jeekaka kirjoitti:Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
jeekaka kirjoitti:Ja siis: Eilen ei ollut aikaa lynkata mua, koska Zey on mun taskussa tai mun pahistoveri, mutta samaan aikaan koet että änkkä on pahis??? Jos pahispari on joko mä/änkkä tai mä/Zey niin eiks silloin kannata saada lynkatuksi mut? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin.
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
Enpä usko. Mulla ei olis ollut aikaa edes käydä tota läpi mitä tänään kävin (mulla oli siis ehkä kaks ja puoli tuntia aikaa päivän lopussa) . Se, että Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei sua, ei merkkaa yhtään mitään -- kun hän kuitenkin äänesti justyä, ja te olette iskostaneet kaikkien päähän että justyn pahiskaveri on rayn. Marzzuu olis voinut tehdä ihan mitä vaan, ja siinä vaiheessa kun mä vaihdoin ääneni mulla ei edes ollut kaikkea infoa susta, mitä mulla nyt on. Änkkä ei olis koskaan lähtenyt lynkaamaan sua, imo, eikä sillä nyt paljoa merkitystäkään ole koska sä olisit sillon ollut änkän kanssa pahis niin siksi näin ajattelin.
Sun teorias voi olla ihan mitä vaan, mutta en kyllä ymmärrä miksi sun mielestä mä haluaisin pitää sut hengissä siks että "ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi"?
Jos sä sanot että "rayn on pahis koska se sanoi että kitara on sininen" ja mä voin osoittaa että sanoin että "kitara on punainen" niin mitä merkitystä sillä on ootko sä sillon elossa vai et?
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Ja siis: Eilen ei ollut aikaa lynkata mua, koska Zey on mun taskussa tai mun pahistoveri, mutta samaan aikaan koet että änkkä on pahis??? Jos pahispari on joko mä/änkkä tai mä/Zey niin eiks silloin kannata saada lynkatuksi mut? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin.
Missä minä olen väittänyt eilen että sinä + zey olisitte pahiksia?
Miksi änkkä olis mun mielestä äänestänyt sua justyn sijaan jos mä olisinkin sitä mieltä että änkkä + jeekaka on pahiksia?
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Ja siis: Eilen ei ollut aikaa lynkata mua, koska Zey on mun taskussa tai mun pahistoveri, mutta samaan aikaan koet että änkkä on pahis??? Jos pahispari on joko mä/änkkä tai mä/Zey niin eiks silloin kannata saada lynkatuksi mut? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin.
Missä minä olen väittänyt eilen että sinä + zey olisitte pahiksia?
Miksi änkkä olis mun mielestä äänestänyt sua justyn sijaan jos mä olisinkin sitä mieltä että änkkä + jeekaka on pahiksia?
Etkö väittänyt tuossa äsken ajatelleesi eilen että Zey on mun pahistoveri. Mitä järkeä sun on muuten tarjota sitä tänään syyksi sille, ettet halunnut lynkata mua eilen.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
Enpä usko. Mulla ei olis ollut aikaa edes käydä tota läpi mitä tänään kävin (mulla oli siis ehkä kaks ja puoli tuntia aikaa päivän lopussa) . Se, että Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei sua, ei merkkaa yhtään mitään -- kun hän kuitenkin äänesti justyä, ja te olette iskostaneet kaikkien päähän että justyn pahiskaveri on rayn. Marzzuu olis voinut tehdä ihan mitä vaan, ja siinä vaiheessa kun mä vaihdoin ääneni mulla ei edes ollut kaikkea infoa susta, mitä mulla nyt on. Änkkä ei olis koskaan lähtenyt lynkaamaan sua, imo, eikä sillä nyt paljoa merkitystäkään ole koska sä olisit sillon ollut änkän kanssa pahis niin siksi näin ajattelin.
Sun teorias voi olla ihan mitä vaan, mutta en kyllä ymmärrä miksi sun mielestä mä haluaisin pitää sut hengissä siks että "ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi"?
Jos sä sanot että "rayn on pahis koska se sanoi että kitara on sininen" ja mä voin osoittaa että sanoin että "kitara on punainen" niin mitä merkitystä sillä on ootko sä sillon elossa vai et?
Niin no totta. Sulle ei ollut mitään väliä tarjootko mua vai änkkää justylle vaihtoehdoksi, koska kaikki kolme oli sun näkökulmasta yhtä hyviä.
jeekaka kirjoitti:En väitä mitään sellaista? :D
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
Niin no totta. Sulle ei ollut mitään väliä tarjootko mua vai änkkää justylle vaihtoehdoksi, koska kaikki kolme oli sun näkökulmasta yhtä hyviä.
En ymmärrä mitä sä yrität sanoa?
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En väitä mitään sellaista? :D
No mitä sä sitten väität?
Jos mä oon sitä mieltä, että änkkä ja jeeksu voi olla pahiksia yhdessä, justy johtaa äänissä, ja mua pidetään justyn pahiskaverina, niin miksi mulla olisi syytä olettaa että äänestämällä jeekakaa änkän sijaan voisin saada enemmän tukea sille äänelle hyviksenä?
Koska kaikki syyt mitä sä oot antanut tuolle ajatuksellesi ovat syitä jotka eivät olleet tiedossa ennen kun kolmas päivä alkoi.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
En ymmärrä mitä sä yrität sanoa?
Koska en tajua, miksen ollut sun näkökulmasta lähes satavarma pahis eilen jos oot hyvis. Jos oot hyvis niin mun mielestä sun ois pitänyt raivota mulle enemmän, tai ainakin yrittää selvittää valehtelenko tahallaan vai tulkitsenko sua vaan väärin. Niin yritän sanoa että oot luultavasti pahis jolle on ihan sama kuka kolmesta hyviksestä lynkataan.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:En väitä mitään sellaista? :D
No mitä sä sitten väität?
Jos mä oon sitä mieltä, että änkkä ja jeeksu voi olla pahiksia yhdessä, justy johtaa äänissä, ja mua pidetään justyn pahiskaverina, niin miksi mulla olisi syytä olettaa että äänestämällä jeekakaa änkän sijaan voisin saada enemmän tukea sille äänelle hyviksenä?
Koska kaikki syyt mitä sä oot antanut tuolle ajatuksellesi ovat syitä jotka eivät olleet tiedossa ennen kun kolmas päivä alkoi.
SÄ KIRJAIMELLISESTI SANOIT ETTÄ EI OLLUT EILEN AIKAA LYNKATA MUA KOSKA ZEY OLI JOKO MUN TASKUSSA TAI PAHIS
raynpelikoneet kirjoitti:Jeeksu, onko sun mielestä ihan ok lukea sut hyvikseksi metan takia?
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Jeeksu, onko sun mielestä ihan ok lukea sut hyvikseksi metan takia?
Tbh on koska en usko että pystyisin pahiksena feikkaamaan mun hyvispeliä uskottavasti XD Mutta oikeesti en tiiö koska siitä kun on viimeks oikeesti kunnolla pelannut pahista on jotain 10 vuotta.
Zey kirjoitti:änkkä kirjoitti:Onko teillä Zey ja Marzzuu muita perusteluja teidän rayn äänille kuin todennäköisyyslaskelmat?
No siis, jos jeekaka ja Marzzuu on hyviksiä, niin ei pahiksia voi olla muut kun rayn ja Meiz... :D Mut tarkotus olis vielä pohtia, et kumpi heitä oikeesti olis parempi äänen kohde siltä varalta, että oon jommasta kummasta (jeekakasta tai Marzzuusta) väärässä.
Meiz kirjoitti:Täysin perstuntumalla rayn+jeekaka olisi mun veikkaukset pahiskaksikoksi.
jeekaka kirjoitti:Olin siis koko D2 reissussa ja esim eod päivystin puhelimella pojuyden kainalosta, joten myönnän että keskittymiseni oli välillä vähän muualla.
jeekaka kirjoitti:sulla on massiivinen thread presence silloin kun oot paikalla, ja jos se ei tunnu pyrkivän edistämään hyvisten voittoa niin keksin sille vaan yhden syyn.
jeekaka kirjoitti:Mähän jo sanoin että voi ihan hyvin olla, että toi eka päivä menee sen piikkiin etsin vaan ylivirittyneenä merkkiä sun puolesta, mutta mulle on vähän liian paksua se että hyviksenä oisit kuitannut yhdellä lauseella sen että mä puhun p*aa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa