Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:43:47

Väliaikalaskenta:
4 Tetradynamia (justy, Ariel, jeekaka, Halima)
2 Halima (Meiz, äng-äänne)
1 Meiz (Zey)
1 äng-äänne (raynpelikoneet)
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Zey » 05.03.2021 21:45:58

Kerroin just miehelle ilosena, et ei tää oo niin iso urakka tää sivumäärä, ku mitä aattelin, et kolme sivuu jo luettu! Mies sit kysy, et oonko äänestäny ja ketä. Mä vastasin et meiziä. Oli hetken kyl hiljaa ja katto, et onko tolta järki jo tipahtanut. Aatteli, et olin äänestänyt itteeni ja ilosena siitä kerroin... :D Hyvä nimimerkki siis! :>

justy kirjoitti: Kai se on mahdollista, että motivaatio on pienempi pahiksena, mutta oisko se näin totaalisesti lopahtanut roolin myötä? Vaikea uskoa.

Ehdottomasti pahiksena mun motivaatio on pienempi! Tosin ei se kyllä koskaan niin pieni ole, ettei jaksais edes postata, ettei ehdi postaamaan. :P

Ariel kirjoitti:koska pahis ei ehkä haluisi tulla vaan heittämään ääntä sellain "joo komppaan", jos se on kuitenkin jo pohjustanut sitä ääntä muutenkin? vaan haluaisi tuoda esiin sen, että sillä äänellä oli muutakin taustalla. Kun taas hyvis ei välittäisi niin paljoa siitä miltä se sen äänestäminen vaikuttaa.

Hmm, nään tän pointin, mut toisaalta en tiiä olisko se niin mielessä. Ts. Meizillä on todisteet olemassa, että hän on aikaisemmin jo puhunut epäilevänsä änkkää, ni ei tossa mitään vaarallista ole. Jos Meiz ei olisi aikaisemmin epäillyt änkkää, niin siinä kohdassa hän pahiksena varmasti varmistaisi, että tuo omat epäilyt pöytään jne, mut tässä tapauksessa en tiedä.

justyn äänenvaihdosta ja parista lyhyestä viestistä sen jälkeen hyvisvibat.

Halima kirjoitti:++Zeylle, koska Zeyn luulisi jo heräävän pelaamaan.

Öööööh? :D

jeekaka kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Itselläni on kovat odotukset että erityisesti Zeyn ja Horaan herääminen tuo selvyyttä peliin!

Ei mitään paineita siis mutta paineet on nyt kovat!

Apua! ;___; Mä en tajunnut ees ottaa ekassa viestissä paineita! :( Nyt mä korvaan tän, otan oikeen kovat paineet ja lisään vähän glitteriäkin, niin tulee hyvä viesti! :) Eiku en pystykään, kun niistä tulee kaikista ihan valtavia kuvia. ;___; Nyt vaan ei auta muu kun ottaa jeeksun tuomio vastaan. :(

Äng pohdiskelee jeekakan tyyliä ja justykin sitä aikaisemmin pohti, niin sanonpa muutaman sanasen. Mulle jeekakan tyylin olennaisin osa on foliohattuilua ja mun fiilikset yleensä menee, että mitä enemmän ymmärrän jeekakan punaisesta langasta, sitä pahismaisempi jeekaka on. :D En muista miten oikeessa tällä fiiliksellä oon ollu, mut itse en siis oo mitenkään yllättynyt jeekakan tyylistä. :D

Änkältä kiinnostais kuulla miksi valitsi rayn-Halima kaksikosta juuri raynin äänen kohteekseen?

Meiz kirjoitti:Huomasin kyllä justyn kommentin Marzzuulle, mutta halusin täsmentää kysymystä. Omien kokemusteni mukaan ilman suoria kysymyksiä Marzzuusta ei saa mitään konkreettista infoa irti.

Hmm. Mä en nää miten Meizin kysymys on hyödyllisempi/tehokkaampi kuin justyn kysymys. Ts. jos Marzzuu vastaa justyn kysymykseen, niin mun ajatuksissa sieltä pitäis löytyä myös vastaus Meizin kysymykseen, joten sikäli en tiedä mikä hyöty oli.

Naurahdin hieman vitossivun Meizin kommentille, kun hän valittaa, ettei saanut jeeksun äänestysviestistä kokonaiskuvaa jeeksun epäilystä, vaikka Meiz itse äänestäessään käytti perustelua "komppaan" äänestysviestissään, eikä itsekään toistanut epäilyjä. :D Ei siis epäilyttävää, lähinnä hauskaa. Toisaalta, en tiiä, mä itse en ollut niin pihalla jeeksun kuvioista, vaikka en edes häntä epäile, niin sikäli huolestuttavaa.

jeeksu kirjoitti:ja yleisesti ottaen se pelikulttuuri on vähän sellaista sirpaleisempaa ja reaktiivisempaa muualla kuin täällä, ja lisäksi englanniksi sen ajatuksenjuoksun selittäminen on vielä vaikeampaa kuin suomeksi, niin luulen sen kehittäneen pelityyliäni entistä tällaisempaan suuntaan :D

<3

Halima kirjoitti:Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt.

Miksi valitsit mut äänen kohteelle ja miksi ylipäänsä heräämätön oli parempi kohde kuin ihan vaikka random ääni heränneelle?

justy kirjoitti:Ja jos oikein foliohattuillaan, oisko yleensä ihan innokkaan Marzzuun poissaolon takana se, ettei pahiskaveri oo herännyt peliin?

Nyt täytyy sanoa, että mun muistini tekee bänksit. Oliko Marzzuu yleensä hiljaisempi pahiksena vai?

//Meiziltä tuli vastaus, joten lopetetaan tää viesti siis tähän ja alotetaan tän jälkeen uus.

Valitettavasti joudut Meiz toistamaan vastauksiasi, jos haluut, että mä varmasti nään ne. Siis jos siellä oli jotain lisävastauksia kuin tän viestin vastaukset.
Meiz kirjoitti:Puhuin tästä pelin edetessä lisää, nimenomaan kiinnitin huomion viestissä olevaan fillerin määrään. Tuo viesti vaikutti silloin (ja edelleen vain sen uudelleenlukiessa) sellaiselta jonka voin helpsoti kuvitella pahispelaajan ensimmäiseksi craftatuksi viestiksi. Siksi myös mainitsin viestissäni tuon että yllättävän monesta pelaajasta löytyi jo jonkinlaista pahisread

Onko siinä sitten jotain, minkä ET näe voivan olla hyvispelaajan ensimmäinen viesti? Ts. mäkin voin kuvitella monien viestien olevan myös pahiksen suusta helposti, mut ei se sitä välttämättä ole. Mikä tekee siitä todennäköisemmän nimenomaa pahiksen suuntaan?

Meiz kirjoitti:Tähänkin olen jo vastannut, halusin täsmentää justyn kysymistä sellaiseksi mistä koin saavani enemmän irti.

Haluatko avata mitä sitten saat enemmän siitä kysymyksestä irti verrattuna justyn kysymykseen?

Meiz kirjoitti:En näe mitään eroa siinä sanonko tuossa vaiheessa että ääni lähtisi sillä hetkellä ängin suuntaan vs. äänen laitto. Tuossa vaiheessa ei tullut mieleenkään että useampi pelaaja heräisi vasta pelipäivän lopussa joten oletin kyllä että kaikilta tulisi pelinavaukset lähiaikoina.

On sillä eroa tietenkin. :D Jos et äänestä nyt, niin se on sama kuin äänestäisit ja sanoisit, että ääni muuten saattaa vielä vaihtua. :D Ääni tuo lisää varmuutta asiaan, se korostaa ja nostaa asiaa ylös. Jos ei muun takia ni ihan boldauksen. :P Ja ties vaikka änkkä ei niin viimeaikoina pelanneena jopa pelästyisi ääntä? Tai mitä jos ääni innostaisi muitakin äänestämään änkkää? Vaikka yksi ääni ei pelottaisi änkkää, niin ehkä monta yhdessä? Ylipäänsä mitä hyötyä on pantata ääntä, jos kerran jo miettii, että tuonne se menee?

Haluisko joku muuten perustella miks tetra on pahis? Mun silmiin vaikuttaa enimmäkseen vaan hiljaisen tittelin omaavalta ja mieluummin lynkkaisin Meizin.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.03.2021 21:46:22

jeekaka kirjoitti:Siis mähän olin jo kääntymässä niille linjoilla että ok ei änkkä ois välttämättä huono flippi, tein lopullisen hyvisreadin vasta sen pahisparivainoharhailun perusteella. Ja rayn tarjos mulle hopealautasella mahdollisuuden jopa perääntyä siitäkin. Siis etkö oo itse sitä mieltä, että jos mä ja Halima oltais pahispari niin meidän ei ois kannattanut olla silleen että EI VITSI RAYN ONPA SULLA HYVÄ POINTTI ÄNKÄSTÄ ++äng-äänne :D Siis mehän oltais oltu suorastaan tyhmiä kun ei toimittu niin. Varsinkin kun mun ääni oli yks niistä kolmesta jotka Halilla oli...

Sen sijaan mä muka yritän pelastaa Halimaa äänestämällä sen kanssa Tetraa, missä ei oo mitään järkeä.

No ehkä tämä on sitten näin, en ottanut huomioon olisiko sinun ja Halilman pahiksina kannattanut lähteä tuossa vaiheessa äänestämään ängiä. En ehdi nyt katsoa sen tarkemmin. Mutta mun ajatuksenjuoksu meni siten, että äng ei ollut mikään varteenotettavin pudotuskohde siinä vaiheessa kun Halima oli vaarassa, vaikka rayn häntä onkin äänestänyt. Useampi pelaaja oli todennut ängin viestien muuttuneen hyvismäsiemmiksi pelin edetessä. Sen sijaan Tetraa (ja muita hiljaisia) oli lipunut ilmassa potentiaalisena äänestyskohteena, joten siihen suuntaan äänien laittaminen tekisi todennäkösiemmäksi että joku muukin lähtisi ääniin mukaan.
Meiz
Kyläläinen

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja Meiz » 05.03.2021 21:51:53

Zey kirjoitti:Kerroin just miehelle ilosena, et ei tää oo niin iso urakka tää sivumäärä, ku mitä aattelin, et kolme sivuu jo luettu! Mies sit kysy, et oonko äänestäny ja ketä. Mä vastasin et meiziä. Oli hetken kyl hiljaa ja katto, et onko tolta järki jo tipahtanut. Aatteli, et olin äänestänyt itteeni ja ilosena siitä kerroin... :D Hyvä nimimerkki siis! :>

Kiitos :D
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:52:45

Zey kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt.

Miksi valitsit mut äänen kohteelle ja miksi ylipäänsä heräämätön oli parempi kohde kuin ihan vaikka random ääni heränneelle?

En tiedä miksi valitsin sut, ehkä koska olit mielessäni kun susta oli puhuttu. Random-ääni heränneelle ei kyllä käynyt mielessäkään, miksi se ois sun mielestä hyvä idea?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:53:05

Zey kirjoitti:
justy kirjoitti:Ja jos oikein foliohattuillaan, oisko yleensä ihan innokkaan Marzzuun poissaolon takana se, ettei pahiskaveri oo herännyt peliin?

Nyt täytyy sanoa, että mun muistini tekee bänksit. Oliko Marzzuu yleensä hiljaisempi pahiksena vai?

No ei, ei ainakaan sellaisessa pelissä missä kaikki menee normaalisti (eli siis kaikki herää peliin suht ajoissa). Mietin vaan, että miten Marzzuun peliuskallukseen vaikuttaisi se, että se seurailee peliketjua, yrittää aloittaa pahischattia, mutta sitten ei saa mitään viestiä siltä kaverilta. Voisiko se arkuuttaa pelaamista entisestään?
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:54:57

@Zey, mun on vaikea saada tosta sun catchauksesta kiinni mitkä meiz-kommentit on sun mielestä pahismaisia, ja mitkä vaan enemmän sellaista peliteoriaa - esim. onko oikeasti pahismaista, että Meiz ei äänestänyt ängää, vai onko kyse peliteoriasta, että äänet aktivoi peliä enemmän kuin epäilykset.

Ei muuten, mutta deadlineen on kai 5 min, eli jos haluat saada vaikutettua vielä tulokseen, tarvitaan niitä selkeitä pahisreadeja enemmän kuin catchuppausta.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 05.03.2021 21:56:42

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:

En tiedä miksi valitsin sut, ehkä koska olit mielessäni kun susta oli puhuttu. Random-ääni heränneelle ei kyllä käynyt mielessäkään, miksi se ois sun mielestä hyvä idea?

No mä en ainakaan muistanut koko peliä ennen ku Vio tökkäsi diskossa, ni ei multa voinut saada reaktiotakaan. Random äänellä ois edes jotain reaktiota saanut todennäköisemmin kun tietää kyseisen pelaajan ainakin olevan pelistä tietoinen ja näin ollen voi jotain reaktiotakin tulla. Jos taas reaktiolla ei oo väliä, niin tokkopa sillä äänelläkään, jos et kerran mua halunnut lynkatakaan. (Itse oon kerran vetänyt ihan pokkana randomäänen väittäen oikeaksi, kun ei mitään käryä koko pelistä. Parissa tunnissa olin saanut reaktioista monen pelaajan puolta selville, eli oli kannattava ääni :p)

Miksi Halima tetra eikä meiz?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 05.03.2021 21:58:45

Meizillä on ollut mielipiteitä ja ne on elänyt ja huomenna kun ehtii katsoa paremmin, niistä voin mäki saada ehkä jotain irti. Tetrasta mä vähän luulen että ei olla saamassa enää mitään irti.

Lisäksi eikä vähäisempänä: Meizin avaus oli paljon munakkaampi kuin Tetran, ois ollut rohkeaa peliä alussa pahis-Meiziltä ja siksi mieluummin Tetra joka ei sanonut juuri mitään.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja justy » 05.03.2021 21:59:41

Oma testamentti, siltä varalta että yö koituu kohtaloksi:

- Jos Tetra on pahis, niin sitten kaikki kunnia jeekakan pahisteorioille ja Meizille vaan ääntä

- en oikeesti näe tuota Meizin Halima-Jeekaka-paria. Halima varsinkin on sitonut itseään aika avoimesti jeekakaan, ja jeekaka on lähtenyt aika moiselle ristiretkelle nyt Haliman pelastamiseksi. Toi jeeksun reaktio Meizin Halima/jeekaka-epäilyyn - uskaltaisiko pahis lähteä tolla tapaa myllyttämään jos hänen pahiskaverinsa on löydetty

- Zeyn postit on hyviä, mutta tuntuu ehkä keskittyvän vähän liikaa turvalliseen backlogin lukuun sen sijaan että koettaisi saada kiinni pelin tästä hetkestä.

Todennäköisimmät pahikset on joukossa Halima (jos on pahis, rayn on hyvä arvaus kaveriksi), Zey, ängä.

Horaasta kuka tietää, en minä.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Violet » 05.03.2021 22:02:55

Päivä on päättynyt, iltaviesti seuraa pian!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Violet » 05.03.2021 22:48:37

Jäniksen seuraaminen ihmemaahan oli helppoa. Jäniksen seuraaminen ihmemaassa sen sijaan ei ollut helppoa. Ovet olivat joko liian pieniä tai liian suuria. Maagisia kutistusjuomia ei ollut riittävästi kaikille, ja joudutte jättämään yhden jälkeenne. Sivistyneinä ihmisinä asia eteni nopeuskilpailuksi.

Äänestystilanne:

4 Tetradynamia (justy, Ariel, jeekaka, Halima)
2 Halima (Meiz, äng-äänne)
1 Meiz (Zey)
1 äng-äänne (raynpelikoneet)

Tetradynamialle ei jäänyt kutistusjuomaa. Hänet on eliminoitu jahdista. Hän oli rooliltaan tavallinen hyvis.

Pelaajilla ei ollut äänestyspakkoja tällä kierroksella, joten pelaajia ei eliminoitu.

Seuraava päivä alkaa 6.3. klo 22!
Violet
Mafioso

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 06.03.2021 22:23:58

Yö 1.

Tarina seuraa myöhemmin.

Ariel on kuollut yöllä. Hän oli rooliltaan suojelija.

Äänestyspakot on seuraavilla pelaajilla: Horaaneko, Marzzuu

Päivä päättyy 10.3. klo 22!
Violet
Mafioso

ViestiKirjoittaja Zey » 06.03.2021 22:26:18

jeekaka kirjoitti:En myöskään tiedä mitä ajattelen siitä että Marzzuu lähestyy tota kysymystä silleen, että valitsis pudotettavan kahden tän hetken vahvimman kandidaatin väliltä sen sijaan että vastais että "emmä tiiä ehkä joku jolla ei oo vielä ääniä". Tavallaan ihan reipas ote peliin, mutta vois olla myös sitä että Marzzuulle noi kaksi on hyvät ehdokkaat, koska kumpikaan ei oo Marzzuun pahiskaveri.

Marzzuulta on edellisissä peleissä ainakin kysytty mielipiteitä, ja jos hän ei ole osannut sanoa kuka epäilyttää, niin häneltä on seuraavaksi aina kyselty tyyliin kahdesta eniten ääniä sillä hetkellä saaneista pelaajista, että kumman heistä Marzzuu lynkkaisi. Ni itse näin asian lähinnä niin, että Marzzuu vain toteutti ajattelutapaa, jonka hän aikaisemmista peleistä on oppinut.

justy kirjoitti:Koska musta eilinen vaikutti siltä, että rayn laittoi hommat hyrskyn myrskyn, jotta löytyisi joku muu kuin halima pudotettavaksi. Jos halima on hyvis, pahis-rayn ois voinut vaan todeta ton että lol, änkkä äänestää mua huonolla logiikalla, äänestänpä sitä, ilman sitä jeeksun ja haliman kuulustelua.

Tää täytyy tsekata. //Nooooooh. Hyrskyn myrskyn tuntuu ankaralta liioittelulta, enkä nää miten raynilla tuolla olis ollut tausta ajatuksena, et joku muu tarvis nimenomaa löytää. Enemmän tuntuu yleiseltä raynilta, että koitetaan löytää se epäilyttävin pelaaja? Enkä nyt muutenkaan ihan seuraa sun logiikkaasi tässä. Sä sanot, että jos Hali on hyvis, niin silloin pahis!rayn olisi ollut laiskempi pelastaessaan Haliman. Mut miksi? Eihän silloin Haliman roolilla ole mitään tekemistä sen kanssa, miten pahis!rayn toimii, kun hänelle on yksi lysti kuoleeko Halima. Ja siis jos rayn on hyvis ja epäilee, että nyt ollaan lynkkaamassa hyvis!Halimaa, niin miksi on hyvismäistä pistää asiat hyrskyn myrskyn ennen änkän äänestämistä? Miksi hyvis!rayn ei tässä kohtaa olisi lähtenyt mahdollisimman hyvin perustelemaan miksi änkkä on pahis ja koittanut sillä tavalla saada ääniä pois Halimalta? Miksi jeeksun ja Haliman kuulustelu oli tähän parempi taktiikka? Enkä nyt ymmärrä muutenkaan, kun sun pointtisi rayn hyvikseydestä tuntuu jollain tapaa nojaavan siihen, että rayn olisi pahiksena laiska ja vetäisi vaan mutkat suoriksi, mikä ei todellakaan ole mun kuvani pahis!raynista... Kyseessä kuitenkin on pelaaja, joka on voittanut pahiksena sanottuaan olevansa pahis. :D

justy kirjoitti:(Ja Zeylle muuten tsempit etäopetukseen! Meillä alkoi tällä viikolla...)

Kiitos, tsemppiä sinnekin! Ite en yhtään vielä tiedä miten kaikki kokeet sun muut sais järjestettyä, mut ehkä se tästä... :D

raynpelikoneet kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Miksi se olisi änkälle hyvä asia että teitä pidetään pahisparina, varsinkin jos hänet lynkataan ensin? En kyllä näe yhtään hyvää syytä miksi pahiksen kannattaisi olla "iloinen" että häntä pudetään pahiksena ylipäätään kenenkään kanssa pelin ekana päivänä.

No jos nyt kumminkin pidetään, niin parempi kai silloin on että ainakin veikkaus parista menee metsään.

Ahhh pliis älä käytä kehäpäätelmälogiikkaa jooko?

Tästä muuten tuli mieleen, että itse ainakin oon aina pahiksena iloinen, kun mut linkitetään vääriin tyyppeihin. :D Tiedä sitten johtuuko siitä, että mun oletukseni on, et pahiksena kuolen jossain vaiheessa kuitenkin. :P

justy
- epäilee änkkää, koska tämä ensimmäisessä viestissään soutaa ja huopaa, mikä ei musta hirveän hyvä syy ole epäillä, kun kyseessä tosiaan on ensimmäinen peliviesti kymmeneen vuoteen...
- jeekakaa epäilee, koska ei seuraa logiikkaa. Kaipaa perusteluita miks jeeksu olis hyvis ja äänestää. Mikään jeeksussa ei kuitenkaan muuttunut (kukaan ei esittänyt perusteluita miksi jeeksu olis hyvis tms.), mut ääni vaihtuu.
- äänestää jeeksun sijaan Halimaa, vaikka ilmeisesti ei edes epäile Halimaa, kunhan kiinnostaa kuulla Haliman vastaus? Paitsi että pian sanookin oikeasti harkitsevansa Haliman tiputtamista, vaikka mulla ei ollut mitään hajua, että hän Halimaa edes epäili? Millä perusteella? Koska Halima ei vielä ole vastannut miten tosissaan on änkkä-äänensä kanssa? En ymmärrä miten Halima tuli tähän listaan. Jeeksun ja änkän on sanonut epäilyttävän. Enkä oo huomannut, että justy olisi jotenkin karsinut, että esim. rayn tai Meiz eivät epäilyttäisi. Miksi siis he ovat karsiutuneet listalta pois?
justy kirjoitti:Mun fiilikset jeekakasta vaihtelevat kyllä myös hyvismäisen ja pahismaisen välillä.

Mulla on mennyt ihan täysin ohi, mitkä seikat sitten tekee jeekakasta hyvismäisiä? Kuitenkin kuuluttelit aikaisemmin, niitä perusteluja miks jeeksu olis hyvis, enkä huomaa, että missään vaiheessa olisit todennut, että jonkun pointti jeeksusta on hyvä tai että sulle itselleen ois tullut mieleen mitään hyvismäistä jeeksussa. Ja just edellisessä viestissäkin ainoa hyvismäinen seikka, mitä tunnuit osaavan jeeksusta sanoa, on se, että hänestä saa myöhemmin lisää infoa, mikä edes ei ole hyvismäinen seikka.
- Myöhemmin tulee sanomaan, että Haliman uusimmat viestit ei oo pöllömpiä. Mikä sitten oli pöllöä niissä vanhoissa?
- Hänen Marzzuu pohdinnoista tulee lähinnä tunne, et justy koittaa miettiä voisko jotenkin täysin neutraalin asian saada kuitenkin jotenkin pahismaiseksi.
- Mä en ymmärrä yhtään justy ääntä tetralle. Siis tilanne oli se, että 3 ääntä on Halimalla, 3 ääntä Meizillä. justy on epäillyt Halimaa, pitää Meiziä hyviksenä. Ja siinä kohtaa hän toteaa, et heips, mitä jos kuitenkaan ei tapettaisi sitä pelaajaa, jota mä epäilen edes pikkasen, vaan äänestettäisiin pelaajaa, joka a) ei ole paikalla ja voi olla vaikka erikoinen, b) on musta neutraali, c) itseasiassa hiljentyminen saattais puhua sen puolesta, että tää pelaaja ois jopa hyvis. Ja sen sijaan, et eka sais jonkun Meizin äänestäjistä vaihtamaan äänensä, ni hän vaihtaa itse ensin äänensä pois Halimalta asettaen omasta mielestään hyvismäisimmän pelaajan vaaraan. Siis. Täh????? Ihan oikeesti, tätä lukiessa vois luulla, et pelin ideana olis tiputtaa joko mahdollisimman hiljainen tai hyvismäinen pelaaja, ei missään nimessä ketään epäilyttävää tai kuka vois jopa ollakin pahis... :D ++justy (Eikä asiaa kyl tee paremman näköseksi se, että justy vielä päivän lopuksikin listaa Haliman yhdeksi todennäköisimmäksi pahikseksi ja hänellä oli loistavat mahkut eilen lynkata Halima, mut päätti, et ei nyt kuitenkaan...)
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 06.03.2021 22:42:56

Ei ole todellista.. kylän kirous taas kerran. Mutta hyvin pelattu Ariel, toivottavasti törmätään jossain tulevaisuuden pelissä.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 06.03.2021 22:54:34

Meiz kirjoitti:Ei ole todellista.. kylän kirous taas kerran. Mutta hyvin pelattu Ariel, toivottavasti törmätään jossain tulevaisuuden pelissä.

Kylän kirous on jo vitsi. Kielletään suojelijan otto peleihin? Okei, huono vitsi. Ja hyvin pelattu Arielilta.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja jeekaka » 06.03.2021 23:40:39

Noh, ei tullu mulle kunniaa mut jään odottelemaan niitä 500 sanan esseitä itsestäni :D

Noin muuten mulla on nyt vähän sellainen bon voyage -tunne, että kun raynpelikoneet ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta, se johtuu luultavasti siitä, että se on kiinnostunut pahisten voitosta :P

Ja en usko että raynin pahiskaveri siinä tapauksessa ois Halima, koska sillon pahisten voitto ois ollut uhattuna. Että rayn ois jättänyt pahispelin tolleen, se tarkottais luullakseni että peli ois menossa täysin putkeen ja silloin pahistoveri ois joku joka ei juuri oo ollut epäilyksen alla, eli käytännössä joku joukosta justy/Meiz/Zey/Horaa/Marzzuu.
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Zey » 06.03.2021 23:43:40

Mun käsittääkseni rayn on jossain mökillä, mis ei oo nettiä tms. ni uskon hänen normaalia hiljaisemman pelin johtuvan siitä.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 06.03.2021 23:45:28

Joo tiiän sen. Mut oon tehnyt ton saman järkeilyn kun aattelin ettei se varmaan vaan jaksa panostaa johonkin juonareihin imiessään piña coladaa riippumatossa palmun alla ja väärässä olin.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 06.03.2021 23:46:23

:D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 06.03.2021 23:47:14

Mitä mieltä jeeksu oot justyn äänestyskäytöksestä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 06.03.2021 23:54:06

Ömmmm en mä ole niin hirveästi miettinyt varsinaista äänestyskäytöstä, mutta oikeastaan komppaan kyllä Halimaa vähän siinä, että jonkun verran laiskalta justyn peli tuntuu, ehkä varsinkin toi miten justy lopulta päätyy siihen et on paras äänestää Tetraa.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 06.03.2021 23:57:04

Mitä mieltä oot Zey Halimasta?
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2021 00:00:07

Mun pitäis lukee Halin viestit uudelleen, kun mulla on epävarma fiilis. Jos pitäis lonkalta sanoa, ni sanoisin, et hyvis, lähinnä kun hänen viesteistään tulee sellainen hui hai olo. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2021 00:04:09

Sanoisin, et sinä, äng ja Halima ootte hyviksiä. Horaa, Marzzuu ja rayn on kyssäreitä ja justy ja Meiz epäilyttää.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.03.2021 00:09:54

Zey kirjoitti:Sanoisin, et sinä, äng ja Halima ootte hyviksiä.[

Samoin.

Horaa, Marzzuu ja rayn on kyssäreitä ja justy ja Meiz epäilyttää.

Marzzuu ehkä hyvin varovaisesti vois olla hyvis. Horaasta ei voi tietää, rayn Meiz justy kolmikko mietityttää. Neljän viimeisimmän joukosta itse etsisin pahistiimiä :P
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2021 00:10:33

Osaatko sanoo mikä saa sut arvelee Marzzuua hyvikseks?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.03.2021 00:15:48

Marzzuu on kuitenkin nyt peliin herättyään ollut aika välittömän oloinen. Oletan et se on kyllä voinut lurkata ennen kuin heräsi peliin, mut jos se johtuu siitä että pahiskaveri ei oo herännyt niin sit paritus on käytännössä Horaa (tai sitten imitoit tosi hyvin sun hyvispeliä).
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 07.03.2021 00:17:55

Mut Marzzuu on kyl aika villi kortti :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 07.03.2021 00:21:08

Hmmm. Mä ite en nää, että Marzzuu lurkkaisi ihan vaan, koska pahiskaveri ei oo herännyt. Enemmän sanoisin, et lurkkaisi puolesta huolimatta. Tosin, jos pahiskaveri on hereillä ja keskustelee Marzzuun kanssa, niin moni pahiskaveri varmaan kehottaisi Marzzuua heräämään peliinkin?

Välittömän oloisesta en tiiä. Mulla oli muistaakseni joku tapa lukea Marzzuuta, mut ei enää mitään muistikuvaa, et miten hyvis!Marzzuu ja pahis!Marzzuu eros toisistaan. (Tai miten tarkka tää erottelutapa oli :D)

//jeeksu, jep :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio