Iloinen paripeli

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Iloinen paripeli 2. pv päättyy 21.12. klo 21:00

ViestiKirjoittaja Zey » 21.12.2018 18:11:51

Väliaikalaskenta

Kuva

Äänet:
4 Halima&Jinmuru (Mair, Cameron, Pyramidi, Niacin)
1 Pyramidi&Meiz (jeekaka)
1 Marzzuu&justy (Halima)
1 Niacin&Savu (Meiz)

Puhepakot:
Kaikki on suorittaneet! n__n

Poissa:
pilkkuvirhe 16.-20.12.
Marzzuu 22.12. - 26.12.

Zey saisiko sinulta jonkun vahvistuksen äänestyssäännöstä? Jääkö äänet jatkossakin laskematta jos iso kirjain ei ole oikealla kohdalla pelaajan nimessä?

Mennään ensimmäisessä viestissä olevien sääntöjen mukaan, eli vain oikein kirjoitetut äänet lasketaan. :>

Unohtumaton päivä päättyy tänään kello 21:00. n__n
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Halima » 21.12.2018 18:12:35

Mun puolesta saatte lynkata meidät. Mun aika ja innostus peliä kohtaan on ihan nollissa, ja vaikkei pahiksia ollakaan niin ei kyllä olla peliä auttavia hyviksiäkään. Joulutauon jälkeen _ehkä_ meillä (tai ainakin mulla) saattais olla enemmän aikaa, mut ihan jo ehkä ja saattais kertoo kuinka varmalla pohjalla tää on.

En oo jaksanut eikä oo ollut aikaa lukea peliä, selailin vähän ja tällä mennään. Anteeksi.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.12.2018 18:17:26

Ei käy mikään hyvisten lynkkaus huvikseen, seuraavaks lylo jos pahikset ei ala osua onnekkaisiin.
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 18:27:28

Oon vielä sivulla jotain, haluaisiko joku pliis summata mulle miksi Halimuru on epäilyttävin pelaaja tällä hetkellä? Siksikö kun heistä on vähiten infoa? Lupaan kissakuvan palkinnoksi.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 18:51:41

[urlhttps://juonittelupelit.foorumi.eu/viewtopic.php?f=9&t=695&start=210#p23087]Täähän[/url] Black Foxin viestiin pikainen kommentti: oon samaa mieltä siitä, että poissaolevia on tylsää äänestää. Paripelissä on mulle ihan ok äänestää paria, josta toinen on aktiivinen ja sit epäilyttää. Mutta vaikka pelaan voittaakseni, pelaan kuitenkin enemmän pelatakseni. Oon valmis ottamaan todennäköisemmän tappion joka seuraa siitä että keskitytään aktiivisiin pelaajiin, koska aktiivisten pelaajien kanssa pelaaminen on oikeeta pelaamista. En mä jaksa pelata näitä jos päivät menee siihen että jäädään jumiin aktiivisten kanssa ja lynkataan sit se hiljaisin.

Plus kurja juttu ettet saanut työpaikkaa. :(
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 21.12.2018 19:10:47

Sori et oon ollu hiljaa, kiirettä pitää 24/7 (lol oisko ollu Niacin joka tuol mietti et käytän mun kiireen korostamista pahiksena viestien alussa taktiikkana, siin oot kyl vääräs mä vaan tykkään valittaa :DD)

Nii ja välitän Aelinan pahottelut kans ettei se oo päässy pelaa, tänään sil pitää iltavuoro kiireisenä!

Mut heeii toi Haliman viesti ei tunnu yhtää sellaselt mitä se laittais pahiksena. Mä oon yleisesti sitä vastaa et motivaatio/irl-ongelmista tehää mitää päätelmii mut tost Haliman viestist tulee nyt mulle vahvasti sellane sävy et koputellaa väärää puuta. Koitan lukasta tätä päivää nopee läpi mut täl hetkel en kyl tykkää täst äänestystilanteest
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 21.12.2018 19:15:41

Uh. Alan selvitä yöllisistä hippaloista. Oon matkalla Joensuuhun ja miun ajovuoro alkaa jossakin vaiheessa. Mulla on jotenkin sellanen sivullinen olo tässä pelissä. Jossakin pari sivua sitten jollakin oli mulle kysymys mutta en enää muista niitä.

Tässä pelissä on niin paljon pelaajia jotka ovat mua sumuttaneet ja mulla on kans ne paranoidi-lasit herkästi päääasä. Tunnistan jeekakan fiiliksiä.

Tällä hetkellä en epäile:
Juszuu
Halimuru (viimeisin viesti aiheutti tämän, ennen sitä voisin äänestää)
Mameron (Mair on antanut pelille niin paljon ja pohtii monipuolisesti asioita)

Epäilyttää, muttei enää niin paljon:
Horalina (uskon että Horaa pystyy pahiksena mihin vaan. Alun "vetämätön" tyyli ei nyt todennäköisesti johdu ainakaan roolista kun miettii miten Horaa sai kyllä epäilyksiä ja hyviäkin aikaan)

Epäilyttää ja voisin äänestää:
Jeevirhe. Ymmärrän foliohattuilun, mutta nämä on erikoisia kommentteja ettei halua vaikuttaa hyvismäiseltä jne.
Meizidi. Mulla rupee vaan olemaan sellanen olo että teidän rooli autttaisi jatkossa. Inhoan kyllä muuten infolynkkauksia kun mun mielestä se on helppo tapa pahiksella tiputtaa ilman syytä hyviksiä. Ei teijän oikeestaan pitäis olla tässä sarakkeessa. Vaan ehkä tuossa horalinan kanssa samassa.

Mair. Me ollaan luettu aivan väärin toistemme viestejä. Uskomatonta. Mutta ollaan asioista samaa mieltä, pidetään se näin! :D

Päätä alkaa särkemään kun on tunnin nyt näpytellyt. Tää on vähän itsekästä mutta voitteko kysyä multa suoraan nyt jotakin askarruttavia asioita kun selaaminen on autossa hankalaa. (Ei siis mitään sellasia "miks et vastannut mun kysymykseen joskus muinoin?")

++jeekaka & pilkkuvirhe
Sori jeekaka mutta sun roolissa on nyt jotakin hämärää. Et oo Miusta hyviksenä noin jääräpäinen, vaan enemmänkin rauhallisesti uutta salaliittoteoriaa ilta illan päälle tarjoamassa. En muuten yhtään
Tiedä mitä mieltä black fox on taas miun äänestelystä.

// justy, Horaa. Horaan kanssa samaa mieltä halimasta.
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:27:14

Mitenköhän sovittu tämä itsensä uhraus on parin kesken? Jinmuru on hiljaa. Lähtisikö hyvos-Halima omin päin uhraamaan myös pariaa.
Meiz
Kyläläinen

Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 19:29:00

Joopa joo. Tällä hetkellä tuntuu että äänestänen Jeekavirhettä tai Sacinia. Meizidi avais kyllä lukkoja, mutta ei mulla oikein oo syytä pitää heitä epäilyttävinä. Ja jos he eivät oo epäilyttäviä, en Mairin oudoille äänestyspohdinnoillekaan juuri selitystä keksi.

Niacinissa nuo perusteet pitää kaikkia aktiivisia hyvismäisinä tuntuivat jotenkin tuulesta temmatuilta, etenkin kun Nia ei sitten oikein edes osannut niitä selittää kun Meiz selityksiä pyysi. Ei tää nyt mikään maailman paras peruste epäilylle ole, ja kuulisin mielellään esim. Cameronilta että mikä on se samankaltaisuus hyvis-Niaan jonka Cam tässä niin näkee.

Jeekakan toka päivä ei myöskään vakuuta. Siellä ei oo yhtään sellaista "entäs jos tää on vaan mun paranoiaa" -pohdintaa mitä hyvis-jeekakalla oli viime pelissä mun suhteen koko ajan. Jeekaka on nyt vaan päättänyt että Meizidi on pahispari, piste. Mut sit oli se aamuyön pohdinta Meizidistä, joka oli jotenkin kyllä niin luomun oloinen että oisko pahis saanut sellaisen virityksen aivoihinsa että tuohon ois pystynyt?

Ehkä mä äänestän näin ++jeekaka & pilkkuvirhe. Ei oo nyt mun paras ääni ever, mutta väsyttää enkä oikein ehtinyt kunnolla edes kaikkea lukea.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 19:31:05

Meiz kirjoitti:Mitenköhän sovittu tämä itsensä uhraus on parin kesken? Jinmuru on hiljaa. Lähtisikö hyvos-Halima omin päin uhraamaan myös pariaa.

Mä luulen että Halimurun parichatti on täynnä "oi luoja ota minut jo pois täältä" -viestiä puolesta riippumatta. Jäi tuo jinmurun lausahdus mieleen edellisestä pelistä, ja tuntuu olevan tässäkin ihan yhtä kiireinen kuin siinä. Eli voisin kuvitella että Halima tietää Jinin tuntemukset pelin suhteen ja jos ne ovat arvaamani kaltaiset, en usko että Halima kokisi toimivansa kaverinsa tahtoa vastaan.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 19:33:47

Sama ku Halimalla, kiirettä pittää ja vapaa-ajalla ei oo juonarit ekana mielesä :')

Varmaan oon sit missannu jotain Marzzuun viestejä jos muut on sitä mieltä et sieltä on tullu paljo asiaa, haittaa vähän selaamista ku kaikilla on niin jouluset avat :L Poistin äänen Marzzuulta aiemmin koska reaktio vaikutti hyvismäiseltä.

// Meiz väliin. En jaksanu autosta kirjottaa, nyt päästiin kotia :D Oon Haliman kanssa ihan samaa mieltä, vaikkei oltukaan ehitty tästä puhua nyt pariin päivään, tosin Halimahan tais sanoa "mun puolesta" :D

// justy. Ei nyt ihan noinkaan, ei oo siis Halimankaan kaa ehitty juurikaan puhua, mut periaatteesa "ottakaa meidät jo pois täältä" :DD
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 19:34:25

Huomasin tuolta myös noi Marzzuun viestit ennustajista...

Joo, kuten moni tuntuu jo arvanneen (ihmettelin kovasti noita parin pelaajalistauksen neutraalia vibaa meille), me olemme ennustaja. Valitettavasti emme saaneet vielä ekana yönä tulosta. :( Eli tässä pelissä ei tule olemaan ennustajasta hyötyä.

Syy tän kertomiseen on se, etten usko ton Marzzuun lipsautuksen menneen keltään ohi. Eli sit kun pahikset tappaa meidät yöllä, en halua että kukaan tulee kommentoimaan meillä olleen selvästi jonkun viestin Y perusteella hyvisreadi jostain pelaajasta X.

Sori.

PS. Jos joku kokee suurta tarvetta kommentoida tätä viestiä, niin mietipä kahdesti. Pus.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 19:37:37

Justy, niimmää vähän arvelinki :') (Kyllä, mietin tätä kommenttia kahesti, mut tarkotuksena ei oo kettuilla vaan ihan vaan todeta, että tän takia poistin ääneni :D)
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:39:55

jinmuru sun äänen posito oli kyllä kököin pitkään aikaan jos olet hyvis.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 19:40:49

Jaa, sovitaan sit niin? :D
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 21.12.2018 19:41:15

Meiz kirjoitti:jinmuru sun äänen posito oli kyllä kököin pitkään aikaan jos olet hyvis.

Etkö muka ite poistanut ääntäs samasta syystä? :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:41:42

Mä sentään yritin jotain selittää enkä vaan poista ilman mitään järkevää syytä :D
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:44:47

jeekakasta, mielestäni hän pelaisi aika kovaa mindgamea pahiksena.

"Tbh oisin tykännyt siitä ennustuksesta, mutta se tais jäädä nyt saamatta."

sekä "Ja siiiiis mun paletilla on keskeisenä kyllä tää yks criminal mastermind joka on selvinnyt yhdestä lynkkauksesta ja nyt niin nätisti vetoaa siihen kuinka hänellä oli vain puhtaat motiivit. En sano etteikö voisi ollakin, mutta mulla on vähän huonot aavistukset mitä mahdolliseen ennustukseen tulee, ja jos tänään lynkataan joku random hyvispari niin se jättää muut vaihtoehdot vielä avoimeksi, ja sitten jää toi Meizidi/Mameron -yhteyskin tonne roikkumaan, ja sit jos sekin on harhalynkkaus niin oh duck :P"

Tiedostanee että cat is out of the bag, ja uskoisin ettei pahiksena olisi alkanut puhumaan tästä ääneen ketjun puolella.

Mitäs muut tuumii tästä?
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 21.12.2018 19:48:25

Meiz kirjoitti:jinmuru sun äänen posito oli kyllä kököin pitkään aikaan jos olet hyvis.

En ymmärrä että mitä? Miks pitäis keksiä mitään valheita äänenpoistolle jos huomaa vaan että kappas ne on ennustajia. Miks sitä pitää kuuluttaa topassa jos sattuis että pahikset ei oliskaan vielä sitä tajunnu. Olis kyllä aika älytöntä jo sekin. Mutta en ehkä siis tajua mitä Meiz meuhkaa tässä?

// en ymmärrä myöskään seuraavaa Meizin viestiä. Aivot jäi selvästikkin jonnekkin yöllisille reissuille..
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 19:50:22

miina kirjoitti:

En ymmärrä että mitä? Miks pitäis keksiä mitään valheita äänenpoistolle jos huomaa vaan että kappas ne on ennustajia. Miks sitä pitää kuuluttaa topassa jos sattuis että pahikset ei oliskaan vielä sitä tajunnu. Olis kyllä aika älytöntä jo sekin. Mutta en ehkä siis tajua mitä Meiz meuhkaa tässä?

// en ymmärrä myöskään seuraavaa Meizin viestiä. Aivot jäi selvästikkin jonnekkin yöllisille reissuille..

Emmääkään ymmärtäny :D Ja aattelin et kiiresä äänenpoisto sanoilla "jään oottamaan lisää" on parempi ku se et oisin jättäny äänen mut no, miten vaan :L
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 19:52:03

Meiz kirjoitti:jeekakasta, mielestäni hän pelaisi aika kovaa mindgamea pahiksena.

"Tbh oisin tykännyt siitä ennustuksesta, mutta se tais jäädä nyt saamatta."

sekä "Ja siiiiis mun paletilla on keskeisenä kyllä tää yks criminal mastermind joka on selvinnyt yhdestä lynkkauksesta ja nyt niin nätisti vetoaa siihen kuinka hänellä oli vain puhtaat motiivit. En sano etteikö voisi ollakin, mutta mulla on vähän huonot aavistukset mitä mahdolliseen ennustukseen tulee, ja jos tänään lynkataan joku random hyvispari niin se jättää muut vaihtoehdot vielä avoimeksi, ja sitten jää toi Meizidi/Mameron -yhteyskin tonne roikkumaan, ja sit jos sekin on harhalynkkaus niin oh duck :P"

Tiedostanee että cat is out of the bag, ja uskoisin ettei pahiksena olisi alkanut puhumaan tästä ääneen ketjun puolella.

Mitäs muut tuumii tästä?

Mä en nyt saa ihan tästä kiinni. Nää on viestejä, jotka jeekaka kirjoitti sen jälkeen kun Marzzuu lipsautti. Miks jeekaka ei ois näitä pahiksena kirjoittanut?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Mair » 21.12.2018 19:52:22

justy, vaikka pidän jotain skenaariota todennäköisimpänä (Pyra&Meiz hyviksiä) niin kun se ei ole varma tieto, niin totta kai pyrin huomioimaan myös ne toiset vaihtoehdot enkä vaan lue tekstiä niiden lasien läpi että joo näin se on, piste.
Niin kuin ehkä oot huomannu tästä mun protestoinnista jeekakalle :D niin mä en yhtään ymmärrä ja pidän pahismaisena, että otetaan vain yksi teoria ja tungetaan sitä eteenpäin suostumatta pohtimaan muita vaihtoehtoja. Katsottiin parin kanssa tuota sunkin pahis vs. hyvis -analyysia hiukan uteliaina, mutta päädyttiin sitten siihen, että ehkä siinä on vaan prosessi kesken ja sulta tulee vielä se toinen skenaario sieltä, kunhan ehdit :D

Pääosa noista asioista, mitä esim. Halimasta pohdin, on sellaisia, että ne on ihan omia asioitaan, ei mitään Meiz&Pyran pahikseuteen nojaavaa. Käsitykseni oikeastaan kaikista äänekkäistä pareista oli eilen, että he olisivat todennäköisiä hyviksiä -> etsin pahiksia hiljaisemmista ja halusin katsoa heitä. Haliman ääni on sellainen, että riippumatta siitä, mikä Meiz&Pyra on, se on joka tapauksessa sopiva ääni pahis!Halimalta (motivaationa matkia aktiivista hyvis!Haliman peliä). Sen lisäksi, jos Pyra&Meiz on pahiksia, se voisi olla se ääni, minkä voisin nähdä pelastuksena. BF:n äänen osalta oot kyllä oikeassa, jos siinä jotain pahispelastusta hakee, niin se olisi todennäköisemmin JitaHoraan. ”Vilpillisten” perusteluiden pointti oli lähinnä, että ne kuulostivat väkinäisiltä. BF on niitä sen jälkeen avannut.

justy kirjoitti:Plus se että Horaaneko epäilytti Mairia ekan päivän lopuksi eniten, mutta tässä ei oo mitään analyysiä siitä Jitaneko-vaunusta, joka katosi Flauchuon ilmestyessä. Eiks sen pitäisi eniten kiinnostaa tokan päivän alussa, että voisiko kyse olla pahis-Jitanekon pelastelusta?
Se juna oli Meiz&Pyra ja minä itse? Mitä meinaat, että analysoin siitä? :D Meiz&Pyra oli itse toinen juna samaan aikaan, joten itsensä pelastaminen on se selkeä motivaatio joka tapauksessa. Ainoa mahdollisuus mun silmiin tältä suunnalta olisi, että sekä MeizPyra että JitaHoraa olisi olleet pahiksia, ja silloin kinnaa se, että Horaa ei itse tehnyt oikein mitään. Ja siinäkin pahispelastuksessa olisi jotain järkeä vain, jos Pyra&Meiz tosiaan olisi pahiksia ihan itsessään.

Tuosta Haliman uusimmasta viestistä sanosin, että jos on motivaatio-ongelmia ja kiirettä niin ei ne kerro mitään roolista. Ne kertoo siitä, että on motivaatio-ongelmia ja kiirettä :(
Ja kun toi "lynkatkaa vaan meidät" vielä on käytännössä sellainen, että siinä Halima sanoo, että hänelle on ok, että käytämme lynkkauksen pariin, jonka roolin hän tietää. Jos Halima on hyvis, harhalynkkauksen käyttämistä hyvikseen (sen sijaan että vaikka pudottautuisi ja yrittäisi saada siihen varapelaaja), ei ole oikein hyvismäistä (se voi olla IRL-syistä johtuvaa mutta kuten sanottua, sama pätee sitten myös pahikseen eli ei voi päätellä mielestäni roolista mitään.) Jos Halima on pahis, noin sanominen voi olla a) joko ne IRL-syyt tai sitten b) hanskat tiskiin -puolustus.

//justy. Joo, tulkitsit ainakin Camin listauksen oikein. Ja tää myös paino osaltaan, miksi en halunnut lähteä enempää painostamaan sua tänään siitä pahis vs. hyvis -skenaarion näennäisen yksisilmäistä mainostuksesta, vaikka se tuntui oudolta kun sanoit mulle, että sun oletus on aina hyvis vs. hyvis.

//Jin, kiinnostaa, oletko sattunut tästä ennustaja-asiasta puhumaan parisi kanssa / tiedätkö, bongasiko hän sen? Kun katsoo, missä hänen äänensä on...

//Meiz, hmm. Toisaalta miksi hyvis!jeekaka sanoisi tuollaista ketjussa myöskään? Mun mielestä epämääräinen lisävihjailu ei ainakaan parantanut tilannetta, vaikka hyvin todennäköisesti ne pahikset tuon jo bongasi muutenkin.

Nyt postaan tuli väliin mitä vaan :D Tänään alkoi loma, mutta mun pitäis olla tekemässä ihan muuta kuin istumassa koneella :D Yritän käydä vilkuilemassa, kun ehdin.
Mair
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:54:57

Noh ei sillä ole niin väliä koska pahikset 100% varmuudella bongasivat tuon paljastuksen. Että ei sillä "upps tuo on ennustaja poistanpa äänen kun se sanoi jotain" ollut oikeasti mitään merkitystä, pisti vaan irvistämään hieman kun sen näin.

// justy, itse mietin että pahis olisi tuon paljastuksen arvannut myös helposti. Vaatii sen jälkeen aika kovan pokerin että lähtee suoraan puhumaan ketjussa kuinka ennustaja on ulkona. En tiedä, ehkä nää mun ajatukset menee jo seuraavalle levelille.

// Mair, eli ainakin pidän tuota jeekakan sanomaa rehellisena tilanteen myöntämisenä. Kuulostaa hurjalta että olisi päättänyt pahiksena vetämään tuota linjaa.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 19:56:40

En kyl usko et varapelaajia on tyrkyllä, mut jos on ni luovutan paikkani mielelläni ja varmasti Halimaki :D

Puhuttiin joo mut Halima ei sillon ehtiny pelaamaan, en tiiä miksei nyt tänään oo poistanu ääntä.
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:57:16

Mair kirjoitti:Tuosta Haliman uusimmasta viestistä sanosin, että jos on motivaatio-ongelmia ja kiirettä niin ei ne kerro mitään roolista. Ne kertoo siitä, että on motivaatio-ongelmia ja kiirettä :(
Ja kun toi "lynkatkaa vaan meidät" vielä on käytännössä sellainen, että siinä Halima sanoo, että hänelle on ok, että käytämme lynkkauksen pariin, jonka roolin hän tietää. Jos Halima on hyvis, harhalynkkauksen käyttämistä hyvikseen (sen sijaan että vaikka pudottautuisi ja yrittäisi saada siihen varapelaaja), ei ole oikein hyvismäistä (se voi olla IRL-syistä johtuvaa mutta kuten sanottua, sama pätee sitten myös pahikseen eli ei voi päätellä mielestäni roolista mitään.) Jos Halima on pahis, noin sanominen voi olla a) joko ne IRL-syyt tai sitten b) hanskat tiskiin -puolustus.

Komppaan.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 19:58:07

Mair kirjoitti://Jin, kiinnostaa, oletko sattunut tästä ennustaja-asiasta puhumaan parisi kanssa / tiedätkö, bongasiko hän sen? Kun katsoo, missä hänen äänensä on...

Tämä on myös hyvä huomio.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 20:02:52

Meiz kirjoitti:// justy, itse mietin että pahis olisi tuon paljastuksen arvannut myös helposti. Vaatii sen jälkeen aika kovan pokerin että lähtee suoraan puhumaan ketjussa kuinka ennustaja on ulkona. En tiedä, ehkä nää mun ajatukset menee jo seuraavalle levelille.

Nojoo, tuo on kyllä ihan totta. Enemmän turhautuneelta hyvikseltä kuulostaa.

Halimasta, oon samaa mieltä että kyllä Halima vois tollaisen viestin pahiksenakin laittaa. Mut multa puuttuu edelleen syyt pitää Halimaa eniveis tässä pelissä pahiksena - jos nyt ei palata siihen että vois olla pahispari Meizidille. Ehkä käyn nyt vielä lukemassa Halimurun viestit läpi.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 21.12.2018 20:04:57

Mun mielestä tää oli aika hyvä huomio Mairilta Haliman pelistä:

"Aiemman perusteella Halimalla pari outoutta, hänen äänensä eilen on neutraali, sopisi kummalle vain, mutta ei tuo myöskään hyviskuvaa. Tänään valittelee kiireitä ja tuntuu painottavan alkupäivän viboja ja pakittelevan niistä. Ymmärrän kiireet ja symppaan sun urakkaa lukea topic läpi, tässä on hommaa vaikka on jotenkin jopa kärryillä. Ymmärrän tavallaan senkin, että haluaa silti vaikuttaa peliin, mutta miksi kiire alkaa äänestää tässä vaiheessa päivää noinkin huterilla perusteluilla? Reaktionhakua? Mutta miksi, kun kerran et ole ehtinyt tai jaksanut lukea entisiäkään viestejä vielä? "

Mietinkin jo itsekseni Pyramidille miten käy, vastaako Halima vai keskittyykö vain itsepuolustukseen. No tätä mitä tapahtui en ihan arvannut ja on varmasti IRL taustalla. Mutta tähän Halima voisi ainakin vastata.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 21.12.2018 20:05:28

Edelleenki jos ei oltais me, ni määki äänestäisin meitä :DD No hard feelings. Isompi ongelma se on jos me jäädään nyt eloon, koska ei me oikeesti ehitä aktivoitua niin et saatais ittemme vaikuttaan hyvismäisiltä --> peli pyöris meijjän ympärillä seuraavanki päivän.
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 21.12.2018 20:06:55

No joo: Tässä Halima listaa Meizidin ja Flauchuon kahdeksi alimmaiseksi hyvisten listalla. Sit äänestäessään sanoo että ei oikeestaan pitäisi äänestää, mut kun Pyrasta oli saanut niin vahvan hyvisviban niin äänestetään sitten Meizidin putoamista vastaan.

Mut en kyl tostakaan keksi miks pahis-Halima äänestäisi ilman että Meizidi on pahis.
justy
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa