justy kirjoitti:Ja vielä selvennyksenä, ei Jinin peli tässä oo musta mitenkään pahismaista ollut. Heikko hyvisreadi Marzzuusta ei kuitenkaan anna mulle myöskään hyvisvibaa Jinistä.
raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
raynpelikoneet kirjoitti:justy kirjoitti:Ja vielä selvennyksenä, ei Jinin peli tässä oo musta mitenkään pahismaista ollut. Heikko hyvisreadi Marzzuusta ei kuitenkaan anna mulle myöskään hyvisvibaa Jinistä.raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
Juston, we have a problem.
Miksi ei (jos heitetään toi Marzzuu readi romukoppaan)?
raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Jinmuru kirjoitti:Oliko mulle jotain muita kysymyksiä?
Slendie kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä? #2 toki lienee mahdoton ajatus. Samaa mieltä et joka tapaukses Jin!ille hyvännäköinen pikku detalji, muttei kerro todellakaan mitään 100%sesti. Erityisesti kun se "silmällä pidettävät" -osio oli myös kiinnostava.
raynpelikoneet kirjoitti:Jinmuru kirjoitti:Oliko mulle jotain muita kysymyksiä?
joo, miks tohon meni kaks päivää?
raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Jinmuru kirjoitti:Zey vois nimittäin pahiksena vetää jonku superovelan pahiskaverin uhraystempun, mut sen näkee sitte jos ei muualta pahiksia löydy :''D
justy kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Hyvis-Marzzuun vois laittaa hyvikseksi ihan vain siksi, että sillä tavalla saisi esitettyä jonkin mielipiteen, joka erotuu. Nythän toi hänen listansa oli muuten aika lailla samaa kuin mitä muutkin olivat puhuneet.
raynpelikoneet kirjoitti:Slendie kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä? #2 toki lienee mahdoton ajatus. Samaa mieltä et joka tapaukses Jin!ille hyvännäköinen pikku detalji, muttei kerro todellakaan mitään 100%sesti. Erityisesti kun se "silmällä pidettävät" -osio oli myös kiinnostava.
Jos mä en olis fiksoitunut mun teoriaan niin mä äänestäisin sua. Sori beibe mut sä oot ehkä 43% mafia. Liian monta juttua jotka ei tule town!Slendieltä. Esim tuo tehtävä, jumaliste vedit huonosti sen johtamisen. No katotaan..
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Slendie kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Jos mä en olis fiksoitunut mun teoriaan niin mä äänestäisin sua. Sori beibe mut sä oot ehkä 43% mafia. Liian monta juttua jotka ei tule town!Slendieltä. Esim tuo tehtävä, jumaliste vedit huonosti sen johtamisen. No katotaan..
Olik joku muukin kohta mitä kritisoit, kuin tuo kommentti, et ehkä pelaaja kirjotti sen ekan viestin lainauksen?
Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä?
raynpelikoneet kirjoitti:Slendie kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Jinmuru kirjoitti:Älä ees Zey yritä, tiiät mitä tarkistan :DD
Zey kirjoitti:Jinmuru kirjoitti:Älä ees Zey yritä, tiiät mitä tarkistan :DD
Disko pelejä? :D Koska mä en muista koska oisin oikeessa pelissä lynkannu pahiskaverini vaan mä oon aina ollu se, jonka pahiskaverit lynkkaa. :'D
raynpelikoneet kirjoitti:zey readi, pyra readi, pari juttua tossa tehtävässä (joka oli aika "plain and simple to figure out"), claim but not to claim.
raynpelikoneet kirjoitti:Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä?
hitto. tän täytyy olla pahis
--Horaaneko
++Slendie
justy kirjoitti:Mitä tarkoitat offlinjalla? Eikös Keturin ole puhunut lähinnä pelimekaniikasta ja rooleista, jotka liittyvät peliin?
Zey kirjoitti:Disko pelejä? :D Koska mä en muista koska oisin oikeessa pelissä lynkannu pahiskaverini vaan mä oon aina ollu se, jonka pahiskaverit lynkkaa. :'D
Cameron kirjoitti:Pyramidi tuntuu ensimmäisissä viesteissään puhuvan enemmän (ja mieluummin) asian vierestä kuin asiasta; puhelee menneistä peleistä, selittelee sanomisiaan ja vähän jää sellainen "unohdetaan että ilmoitin olevani pahis, eikös? :>>" -fiilis tuosta. Myöhemminkin tuntuu kompastelevan omissa sanomisissaan ja selittelee lähinnä omia sanomisiaan. Lievästi epäilyttää
Aelina kirjoitti:Jinistä tosiaan tuli siinä ihan positiivinen kuva, että uskalsi heittää vain ihmiset järjestykseen ilman kummempia perusteluita, on näin tehnyt aiemmin ainakin hyviksenä.
Aelina kirjoitti:Toinen asia oli se, että Halima ei lopulta oikein ketään epäillyt ja olisi jo alussa lähtenyt lähinnä helpon kohteen perään. Toisaalta Halima vaikuttaa nyt aktiivisemmalta nyt kuin ehkä yleensä?
Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa
Cameron kirjoitti:raynin kertoma oma voittoehtonsa on sellainen, minkä hän olisi voinut keksiä pahiksenakin tehdä, mutta se olisi ehkä epätodennäköisempää kuin että Rayn tekisi sen hyviksenä. Muuten raynista ei ole tullut pahisviboja, tuntuu pelaavan ihan omaa tavallista peliään (joten kuuluuko mun nyt epäillä? :D Musta tuntuu että aina jos rayn ei epäilytä mua, se on ollu pahis... noh ehkä ei ainakaan vielä) Siispä neutraali, hiukka enemmän hyvismäinen.
Jinmuru kirjoitti:Ei se justy niin oo etten jaksais pitää Marzzuuta silmällä, siitä ei vaan oo mitään apua :D Luotan kunnes toisin todistetaan eli uskon Marzzuun hyvikseks.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa