justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Mitä tarkotat? Että tää tehtävä vois tappaa johtajan?
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Eikun sitä, että jos tehtävän jälkeen johtaja esim. lynkataan päivän lopuksi, samalla varmistuu mitä johtaja sanoi tehtävän onnistumisesta tai epäonnistumisesta.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Eikun sitä, että jos tehtävän jälkeen johtaja esim. lynkataan päivän lopuksi, samalla varmistuu mitä johtaja sanoi tehtävän onnistumisesta tai epäonnistumisesta.
Aelina kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Hetkinen. Nyt en ihan ymmärrä. Mitä me tästä saadaan?
Aelina kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Onko sulla Marzzuu minkäänlaista mielipidettä kenestäkään?
Sori rayn, en heti huomannut tätä, tarkoituksella sun kysymystä ohittanu mutta siis, muotoilen niin että mietteitä kyllä on; alkuun kattelin että rayn aloittaa pelin tutulla kärkkäällä? tavallaan, en osaa pitää pahismaisena, Jinin ehin jo unohtaa :D ennenkuin jonkun viestistä hänen nimensä näin.
(Jääkiekon lomassa vastaan joten sori kamala kirjoitustyyli)
Halima kovan aktiivinen.
Horaa, herätys!
Jos joku jäi, hän joutuu vielä lukemaan itseään koskevat mietteeni :D
//Poks. Kaamee kasa viestejä
Onko Haliman aktiivisuus hyvismäistä vai pahismaista? Onko muista vielä mitään mietteitä?
justy kirjoitti:Aelina kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Tieto siitä, feilasiko joku tehtävän. Nythän johtaja tehtävän jälkeen varmaankin kertoo, että tehtävä onnistui/epäonnistui. Mut tää tieto on luotettava vain, jos luotamme johtajaan. Sit kun johtaja joskus kuolee, meille selviää hänen puolensa. Hyvis tuskin olisi asiasta valehdellut, eli silloin tiedetään hänen kertomansa olleen totta.
Aelina kirjoitti:justy kirjoitti:Aelina kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Mä laittaisin kans hyvismäisimmän johtoon, ellei sit oleta että johtaja tulee piakkoin kuolemaan ja siten hänen väittämänsä todenmukaisuus varmistettua flipissä.
Tieto siitä, feilasiko joku tehtävän. Nythän johtaja tehtävän jälkeen varmaankin kertoo, että tehtävä onnistui/epäonnistui. Mut tää tieto on luotettava vain, jos luotamme johtajaan. Sit kun johtaja joskus kuolee, meille selviää hänen puolensa. Hyvis tuskin olisi asiasta valehdellut, eli silloin tiedetään hänen kertomansa olleen totta.
Mutta mikään ei kerro, että pahis automaattisesti sabotoisi? Siis ymmärrän pointin tiedosta, mutta tällä tiedolla ei välttämättä tee mitään?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa