Jaha mä oon näköjää missannu pelist tyylii jonkun yhen kokonaisen sivun, ihmettelin pitkää et mis välis halima on vetässy keturinilt äänen pois ku zey lainas tota kohtaa ja tajusin et edellisel sivul :D Mä tiiän et oon päivitelly tätä viestien määrää jo 5238494 kertaa mUT KAKSTOISTA SIVUU IHMISET. kakstoista. sivuu. toivon et jaksan huomenna bussimatkal käydä topaa läpi kosk en haluu ees tietää monta sivuu tääl on sit sunnuntai-iltana ku pääsen seuraava kerran kunnol paikalle. Varmaa satakakstoista.
Mä en kyl millään tajuu miten Halima voi saada Zeystä rennon ja ilosen kuvan :D Ok ihmiset näkee viestit eri taval mut mun mielest Zey on ollu lähinnä hyökkäävä :D Halimal ei tunnu olevan hirveen vahvoi mielipiteit oikei ketää muut kohtaa joten en tiiä mist se pierasee ton syvän luottamuksen zeylle. Ylipäätää varmat readit pistää itel ain vähän hälyt soimaa kosk vaik joku ois kui hyvismäinen nii ain siel taka-alal kertoo se pieni ääni, että entä jos, ja must on outoo ettei Halima suostu ottaa mitää muut vaihtoehtoo huomioon. Also "tää ei oo pahisZeytä" on vaan laiskaa perusteluu, metaa voi ottaa joo tukemaan perusteluita mutta mun mielest Halima luottaa siihe täl hetkel vähä liikaa mikä pistää mietityttää
Also:
Zey kirjoitti:Jos Keturin ois pahis, niin sehän lukis topaa sillä mielellä, että ketkä on erikoisia, eikä olis niin vaan jäänyt Jinin esiintulo väliin (tai viimeistään pahiskaverit ois asiasta sanoneet)
Tää on ihan hyvä pointti. Ellei sit keturin bluffaa ja valehtele tosta ettei huomannu Jinmun claimii, mikä ei mun mielest oo mahdotonta. Mut joo kun tarkemmin mietin nii uskon et pahiksena Ketu ois huomannu ton claimin tai ainaki joku pahiskaveri. eri asia sit tuodakko tätä infoo topaan asti
//jeekaka ja zey x2 ja siis joo hei... Pls. Iha ystävällinen pyyntö multakin et jonkun verran Zey kasaisit noit sun kommenttei yhtenäisiin viesteihi tää pelitopa on tosi raskas tällee
//Zey... :D
//Keturin