Marzzuu kirjoitti:Ilman aamupalaa oon vain keskittymiskyvytön mutta ei jumaleissön jos oikeesti ollaan erehdytty Halimasta :D Vaikka ite(kin) kyllä uskon Halia.
Zey kirjoitti:Tää on näitä mun viime yön pohdiskeluja nukkumaan mennessä, mut siis jos sä ja Marzzuu olisitte pahiksia, niin ette ois tappanut Horaata yöllä. Veikkaan, että ette olis lähtenyt yrittää tähtäämään ennustajaan vaan miettinyt sen hetkistä tilannetta, että miten saisitte parhaimman epäilypoolin ympärillenne.
jeekaka kirjoitti:Zey kirjoitti:Tää on näitä mun viime yön pohdiskeluja nukkumaan mennessä, mut siis jos sä ja Marzzuu olisitte pahiksia, niin ette ois tappanut Horaata yöllä. Veikkaan, että ette olis lähtenyt yrittää tähtäämään ennustajaan vaan miettinyt sen hetkistä tilannetta, että miten saisitte parhaimman epäilypoolin ympärillenne.
:D Aika rohkee oletus, etkö muista et mä oon chaotic evil :D
Meiz kirjoitti:Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan?
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan?
Ihanku mun perustelut ei ois ollut riittävän hyviä kelkkaan lähtöön. ;__;
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan?
Ihanku mun perustelut ei ois ollut riittävän hyviä kelkkaan lähtöön. ;__;
raynpelikoneet kirjoitti:Vositko Zey (ja kaikki muutkin jotka minua äänestää, paitsi jeekaka) kirjoittaa ihan oikeita asioita syitä miksi minä olen pahis?
Tämä päivä menee lautapelejen merkeissä, huomenna oletan lukevani jonkun keissin minua vastaan ja sitten vastaan siihen ja annan omat mielipiteeni asioista. Sinänsä mua ei haittaa vaikka mut lynkattaiskin, mutta jos ei mua vastaan jakseta edes tehdä minkäännäköistä keissiä niin ehkä sitten vaan vastaan jeekakan syytöksiin ja saatte sitten itte lylossa miettiä mikä meni vikaan.
Meiz kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Vositko Zey (ja kaikki muutkin jotka minua äänestää, paitsi jeekaka) kirjoittaa ihan oikeita asioita syitä miksi minä olen pahis?
Tämä päivä menee lautapelejen merkeissä, huomenna oletan lukevani jonkun keissin minua vastaan ja sitten vastaan siihen ja annan omat mielipiteeni asioista. Sinänsä mua ei haittaa vaikka mut lynkattaiskin, mutta jos ei mua vastaan jakseta edes tehdä minkäännäköistä keissiä niin ehkä sitten vaan vastaan jeekakan syytöksiin ja saatte sitten itte lylossa miettiä mikä meni vikaan.
Parempi vaihtoehto, entä jos kerrot ketkä sinun mielestäsi ovat pelin 2 jäljelläolevaa pahista?
Zey kirjoitti:Se mitä mä nyt pyörittelen päässäni on:
- rayn ei voi olla Marzzuun kanssa pahiskavereita (Marzzuun luotto, Marzzuun rayn-ääni)
- Meiz ei voi olla jeekakan pahiskaveri (1. päivä)
- Marzzuu ei voi olla jeekakan pahiskaveri (2. yö)
raynpelikoneet kirjoitti:Halima, sanoit että änkän provoääni on on. Onko se myös ok että kun hän saa haluamansa infon äänestään (rayn on pahis), niin sen jälkeen hän vaihtaa äänensä pois?
Halima kirjoitti:Ymmärrän ihan hyvin änkän syyt äänestää sua, onhan änkkä itsekin selittänyt ne ainakin jo pari kertaa. Kaikki ei toimi ja ajattele niinkuin sinä, eikä se tee niistä kuitenkaan pahiksia.
Halima kirjoitti:Mä just mietin että se Marzzuun rayn-ääni ois viite siitä että Marzzuu ois raynin pahiskaveri. Marzzuu ei yleensä uskalla tuosta vaan äänestää päivän alussa, niin tuo ääni näyttää kovasti siltä että pahiskaveri on tökännyt, että äänestä nyt mua ni saat sitte luottoa ku mä kuolen.
Halima kirjoitti:Mä luulen että rayn hoksaa että on tulossa lynkatuksi joka tapauksessa eikä halua antaa lisää vinkkejä pahiskaveristaan kertomalla epäilyksiään.
Zey kirjoitti:rayn: okei. Onko toi oleellinen kysymys vielä?
Zey kirjoitti:No miksi sä haluat siihen sitten vastausta ennen kuin rupeat vastailemaan itse?
jeekaka kirjoitti:Noin muuten mulla on nyt vähän sellainen bon voyage -tunne, että kun raynpelikoneet ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta, se johtuu luultavasti siitä, että se on kiinnostunut pahisten voitosta :P
jeekaka kirjoitti:Joo tiiän sen. Mut oon tehnyt ton saman järkeilyn kun aattelin ettei se varmaan vaan jaksa panostaa johonkin juonareihin imiessään piña coladaa riippumatossa palmun alla ja väärässä olin.
jeekaka kirjoitti:justy/rayn pahisparissa ois kyl se, että toinen mulla silmään pistänyt laiskottelu oli hyvisreadi raynista, joka meni tyyliin "ei rayn pahiksena pistäis hyrskyn myrskyn, jos pahistoveri ei ois tippumassa". Siis toi on nimenomaan se kohta, missä pahis!rayn tekis sitä mitä hyvis!raynkin tekis, eli kuulustelis ihmisiä ja koittais etsiä pahista. Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista. Tälle päivälle justy vois sit suunnitella ajaa Halima-harhalynkkausta ja puhdistaa sillä raynin maineen.
jeekaka kirjoitti:Ja siis se että rayn oli päivän päätteeksi poissa ei ole raskauttava juttu, vaan toi vaisuus ennen poissaoloa. Ainoastaan uskon että jos pahistoveri ois oikeesti Halima rayn ois koittanu olla paikalla vaikka savumerkeillä X)
jeekaka kirjoitti:Mua epäilyttää eniten rayn, mutta sä (justy) sopisit parhaiten sen pahistoveriksi.
jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:[
Mitä tulee rayniin, jos se ois ollut päivän päätteessä paikalla niin hämäis mua ehkä vielä tänäänkin, mutta poissaolo sai miettimään tarkemmin että millä eväillä sinne lähdettiin ja en voi sille mitään että tää on täydellinen deja vu raynin edellisestä pahispelistä. Ja tänäänkään rayn ei oikein vaikuta tekevän hirveesti mitään muuta kuin mouhoavan.
Aivan täydellinen valhe. On pahismaista että olen paikalla, on pahismaista etten ole paikalla, ja minä en ole käsittääkseni mouhonnut yhtään mitään. Feel free to show me where! Olen ollut oikein selväsanainen (ainakin yrittänyt olla), poislukien pari one-lineria joita kyllä jeeksulta löytyy itseltään enemmän kun muilta perlaajilta yhteensä (mikäli tässä sitä nyt haetaan). Se, että minä äänestän kohdetta jota jeeksu ei pidä pahiksena, ja yritän saada muita mukaani äänestämään, ei mielestäni ole mitään mouhoamista.
Katostaan tuleeko tuo "deja vu raynin edellisestä pahispelistä" myöhemmin esille, muistaakseni tulee, koska jo eilen kävin kattomassa pari pikku juttua siihen liittyen ja minun muistini ei ole pettänyt. :)jeekaka kirjoitti:Siis rayn pystyy antamaan tolla kuulustelulla yms sellaisen vaikutelman, että hän oikeasti yrittää selvittää ihmisten puolta, ja mun on tosi helppo aina tulla raynista sellaisiin readeihin että ei siinä oo mitään epäilyttävää. Esim se TL peli, jossa olin ekan päivän jälkeen silleen että rayn on varmaan hyvis. (1) Sit seuraavana päivänä kun hyvikset oli ihan kuutamolla, rayn kanssa kävi kans tyyliin jättämässä äänen, ja oli loppupäivän poissa ja peli eteni ilman sen kummempaa efforttia pahisten eduksi. (2) Ja jossain pahischatissa/loppupuinnessa tms rayn vielä sanoi, että ei haluu tehdä pahiksena voittamiseen mitään ylimääräisiä mutkia. (3) Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.
(1) Tässä pelissähän, mihin jeekaka vetoaa, olin "pahimmillaan" alle 24h pelistä "poissa". Kun jeeksu nyt tuon pelin pahischatin on lukenut niin mielestäni hänen tulisi ymmärtää, että minulla oli oikeasti siihen syy joka ei ollut "pahiksilla menee nyt hyvin niin rayn ei tartte tehä mitään". Tämähän oli siis se syy, joka on ihan siellä pahischatissa:
raynpelikoneet
06-07-2020
11:56 AM ET (US)
I am gonna try the best i can here, my aunt died this morning and other stuff is happening too in the family. :/
(2) Tähän jeeksu ilmeisesti viittaa pahischatissa, sanon pahiskaverilleni seuraavaa:
raynpelikoneet
06-09-2020
02:55 PM ET (US)
Like you dont need to be the towniest [redacted] in the game. Hell you dont need to even look town or anything in this situation. You just need to not get lynched and i think you just reduced our chances significantly.
ja
raynpelikoneet
06-09-2020
04:22 PM ET (US)
Well the reason i didn't want to bother about the game anymore (especially needlessly) is because Vivax was being really [redacted] towards me and Zey. It's his own fault they are losing, Zey made the most factually correct points during D3, she's not playing badly at all, Vivax is.
Nythän on siis niin että kyseessä tuossa pelissä oli lylo. Lylon ja ensimmäisen päivän lopun rinnastaminen toisiinsa on aivan typerää, koska jos lylossa lynkataan kaupunkilainen niin pahikset voittavat eikä minun tarvitse enää selitellä toimintaani millään tavalla sen jälkeen (jos siis tekisin mitä jeeksu tässä sanoo). Tuossakaan pelissä en edes tehnyt tuota, sanoin vain pahiskaverilleni ettei HÄNEN kannata postailla sellaisia posteja jotka vähentävät meidän mahdollisuuttamme voittoon, koska yksi typerä hyvis oli jo käytännössä allekirjoittanut oman kuolemantuomionsa. Tuo meta-viittaus on siis jälleen kerran aivan vääristynyt. Ihmettelen ettei jeekaka tätä huomaa kun kerran sanoo oikeasti lukeneensa sen pahischatin.
(3) En ymmärrä miten jeeksua vaivaa se, että päädyin siihen että halima on hyvismäinen ja änkkä ei ole. Kuten olen jo sanonut ne on siellä minun posteissani ihan selvästi ja jopa änkkä (jolla olisi "eniten syytä" olla tajuamatta) tämän tajusi. Minun piti lopettaa pelaaminen tuossa vaiheessa koska aamupala oli klo 9 ja seuraavalle päivälle ohjelmaa koko päiväksi. Olen jo sanonutkin että oletin kyllä pääseväni ainakin viimeisenä ekan päivän iltana vielä pelaamaan, mutta se päivä venyi yksinkertaisesti liian pitkälle ja puhelimestani oli akku loppu. Jos nyt välttämättä haluatte tietää niin ajettiin melkein 100km väärään suuntaan ensin Riisitunturin vaellusreiteille, ja kun paikalle lopuksi päästiin niin tapeltiin melkein pari tuntia yhden lumikengän siteen kanssa. Sitten päivä loppuikin kesken koska hotellilla vielä illallinen + sauna. En yksinkertaisesti kerennyt lataamaan puhelintani. Tai no, olisin varmaan kerennyt jos olisin kiireessä muistanut kun tultiin takaisin hotellille. Jos se on syy että olen pahis, kun en muistanut laittaa puhelintani laturiin JA sitten pelannut illallisella tai saunassa mafiaa niin okei, sitten en voi siihen puolustautua millään tavalla.jeekaka kirjoitti:Mut tää ei ehkä oo kauheen korkealla mun prioriteettilistalla, koska en oikein nää miksi Rayn ois pillastunut noin paljon tosta pahisparitusasiasta jos se ei tietäisi että justy flippaa pahis ja sen jälkeen meidän on käytännössä pakko lynkata Rayn.
Ei merkkaa enää mitään minun pahikseuteeni liittyen.jeekaka kirjoitti:Mä annan vielä yhden perustelun: se syytti mua eilen valehtelusta, mutta oli sen jälkeen vaan silleen että että jeeksu on ehkä pahis. Siis jos joku syyttäis mua perusteilla jotka on keksinyt omasta päästä niin se ois sellainen punainen vaate että oksat pois :D
++raynpelikoneet
jeekaka kirjoitti:Noin muuten mulla on nyt vähän sellainen bon voyage -tunne, että kun raynpelikoneet ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta, se johtuu luultavasti siitä, että se on kiinnostunut pahisten voitosta :P
jeekaka kirjoitti:Joo tiiän sen. Mut oon tehnyt ton saman järkeilyn kun aattelin ettei se varmaan vaan jaksa panostaa johonkin juonareihin imiessään piña coladaa riippumatossa palmun alla ja väärässä olin.
jeekaka kirjoitti:justy/rayn pahisparissa ois kyl se, että toinen mulla silmään pistänyt laiskottelu oli hyvisreadi raynista, joka meni tyyliin "ei rayn pahiksena pistäis hyrskyn myrskyn, jos pahistoveri ei ois tippumassa". Siis toi on nimenomaan se kohta, missä pahis!rayn tekis sitä mitä hyvis!raynkin tekis, eli kuulustelis ihmisiä ja koittais etsiä pahista. Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista. Tälle päivälle justy vois sit suunnitella ajaa Halima-harhalynkkausta ja puhdistaa sillä raynin maineen.
jeekaka kirjoitti:Ja siis se että rayn oli päivän päätteeksi poissa ei ole raskauttava juttu, vaan toi vaisuus ennen poissaoloa. Ainoastaan uskon että jos pahistoveri ois oikeesti Halima rayn ois koittanu olla paikalla vaikka savumerkeillä X)
jeekaka kirjoitti:Mua epäilyttää eniten rayn, mutta sä (justy) sopisit parhaiten sen pahistoveriksi.
jeekaka kirjoitti:Mitä tulee rayniin, jos se ois ollut päivän päätteessä paikalla niin hämäis mua ehkä vielä tänäänkin, mutta poissaolo sai miettimään tarkemmin että millä eväillä sinne lähdettiin ja en voi sille mitään että tää on täydellinen deja vu raynin edellisestä pahispelistä. Ja tänäänkään rayn ei oikein vaikuta tekevän hirveesti mitään muuta kuin mouhoavan.
jeekaka kirjoitti:Siis rayn pystyy antamaan tolla kuulustelulla yms sellaisen vaikutelman, että hän oikeasti yrittää selvittää ihmisten puolta, ja mun on tosi helppo aina tulla raynista sellaisiin readeihin että ei siinä oo mitään epäilyttävää. Esim se TL peli, jossa olin ekan päivän jälkeen silleen että rayn on varmaan hyvis. (1) Sit seuraavana päivänä kun hyvikset oli ihan kuutamolla, rayn kanssa kävi kans tyyliin jättämässä äänen, ja oli loppupäivän poissa ja peli eteni ilman sen kummempaa efforttia pahisten eduksi. (2) Ja jossain pahischatissa/loppupuinnessa tms rayn vielä sanoi, että ei haluu tehdä pahiksena voittamiseen mitään ylimääräisiä mutkia. (3) Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.
jeekaka kirjoitti:Mut tää ei ehkä oo kauheen korkealla mun prioriteettilistalla, koska en oikein nää miksi Rayn ois pillastunut noin paljon tosta pahisparitusasiasta jos se ei tietäisi että justy flippaa pahis ja sen jälkeen meidän on käytännössä pakko lynkata Rayn.
jeekaka kirjoitti:Mä annan vielä yhden perustelun: se syytti mua eilen valehtelusta, mutta oli sen jälkeen vaan silleen että että jeeksu on ehkä pahis. Siis jos joku syyttäis mua perusteilla jotka on keksinyt omasta päästä niin se ois sellainen punainen vaate että oksat pois :D
++raynpelikoneet
Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.
raynpelikoneet kirjoitti:Kyllä, sinä valehtelit, tietoisesti tai et niin valehtelitpa kuitenkin. Eilen ei ollut kuitenkaan aikaa lynkata sinua, koska zey on joko liian syvällä taskussasi tai pahis. Ainut prioriteettini eilen oli käydä läpi justyn viestit ja päättää kumpaa targeteista äänestän sillä ajalla mitä minulla oli. Varsinkin kun noin tyyliin kaikki pelissä pitivät minua justyn pahisparina niin mahdollisuuteni saada se kenet haluan lynkata lynkatuksi olisivat olleet noin -1000% jos olisin alkanut vetämään peliä niin sanotusti sivuraiteille. Olisin varmasti tehnyt näin jos en olisi kokenut änkän olevan pahis, näin nyt ei ollut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa