Cameron kirjoitti:Vote: justy viidenneksi. Voi olla näin isompi houkutus mahdollisella pahiksella sabotoida.
Zey kirjoitti:Mä muistan vaan Aen kerran olleen pahis (Iloinen paripeli), mut siinäkin olin pj, joten luin viestejä huonommin kuin pelatessa ja ihan eri silmällä, joten mä en ainakaan osaa kauhean spesifisti vastata juuri Aen kohdalle.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:Mä muistan vaan Aen kerran olleen pahis (Iloinen paripeli), mut siinäkin olin pj, joten luin viestejä huonommin kuin pelatessa ja ihan eri silmällä, joten mä en ainakaan osaa kauhean spesifisti vastata juuri Aen kohdalle.
Kultistirakastavainen oli siinä sun koirapelissä. Ei siis teknisesti pahis, mut aika lähellä.
justy kirjoitti:Cameron kirjoitti:Vote: justy viidenneksi. Voi olla näin isompi houkutus mahdollisella pahiksella sabotoida.
Mut onks se enää näin isossa tiimissä hyvä juttu, jos sabotoi? Ts. kerkeääkö jäädä kiinni?
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:Mä muistan vaan Aen kerran olleen pahis (Iloinen paripeli), mut siinäkin olin pj, joten luin viestejä huonommin kuin pelatessa ja ihan eri silmällä, joten mä en ainakaan osaa kauhean spesifisti vastata juuri Aen kohdalle.
Kultistirakastavainen oli siinä sun koirapelissä. Ei siis teknisesti pahis, mut aika lähellä.
No joo, totta. Vaikka siinä Ae ei kai ollut pitkään aikaan varma lähteekö kultin matkaan vai haluuko voittaa hyviksien kanssa. Ja siinä kuitenkin oli vielä mahdollisuus, että ois vielä joku toinenkin pahisryhmä, mitä Jinkin kultistina jahtas innokkaana, joten sikäli ehkä huonompi verrata siihen.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Zey kirjoitti:Mä muistan vaan Aen kerran olleen pahis (Iloinen paripeli), mut siinäkin olin pj, joten luin viestejä huonommin kuin pelatessa ja ihan eri silmällä, joten mä en ainakaan osaa kauhean spesifisti vastata juuri Aen kohdalle.
No joo, totta. Vaikka siinä Ae ei kai ollut pitkään aikaan varma lähteekö kultin matkaan vai haluuko voittaa hyviksien kanssa. Ja siinä kuitenkin oli vielä mahdollisuus, että ois vielä joku toinenkin pahisryhmä, mitä Jinkin kultistina jahtas innokkaana, joten sikäli ehkä huonompi verrata siihen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa