Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Päivän loppua kohden halima ei enää epäilyttänyt samalla tapaa kuin aiemmin. Aloin epäröidä onko ääni siellä oikeassa paikassa.
Joo, paitsi että päivän lopussa Halima oli edelleen sun yks todennäköisimpiä pahisehdokkaita, eli eipä tainnut olla kauhea epäröinti. :D
justy kirjoitti:Jeekakan äänen logiikka on musta edelleen vinossa, eikö tetran pitäisi olla koskaan äänen kohde siksi että epäilyttää Meizin parina, jos Mwizon putoaminen on se vaihtoehto.
Kerro mulle miks jeeksun logiikka on susta vinossa, mut sun oma logiikka ei?
Mitä tulee jeeksun logiikkaan, niin musta on ihan ok logiikkaa, että aattelee, että ihan sama missä järjestyksessä ne pahikset tiputetaan. Ja jos vielä yks pelin hyvismäisimmistä pelaajista pyytää, että voitaisko tappaa toi toinen eka, niin kyl siihen voi helposti heltyä.
justy kirjoitti:Jeekakalle ja Halimalle edelleen kysymys, että miksi ette eilen epäilleet tetraääneni motivaatiota pahismaiseksi, mutta tänään se on äänen arvoinen?
Miksi eilen sä olit oikeen pyytämässä, että jeeksu vaihtaisi äänen tetralle, mut tänään ajatus, että jeekaka vaihtaa äänensä tetralle, on pahismaista?
Mitä sä jeeksu ajattelet justysta noin yksinään? Koska mua justyn viestit ei oo vakuuttaneet
- koko en tiennyt, että Halima on putoamassa tuntuu musta vaan siltä, et on ainoo puolustus mitä keksi. Jos on pelannut muillakin säännöillä (eli, että tasatilanteessa arvotaan), niin ymmärrän et tulis "hetkinen, mitä tässä tasatilanteessa tapahtuukaan?" -olo, mut et lähtis vaan olettamaan säännöt erilaiseks niin näääääh.
- koko "jeeksu, säkin äänestit tetraa. Siihen on siis olemassa jokin hyvismäinen syy! Miten sä voit ajatella, että mä oisin pahis?"
- ja ton logiikan jälkeen justy vielä tulee puhelee tyylillä "jeeksun logiikka äänen takana on tosi omituista. Miten jeeksu äänesti tetraa kun hän a) epäili tetraa pahikseksi b) halusi pitää pelin aktiivisena c) mä vielä kinuin muuttamaan ääni tetralle. Mut hei, mä en epäilly tetraa, olisin voinut tappaa pahismaisen pelaajan tetran sijaan, laitoinpa hyvismäisenkin lynkkausuhan alle samalla, mut hei, mun logiikassa ei oo mitään vikaa!"
- Niin ja "Vaihdoin ääneni Halimalta kun mua alkoi epäilyttää, että onkohan se ääni nyt oikeessa kohtaa. Mut hei, oli Halima silti musta yks pahismaisimmista pelaajista."
Siis oikeesti. Näissä justyn uusissa viesteissä on ollut ihan ihmeellistä logiikkaa ja tulee vaan tunne, et justy on jäänyt rysän päältä kiinni ja koittaa vaan "paniikissa" jotenkin puolustautua. :D
jeekaka kirjoitti:Sanoinkin jo että en ymmärrä justyn progressiota sen readeissa musta. Koko eilisen justy pyöritteli mua kolmantena vaihtoehtona äänelle änkän ja Haliman lisäksi, mutta sen ku kimpaannun Meizin linkityksistä (minkä justy sanoo tänään olevan epäilyttävää!) antaa testamentin jossa mua ei oo listattu mahdollisiin pahiksiin ollenkaan. En oikeestaan tajua miten tällainen ajatuskulku tulis hyvikseltä.
justy kirjoitti://Meiz, äng-epäily perustui pitkälti siihen, että ängillä oli outoa logiikkaa siinä miten häntä huoletti jeekakan pahiskaveriksi leimautuminen tms, vaikka ei itse tuntunut pitävän jeekakaa pahismaisena siinä kohtaa
Meiz kirjoitti:justy kirjoitti://Meiz, äng-epäily perustui pitkälti siihen, että ängillä oli outoa logiikkaa siinä miten häntä huoletti jeekakan pahiskaveriksi leimautuminen tms, vaikka ei itse tuntunut pitävän jeekakaa pahismaisena siinä kohtaa
Mutta eikö tässä vaiheessa pitäisi kuitenkin ottaa huomioon jo kokonaiskuvaa, kääntyykö äng muunkin pelin osalta enemmän pahismaiseen suuntaan? Varmaan kaikista pelaajista löytyy joku yksittäinen pointti mikä saa ajattelemaan että sopisi pahikselle.
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Puhelin toimii taas ja mun pitäs olla nukkumassa mutta (justy korjatkoon jos näin ei olisikaan) mä luulen, että justy meinaa "lukot" termillä mun kohdalla sitä kun mulla joskus oli tooosi kankeaa muodostaa mielipiteitä porukasta koska aloin miettiä että voihan turska jos snon noin (ot, muistaakseni Halima kysyi joskus ja sitä kautta pulma lähti aukeamaan ennen kuin olisi ollut isokin ongelma edessä + oon kai kasvanu pelaajana :D )
Joo, suunnilleen tuota tarkoitin.
Marzzuu, minkä verran ehdit lukea peliketjua ennen ensimmäistä viestiäsi? Muistatko yhtään aloititlo lukemisen vasta Violetin muistutuksen jälkeen, vai luitko jotain jo aiemmin?
Marzzuu kirjoitti:justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Puhelin toimii taas ja mun pitäs olla nukkumassa mutta (justy korjatkoon jos näin ei olisikaan) mä luulen, että justy meinaa "lukot" termillä mun kohdalla sitä kun mulla joskus oli tooosi kankeaa muodostaa mielipiteitä porukasta koska aloin miettiä että voihan turska jos snon noin (ot, muistaakseni Halima kysyi joskus ja sitä kautta pulma lähti aukeamaan ennen kuin olisi ollut isokin ongelma edessä + oon kai kasvanu pelaajana :D )
Marzzuu, minkä verran ehdit lukea peliketjua ennen ensimmäistä viestiäsi? Muistatko yhtään aloititlo lukemisen vasta Violetin muistutuksen jälkeen, vai luitko jotain jo aiemmin?
Sitä vähän epäilinkin. Aloin lukemaan topaa tosiaan vasta kun Violet oli käynyt muistuttamassa Discossa pelistä.
justy kirjoitti:Tässä vaiheessa pitäisi joo, jos ei olisi mennyt kaikki aika käytännössä puolustautumiseen. Ekan päivän lopulla olin sitä mieltä, etten ängää halua äänestää (kuten muistaakseni sanoinkin), mutta ei mulla hänestä silti hyviskuvaakaan ollut. Siksipä hän oli päivän lopulla yksi niistä, joiden pahismaisuus ois vähiten yllättänyt.
äng-äänne kirjoitti:Mulla on vaan hieman semmoinen perstuntuma - ja mä sanon tän ihan suoraan - että mua ja jeekakaa aletaan kohta juottaa kiinni epäiltynä pahisparina, koska mun on vaikea tuoda esille mun fiiliksiä jeekakasta ilman että alkaa taas vaikuttaa siltä että mä soutaan ja huopaan (koska eilen hänestä tuli parempi fiilis kun ekana päivänä mutta nyt taas on vähän huonompi fiilis). Ja lisäksi jeekaka on mua kohtaan jollain tasolla epäilyttävänkin joviaali, ja joutui siitä nyt tikun nokkaankin. Ja tietty sen jälkeen kun jeekakaa on oltu yleisesti hyväksyttyä hiillostaa tuun mäkin hiillostamaan häntä. Vähän semmoinen ”damned if you do, damned if you don’t” fiilis, ja sillä halusinkin tän yhteyden tuoda jo ennakoiden esille koska kyllä mäkin sen huomaan.
Uskonko mä että jeekaka on pahis? Mahdollisesti, ja jos Halimalta ja raynilta tulee mua yhtään vakuuttavaa settiä voin mä äänen jeekakan suuntaan kääntääkin, mutta se mulla omassa mielessä hämää että pahisparia mä en hänelle vielä saa yhdistettyä. Pitää sitten pohtia sitä huomenna tai ylihuomenna enemmän. Mulla kiinnostaa tää Halima-rayn yhteyden tutkiminen tällä hetkellä enemmän, ja samoin myös jään venaamaan jeekakan vastauksia kysymyksiini.
äng-äänne kirjoitti:Mä olen mun provoäänen vaikutukseen ja siitä heränneeseen keskusteluun erittäin tyytyväinen, koska siitä tuli ihan herkullista keskustelua. Kun taas mun Halima ääni olis hukkunut tonne massaan eikä raynilla olis välttämättä ollut syytä yhtä paljon sitä lähteä puimaan kuin suoraan häntä kohti tullutta provoääntä.
äng-äänne kirjoitti:justy kirjoitti: Mutta miksi huolehtia siitä, linkitetäänkö sua jeekakaan? Koska se linkkihän tappaa sut ainoastaan jos a) oot pahismaisempi kuin jeekaka tai b) jeekaka paljastuu pahikseksi. Edellisessä se linkki ei ole syy, että kuolet, ja jälkimmäisessä olet onnistunut löytämään yhden pahiksen ennen kuolemaasi - ihan hyvä saldo hyvikselle.
Mun omaan päähän se ei istu kauhean hyvin, että mun mielestä tän päivän pelaajista yksi sieltä epäilyttävämmästä päästä tavallaan petailee mun kanssa yhteistä petiä. Rayn tätä vaan ilmeisesti kutsuu ”kehäpäätelmälogiikaksi” kun jeekaka puhuu tästä samasta asiasta. Onko tämmöisen asian pohtiminen nyt jonkinlainen etikettivirhe, eikö tää oo nyt ”oikeanlainen” tapa epäillä pahista pahikseksi? Tämän saman asianhan varaan mun Halima-rayn yhteys rakentuu. Koska mulle se on ihan ilmiselvää että jos meillä on pahis kiikarissa ja hän alkaa saada jo siinä määrin huomiota että lynkkaus on lähellä, niin ihan yhtä hyvin hän viimeisenä tekonaan voisi täkyttää kanssaan pahispetiin jotain hyvistä, vaan siinä toivossa että hänen perään lähdetään seuraavaksi. Ja joo, kyllä mä ton justyn B-pointin ymmärrän että se on ihan jalo tapa ’kuolla’, mutta halusin kirjoittaa tän mun tuntuman auki niin että se on muiden nähtävillä, koska siitä nousi mulla hieman niskakarvat pystyyn.
äng-äänne kirjoitti:Mitä mieltä mä oon Tetran mahdollisesta tippumisesta? Aika meh kautta linjan, mutta jos me nyt ollaan tässä tiputtamassa epäaktiivista pelaajaa niin fine sitten. Hänen parista viestistään mä en mitään hillitöntä pahisvibaa saanut, aika neutraaliksi jäi.
äng-äänne kirjoitti:justy kirjoitti: Todennäköisimmät pahikset on joukossa Halima (jos on pahis, rayn on hyvä arvaus kaveriksi), Zey, ängä.
Justylta kiinnostaisi tietää että jos Tetraa ei kerran pitänyt pahiksena niin miksi häntä äänesti? Kun tarkoituksena olisi kuitenkin tappaa ne pahismaisilta vaikuttavat. Tää on mulle siis ihan mind blown-aluetta, että harmaata ainetta valuu korvasta ulos. Kun ma en ymmärrä ja harmittaa. (Ja tämmöinen sivumaininta teille justy-rayn pahisparituksen faneille: onko tässä lainaamassani nähtävillä petaamista? Miksi Hali oli ainut kenelle löytyi pahispari?)
Voitaisiinko tänään oikeasti tappaa joku ketä pidetään epäilyttävänä... ): Niinku oikeasti epäilyttävänä, eikä silleen että se nyt vaan on hiljaa.
äng-äänne kirjoitti:Justyn tämän päivän Zey-epäilyt oli vähän vetelät mun korvaan.
Mä en näe justy-rayn pahisparia mahdottomana. Justy-Hali pahispari on epätodennäköisempi kun Hali hänet ekana päivänä out-of-nowhere ilmoitti epäillyksi vaikka justy oli ekan päivän luotetuimpien listalla. Hali-rayn oli mun ekan päivän suosikkiteoria (niin kuin ehkä huomasitte), enkä mä sitä vielä pois sulje.
Halin pahismaisuutta lieventää tuo hänen suur-urakkansa. Suurella osalla porukkaa lähti kelkka kääntymään hänen suhteen (varsinkin uusilla herännäisillä Zeylla ja horaalla) joten näkisikö pahis todella näin paljon vaivaa viesteissänsä vai jatkaisiko samalla vähän ylimalkaisemmalla mutta vähempitöisellä tyylillä kuin ekana päivänä?
Horaa ja Zey on lähteneet aktiivisesti mukaan peliin ja saaneet kirittyä hyvin kiinni. Mä en tällä hetkellä nää syytä pitää heitä epäilyttävinä, kun omat epäilykset on tällä hetkellä aika vahvasti linjassa Halima, rayn, justy. Marzzzuusta en osaa vieläkään sanoa yhtään mitään, kun musta tuntuu ettei hänkään viesteissään sano yhtään mitään (en tarkoita tätä pahalla). Hän menee ärsyttävästi neutraalit-laatikkoon koska tuntuu silleen liukkaalta etten saa hänestä otetta tai selkoa - meillä tuntuu olevan melkein täysin vastakkaiset pelityylit.
Eilen lupailin että vähän analysoisin jeekakan juttuja, mutta mulla alkaa mun jeekaka epäilytkin vähän lieventyä kun alan tulla sinuiksi hänen pelityylin kanssa. Jeekaka on nyt tässä tokan päivän alussa hyvin linkkitynyt horaan ja Zeyn kanssa semmoiseen ”toistaiseksi hyviksiä” kolmikkoon. En koe tarvetta huolehtia heistä vielä ainakaan tässä maratonviestissä kun on nk. ”bigger fish to fry” siellä epäilyttävien laatikossa, niitä solmupelaajia joiden roolin selvittämällä saisi uutta näkökulmaa muihinkin pelaajiin (justy, Halima, rayn - mutta ehkä yhä eritoten tämä jälkimmäinen kaksikko, nyt jopa ehkä kaikista vahviten rayn).
++raynpelikoneet
Toimisiko tämä ääni semmoisena rayn kutsupillinä? Mun ekan päivän puolella kirjoitetussa viestissä oli yhä kyssäreitä raynille joihin toivon hänen vastaavan
justy kirjoitti:Ja jeekaka, miksi pudotit Meizin sijaan Tetran, jos Tetra oli pahismainen vain Meizin pahisparina? Eroaako syysi oikeasti kauheasti mun syistä pudottaa Tetra?
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Puhelin toimii taas ja mun pitäs olla nukkumassa mutta (justy korjatkoon jos näin ei olisikaan) mä luulen, että justy meinaa "lukot" termillä mun kohdalla sitä kun mulla joskus oli tooosi kankeaa muodostaa mielipiteitä porukasta koska aloin miettiä että voihan turska jos snon noin (ot, muistaakseni Halima kysyi joskus ja sitä kautta pulma lähti aukeamaan ennen kuin olisi ollut isokin ongelma edessä + oon kai kasvanu pelaajana :D )
Sitä vähän epäilinkin. Aloin lukemaan topaa tosiaan vasta kun Violet oli käynyt muistuttamassa Discossa pelistä.
Mihin asti ehdit lukea, ennen kuin kirjoitit ensimmäisen viestisi, muistatko? Luitko siihen missä kysyin sinulta kysymyksen, vai vielä pidemmälle? Vai ehditkö lukea kaiken?
Marzzuu kirjoitti:En vielä puhelimella lukenut kaikkia viestejä ns. kunnolla, pistit vaan silmään kun näin ekana sun viestin. Olisi voinut olla vaikka Ariel tai Zey jolle oisin kommannu jos he olisivat jotain kysyneet.
(Ja ehei: en mä noin vaan jtä viestejä lukematta huolellisesti :D )
Tokaan kohtaan, ei ehkä ihan vastaa kysymykseen mutta hirnahdin tuolle Haliman varmapahis!kirous vitsille hiukan. Halima on kieltämättä ollut usein pahis, mutta en nää häntä nyt kuitenkaan pahiksena mutta toisaalta Halima on ennenkin ollut pahis ja oon pitäny tyytyväisesti hyviksenä. :D
(Ei saa kivittää kovaa vaikka oonkin kyläjuonareissa umpiruosteessa)
// rayn, Halima, jeekaka
Marzzuu kirjoitti:Juuh
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Juuh
Mitäs mietit eniten tällä hetkellä peliin liittyen?
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Juuh
Mitäs mietit eniten tällä hetkellä peliin liittyen?
justy kirjoitti:Rupesinpa lukemaan lounastauolla ängän viestejä, ja muistin näköjään väärin. Ei ängä pitänyt jeekakaa hyviksenä, vaan pelkäsi että jeekakan paljastuminen pahikseksi saisi ängän näyttämään pahikselta, jos äng jakaisi ajatuksiaan jeekakasta:äng-äänne kirjoitti:Mulla on vaan hieman semmoinen perstuntuma - ja mä sanon tän ihan suoraan - että mua ja jeekakaa aletaan kohta juottaa kiinni epäiltynä pahisparina, koska mun on vaikea tuoda esille mun fiiliksiä jeekakasta ilman että alkaa taas vaikuttaa siltä että mä soutaan ja huopaan (koska eilen hänestä tuli parempi fiilis kun ekana päivänä mutta nyt taas on vähän huonompi fiilis). Ja lisäksi jeekaka on mua kohtaan jollain tasolla epäilyttävänkin joviaali, ja joutui siitä nyt tikun nokkaankin. Ja tietty sen jälkeen kun jeekakaa on oltu yleisesti hyväksyttyä hiillostaa tuun mäkin hiillostamaan häntä. Vähän semmoinen ”damned if you do, damned if you don’t” fiilis, ja sillä halusinkin tän yhteyden tuoda jo ennakoiden esille koska kyllä mäkin sen huomaan.
Uskonko mä että jeekaka on pahis? Mahdollisesti, ja jos Halimalta ja raynilta tulee mua yhtään vakuuttavaa settiä voin mä äänen jeekakan suuntaan kääntääkin, mutta se mulla omassa mielessä hämää että pahisparia mä en hänelle vielä saa yhdistettyä. Pitää sitten pohtia sitä huomenna tai ylihuomenna enemmän. Mulla kiinnostaa tää Halima-rayn yhteyden tutkiminen tällä hetkellä enemmän, ja samoin myös jään venaamaan jeekakan vastauksia kysymyksiini.
Tuo kiinnitti huomiotani, ja sitä ekana päivänä kommentoinkin. Tuntui vähän turhan itsetietoiselta hyvikselle miettiä, mitä muut ajattelee jos hän äänestää noin tai näin, tai kertoo rehelliset mielipiteensä jeekakasta. No, ehkä mä oon paras esimerkki siitä että joskus hyviksenäkin kannattaisi miettiä, miltä omat sanomiset ja tekemiset näyttää hyviksille, mutta ajatus siitä että hyvis ei haluaisi kertoa jos mieli muuttuu pelaajata, on mulle vieras.
Onhan tässä sitten se, että miksi pahis puhuisi kaiken tämän auki ketjuun. Pelityyli? Oletus, että hyvikset pohtii tällaisia juttuja?
Vai olenko mä taas ainoa, joka näkee tässä oudon ajatuskulun?
Marzzuu kirjoitti: Haliman oon tahallaan sivuuttanut koska halusin kattoa paljastaisiko Hali jotain mistä voisin päätellä vihjeitä hänen roolistaan. Voi olla hyvis.
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti: Haliman oon tahallaan sivuuttanut koska halusin kattoa paljastaisiko Hali jotain mistä voisin päätellä vihjeitä hänen roolistaan. Voi olla hyvis.
Mitä vihjeitä halima paljasti, joista veikkaat häntä hyvikseksi?
Ei tarvii Meiziä ja Zeytä uudestaan, jos sulla ei oo heistä päivitettävää. Voin kaivaa ne jossain kohtaa kun ehdin. En oo kauheasti kärryillä horaan maratonpostauksen jälkeisistä viesteistä, jotka ei liity itseeni. :D
Marzzuu kirjoitti:Puhelin toimii taas ja mun pitäs olla nukkumassa mutta (justy korjatkoon jos näin ei olisikaan) mä luulen, että justy meinaa "lukot" termillä mun kohdalla sitä kun mulla joskus oli tooosi kankeaa muodostaa mielipiteitä porukasta koska aloin miettiä että voihan turska jos snon noin (ot, muistaakseni Halima kysyi joskus ja sitä kautta pulma lähti aukeamaan ennen kuin olisi ollut isokin ongelma edessä + oon kai kasvanu pelaajana :D )
Marzzuu kirjoitti:justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti: Haliman oon tahallaan sivuuttanut koska halusin kattoa paljastaisiko Hali jotain mistä voisin päätellä vihjeitä hänen roolistaan. Voi olla hyvis.
Mitä vihjeitä halima paljasti, joista veikkaat häntä hyvikseksi?
Ei tarvii Meiziä ja Zeytä uudestaan, jos sulla ei oo heistä päivitettävää. Voin kaivaa ne jossain kohtaa kun ehdin. En oo kauheasti kärryillä horaan maratonpostauksen jälkeisistä viesteistä, jotka ei liity itseeni. :D
Okei unohan sen mitä Meizistä ja Zeystä piti sanoa ja sanon jos tulee jotain kysyttävää. :) Tapaus Halima vaikuttaa musta niin hyvis!Halita että syön olemattoman huopahattuni jos onkin pahis! Rento peliote ei sinänsä toki sano kokeneen pelaajan kohdalla mitään sinänsä.
//Meiz ja hyvät pointit
Zey kirjoitti:Joo, mutta miten se mitenkään vähentää Meizin epäilyttävyyttä? Ymmärtäisin ehkä, jos ainoat, jotka sopis Meizin pahiskaveriks, olis susta hyvismäisiä, mutta ainakin rayn sopi ja oli sun mielestä siellä en osaa sanoa -kastissa.
Zey kirjoitti:Sitten alkoikin sun kampanja äänestää Tetra pihalle ja siihen mä reagoinkin ja lähdin kyselemään, koska musta on ok ajatus, että pelistä paremmin selvillä olevat tappaa epäilyttävän henkilön (vaikken itse häntä epäile), mut ei oo ok, että tapetaan ihan vaan koska hiljainen enkä pitänyt todennäköisenä, että Tetra ois jäljellä olevissa sivuissa ollut kauhean aktiivinen (ja näin ollen teillä ois ollut muut syyt tappaa Tetra kuin vain hiljaisuus).
äng-äänne kirjoitti:Halin pahismaisuutta lieventää tuo hänen suur-urakkansa. Suurella osalla porukkaa lähti kelkka kääntymään hänen suhteen (varsinkin uusilla herännäisillä Zeylla ja horaalla) joten näkisikö pahis todella näin paljon vaivaa viesteissänsä vai jatkaisiko samalla vähän ylimalkaisemmalla mutta vähempitöisellä tyylillä kuin ekana päivänä?
jeekaka kirjoitti:Tänään ymmärrän Meizin Halima-epäilyäkin paremmin, koska Halima oikeesti self-pressaa pahiksena hävyttömästi :D
justy kirjoitti:1) En välttämättä ehdi käydä kaikkea läpi tänään, eli jos satut olemaan ketjussa ja sulla on jokin asia, mistä haluat erityisesti kuulla mielipiteeni, toistatko kysymyksen. Koetan seurata tätä samalla kun kirjoitan pidempää viestiä.
justy kirjoitti:Halima, jos kaipaat multa johonkin kohtaan erityisesti kommenttia, sanothan. Nuo viestit on yleisesti sellaista narratiivia, joka mua ei luonnollisestikaan kiinnosta kun olen justy ja tiedän että etsit turhaan linkkejä mun ja muiden välillä. Mutta jos haluat että kommentoin jotain mielestäsi oikein hyvää linkkiä, tai vastaan johonkin asiaan mitä kovasti ihmettelet, sanothan.
justy kirjoitti:Se taas että miksi en kommentoi raynia tai meiziä: miksi kommentoisin? Tää on varmaan joku ajattelutapaero, kun Halimakin pitää sitä kovin epäilyttävänä, että ilmoitin jossain kohtaa harkitsevani ängää, halimaa tai jeekakaa ääneni kohteeksi. Mä taas ajattelen, että jos x, y ja z epäilyttävät, voin hyvin keskittyä heidän tarkasteluunsa. Ja jos joku muu (Meiz, Rayn) tekee jotain epäilyttävää, voin heidät nostaa listalle. En ees ajatellut, että mun pitäisi tehdä jokin "meiz ja rayn ovat neutraaleja näistä syistä" -postaus.
justy kirjoitti:Täällä kanssa toinen... Sä äänestit Tetraa mun kanssa. Miks se on multa laiskan pahismaista, vaikka itse teit samoin?
justy kirjoitti:En oikein tiedä mihin näistä kannattaa vastata, kun tääkin on esim. narratiivia jonka lähtökohdat tiedän vääräksi. Mutta ihan vaan uteliaisuudesta, kenen sä halima oletit pelastavan sut äänestämällä Meiziä? Meiz olisi tuskin äänestänyt itseään. Ängä ei ollut paikalla, ja vaikka olisikin, olisko tämä vaihtanut äänensä sulta pois? Mä olin muistaakseni sua äänestäneistä ainoa, joka oli esittänyt epäilyitä sun pahikseudesta.
justy kirjoitti:Ja miks mä en olisi puhdistanut raynin mainetta jo eilen lynkkaamalla haliman, jos se olis ollut mun kauaskantoinen suunnitelma?
justy kirjoitti:Koska se vaatisi enemmän eforttia pahisraynilta, eikä mulla oo tässä pelissä mitään erityistä syytä ajatella, että rayn pistää tähän peliin kauheasti eforttia.
äng-äänne kirjoitti:justy kirjoitti: Todennäköisimmät pahikset on joukossa Halima (jos on pahis, rayn on hyvä arvaus kaveriksi), Zey, ängä.
Justylta kiinnostaisi tietää että jos Tetraa ei kerran pitänyt pahiksena niin miksi häntä äänesti? Kun tarkoituksena olisi kuitenkin tappaa ne pahismaisilta vaikuttavat. Tää on mulle siis ihan mind blown-aluetta, että harmaata ainetta valuu korvasta ulos. Kun ma en ymmärrä ja harmittaa. (Ja tämmöinen sivumaininta teille justy-rayn pahisparituksen faneille: onko tässä lainaamassani nähtävillä petaamista? Miksi Hali oli ainut kenelle löytyi pahispari?)
justy kirjoitti:Jeekakalle ja Halimalle edelleen kysymys, että miksi ette eilen epäilleet tetraääneni motivaatiota pahismaiseksi, mutta tänään se on äänen arvoinen?
justy kirjoitti:Jeekakan äänen logiikka on musta edelleen vinossa, eikö tetran pitäisi olla koskaan äänen kohde siksi että epäilyttää Meizin parina, jos Mwizon putoaminen on se vaihtoehto. Halima tosiaan joutui vaihtamaan äänensä koska ei halunnut pudota, mutta miksi et Halima protestoinut ääntäni eilen ja yrittänyt houkutella jeekakaa takaisin Meizin äänestäjäksi?
jeekaka kirjoitti:Joo mutta nyt toi ääni Tetralle näyttää self pres ääneltä, jos Halima ois pitäny pään kylmänä ja jättäny äänen sulle se ois näyttänyt vähemmän siltä mikä ollu parempaa pahispeliä imo. Tää ei toki oo aukoton koska jos justy ois vaihtanu ääntä takasin Halimalle niin sit ois ollut liian myöhäistä tehdä mitään :D
Zey kirjoitti:Siis oikeesti. Näissä justyn uusissa viesteissä on ollut ihan ihmeellistä logiikkaa ja tulee vaan tunne, et justy on jäänyt rysän päältä kiinni ja koittaa vaan "paniikissa" jotenkin puolustautua. :D
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa