Zey kirjoitti:No mut nyt justy sun äänes on Vamilla, mikä on musta ihan turhaa. Ja sit koitat Savun ja miinan suuntaan lähteä, mikä on musta sekin jo myöhästä. Miks haluat pitää äänes Vamilla, miks et siirrä joko Marzzuulle tai Halimalle?
Zey kirjoitti:3) Pitää mua hyviksenä ja puolustaa mua, vaikka Halimalla ois pahiksena hyvät aseet pitää mua pahiksenakin ja koittaa saada mut lynkattua.
4) Ärsyyntyminen Jin-ei-ehkä-ole-vapari -keskustelusta. Pahiksella ei musta ois mitään syytä ärsyyntyä, koska hyvähän se vaan pahiksille ois, jos varmalta hyvikseltä koitetaan vetää matto alta.
5) Pahiksena tulis varmaan suojelijana esiin, jotta oikee suojelija tulis esiin. Nyt sen sijaan sanoo olevansa tavis.
Joten äänestetään nyt joku muu kun Halima ulos.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:No mut nyt justy sun äänes on Vamilla, mikä on musta ihan turhaa. Ja sit koitat Savun ja miinan suuntaan lähteä, mikä on musta sekin jo myöhästä. Miks haluat pitää äänes Vamilla, miks et siirrä joko Marzzuulle tai Halimalle?
No oikeestaan siksi että oon tehnyt tässä töitä samalla...
AlPacino kirjoitti:En tiiä kannattaakohan suojelijaa ottaa esille, kun hänhän kuolee sitten seuraavana yönä?
Marzzuu kirjoitti:AlPacino kirjoitti:En tiiä kannattaakohan suojelijaa ottaa esille, kun hänhän kuolee sitten seuraavana yönä?
Tätä mäkin mietin? Ja voi ei Halima! :(
miina kirjoitti:Jos nyt rehellisiä ollaan niin miun mielestä roolina vapari ei ole sellanen että sen takia kannattaa menettää suojelijaa.
Keturin kirjoitti:Bottom line: mun mielestä tämä onnellinen sattuma on saanu aikaan sen, että suojelija on jo duuinsa tehny ja mun mielestä olis tosi kunnioitettavaa et se asettuis mun ja Jinmurun kanssa tähän etulinjaan, että meillä kaikilla kolmella ois yhtäläiset mahikset elää ja osallistua peliin vielä huomennakin.
Halima kirjoitti:Okei no sitte mun on vaan oikeesti tosi vaikeeta ymmärtää mitä sä sanot. :D Mistä syystä sä sitte epäilet Zeytä, jos sun mielestä hyviski vois tietoisesti "trollata" ja täyttää ketjua turhilla lyhyillä viesteillä?
justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:justy kirjoitti:No eihän siihen kuin kaksi ääntä mun lisäksi tarvita. Aika moni pelaaja ei oo vielä ees ääntestänyt...
Zeyllä on neljä ääntä. Mutta jos ne on mun ja miinan äänet niin ihan worth it, esim jos oisit Zeyn pahiskaveri :D
//Halima
No kappas, muistelin jotenkin että tilanne oli 3vs3. No hmm.
--Savu
++Vampire
Savu, en usko että saat jeekakaa tänään lynkattua. Kumpaa äänestäisit, Zeytä vai Vampirea?
Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?
justy kirjoitti:Niacin kirjoitti:Äänet:
5 Halima (jeekaka, Keturin, Horaaneko, Jinmuru, justy)
2 Zey (miina, AlPacino)
1 Vampire (Zey)
1 Keturin (Marzzuu)
1 jeekaka (Savu)
1 miina (Halima)
Poissaolot:
Ei ketään
Päivä päättyy tänään klo 20.
Jos Halima on pahis, joko siellä joku bussaa? Horaa ois oikeastaan ainoa vaihtoehto, tai sit tosi huonotuurinen jeekaka.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa