rayn kirjoitti:Niin ja tässä oli se sun hymiöinti Zey, mihin justya lukiessani viittasin. Aivan kammottava "komppaaminen" sulta, hyi.
Se mistä tykkäsin siinä, oli se, että jeeksu komppas mua siinä, että ei ollut mitenkään hyrskyn myrskyn tää sun 1. päivä. Ja toinen kohta oli tää:
jeeksu kirjoitti:Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista.
Tää pointti ei musta liity mitenkään teoriaan, että justy-rayn olis pahiskaksikko, vaan suhun itseen. Ja mun mielestä tää pitää ihan paikkaansa, ettei ekasta päivästä tullut tunnetta, että koittaisit saada änkän tiputettua. Joo, annoit perustelut ja äänestit ja näin, mutta ei varsinaisesti tuntunut, että olisit nähnyt vaivaa, että olisit saanut muutkin äänestämään änkkää. Esim. eilinen vuorovaikutus oli jo paljon normaalimman oloista, kun tunnuit enemmän ottavan muihin kontaktia, että miks änkkä on muka hyvis, kattokaa nyt änkkää, äänestäkää nyt änkkää jne. :D
Nyt täytyy myöntää, että tätä jeekakan ja raynin keskustelua lukiessa sisäinen pieni jeekakani kääriytyy folioon ja miettii, et just kun pääsin sanomasta, että jeekaka voi olla vaan raynin kanssa pahis, niin sitten tulee tää. :Drayn kirjoitti:Miksi Zey lukee sut hyvikseksi, ja onko se sun mielestä "oikeutettua"?
Miks sä kysyt jeeksulta miks mä pidän jeeksua hyviksenä? :D
jeeksu kirjoitti:(Ammun tässä nyt omaan nilkkaan kun tossa pelissä taskutin Zeyn aika hyvin :D)
Häh sähän oli top 2 mulla. :D (No okei, yritin kyl ekana päivänä vähän pelastella sua...) Mut siis eikö tää oo nimenomaa se peli, missä et pelannut juurikaan, kun sulla oli kiire?
Mut hautausmaalta niistä keppi peleistä löytyy kanssa se muistoja kylästä peli, missä jeeksu oli musta pahis. Mut en muista miten kunnolla jeeksu siinä pelas, kerran olin pj ja siitäkin on 8 vuotta.
rayn kirjoitti:Oliko Zey pahiksille viime yönä parempi idea yrittää tappaa ennustaja kun vaan tappaa hyvismäisin pelaaja?
No siis jos olisivat osuneet niin tietty, mutta aika varma olo saa olla, että kantsii ottaa riskiä (Horaan kohdalla siis). Kuitenkin Horaaneko oli mulle ja monelle muullekin mun käsitykseni mukaan kysymysmerkki, niin ei ollut niin fiksu veto. Itse veikkailin yöllä, että joko mä kuolen (mua ei juurikaan epäilty), hyvis!rayn kuolee (pelottaa pahiksia) tai hyvis!Marzzuu kuolee (oli kerännyt jonkin verran luottoa ja jos Marzzuu on hyvis, niin sieltä tuskin on odotettavissa mitään suuria lipsahduksia).