jeekaka kirjoitti:Mun pelaajien aatikot viime illan jälkeen oli tällaiset:
Varmaan pahis:
rayn
Näistä joku varmaan kusettaa mua:
Meiz
Horaa
??????:
Halima
Äng
Marzzuu
Etkai sä vaan kuseta mua:
Zey
Täytyy sanoa että Haliman änkän tarkistus ja Horaan yökuolema helpotti elämääni suuresti :D
jeekaka kirjoitti:Noi oli ajatukset viime eod:n jälkeen.
jeekaka kirjoitti:No siis pointti oli lähinnä se, että oisin luultavasti suhtautunut paljon epäluuloisemmin Horaahan tänään, ja varsinkin sen ja Meizin puolen pähkäilyssä oisin joutunut tekemään ison työn.
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:No siis pointti oli lähinnä se, että oisin luultavasti suhtautunut paljon epäluuloisemmin Horaahan tänään, ja varsinkin sen ja Meizin puolen pähkäilyssä oisin joutunut tekemään ison työn.
Mitä sä yrität sanoa tässä?
raynpelikoneet kirjoitti:No mä en sitä tappanut että en siltikään ymmärrä.
raynpelikoneet kirjoitti:Ketä sä jeeksu (ja zey) äänestät huomenna kun rayn oli hyvis?
Zey kirjoitti:No en mä näe kauheen hyödylliseks, että jeeksu lähtee tsekkailemaan, et onkohan se Zey sanonut jotain muuta musta kuin metaa vs. sä sanoisit, että Zey on vaan metaillut sun kanssa, mitä mieltä oot. Kummassakin jeeksu pohtii aikalailla samoilla lähtötiedoilla asiaa ja sanoo mielipiteensä. Olis jotenkin ymmärrettävämpää, jos olisit kysynyt, että tsekkaa nyt Zey peli läpi ja kerro mitä mieltä oot tms, kun siinä se tsekkaus olis välttämätön, kun et saa samalla tavalla tiivistettyä mun peliä lauseesen. :D Ja mihin jeeksu ois sen ajan käyttänyt, niin en tiiä, varmaan sun kanssa asian pohtimiseen eteenpäin tai mikä sitten vaan tuntuu hyödylliseltä. Mut ei tunnu hyödylliseltä, että asian, jonka sais tehtyä 2 minuutissa, niin siihen käytettäis 15 minuuttia tod. näk. samalla tuloksella. :D
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:No mä en sitä tappanut että en siltikään ymmärrä.
Et ymmärrä mitä?
raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:No en mä näe kauheen hyödylliseks, että jeeksu lähtee tsekkailemaan, et onkohan se Zey sanonut jotain muuta musta kuin metaa vs. sä sanoisit, että Zey on vaan metaillut sun kanssa, mitä mieltä oot. Kummassakin jeeksu pohtii aikalailla samoilla lähtötiedoilla asiaa ja sanoo mielipiteensä. Olis jotenkin ymmärrettävämpää, jos olisit kysynyt, että tsekkaa nyt Zey peli läpi ja kerro mitä mieltä oot tms, kun siinä se tsekkaus olis välttämätön, kun et saa samalla tavalla tiivistettyä mun peliä lauseesen. :D Ja mihin jeeksu ois sen ajan käyttänyt, niin en tiiä, varmaan sun kanssa asian pohtimiseen eteenpäin tai mikä sitten vaan tuntuu hyödylliseltä. Mut ei tunnu hyödylliseltä, että asian, jonka sais tehtyä 2 minuutissa, niin siihen käytettäis 15 minuuttia tod. näk. samalla tuloksella. :D
siis nyt? D3?
vai D2?
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Ketä sä jeeksu (ja zey) äänestät huomenna kun rayn oli hyvis?
Meiz
raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Ketä sä jeeksu (ja zey) äänestät huomenna kun rayn oli hyvis?
Meiz
Okei pidetään tämä mielessä.
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:No en mä näe kauheen hyödylliseks, että jeeksu lähtee tsekkailemaan, et onkohan se Zey sanonut jotain muuta musta kuin metaa vs. sä sanoisit, että Zey on vaan metaillut sun kanssa, mitä mieltä oot. Kummassakin jeeksu pohtii aikalailla samoilla lähtötiedoilla asiaa ja sanoo mielipiteensä. Olis jotenkin ymmärrettävämpää, jos olisit kysynyt, että tsekkaa nyt Zey peli läpi ja kerro mitä mieltä oot tms, kun siinä se tsekkaus olis välttämätön, kun et saa samalla tavalla tiivistettyä mun peliä lauseesen. :D Ja mihin jeeksu ois sen ajan käyttänyt, niin en tiiä, varmaan sun kanssa asian pohtimiseen eteenpäin tai mikä sitten vaan tuntuu hyödylliseltä. Mut ei tunnu hyödylliseltä, että asian, jonka sais tehtyä 2 minuutissa, niin siihen käytettäis 15 minuuttia tod. näk. samalla tuloksella. :D
siis nyt? D3?
vai D2?
Täh?
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Ketä sä jeeksu (ja zey) äänestät huomenna kun rayn oli hyvis?
Meiz
Okei pidetään tämä mielessä.
Mun mielestä ainakin jomman kumman teistä on pakko olla pahis, koska vaikka ignooraisin syyt miks pidän jeeksua ja Marzzuuta hyviksinä, niin siitä huolimatta en usko jeeksu&Marzzuu paria.
raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:No mä en sitä tappanut että en siltikään ymmärrä.
Et ymmärrä mitä?
että "mä tapoin horaan". :D
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:No mä en sitä tappanut että en siltikään ymmärrä.
Et ymmärrä mitä?
että "mä tapoin horaan". :D
Saahan sitä asioita pohtia! Horaa ei kuitenkaan varmaan ois sulle ollut missään nimessä harhalynkkausoptio tänään. Meizille taas ois ollut. Jos oot pahis Marzzuun kanssa niin sit vois olla ehkä silleen että tulisitte siihen tulokseen että kandee lynkkaa Horaa koska te ette lähde yrittämään Horaan lynkkaamista tänään. Pahisparille Meiz/Marzzuu taas ei tunnu niin kauheen mielekkäälle että lähtee tappamaan tyypin jonka toinen etukäteen sanoo olevan todennäköisin seuraava epäilty. Mut jos pahispari oot sä ja Meiz niin oisitte varmaan enivei keskustelleet miten toimia asiassa eli tää ei oo kauheen merkityksellinen pointti ehkä loppujen lopuksi. Mutta kunhan nyt kävin tuonkin ajatuksen läpi.
//Zey, rayn
raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:No en mä näe kauheen hyödylliseks, että jeeksu lähtee tsekkailemaan, et onkohan se Zey sanonut jotain muuta musta kuin metaa vs. sä sanoisit, että Zey on vaan metaillut sun kanssa, mitä mieltä oot. Kummassakin jeeksu pohtii aikalailla samoilla lähtötiedoilla asiaa ja sanoo mielipiteensä. Olis jotenkin ymmärrettävämpää, jos olisit kysynyt, että tsekkaa nyt Zey peli läpi ja kerro mitä mieltä oot tms, kun siinä se tsekkaus olis välttämätön, kun et saa samalla tavalla tiivistettyä mun peliä lauseesen. :D Ja mihin jeeksu ois sen ajan käyttänyt, niin en tiiä, varmaan sun kanssa asian pohtimiseen eteenpäin tai mikä sitten vaan tuntuu hyödylliseltä. Mut ei tunnu hyödylliseltä, että asian, jonka sais tehtyä 2 minuutissa, niin siihen käytettäis 15 minuuttia tod. näk. samalla tuloksella. :D
siis nyt? D3?
vai D2?
Täh?
Jos jeeksu ei ymmärrä, että zeyn readi siitä on ainoastaan metaa, niin miksi mä lähtisin selvittämään sitä (paitsi nyt)?
Mun mielestä jeeksun pitöis lähtökohtaisesti selvittää se.
En oikeasti tiennyt että asia on noin eilen, jos mä oon pahis ja tiesin sen jo niin miksi mä en sanonut sitä jo eilen? Joo voitte sanoa että koska kaks hyvistä oli lynchpoolissa, mutta sitten ks. mitä mä sanoin mun ajankäytöstä ylipäätään.
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Zey kirjoitti:No en mä näe kauheen hyödylliseks, että jeeksu lähtee tsekkailemaan, et onkohan se Zey sanonut jotain muuta musta kuin metaa vs. sä sanoisit, että Zey on vaan metaillut sun kanssa, mitä mieltä oot. Kummassakin jeeksu pohtii aikalailla samoilla lähtötiedoilla asiaa ja sanoo mielipiteensä. Olis jotenkin ymmärrettävämpää, jos olisit kysynyt, että tsekkaa nyt Zey peli läpi ja kerro mitä mieltä oot tms, kun siinä se tsekkaus olis välttämätön, kun et saa samalla tavalla tiivistettyä mun peliä lauseesen. :D Ja mihin jeeksu ois sen ajan käyttänyt, niin en tiiä, varmaan sun kanssa asian pohtimiseen eteenpäin tai mikä sitten vaan tuntuu hyödylliseltä. Mut ei tunnu hyödylliseltä, että asian, jonka sais tehtyä 2 minuutissa, niin siihen käytettäis 15 minuuttia tod. näk. samalla tuloksella. :D
siis nyt? D3?
vai D2?
Täh?
Jos jeeksu ei ymmärrä, että zeyn readi siitä on ainoastaan metaa, niin miksi mä lähtisin selvittämään sitä (paitsi nyt)?
Mun mielestä jeeksun pitöis lähtökohtaisesti selvittää se.
En oikeasti tiennyt että asia on noin eilen, jos mä oon pahis ja tiesin sen jo niin miksi mä en sanonut sitä jo eilen? Joo voitte sanoa että koska kaks hyvistä oli lynchpoolissa, mutta sitten ks. mitä mä sanoin mun ajankäytöstä ylipäätään.
Nyt mä tipuin kärryiltä. :'D Laitetaan se siis kärjistetysti, koska me taidetaan nyt puhua eri asiasta? Eli kysyin asiaa, koska ihmettelin sitä "miks zey pitää hyviksenä sua ja mitä mieltä siitä oot" tms. kysymystä, että miks et kysynyt asiasta suoraan, kun mun silmissä ainakin olisi tehokkaampaa ja nopeampaa niin, ilman että keskustelu siitä mitenkään kärsii (tai ainakaan itse en huomaa, miten jeeksun vastaus siitä jotenkin muuttuisi). Eli lähinnä kärjistetysti: jos saman tuloksen saa 1 minuutissa, niin miksi tehdä 10 tuntia työtä sen eteen, jos kerran työn laatukaan ei eroa. Aikaahan siinä menee vaan hukkaan. (Nyt alkaa vähän naurattaa, kun oon tänään just opettanut työtä ja tehoa kasiluokan fysiikassa ja koitan itseäni estää kirjoittamasta ihan fysiikkaa. :DD)
Zey kirjoitti:rayn: Koska Halima ja änkkä on hyviksiä, jeekakan uskon hyvikseksi (viestien fiilis on ehkä lyhin kuvaava) ja Marzzuukin on tavallaan hyvismäinen (en oo mitenkään yhtä varma kuin jeeksusta, mutta Marzzuu vaikuttaa mielipiteineen enemmän hyvis!Marzzuulta, enkä oo huomannut mitään pahismaisuuksiakaan), niin jäljelle jää vaan sä ja Meiz.
rayn kirjoitti:Siksi koska jos keskustelun kohteena on kaksi osapuolta, on parempi ettei anneta kummalekaan oikeita vastauksia vaan katsotaan osaavatko he päätyä niihin.
Zey kirjoitti:rayn kirjoitti:Siksi koska jos keskustelun kohteena on kaksi osapuolta, on parempi ettei anneta kummalekaan oikeita vastauksia vaan katsotaan osaavatko he päätyä niihin.
Okei. En nyt ihan kässää, että uskoitko, että jeeksu olis valehdellut mun viesteissä olevan jotain mitä ei ole vai mitä, mut joo.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa