Justy
-> ääni Halimalle ihan pelin alussa
-> toteaa että Halima ja Rayn olisi mahdollisia pahiskavereita. "Muuten en ole teistä pahisvibaa saanut" tuntuu hassulta kun pelissä on ehkä 10 viestiä
-> Pohtii Halimaa ja raynia, mutta "mikään ei viittaa että olisivat pahiskavereita". Edellisessä viestissä tätä kuitenkin mietti mahdolliseksi?
-> (tässä sivumainintana että rayn heittää Justylle mojovat hyvisvibat ekan sivun lopussa)
-> Jatkaa sillä linjalla ettei Hali-rayn ole pahispari, koska ei pidä kumpaakaan pahiksena. Jos jompikumpi paljastuu pahikseksi, "ei tämä poista sitä mahdollisuutta että olisitte pari"
-> lähtee epäilee Tetraa pelinavauksen takia
-> heittää epäilyä änkälle soutamisen takia ja puolestaan höllää otettaan Tetrasta. Jeekakasta ei saa otetta
-> yksi viesti välissä ja kertoo äänen menevän joko jeeksulle tai änkälle??? Häh :DD ja äänihän oli jo änkäl.
-> ääni vaihtuu Halimalle
-> mielipide änkästä on vaihtunut uuden viestin myötä hyvismäisempään. Tätä moovia mä pidän hyvismäisenä: miksi pahiksen tarvitsisi lennosta vaihtaa mielipidettään, varsinkin kun ollaan ekan päivän hatarissa epäilyissä.
-> kyseenalaistaa änkän pahispariteoriaa ja komppaa raynia asiasta
-> pohtii että Tetran hiljeneminen ei välttämättä kerro mitään puolesta metan perusteella
Alanna
Kuka :D
-> top 2 Halima/äng, jeeksua ei halua listalle laittaa koska tää on aktiivinen (? eiks Halimaki ollut)
-> ei haluaisi äänestää hiljaisia
-> Justy sano mulle aiemmin, että Haliman syy epäillä häntä oli se, että oli vähiten hyvismäinen. Tässä Haliman viesti:
Halima kirjoitti:Mä haluan nyt tähän väliin julistaa, että oon vähän kiertämässä mielipidettäni justystä. Viimeiset puolitoista sivua mitä oon tässä tavannut läpi, justy ei oo tehnyt muistaakseni mitään kovin ihmeellistä. Ja se viesti, missä justy mietti että äänestäiskö änkkää, jeekakaa vai mua, oli jotenkin korvia nostattava. Luulis että hyvis-justy miettis muitakin vaihtoehtoja, jos nuo ei mikään tunnu oikein hyvältä. En tiiä, vaikea vetää mitään kunnon keissiä justyä vastaan, mutta haluan pöytäkirjaan lisättävän, että en oo enää yhtään varma justyn hyvikseydestä.
Eihän toi mikään painava epäily oo, mutta epäily kuitenkin. Selkeesti Haliman syy epäillä justya ei ollut vaan se, että on vähiten hyvismäinen joten en tiiä miks justy tän näin muotoili.
-> Pitää halin puolustuksia hyvinä
-> Pohtii ääntä Haliman ja ängän välillä ja päätyy edelleen Halimaan. Jeekakaa ei mainita
-> Kommentoi näin raynia:
Toki rayn voi tehdä noin hyviksenäkin, esittää kysymyksiä ja katsoa mitä sieltä tulee. Mutta jotenkin hänen eilisestä aktiivisuuspuuskastaan tuli sellainen fiilis, että raynilla oli tarve löytää vaihtoehto Halima-wagonille.
Miksi ei maininnut tästä aiemmin, vaan sillon vaan nyökytteli päätään raynille?
Kommentoi asiaa myös näin:
Rayn, mikä sua ängässä nyt eniten epäilyttää? Se, että hän äänesti sua haliman sijaan, vaikka epäili halimaa? Eikö tuo änkän selitys, että kyse oli halusta katsoa miten reagoit saamaasi ääneen, oo ihan mahdollinen syy hyvikselle äänestää sua haliman sijaan, varsinkin kun päivää oli siinä kohtaa jäljellä?
Eli änkän ääni onkin yhtäkkiä looginen? :D
-> mainitsee Meizin postauksen hyvismäiseks
-> Puhuu paljon marzzuun tyylistä
-> pohtii zeyn pahikseutta hiljaisuuden takia
-> äänestää Tetraa
-> kyseenalaistaa jeekakan epäilyjä Meizistä
-> ei ymmärrä Zeyn epäilyä Meizistä, ja kehottaa tätä vaikuttamaan päivän loppuun catchupin sijaan
-> päättää päivän testamenttiin; Meiz pahis jos Tetra on, ei usko Jeeka-Halimaan, Zeyn viestit hyviä mutta liikaa backlogia, todennäköisimmät pahikset Halima, Zey, äng (ja rayn jos Halima on pahis)
Välikysymys: perustuuko tää siis täysin sille, että mielestäsi rayn etti vaihtoehtoa Halima-bandwagonille? Mitä aattelet tästä nyt?
-> Epäilee Zeytä
-> Selittää raynin tekoja ja varovaista puolustamista tulee raynia kohtaan.
-> perustelee peliään, änkkä valikoitui pahismaiseksi ympäripyöreyden takia. Avaa vähän tota jeekaka-hommaa mikä itteeni on nyt kummastuttanut aika lailla tätä läpilukua tehdessäni. Huomaan myös että justy perustaa paljon vibojaan metaan, mutta se meta ei oo koskaan oikein tiedossa. Eli epäilyt pelin alussa esim Halimaan ja jeekakaan tuntui perustuvan hataraan mielikuvaan.
-> rayn ja Meiz on Justylle neutraaleja
-> ja nyt tuleekin se selitys jeekakan hyvisviboille mihin tossa äsken viittasin. Perustelut sille ettei asiasta maininnut, on se, ettei jeeksu ollut putoamisvaarassa eikä asia vaatinut aktiivista kannanottoa. Muistatko Justy missä vaiheessa ekaa päivää sun fiilikset jeekasta muuttui?
En tiedä miksi hyvis-jeekaka olisi ottanut tuosta tuollaisia kierroksia, en vaikka Jeekaka kovasti yritti sitä selittää.
Eli onko se jeekaka nyt epäilyttävä vai ei?
-> Haluutko kertoa myös missä vaiheessa Halima alkoi tuntua sulle hyvikseltä? Testamentissa sanot vielä, että todennäköisiin pahiksiin lukeutuu Halima mutta 2. päivän alkupuolella Halima onkin päätynyt hyvismäiseen. Kö? En tiiä tulkitsenko tätä viestii nyt oikein (missä vastaat Zeylle siitä ettei Haliman viestit ole olleet pöllömpiä)
Ensireaktiona tää herätti mussa hyvisvibaa koska en tiiä mitä pahisJusty hyötyis näin suureleisestä soutamisesta, mutta taas kerran musta tuntuu et tässä on tapahtunut jotain, mitä Justy ei ole selittänyt itse peliin (ja niinkuin sanoin aiemmin, kaikkea ei jaksa/muista aina kertoa, mutta pitää myös muistaa että on paljon helpompi perustaa luottoaan ja mielipiteitään asioille jotka on oikeasti tapahtunut kun sille, että niistä jälkikäteen kerrotaan kun asiasta kysellään.)
-> jatkaa Halimasta puhumista, ja nyt taas niistä epäilyistä. Saanko tähän nyt selvennyksen et onko se Halima epäilyttävä vai ei :-----D Jos meta tuntuu epäselvältä, niin käy läpi tätä peliä. Lähtökohtasesti noin niinkun ylipäätään musta on vähän tympeää perustaa mielipiteitä kamalasti metaan tässä pelissä, kun moni meistä on taukoillut aika pitkän aikaa
-> vastailee Zeylle ja kyseenalaistaa tämän 1. päivän lopun käyttäytymistä
-> moittii jeekakaa tämän epäilystä (Tetran äänestämiseen liittyen)
-> avaa taas ajatuksiaan raynista. Rayn edelleen neutraali, kertoo että vaikka rayn on tehnyt hyvismäisiä juttuja, voisi tehdä ne pahiksenakin
-> heittää epäilyä jeekakalle ton Meizille älähtämisensä takia.
-> kyseenalaistaa Zeytä tuossa Tetra-keississä (miten ei näe, että Zey olisi hirveän näkyvästi ollut sitä mieltä että hiljaisen Tetran äänestäminen on pahismaista. Tästä oon täysin samaa mieltä)
-> perustelee vielä readejaan jeekakasta ja on nyt tullut tulokseen että jeeka on hyvismäinen
-> Ihmettelee miten ääni Tetralle eroaa yhtään jeekakan syistä äänestää
-> selittää Tetra-ääntä ja sitä, miksi ei äänestänyt Meiziä. Mun on ollut alusta asti vaikeaa uskoa Meiz-justyyn niiden komppiäänien takia, mutta tää jatkuva Meizin esillenostaminen vahvistaa sitä. Voisin kuvitella tän vielä pahistaktiikaksi (että hei kokeillaan puolustaa toisiamme läpi pelin) mutta Justyn readit Meizistä on niin epämääräisiä (ei hyvismäinenkään, muttei halunnut tippuvan) et mä en jotenkin usko tähän. Jos kokeillaan näin riskaabelia pahistaktiikkaa vois kuvitella että se menis sitten sellasel go big or go home-tyylillä
Pistän poikki tähän väliin ettei tulis koko sivun mittast viestii :D kirjottelin näit sitä mukaa kun luin viestejä joten vähän toistoa tms varmast on (oon kans vaan silmäillyt muiden viestejä justysta joten sori jos toistan samaa!)
//Halima väliin. Kiitti infosta!