Zey kirjoitti:Nykyään musta tuntuu, että Hali on tarkempi ja analyyttisempi justiinsa pahiksena, eikä hyviksenä, minkä takia mun fiilikset menee vanhan muistin mukaan ristiin, millon asia toisin päi.
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Musta tuntuu, että Pyramidia yritetään nyt saada lynkatuksi syillä, joilla vois yhtä hyvin lynkata Keturinin.
Tähän oikeestaan haluan esittää omalta osaltani eriävän mielipiteen. Ts. itse nään sen, että joo Ketu ei oo vienyt peliä eteen päin, mut toisaalta 1) Ketu ei mun kokemuksen mukaan muissakaan hyvispeleissään oo ollut se pelaaja, joka tökkis muita, kyselis jne. vaan ne mielipiteet lähtee tulemaan ajan kanssa. Lisäksi se, että Ketulla on paljon viestejä mut vähän asiaa on periaatteessa validi, mutta pitää ottaa kontekstikin huomioon: jos mä kyselen Ketulta lisää, ni mitä Ketun pitäis tehdä? Jättää vastaamatta kun se ei oo peliä edistävää? Odottaa hetkeen x, että sillä on muutakin sanottavaa? Tää pätee musta myös Pyran alun muista peleistä vitsailuun jne. Lähinnä itse nään eron siinä, että Pyralla on ollut pieniä epäloogisuuksia mielipiteissään + Pyralta oon nähnyt sitä tökkivää ja kyselevää pelaamista aikasemmin, joten sen takia jos siitä lähdetään jompaa kumpaa hirteen viemään, ni Pyra ois musta parempi vaihtoehto.
Zey kirjoitti:justy, mikä olikaan sun syy sille, et miks just Ketu eikä Pyra?
Cameron kirjoitti:Joo justy, ymmärsit ihan oikein. Äänestäisin ehkä mieluummin Pyramidia tippumaan, sillä puolustautuminen ei ole ollut kovin vakuuttavaa tähän mennessä. Toisaalta tekis mieli äänestää Keturinia, jotta näkisi mitä siellä painostus saisi aikaiseksi.
Cameron kirjoitti:Mua hiukka hämmentää tuo että Aelina sanoo että rayn oli helppo kohde Halimalle :D musta rayn ei kyllä ikinä ole helppo kohde minkään suhteen. Jos pelaa samalla puolella, se on älyttömän iso etu ja toisaalta vastapuolella pelatessa ihan sairaan vaikea saada pudotettua kun osaa puhua halutessaan mustan valkoiseksi. Että Aelina millä tavalla näät että rayn ois helppo kohde? :D Helppo kohde ehkä äänelle silloin, jos rayn meinaa hermostua toisiin pelaajiin, mutta en oo nähny kyllä merkkiäkään siitä tässä pelissä.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:Nykyään musta tuntuu, että Hali on tarkempi ja analyyttisempi justiinsa pahiksena, eikä hyviksenä, minkä takia mun fiilikset menee vanhan muistin mukaan ristiin, millon asia toisin päi.
Me puhutaan ilmeisesti eri muutoksista Haliman pelityylistä, jos sä palaat vuoteen 2012. Mä puhuin siitä Haliman viime syksynä tapahtuneesta muutoksesta, josta hän muistaaksnei Discossakin puhui. Ja sen muutoksen jälkeen Halima ei mun mielestä oo pelannut vielä pahiksena. Siks en oikein osaa tätä uutta tyyliä tulkita merkiksi hyvikseydestä.
justy kirjoitti:Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Musta tuntuu, että Pyramidia yritetään nyt saada lynkatuksi syillä, joilla vois yhtä hyvin lynkata Keturinin.
Tähän oikeestaan haluan esittää omalta osaltani eriävän mielipiteen. Ts. itse nään sen, että joo Ketu ei oo vienyt peliä eteen päin, mut toisaalta 1) Ketu ei mun kokemuksen mukaan muissakaan hyvispeleissään oo ollut se pelaaja, joka tökkis muita, kyselis jne. vaan ne mielipiteet lähtee tulemaan ajan kanssa. Lisäksi se, että Ketulla on paljon viestejä mut vähän asiaa on periaatteessa validi, mutta pitää ottaa kontekstikin huomioon: jos mä kyselen Ketulta lisää, ni mitä Ketun pitäis tehdä? Jättää vastaamatta kun se ei oo peliä edistävää? Odottaa hetkeen x, että sillä on muutakin sanottavaa? Tää pätee musta myös Pyran alun muista peleistä vitsailuun jne. Lähinnä itse nään eron siinä, että Pyralla on ollut pieniä epäloogisuuksia mielipiteissään + Pyralta oon nähnyt sitä tökkivää ja kyselevää pelaamista aikasemmin, joten sen takia jos siitä lähdetään jompaa kumpaa hirteen viemään, ni Pyra ois musta parempi vaihtoehto.
Vahvasti eri mieltä alleviivatusta. Tässä esim. Ketun viestit Bond-pelistä.. Kolmannessa viestissä ääni sulle.
justy kirjoitti:Lihavoidusta: miksi meidän pitäisi viedä jompi kumpi hirteen? Vai tarkoititko vain, että koska he ovat ainoat pelaajat jotka eivät ole mielestäsi hyvismäisiä, valitset Pyran?
Cameron kirjoitti:Mua hiukka hämmentää tuo että Aelina sanoo että rayn oli helppo kohde Halimalle :D musta rayn ei kyllä ikinä ole helppo kohde minkään suhteen. Jos pelaa samalla puolella, se on älyttömän iso etu ja toisaalta vastapuolella pelatessa ihan sairaan vaikea saada pudotettua kun osaa puhua halutessaan mustan valkoiseksi. Että Aelina millä tavalla näät että rayn ois helppo kohde? :D Helppo kohde ehkä äänelle silloin, jos rayn meinaa hermostua toisiin pelaajiin, mutta en oo nähny kyllä merkkiäkään siitä tässä pelissä.
//määki luulin että ei aaada kysyä miksi rayn lähtee töihin :’DD
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Lihavoidusta: miksi meidän pitäisi viedä jompi kumpi hirteen? Vai tarkoititko vain, että koska he ovat ainoat pelaajat jotka eivät ole mielestäsi hyvismäisiä, valitset Pyran?
Oletan, että jos keskustellaan siitä, et kumpaa pitäis äänestää Pyrasta ja Ketusta, niin ois myös tarkotus, että viedään ne äänet loppuun asti, eikä vaan puhuta, että ketä äänestettäis lämmittelymielessä ja sit illan tullen jotain kolmatta pelaajaa. :D
Zey kirjoitti:Tämän hetkiset fiilikset, eli pelaajat hyvismäisimmästä pahismaisimpaan:
Slendie
rayn
justy
Hali
Ae
Marzzuu
Jin
Ketu
Pyra
Zey kirjoitti:Kai kaikki muuten on huomanneet, että tänään kympiltä kantsii olla paikalla?
justy kirjoitti:Halima kirjoitti:justy kirjoitti:Eli pelin alussa pidit todennäköisimpänä sitä, että rayn tekisi tuon paljastuksen tilanteessa, jossa hänen erikoisroolinsa (tai oikea roolinsa, jos rayn on pahis) olisi hyvisvoittoa haittaava? Mutta pari sivua raynin viestejä luettuasi, et pidä tätä enää todennäköisimpänä selityksenä?
En oikeastaan alussakaan pitänyt sitä todennäköisempänä. Se oli semmoinen heitto ajatuksesta, joka tuli mieleen, enkä sillä hetkellä jäänyt sitä sen enempää pyörittelemään. Ei mulla ollut raynin puolesta mitään haisua tuolla hetkellä, halusin vain sanoa asioita herättääkseni keskustelua, koska niin kuuluu pelin alussa tehdä - tarttua jokaiseen pieneen asiaan ja sanoa se ääneen, jotta muut taas sanovat siitä asioita ääneen jne.
Mut eiks ole kyläläiseltä vähän edesvastuutonta lietsoa pitäiskö rayn tappaa -keskustelua, jos et pidä edes todennäköisenä että vaihtoehtoiset voittoehdot haittais hyvisten yhteistä voittoa. Mä olen raynin kanssa siitä samaa mieltä, että tuo on outo tulokulma hyvikselle, etenkin jos et edes pidä todennäköisenä että raynin voittoehto haittais hyviksiä.
justy kirjoitti:Eli Keturin on sun mielestä pelin toisiksi hyvismäisin pelaaja, koska et jaksa miettiä onko hän hyvis vai pahis?
raynpelikoneet kirjoitti:Nyt älkää kukaan ottakko itseenne koska en tarkoita pahalla -- sanon vaan asiani aina niinkun se mielestäni on (mikä on yleensä kärkkäästi), mutta juuri esim tuosta Haliman list-postista minulle tuli sellainen kuva (kuten esimerkistänikin), että "ketä kiinnostaa?". Ketä oikeasti kiinnostaa että osa pelaajista ei ole herännyt ja Halima ei koe ketään oikeastaan pahismaiseksi (eikä hyvismäiseksikään hirveän varmasti paitsi Slendien)? Onko jollain sellainen kuva, että Halima on listauksensa jälkeen aktiivisesti posteissaan pyrkinyt esittämään kysymyksiä, jotka auttavat selvittämään pelaajien joukkueita, tai ylipäätänsä ottanut kantaa ketjussa tapahtuneisiin tärkeisiin asioihin? Koska minulle ei jää sellaista kuvaa ollenkaan.
raynpelikoneet kirjoitti:Onko sulla Marzzuu minkäänlaista mielipidettä kenestäkään?
Marzzuu kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Onko sulla Marzzuu minkäänlaista mielipidettä kenestäkään?
Sori rayn, en heti huomannut tätä, tarkoituksella sun kysymystä ohittanu mutta siis, muotoilen niin että mietteitä kyllä on; alkuun kattelin että rayn aloittaa pelin tutulla kärkkäällä? tavallaan, en osaa pitää pahismaisena, Jinin ehin jo unohtaa :D ennenkuin jonkun viestistä hänen nimensä näin.
(Jääkiekon lomassa vastaan joten sori kamala kirjoitustyyli)
Halima kovan aktiivinen.
Horaa, herätys!
Jos joku jäi, hän joutuu vielä lukemaan itseään koskevat mietteeni :D
//Poks. Kaamee kasa viestejä
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Lihavoidusta: miksi meidän pitäisi viedä jompi kumpi hirteen? Vai tarkoititko vain, että koska he ovat ainoat pelaajat jotka eivät ole mielestäsi hyvismäisiä, valitset Pyran?
Oletan, että jos keskustellaan siitä, et kumpaa pitäis äänestää Pyrasta ja Ketusta, niin ois myös tarkotus, että viedään ne äänet loppuun asti, eikä vaan puhuta, että ketä äänestettäis lämmittelymielessä ja sit illan tullen jotain kolmatta pelaajaa. :D
justy kirjoitti:Listauksesi perusteella ymmärsin, että Ketu ja Pyra ovat ne kaksi eniten epäilyttävää pelaajaa. Mut kun sanot että "jos siitä lähdetään jompaa kumpaa hirteen viemään, ni Pyra ois musta parempi vaihtoehto", se kuulostaa siltä että sut ois pakotettu valitsemaan juuri näistä kahdesta pelaajasta (esim. päivän lopun kilpailevat wagonit). Siksi kysyin, että tuleeko sulle tämä pakon tunne siitä että et keksi muista pelaajista mitään epäilyttävää, ja olet pakotettu valitsemaan Ketun ja Pyran väliltä.
Halima kirjoitti:Onko sulla jotain lisätietoa tästä? Tai siis miksi pitää olla paikalla? Huomasin että Kranie sanoi pitävänsä jonkun laskennan, mutta en hiffannut että se tarkoittais että oikeesti silloin tapahtuis jotain. Kerro lisää.
Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa. Ja Halima näyttää hieman jo reagoivan paineistukseen, mitä olen nähnyt ehkä enemmän pahis-halilta, mutta muuten näen hänen pelinsä enemmän hyvismäisenä atm.
justy kirjoitti:Aelinalle: Mua taas hämää se, ettei Halima omien sanojensa mukaan tunnu edes pitävän kauhean todennäköisenä että raynin lynkkaaminen vaihtoehtoisen voittoehdon vuoksi hyödyttäisi kyläläisiä.
justy kirjoitti:Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa. Ja Halima näyttää hieman jo reagoivan paineistukseen, mitä olen nähnyt ehkä enemmän pahis-halilta, mutta muuten näen hänen pelinsä enemmän hyvismäisenä atm.
Mä mietin myös, että voisiko esim. joidenkin pelaajien nopeat "rayn on hyvismäinen" -readit olla yrityksiä välttää sitä että täytyy alkaa vääntää hyvis-raynin kanssa. Ekana tulee mieleen Zeyn nopea hyvisreadi raynista.
Zey, en oikeestaan mitään. En suoraan sanottuna kiinnittänyt asiaan huomiota.
Zey kirjoitti:Mua lähinnä häiritsee, että Cam pohdiskelee sekä Pyran että Ketun äänestystä ja kuitenkin jättää tekemättä mitään äänellään vaikka tossa tilanteessa musta olis normaali automattireaktio, et ok, jos en tiedä kumpaa olis hyvä äänestää ni äänestänpä ehdokkaat tasoihin ja katotaan miten käy.
Halima kirjoitti:Mä en tajuu. Onko kyläläisille jotain hyötyä siitä, että tehtävä saadaan suoritettua?
Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa. Ja Halima näyttää hieman jo reagoivan paineistukseen, mitä olen nähnyt ehkä enemmän pahis-halilta, mutta muuten näen hänen pelinsä enemmän hyvismäisenä atm.
justy kirjoitti:Musta tuo Haliman viesti oli hyvismäinen. Oon nähnyt hänen pahiksena reagoivan "lynkatkaa vaan" -tyylillä, tai "en jaksa puolustautua, pelaan" -tyylillä. Mut en noin, ja musta toi on lähtökohtaisesti hyvismäinen reaktio.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa