle mitään. :') Mut nyt sulla on jo ihan kivasti juttua, lissää vaan!
Savu kirjoitti:Keturin pomppas myös silmille noilla vähän tylyillä viesteillään Zeylle. Heti ensimmäiset viestit on tommosia mitkä vois tulkita vittuiluksi Zeylle, ja sit jatkaa hänen hiillostamistaan siitä et vois olla petturi. Ei oo millään tavalla huomioinu ketään muuta pelaajaa, eli menee pahismaiseksi sillä että ei vaikuta olevan kiinnostusta edistää hyvisten peliä vaan sortuu tommoseen yhden pelaajan vainoamiseen ja myös tohon ketjun floodaamiseen.
Halima kirjoitti:- siirtänyt äänensä perustelematta mulle
Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.
No siis just tuo että eihän pahis sanois tuota ääneen. Että mun mielestä Jeekaka vaikuttaa samanlaiselta laiskalta hyvikseltä ku miltä itestä tuntuu. En jaksa oikeesti panostaa vaan vähän tökin sinne tänne ja heiluttelen sormia näppäimistöllä ootellessani että joku alkaa tosissaan epäilyttää.
justy kirjoitti:@Zey, Mä en tiedä. En oikein muutenkaan tiedä miksi jeekaka epäilee sua nimenomaan petturiksi - jopa niin varmasti ettei halua sua äänestää koska se etsisi häntä näkemästä sun reaktiota oikeiden pahisten saamaan ääneen. Mun mielestä tuossa jeekakan selityksessä ei tuollaisenaan ole järkeä.
//Jeekaka väliin
Horaaneko kirjoitti:Itekin oon hämmästelly, miten paljon asiaa noin perus roolista on saatu aikaseks. :D
Tää on kyl vähän ööö kosk sä oot varmaa ite tuonu eniten sitä petturipuhetta tähän peliin jeekakan ohella :D
Horaaneko kirjoitti:En tosin käsitä tätä keskusteluu oikein kummankaan osalta kun tuntuu ettei tossa päästä mihinkään lopputulokseen ja toi syrjäyttää pitkillä lainauksillaan vähän kaiken muun topicist.
Horaa kirjoitti:Zeyn pelaamine hämmentää mua mut ne on enemmän syistä joist ei voi päätellä roolia (viestien paljous, hajanaisuus, väittely) joten en honestly osaa sanoo kumpaan kategoriaa tiputtaisin Zeyn täl hetkel.
AlPacino kirjoitti:Mutta mielestäni siis sekoitit pakkaa ja siksi halusin äänestää sinua. En pahiksena vaan petturina. Aiemmassa viestissäni jo selitin, miten pahikset toimii ja miten sekoittavat pelaajat tekevät heille tilaa. Silloin siis ei pahisten logiikkavirheitä huomata, kun ei jakseta seurata kaikkea enää ja jäljellejäävä huomio kiinnitetään petturiin.
jeekaka kirjoitti:näkee vaivaa uskottavan Marzzuu-keissin rakentamiseen, kun Marzzuu on mahdollista pudottaa, mutta droppaa sen kun vankkuri sulaa ja vaihtaa Vampireen (tässä kohtaa joutunut itse putoamisuhan alle)
Halima kirjoitti:Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain- heittänyt epäilystä ja äänen Zeylle
Zey kirjoitti:Voitko lainata jotain kohtia Vamin ja justyn viesteistä, joista sulle tulee tämmönen olo? Entä miksi pahis ei olisi sovitteleva, mutta hyvis olisi?
Zey kirjoitti:Halima kirjoitti:Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain- heittänyt epäilystä ja äänen Zeylle
Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.Eikö Keturin SM-pelissäkin tarttunut aina yhteen kohteeseen kerrallaan? Ainakin ite muistan, että tarttui Tubeen siitä kellonajasta.
Selasin viestejä ja enpäs sanokaan. Keturinilla oli muutakin asiaa ja vaikka kun yhteen tarttuminen päälle sattu, eikä keskittynyt niin muihin, ni käytti enemmän energiaa (ja sanoja) siihen yhteen pelaajaan.
justy kirjoitti:@Zey, onko sulla mitään uusia pahisepäilyitä? Sekä Marzzuu-readistasi että Vam-readistasi on jo aikaa. Eikö näiden jälkeen kukaan oo tehnyt mitään epäilyttävää, vai oonko vain missannut?
Keturin kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?
Ok, ++Halima
jeekaka kirjoitti:Mitä Vampiren pelastamiseen tulee, ainakin Haliman kädet on sidottu Zeyn äänestämisen suhteen. Toisaalta, Vampirella on jo ollut ääniä alla pitkään, joten jos Vam/Hali on pahispari, niin Zey ois ollut se helpoin kohde äänestää enivei.
Zey kirjoitti:Marzzuu lähti äänestämään Keturinia, mikä on aika Marzzuumaista, eikä sikäli voida puolesta päätellä siitä.
jeekaka kirjoitti:Zey kirjoitti:Marzzuu lähti äänestämään Keturinia, mikä on aika Marzzuumaista, eikä sikäli voida puolesta päätellä siitä.
Nauraaa kun mun mielestä Marzzuu tekee mun mielestä vihdoin jotain epäilyttävää niin Zeyn mielestä se ei ookaan enää epäilyttävää :D Jos ootte pahiksia keskenään niin jumalaard.
jeekaka kirjoitti:Justhan mä kerroin :D
jeekaka kirjoitti:Nään Keturin-vankkurin mahdollisena alkusyynä ekaks Ketun "äänenpoiston" Zeyltä ja tokaks Jinin äänen Vampirelle. Tää tekee Vampiren putoamisuhasta todellisemman (ja toissijaisesti Zeyn pelastamisesta ehkä mahdollisempaa?), ja tää tosiaan tarkottais, että Savu/Halima/Marzzuu joukossa tosiaan ois vähintään yks pahistiimin jäsen.
Vam-vankkurissa Jin on toistaiseksi comfirmed hyvis. Skenaariossa jossa Zey on pahistiimissä, se on kuitenkin epävarma pelastumisen kannalta, koska Zeyn ääni on jo siellä ja se vaatii siis vielä ratsuväkeä. Mitä Vampiren pelastamiseen tulee, ainakin Haliman kädet on sidottu Zeyn äänestämisen suhteen. Toisaalta, Vampirella on jo ollut ääniä alla pitkään, joten jos Vam/Hali on pahispari, niin Zey ois ollut se helpoin kohde äänestää enivei. (Tietty jos nää on pahiksia kaikki kolme, hmm...) Nostin kyl jo alkupelissä ne Vamin ja Halin lähes identtiset viestit ja sanoin että nää ei varmaan oo pahiksia keskenään :D
Savulla on varaa liikuttaa ääni sekä Ketulle että Zeylle. Näin ehkä myös Marzzuulla. Molempien äänet perustuu oikeastaan aika paljon tohon Ketu/Zey quotemyllytykseen.
jeekaka kirjoitti:Lol voi olla muitakin syitä :D Oisko mahdollista lukea niitä mun viestejä kokonaisuutena, eikä alkaa tinkaamaan jostain random heitosta?
Ei oo rautalankaa. Siinä oli ne ajatukset mitä tän hetkinen tilanne herätti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa