raynpelikoneet kirjoitti:Mä en varmaan jaksa paljoa enää keskustella mistään tässä pelissä koska vihaan tekopyhyyttä ja turhaa itkemistä.
justy kirjoitti://Kerrotko sit missä olen väärässä, vai toivotko että mafia ei sit kuitenkaan oo tajunnut.
justy kirjoitti:Kysymys on ehkä siinä, että onko tää minipeli osa hyvikset vs pahikset -peliä, vaiko jokin erillinen, joidenkin pelaajien vaihtoehtoisiin voittoehtoihin liittyvä. Mun mielestä meidän kannattaa pelata tätä ainakin nyt aluksi niin kuin se liittyisi koko isoon kuvaan. Eli olisin valmis ottamaan mahdolliset miinukset, kun samalla saataisiin kuitenkin tehtävä läpi, ja jotain etua hyviksille.
justy kirjoitti:Mut sen vuoksi se Haliman kommentti saikin mut pitämään häntä hyviksenä, kun en usko että Halima lähtis tollasta syyllistystä vetämään jos ois pahis ja tietäisi että olet hänen jäljillään.
raynpelikoneet kirjoitti:Olet kyllä täysin väärässä justy nyt tuossa analyysissäsi mutta se juna meni jo koska mafia on varmasti tajunnut mitä tehdä.
justy kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Mä en varmaan jaksa paljoa enää keskustella mistään tässä pelissä koska vihaan tekopyhyyttä ja turhaa itkemistä.
Äh. Viittaat Haliman vastaukseen sulle? Mun mielestä se oli epäreilu kommentti, koska olet mun mielestä tässä pelissä ollut hyvin lempeä ilmaisussasi ja epäilyissäsi. Mut sen vuoksi se Haliman kommentti saikin mut pitämään häntä hyviksenä, kun en usko että Halima lähtis tollasta syyllistystä vetämään jos ois pahis ja tietäisi että olet hänen jäljillään.
raynpelikoneet kirjoitti: Btw Slendyn "joku pelaaja tosiaankin kirjotti ton tekstin" on ihan täyttä kuraa, miksi ikinä joku hyvis tai pahis olis tuon tehnyt jos joku "minipeli-rooli" olis? Mitä järkeä siinä on hyvikselle (ei mitään), tai pahikselle (kun kaupunki kuitenkin äänestää yhtenäisenä -> hyvis todennäköisesti voittaa äänestyksen kuitenkin).
Slendie kirjoitti:Zeyn hattuteoria on ihan kiinnostava, mutta implikoiko se vain Pyra:a? En usko.
Slendie kirjoitti:Harkitsin vakavasti ääneni vaihtamista Cameron:iin, for science and for more words, mutta haluan kuitenkin kuulla vielä Pyra:sta.
Slendie kirjoitti:Mitä syytä sulla on epäillä ketään salonkihuoneessa, rayn?
raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
raynpelikoneet kirjoitti: Btw Slendyn "joku pelaaja tosiaankin kirjotti ton tekstin" on ihan täyttä kuraa, miksi ikinä joku hyvis tai pahis olis tuon tehnyt jos joku "minipeli-rooli" olis? Mitä järkeä siinä on hyvikselle (ei mitään), tai pahikselle (kun kaupunki kuitenkin äänestää yhtenäisenä -> hyvis todennäköisesti voittaa äänestyksen kuitenkin).
Slendie kirjoitti:Jos et epäile salonkihuoneessa olijoita, miten tässä sitten on toimittu epäoptimaalisesti? Palkinto on todennäköisesti se merkittävin huoneesta saatava asia, kuitenkin.
Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
Tää on hyvä pointti.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
Tää on hyvä pointti.
Selittäkää mullekin. Miks pahis-jinmuru ei laittaisi Marzzuuta hyvismäisiin?
raynpelikoneet kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
Tää on hyvä pointti.
Miksi se laittaisi?
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
Tää on hyvä pointti.
Halima kirjoitti:[...]toivoisin vastavuoroisesti myös sulta vähän ymmärtävämpää asennetta toisia kohtaan. Kaikki ei pelaa samalla intensiteetillä, ja kun sä jatkuvasti jatkat painostamista, ei siinä vaan aika riitä muuhun kuin puolusteluun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa