Marzzuu kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Onko sulla Marzzuu minkäänlaista mielipidettä kenestäkään?
Sori rayn, en heti huomannut tätä, tarkoituksella sun kysymystä ohittanu mutta siis, muotoilen niin että mietteitä kyllä on; alkuun kattelin että rayn aloittaa pelin tutulla kärkkäällä? tavallaan, en osaa pitää pahismaisena, Jinin ehin jo unohtaa :D ennenkuin jonkun viestistä hänen nimensä näin.
(Jääkiekon lomassa vastaan joten sori kamala kirjoitustyyli)
Halima kovan aktiivinen.
Horaa, herätys!
Jos joku jäi, hän joutuu vielä lukemaan itseään koskevat mietteeni :D
//Poks. Kaamee kasa viestejä
justy kirjoitti:Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa. Ja Halima näyttää hieman jo reagoivan paineistukseen, mitä olen nähnyt ehkä enemmän pahis-halilta, mutta muuten näen hänen pelinsä enemmän hyvismäisenä atm.
Mä mietin myös, että voisiko esim. joidenkin pelaajien nopeat "rayn on hyvismäinen" -readit olla yrityksiä välttää sitä että täytyy alkaa vääntää hyvis-raynin kanssa. Ekana tulee mieleen Zeyn nopea hyvisreadi raynista.
Zey, en oikeestaan mitään. En suoraan sanottuna kiinnittänyt asiaan huomiota.
Aelina kirjoitti:Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa. Ja Halima näyttää hieman jo reagoivan paineistukseen, mitä olen nähnyt ehkä enemmän pahis-halilta, mutta muuten näen hänen pelinsä enemmän hyvismäisenä atm.justy kirjoitti:Musta tuo Haliman viesti oli hyvismäinen. Oon nähnyt hänen pahiksena reagoivan "lynkatkaa vaan" -tyylillä, tai "en jaksa puolustautua, pelaan" -tyylillä. Mut en noin, ja musta toi on lähtökohtaisesti hyvismäinen reaktio.
Mä olen eri mieltä Cameronin ja justyn kanssa tästä. Halima on mun muistaakseni reagoinut vaihtelevasti, puolesta riippumatta. Pahiksena Halima ainakin jossain pelissä mun muistaakseni jätti huomiotta epäilyksiä häntä kohtaan, ja on hyviksenä sanonut, että lynkatkaa vaan.
(Hieman epälooginen järjestys taas.)
Slendie kirjoitti:Äänestetään vaan yks pelaaja tehtävälle? :> Ei tuu sabotointihässäköintiä!
Zey kirjoitti:tohtori Kranie O. K. Tomia, voiko tehtävässä olla vain yksi henkilö?
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:tohtori Kranie O. K. Tomia, voiko tehtävässä olla vain yksi henkilö?
Voi olla, siinä lukee että enintään viisi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa