Horaaneko kirjoitti:Horaa kirjoitti:Tää on tää hetki kun alan kyseenalaistaa kaikkea, koska mua huolestuttaa miten yksimielisiä kaikki tuntuu olevan justyn suhteen. Onko pahikset sitten tosiaan justy ja rayn, onko justy ohjannut pahiskaverin epäilemään tätä myös, onko se marzzuu, vai onko pahikset nyt justya äänestävissä.
Aloin kans miettii tätä uudestaan, ja ehkä se että ketjussa ollaan niin yksimielisiä kertookin nimenomaan siitä että Justy on pahis. Jos ei olisi, pahikset tietäisi Justyn roolin ja tässä vaiheessa olis hyvä sauma lähtee jo rakentaa casea huomiselle ja puolustaa Justya, keräten näin mahdollista luottoa.
jeekaka kirjoitti:En oikeesti tarkastanut oliko toi ennen vai jälkeen sen ku rayn sanoi että Horaalla on hyviä pointteja paitsi ehkä yksi jota ei ehtinyt faktantarkastaa.
raynpelikoneet kirjoitti:Mä olen sitä mieltä että Meiz + Zey on pahikset.
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En oikeesti tarkastanut oliko toi ennen vai jälkeen sen ku rayn sanoi että Horaalla on hyviä pointteja paitsi ehkä yksi jota ei ehtinyt faktantarkastaa.
Jälkeen, etpä tietenkään tarkistanut.
raynpelikoneet kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En oikeesti tarkastanut oliko toi ennen vai jälkeen sen ku rayn sanoi että Horaalla on hyviä pointteja paitsi ehkä yksi jota ei ehtinyt faktantarkastaa.
Eipä varmaan kukaan muukaan tarkasta.
jeekaka kirjoitti:Luin nyt Zeyn kuitenkin vielä läpi, koska mun näkökulmasta ainoa tapa millä tää peli voi vielä mennä vihkoon on se että Zey on huijannut mua.
raynpelikoneet kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En oikeesti tarkastanut oliko toi ennen vai jälkeen sen ku rayn sanoi että Horaalla on hyviä pointteja paitsi ehkä yksi jota ei ehtinyt faktantarkastaa.
Mun posti on sivun 20 lopussa ja horaan sivun 21 alussa.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En oikeesti tarkastanut oliko toi ennen vai jälkeen sen ku rayn sanoi että Horaalla on hyviä pointteja paitsi ehkä yksi jota ei ehtinyt faktantarkastaa.
Mun posti on sivun 20 lopussa ja horaan sivun 21 alussa.
No toi on oikeesti epäolennaista, kunhan viittasin siihen että kaikki sua kohtaan esitetyt pointit on joka tapauksessa sun mielestä ihan surkeita. Jos molemmat vankkurit on hyviksiä, niin pahikset luultavammin jakaa voimat kuin ei (toki ei ole aukoton).
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Luin nyt Zeyn kuitenkin vielä läpi, koska mun näkökulmasta ainoa tapa millä tää peli voi vielä mennä vihkoon on se että Zey on huijannut mua.
Luit vai? Miksi Zey pitää minua pahiksena?
jeekaka kirjoitti:Sori en oo niin advanced levelillä tässä pelissä että tajuaisin miks ne pointit on niin huonoja.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Luin nyt Zeyn kuitenkin vielä läpi, koska mun näkökulmasta ainoa tapa millä tää peli voi vielä mennä vihkoon on se että Zey on huijannut mua.
Luit vai? Miksi Zey pitää minua pahiksena?
Koska PoE. Ja sano mitä sanot niin se on ihan legit tapa etsiä pahiksia :D
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Sori en oo niin advanced levelillä tässä pelissä että tajuaisin miks ne pointit on niin huonoja.
mitkä pointit? ne mitkä olen kaikki ainakin mielestäni kumonnut? varsinkin ton sun viimeisen.
raynpelikoneet kirjoitti:no haistapa sitten p...ka.
raynpelikoneet kirjoitti:halima ja änkkä, ovatko zey ja jeeksu teidän mielestänne "varmistettuja" hyviksiä?
rayn kirjoitti:Esim Zey sanoi tosi laiskasti tänään että "no voi, paska osui tuulettimeen, mutta mulla on nyt tässä sellanen poe että lynkataanpa rayn". Todella laiskaa zeyltä mun mielestä.
Änkkä kirjoitti:Vai olisiko jo sen eilisen rayn "tapetaan nyt änkkä kun voi" ja sit mut ois tapettu ja oisin paljastun hyvikseksi loppuhuipentuman jälkeen häntä alettu pitää jo justyn yli pahismaisena?
Änkkä kirjoitti:Zey ja jeekaka nyt toivottavasti vielä pohtii toisiaan tarkasti, eikä pureskelematta niele toisen roolia vaan siksi että tuntuu hyvältä ja tutulta. Laittaisin Haliman tähän samaan porukkaan vielä. Ettei nyt livahdeta toisen taskuun ilman minkäänlaista toisen kyseenalaistamista.
jeekaka kirjoitti:Horaaneko kirjoitti:Horaa kirjoitti:Tää on tää hetki kun alan kyseenalaistaa kaikkea, koska mua huolestuttaa miten yksimielisiä kaikki tuntuu olevan justyn suhteen. Onko pahikset sitten tosiaan justy ja rayn, onko justy ohjannut pahiskaverin epäilemään tätä myös, onko se marzzuu, vai onko pahikset nyt justya äänestävissä.
Aloin kans miettii tätä uudestaan, ja ehkä se että ketjussa ollaan niin yksimielisiä kertookin nimenomaan siitä että Justy on pahis. Jos ei olisi, pahikset tietäisi Justyn roolin ja tässä vaiheessa olis hyvä sauma lähtee jo rakentaa casea huomiselle ja puolustaa Justya, keräten näin mahdollista luottoa.
Tässä vielä haudan takaa rayninkin kosheriksi toteama pointti Horaalta.
Zey kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Horaaneko kirjoitti:Horaa kirjoitti:Tää on tää hetki kun alan kyseenalaistaa kaikkea, koska mua huolestuttaa miten yksimielisiä kaikki tuntuu olevan justyn suhteen. Onko pahikset sitten tosiaan justy ja rayn, onko justy ohjannut pahiskaverin epäilemään tätä myös, onko se marzzuu, vai onko pahikset nyt justya äänestävissä.
Tässä vielä haudan takaa rayninkin kosheriksi toteama pointti Horaalta.
Nyt mä en ymmärrä sun pointtia. :'D
raynpelikoneet kirjoitti:halima ja änkkä, ovatko zey ja jeeksu teidän mielestänne "varmistettuja" hyviksiä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa