Tinppa, selvä, kiitos vastauksestasi. Kaipailisin sulta huomattavasti enemmän asiaa (kuten niiltäkin jotka on yhä olleet hiljaa :>>>>>>> hopihopi haluan pelata!), nyt viestisi ovat aika sisällöttömiä. Miksi huomenna ei muita erikoishahmoja esille, jos "ainakin vapaamuurarit"? Haluaisitko muitakin rooleja jo tokana päivänä esille (kuten pahikset haluaisivat)? Viesteistäsi huokuu sellainen pieni pahismainen tunne, sellainen "I'm watching you" mutta et oikeastaan selitä mitään etkä epäile ketään. Kommentoit vain itseesi liittyviä asioita (vähän pahismaista), kommentoit vain pyrkiväsi muodostaman kokonaiskvuaa, tarkkailevasi, painotat äänestäväsi myöhemmin, mutta mitä oikeasti ajattelet? Epäilyttääkö joku, miksi, miksi ei, löytyykö jonkun viesteistä jotain erikoista, kuten muut näyttävät löytäneen? Ei paljon hyödytä ketään, jos tulet pohtimaan vasta tiistaina klo 18 jälkeen tänne ja sitten heität äänen jollekin, ajatuksia olisi kiva kuulla jo aiemmin, kun niillä saa aikaan keskustelua ja reaktioita - ja antamaasi ääneen ehditään puolustautua paremmin.
einari kirjoitti:Hmmmmmm...? Sanavalintasi kuulostavat hyvin vahvasti siltä, että olet itse voittamassa pahisten mukana ja tappamassa hyviksiä. ++flyra
Kiitoskiitos einari, hyvin irrotit lauseen kontekstistaan. :D (ja aito kiitos asetusvinkistä!) Tottahan se noin irrotettuna saa kuulostamaan miltä haluaa. Säännöt mietitytti -> esitä kysymys ja sen perusteella saat äänen. Pahiksia mää oon metsästämässä, en todellakaan voittamassa pahisten kanssa, minkä takia kysyin, ettei nyt mee mitään laskelmia väärin siksi, etten osaa sääntöjä. Turvallisempaahan pahiksena lähtökohtaisesti ois olla mainitsematta petturia. Enkä edelleenkään ihan ymmärrä miksi suhtaudut niin kriittisesti ennustajan tuloksiin - oletko pahis etkä halua, että hyvikset luottavat ennustajan tarkistukseen, vaikka todennäköisesti kyseessä on aito hyvis?
Ja koska edelleenkin tartut erikoishahmopohdiskeluihin niin nyt hei oikeesti, mua kiinnostaa tää aihe ihan yleisellä tasolla koska en ymmärrä. :D + siitä voi edelleenkin nähdä hyötyöjä myös hyviksille, että pahisten taktiikat tiedetään mahdollisimman laajasti. Lähes kaiken voi valjastaa myös hyvisten käyttöön, miksei tuota pohdintaa? Myös viimeisen quotesi kohdalla olis voinu kiinnittää huomiota pienennetyn tekstin huumoriarvoon, koska sulkujen sisällä lukee "off:" eli offtopic eli ei liity peliin. Aiheesta voisi tehdä tieteellistä tutkimusta, lähtien noista kysymyksistä. Hyvä tietty tietää, että pahikset käyttää tuommosia taktiikoita ja te ette niistä välitä, oon aina ihan surutta vaan ladellut settiä erikoishahmoista sen kummempia ajattelematta. xd (jotka on offtopiccia, mutta hirveän mielenkiintoisia! haluan pelin loputtua kuulla näitä taktiikoita kyllä :D)
Eniten kyllä mua kiinnostaa, mikä tää "flyran varauksettoman oloinen komppailu" on, tai siis ketä komppailen paitsi piikkistä? Sekään kun ei enää oo varaukseton, koska ite perustelin omannäkemykseni, jolloin kyseessä ei oo ihan "komppaan."-tasoinen lausuntokaan? :P En myöskään meinannu, että sun pitäis lukea kaikki Tinpan edelliset viestit jap elit läpi, vaan sitä, että kun on pidempään pelannu ja on muistikuvia pelaajasta, ne muistikuvat ohjaa pelaamista. Irrotit ko. lauseen myös kontekstistaan, joka oli yleistä vineä siitä, miten ärsyttää pelata jos kaikki arvioidaan vain suhteessa aiempiin peleihin. Ei liittynyt tuo vine siihen miksi kysyit Tinpalta, johon selvisi vastaus nyt. Enkä saa kiinni tästä sun syväanalyysi-ideasta, mutta ehkä se ei oo niin merkityksellistä. :D
Mää en nää Tinpan kääkkiä minään kovin ihmeellisenä. Tinpalla on vasta toka peli, itse tulkitsin kääkin liittyvän siihen, että "iik olen aloittelija mitenköhän tämä nyt menee", en siihen, että "kääk olen pahis kääk kääk". Ite kirjotin Hihihihiii, jännittävää, halima Iih, Cameron Jahuu... Jätätkö nämä reaktiot pelin alkuun (jotka liittynee siihen että kiva pelata pitkästi aikaa, onpa jännää taas pilata, jännittää miten tässä käy) liittyen kokonaan välistä koska pelaajat ovat pelanneet Tinppaa pidempään, vaikka voivat yhtä hyvin tuolla logiikalla viitata pahis/hyvisrooleihin? Mua vois jännittää vaikka rooli vaparina ja Halima olla innoissaan suojelijaroolista ja Cameron pahisroolista - miksi et tarttunut näihin, vaikka mm. mulla ja Cameronillakin (?) taitaa olla edellisestä pelistä hetki?
//Katos, piikkis väliin. Hyvää pohdintaa erikoishahmoista, erityisesti massaesiintulon ongelmasta, joka voitais välttää sillä että vaparit ulos tokana päivänä ja ennustaja ennustais vasta kun tietää vaparit. Hitto kun en osaa selvittää ajatuksiani kirkkaasti muillekin, jos melkein tajusitte laskut niin pärjätäänpä sillä. :D Mitä freudilaista einarin tekstissä oli?
//Ja Tinppa väliin. Miten jos reagoisit johonkin muuhun kuin itseesi kohdistettuun kommenttiin, tykkään että tuo on vähän epäilyttävää pyrkiä heti selittämään katseet pois itsestä? Mitä hyötyä olisi siitä, että ennustaja ennustaisi ensiksi (muutaku että kuolee vähemmän todennäköisesti kun pahiksilla on paljon kohteita jos kukaan ei ole esillä), jos hän ennustaa vapaamuurarin, mikä on mm. piikkiksen esittämässä skenaariossa ongelmana? Miksi suojelijan ylipäätään tarvitsisi tulla esille? (ainoa järkevä tapaus minkä itse keksin on se, että tulee kuolematon yö, jolloin saadaan selville kaksi hyvistä, jolloin suojelija + suojeltava voisivat tulla esille ja saataisiin kaksi varmaa hyvistä esille..mutta en usko että näin käy)