jeekaka kirjoitti:Nyt villisti oletan, että sekä Marzzuu, Horaa että sä postasitte koska Violet tökki teitä discordissa tms.
jeekaka kirjoitti:Tai siis, jos Marzzuu ois postannut sellaisen viestin josta saa vaikutelman että se ei tiedä pelistä mitään, niin vois olla ihan mahdollista, että Marzzuu on pahis jonka pahiskaveri ei oo vaan saanut siihen yhteyttä koska se on unohtanut pelin.
Ymmärränköhän nyt itsekään enää mitä selitän.
//Zey
Zey kirjoitti:- Mä en ymmärrä yhtään justy ääntä tetralle. Siis tilanne oli se, että 3 ääntä on Halimalla, 3 ääntä Meizillä. justy on epäillyt Halimaa, pitää Meiziä hyviksenä. Ja siinä kohtaa hän toteaa, et heips, mitä jos kuitenkaan ei tapettaisi sitä pelaajaa, jota mä epäilen edes pikkasen, vaan äänestettäisiin pelaajaa, joka a) ei ole paikalla ja voi olla vaikka erikoinen, b) on musta neutraali, c) itseasiassa hiljentyminen saattais puhua sen puolesta, että tää pelaaja ois jopa hyvis. Ja sen sijaan, et eka sais jonkun Meizin äänestäjistä vaihtamaan äänensä, ni hän vaihtaa itse ensin äänensä pois Halimalta asettaen omasta mielestään hyvismäisimmän pelaajan vaaraan. Siis. Täh????? Ihan oikeesti, tätä lukiessa vois luulla, et pelin ideana olis tiputtaa joko mahdollisimman hiljainen tai hyvismäinen pelaaja, ei missään nimessä ketään epäilyttävää tai kuka vois jopa ollakin pahis... :D ++justy (Eikä asiaa kyl tee paremman näköseksi se, että justy vielä päivän lopuksikin listaa Haliman yhdeksi todennäköisimmäksi pahikseksi ja hänellä oli loistavat mahkut eilen lynkata Halima, mut päätti, et ei nyt kuitenkaan...)
Zey kirjoitti:Sanoisin, et sinä, äng ja Halima ootte hyviksiä. Horaa, Marzzuu ja rayn on kyssäreitä ja justy ja Meiz epäilyttää.
Zey kirjoitti:Mut asiasta kukkaruukkuun, mä en oo ihan varma mitä ajatella, et uskaltaisko justy Meizin pahiskaverina toimia noin kun illalla toimi. Kuitenkin asetti Meizin putoamisvaaraan.
jeekaka kirjoitti:justy/rayn pahisparissa ois kyl se, että toinen mulla silmään pistänyt laiskottelu oli hyvisreadi raynista, joka meni tyyliin "ei rayn pahiksena pistäis hyrskyn myrskyn, jos pahistoveri ei ois tippumassa". Siis toi on nimenomaan se kohta, missä pahis!rayn tekis sitä mitä hyvis!raynkin tekis, eli kuulustelis ihmisiä ja koittais etsiä pahista. Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista. Tälle päivälle justy vois sit suunnitella ajaa Halima-harhalynkkausta ja puhdistaa sillä raynin maineen.
jeekaka kirjoitti:Jees, Meiz on mun uusi bestis nyt.
Toi Marzzuu-teoriakin on periaatteessa mahdollinen, mut sit ehkä justy ei lähtis niin hanakasti policy lynchillä hiljaisempien kimppuun, kun vois päästä eroon niistäkin joilla on enemmän thread presenceä?
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Huomasin kyllä justyn kommentin Marzzuulle, mutta halusin täsmentää kysymystä. Omien kokemusteni mukaan ilman suoria kysymyksiä Marzzuusta ei saa mitään konkreettista infoa irti.
Hmm. Mä en nää miten Meizin kysymys on hyödyllisempi/tehokkaampi kuin justyn kysymys. Ts. jos Marzzuu vastaa justyn kysymykseen, niin mun ajatuksissa sieltä pitäis löytyä myös vastaus Meizin kysymykseen, joten sikäli en tiedä mikä hyöty oli.
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:Puhuin tästä pelin edetessä lisää, nimenomaan kiinnitin huomion viestissä olevaan fillerin määrään. Tuo viesti vaikutti silloin (ja edelleen vain sen uudelleenlukiessa) sellaiselta jonka voin helpsoti kuvitella pahispelaajan ensimmäiseksi craftatuksi viestiksi. Siksi myös mainitsin viestissäni tuon että yllättävän monesta pelaajasta löytyi jo jonkinlaista pahisread
Onko siinä sitten jotain, minkä ET näe voivan olla hyvispelaajan ensimmäinen viesti? Ts. mäkin voin kuvitella monien viestien olevan myös pahiksen suusta helposti, mut ei se sitä välttämättä ole. Mikä tekee siitä todennäköisemmän nimenomaa pahiksen suuntaan?
Zey kirjoitti:Meiz kirjoitti:En näe mitään eroa siinä sanonko tuossa vaiheessa että ääni lähtisi sillä hetkellä ängin suuntaan vs. äänen laitto. Tuossa vaiheessa ei tullut mieleenkään että useampi pelaaja heräisi vasta pelipäivän lopussa joten oletin kyllä että kaikilta tulisi pelinavaukset lähiaikoina.
On sillä eroa tietenkin. :D Jos et äänestä nyt, niin se on sama kuin äänestäisit ja sanoisit, että ääni muuten saattaa vielä vaihtua. :D Ääni tuo lisää varmuutta asiaan, se korostaa ja nostaa asiaa ylös. Jos ei muun takia ni ihan boldauksen. :P Ja ties vaikka änkkä ei niin viimeaikoina pelanneena jopa pelästyisi ääntä? Tai mitä jos ääni innostaisi muitakin äänestämään änkkää? Vaikka yksi ääni ei pelottaisi änkkää, niin ehkä monta yhdessä? Ylipäänsä mitä hyötyä on pantata ääntä, jos kerran jo miettii, että tuonne se menee?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa