justy kirjoitti:Jinin pitää ehdottomasti paljastaa parinsa, muuten otetaan turhaa lisähaastetta tän pelin voittamiseen. Mun mielestä kysymys on ainoastaan siitä paljastaako Jin kaverinsa vasta huomenna, sitoen suojelijan kädet tänään. Plus Jinin täytyy olla paikalla päivän loppuessa, valmiina kertomaan kaverinsa jos me ollaankin lynkkaamassa suojelijaa, jola paljastaa liian myöhään roolinsa.
jeekaka kirjoitti:justy varmaan meinaa että jos suojelija lynkataan tänään, Jin kuolee yöllä ja sit ei oo ketään varmistamassa onko huomenna claimaava vapari petturi vai se mitä väittää olevansa :D Mutta tää menee jo ehkä vähän monimutkaiseksi.
jeekaka kirjoitti:Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.
jeekaka kirjoitti:Mut toisaalta jos päivän lopuks claimaava suojelija onkin pahis, niin se on ihan sama vaikka Jinmun pari tulis esiin jo nyt :D
justy kirjoitti:Luotan että Keturin tietää mitä tekee. Miinalta kuulisin mieluusti tuoreita ajatuksia pelistä. Al Pacinolta kuulisin mieluusti vastauksia hänen äänestään esitettyihin ihmettelyihin (eli siis tarkempia perusteluita).
justy kirjoitti:Itsekin kyllä odotin että Keturin laajentaisi palattuaan kun näköjään se kysymysjuna Zeylle on nyt päättynyt. Toki sai viesteillään asioita aikaan, mikä on kiva. Mutta esim. yhteenveto siitä miks Zey on pelin epäilyttävin pelaaja ois pop. Mutta luotan yhä siihen että Keturin tietää mitä tekee, enkä häntä halua äänestää.
justy kirjoitti:(..)Mutta luotan siihen että hän tekee jotain järkevää.(..)
jeekaka kirjoitti:Niin joo ja uskon kans et Keturin tietää mitä tekee :D Mut jos Zey on hyvis niin en tiedä tekeekö se sen hyviksenä.
Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?
Halima kirjoitti:Tekis mieli äänestää Zeytä, koska... no te tiiätte. Mut en äänestä koska ei se kuitenkaan varmaan oo pahis.
Zey kirjoitti:(..)Mut siis, jos joku pahis päätti hypätä mukaan Keturinin äänestykseen, ni sanoisin sen olevan kyl sit Marzzuu.
justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.
Ja missään nimessä tätä oikeiden vaparien paljastusta ei saa vitkutella. Sen ois pitänyt tulla jo imho.
jeekaka kirjoitti:Keturin awwww :3justy kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.
Ja missään nimessä tätä oikeiden vaparien paljastusta ei saa vitkutella. Sen ois pitänyt tulla jo imho.
En kyllä tiiä miten tän valossa saat musta ja justysta vapareita :(
Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
jeekaka kirjoitti:Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
Tbh en kyl tiiä onko tää sen todennäköisempi skenaario kahdella kuin yhdelläkään vaparilla. Kahdella vaparilla pahiksilla on silti 50-50 osua vaikka suojelija suojeliskin siellä, yhdellä vaparilla 0.

miina kirjoitti:Mutta miun mielestä Zeyn pelin alku on ollu tniin erilainen kuin aiemmin joten pidän sitä hyvästikkin silmällä. -- Pidän edelleen ääneini Zeyssä, en kyllä toisaalta tajua miksi pahis haluaa noin paljon huomiota itseensä, mutta ehkä se onkin käänteispsykologiaan
jeekaka kirjoitti:Mun mielestä tollaiset keskustelunherätyssuunnitelmat on hyviksille lähtökohtaisesti aika turhia, koska se aihe mistä mun mielestä tässä pelissä on keskusteltu enemmän kuin normipelissä on lähinnä Zey :D
justy kirjoitti:Mutta kysyn vielä tuosta alkuosasta: miksi Marzzuu oli listattuna pahikseksi, jos et epäillyt häntä pahikseksi? Eikö äänestäminen riittäisi?
miina kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?
Miks?
Keturin kirjoitti:miina kirjoitti:Miks Jinmuru paljasti roolinsa jo nyt? En tajua. Nyt pahiksilla on hyvä tilaisuus saada erikoisrooli yöllä pois..
Tässä on ihan vinha perä. Mä en oikeen tajua miks vaan toinen muurareista tulis esiin? Miks jengi osti tän ihan suoraan? Justy ja Jeekaka pomppas samantien wagonista pois. Foorumipelissä yhtäaikaisen claimin organisointi voi olla tosi hankalaa ja Jinin claimi oli muutenki tehty niin vaivihkaa. Ehkä oikeet vaparit ei oo edes tajunnu, et täällä huudellaa niiden tontilla. Sori, mä en osta. --Zey ++Jinmuru. Otan äänen pois sitku oot claimannu "frendis" kanssa.
Keturin kirjoitti:@Halima, miks oot niin varma et Zey ois hyvis?
Keturin kirjoitti:Oletetaan, et Jin on oikeesti vapari: Jin sinkkuvaparina käymässä nukkumaan tarkottaa sitä, että suojelijan on pakko suojella sitä tänä yönä, koska jos Jinmuru kuollee N1 niin D2 kuka vaan (petturi) voi claimaa olleensa Jinin frendi ja ylläpitää sitä roolia siihen asti kunnes se oikea toinen vapari kuolee. Jos toinen vapari kuolee yötappojen aikana, on hyvin mahdollista et me ei voida edes lynkkaa petturi/pahis!vaparia :----D
Horaaneko kirjoitti:Zey kirjoitti:Mun muistini mukaan en oo tuonut esille petturipuheita, vaan kommentoinut muiden petturipuheita?
Eiks se oo niinku... Sama asia :D Oot kommentoinu petturii paljon, ensin jeekakan kanssa ja sit keturinin. Ja oikeestaan kaikkien muidenki jotka on petturist jotai maininnu. Eli oot tuonu peliin petturipuhetta.
Halima kirjoitti:Keturin kirjoitti:Oletetaan, et Jin on oikeesti vapari: Jin sinkkuvaparina käymässä nukkumaan tarkottaa sitä, että suojelijan on pakko suojella sitä tänä yönä, koska jos Jinmuru kuollee N1 niin D2 kuka vaan (petturi) voi claimaa olleensa Jinin frendi ja ylläpitää sitä roolia siihen asti kunnes se oikea toinen vapari kuolee. Jos toinen vapari kuolee yötappojen aikana, on hyvin mahdollista et me ei voida edes lynkkaa petturi/pahis!vaparia :----D
Jos Jin kuolee ja myöhemmin tulee kaks "sinkkuvaparia" esiin, niin sehän on meille tosi hyvä tilanne! Silloinhan me tiedetään että toinen niistä on pahisten puolella! En ymmärrä miks tää on sulle näin hankalaa, tai miks ajattelet näin nurinkurisesti.
miina kirjoitti:Tästä olen samaa mieltä, musta tuo Marzzuun ääni Keturinille ei ole hyvismäinen. Mutta en tiiä, kenet se tekee pahismaiseksi.
Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
miina kirjoitti:Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
Mie Tiiän että mulla on nyt tosi hölmö kysymys mutta väännäppää rautalangasta miks se suojelijan suojelema ei vois olla pahis? Tais siis miten 4 varmistettua hyvistä? Silläkö että yks on kuollu yöllä? Vai sitten sillä että suojelija ja pahis osuvat samaan? Äh on niin tyhmää olla hölmö.
//Zey, tarkotan sitä että onko taustalla taas se että yritetään tehdä marzzuusta vasta huomisen kohde. Tai sitten sitä että onko marzzuu petturi, joka ei handlaa ihan hommiaan ja seuraa pahiksia kuin lammas..
miina kirjoitti:Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
Mie Tiiän että mulla on nyt tosi hölmö kysymys mutta väännäppää rautalangasta miks se suojelijan suojelema ei vois olla pahis? Tais siis miten 4 varmistettua hyvistä? Silläkö että yks on kuollu yöllä? Vai sitten sillä että suojelija ja pahis osuvat samaan? Äh on niin tyhmää olla hölmö.
Keturin kirjoitti:Jinmurun sinkkuclaimi tarkottaa nyt sitä, että suojelijan on pakko suojella tätä ens yönä ja se tarkottaa sitä, että Jinmuru kuolee N2.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa