Pelin läpikäynti jatkuu: (luoja mun olis pitänyt tehdä tää koneella, olin unohtanut miten kamalaa quoteja on yrittää heittää viesteihin puhelimella..)
Jännittävää että äng lähtee petaamaan puolustusta epäilyihin mitä ei oo vielä heitetty :D (että hän ja jeekaka olis pahispari). Muuten tuossa pitkässä viestissä ihan hyvää pohdintaa - Haliman Zey-äänestä oon ainakin samoilla linjoilla että se oli outo, vaikken halima-rayn paria ite näe - mutta tuo oli tosi outo kommentti heittää tuonne loppuun. Mä näen äng-äänteen pelaamisessa ehkä vähän just sitä pitkänpitkää taukoa (mielipiteet vähän kiertää ja kaartaa ja epäilyihin vastataan aika vahvalla puolustuskannalla) mutta mä luultavasti epäilisin jotain toista pelaajaa tällasesta tyylistä, joten heitän siitä epäilyä myös ängälle (kun ei voida oikeesti tietää, vaikuttaako tauko pelaamiseen miten paljon).
Okei Meiz teki sen toisen kerran, että äänesti toisen perässä. Joko tää oikeesti on Meizin tyyli tai vähän tällanen proving a point -moment, että kun Meiziä epäiltiin aiemmin komppiäänestä, tekee sen nyt toisen kerran ja näin ihmiset ajattelee että ahaa, Meiz siis pelaa näin.
Mua naurattaa tää että jeekaka lupaili hillitä salaliittoteorioita ja noin sivu eteenpäin on täys halima-zey meihemi käynnissä xD Mä tavallaan joo ymmärrän jeekakaa tässä vaikka ehk en ite osaa ottaa tätä niin tosissaan ja olis kieltämättä hauskaa että Halima pahiksena unohti mainita Zeyn hiljaisiin, mutta en sitten tiiä miten realistista tää oikeasti on. Uskon kans että jos Zey olisi ollut aktiivinen pahischatin puolella, olisi topiciin tullut ees moi (vissiin tän Zeyn unohtamisesta epäilyn takana oli se, että Zey olisi puhunut privachatissa?).
Multa meni jotenkin ihan ohi tuo äng-äänteen ääni raynille mutta kuulostaa tosiaan epäloogiselta äänestää raynia Haliman sijaan. Tykkään kuitenkin ängin reaktiosta epäilyihin. Tällanen "raynille annettu ääni ei huku massaan" kielii mulle ehkä vähän hyvisajattelusta, ja provoäänet nyt noin muutenkin.
Raynin peli sen jälkeen kun tuli pienen hiljasuuden jälkeen takas ainakin mun silmissä on jotenkin muuttunut. Pelin alussa tökki vähän kaikkialle, kyseli paljon tms tms mut nyt tuntuu keskittyvän vaan änkän antamaan ääneen. En tiedä sitten uskaltaisiko pahis noin näkyvästi loukkaantua äänestä, mutta rayn vaikuttaa pelaajalta joka vaikka voisikin.
äng-äänteen syväluotaus raynista saa mut miettimään oisko änkkä hyvis. Hyviksillä on oman kokemuksen mukaan tapana enemmän uppoutua omiin teorioihin ja keskittyä yhteen pelaajaan sen sijaan että sohisi vähän joka paikkaan. Jos rayn kuolisi ja paljastuisi hyvikseksi, kaikki varmaan muistais änkän rayn-jahdin ja se vois tuoda änkän negatiiviseen valoon. Ei mitään kiveen kirjotettuja juttuja mutta jotenkin mä näen tämän tyyppiset viestit hyvismäisinä.
Zey kirjoitti:Apuva, nyt tuli vanha olo. :D Hankala käsittää, et ihan oikeesti voidaan jo puhua kymmenen vuotta sitten tapahtuneista jutuista...
Älä vaan.... :-----D en voi uskoo et pelasin mun ekat pelit täällä 13-14 -vuotiaana
Zey kirjoitti:(+ kylän tyyli silloin 10 vuotta sitten... :D)
Siis tää on se juttu mitä oon varmaa aiemmin miettinyt änkän viestejä lukiessa mutten ole osannut sanottaa. Änkän viesteissä on sellanen tuulahdus vanhaa kylää, niinkun vaikka listausmaisissa pitkissä pohdinnoissa ja tietynlaisessa tavassa pohtia pelaajia vähän "soutaa huopaa" -tyyliin pelin alkuun.
Oon samaa mieltä että osa Meizin epäilyistä tuntuu oudoilta, ainakin tuo Halima-jeekaka -teoria. En oikein ite näe hirveen todennäköisenä pahisparin ekana päivänä äänestävän samaa tyyppiä ja linkittyvän vahvasti. Eri asia jos Halimaa oltaisiin täällä grillattu ihan huolella ja olisi selkeästi näyttänyt siltä että Halima lynkataan, mutta tässä skenaariossa tuo ei vaan itelle tunnu loogiselta.
Halima kirjoitti:Meizin avausviesti on hyvismäinen ("No ei ole helppo peli pahiksillekaan tämä aikataulu kun putoamissäännötkin ovat suht ruhtinaalliset :D"). Tuo lause ois aika munakas pahiksen suusta, mutta mahdollinen.
Mä en jotenkin ymmärrä miten tästä voi vetää mitään readeja. Meizhän tätä avasi ja jos en ihan väärin muista (?) oli pelkkä vitsi. Se että mainitsee pahikset avausviestissä ei kerro mulle ainakaan yhtään mitään.
Zey kirjoitti:Äng pohdiskelee jeekakan tyyliä ja justykin sitä aikaisemmin pohti, niin sanonpa muutaman sanasen. Mulle jeekakan tyylin olennaisin osa on foliohattuilua ja mun fiilikset yleensä menee, että mitä enemmän ymmärrän jeekakan punaisesta langasta, sitä pahismaisempi jeekaka on. :D En muista miten oikeessa tällä fiiliksellä oon ollu, mut itse en siis oo mitenkään yllättynyt jeekakan tyylistä. :D
Tästä samaa mieltä. Jeeksun pelissä on ollu jotain juttuja mitkä on pistänyt miettimään (vahva reaktio tähän Halima-jeeka paritukseen ja alun vähän sellanen muka-aktiivisuus että paljon tuli viestejä muttei sitä asiaa) mutta jeekan nopee reagointi tapahtumiin ja salaliittoteoriat, plus sellanen tietynlainen autenttisuus saa mun kelkan kääntymään jeekan hyvismäisyyteen.
Zey kirjoitti:Nyt täytyy sanoa, että mun muistini tekee bänksit. Oliko Marzzuu yleensä hiljaisempi pahiksena vai?
Mä saatan olla ihan väärässä, mutta oman muistikuvan mukaan Marzzuu on pahiksena vähän hiljasempi ja vakavampi, ja viesteissä ehkä vähän enemmän pelaajapohdintaa vrt filleriä? Tästä on tietty jo aikaa kun oon Marzzuun viimeks pahiksena nähnyt joten saattaa olla tyyli muuttunut.
Ihmettelen kyl vaan tuota Meizin äänen panttailua. Varsinkin kun sitten toisen äänestäessä se komppiääni tulee sieltä heti perään. Jos logiikka on se että odotellaan toisten viestejä, mitä eroa tekee se että yks äänestää ja sit voikin heittää oman äänen perään. En tiiä, tää voi olla vaan joku pelityyliero mutta mulla on vähän sellanen fiilis kuin Meiz olisi pahiksena varovainen äänestäjä ja selittelee sitä nyt jälkeenpäin näin.
Miks Justy postailee testamenttia ennen päivän päättymistä?? :----D Okei monet on korostanut Justyn pelaajataitoja topicissa joten ymmärrän että pahiksille se pistäisi hyvisJustyn uhkaavaks pelaajaksi, mutta en voi olla miettimättä miten pervoo tää olisi jos Justy olis pahis.
Pakko kyllä sanoa että oon tosi hämmentynyt tästä Tetra-kuviosta. Tetraa epäiltiin aivan pelin alussa, mutta eka päivä ei todellakaan ollut sisällötön ja sieltä tuli pelaajilta ihan valideja pointteja muiden äänestämiseen. En muista kuka tätä kritisoi, mutta mun mielestä siinäkin oli oma pointtinsa kun joku (Justy?) pohti Haliman äänestämistä koska tämän rooli auttaisi ymmärtämään myös muita pelaajia. Ei mikään paras syy äänestää mutta on sekin parempi kuin että äänestetään pois pelaaja joka ei linkity oikein kehenkään eikä ole sanonut mitään pelin alun jälkeen? Mulle tulee pakosti fiilis että ainakin yksi pahis on äänestänyt Tetraa koska Tetran lynkkaus ei tuo peliin mitään lisäkontenttia. Olen samoilla linjoilla Zeyn kanssa että Tetraa äänestäneistä Justyn ääni oli ehkä oudoin.
jeekaka kirjoitti:Mitä mieltä oot Zey Halimasta?
Tää viesti on niin viaton mutta mä näen päässäni miten jeekaka iskee sen salaliittoteorioilla täytetylle seinälle uuden nuppineulan
jeekaka kirjoitti:Nyt villisti oletan, että sekä Marzzuu, Horaa että sä postasitte koska Violet tökki teitä discordissa
Joo, kävin kirjottaa viestin heti ku Vio oli herätelly :D
Marzzuu kirjoitti:tulokseen jotta parempi kun antaa muiden massailla koska itse inhoan massaamista periaatteen vuoksi.
Koetko eilisen äänestyksen massaamiseksi?
Luin viestit aika nopee ja kaikkiin superpitkiin syväluotauksiin en millään jaksanut välillä keskittyä, joten aika paljon pitää varmaan vielä palailla pelissä taaksepäin kun en ihan täysin vielä kaikesta ole kärryillä. Mutta nyt sentään jo aika hyvä haju pelistä!
//Zey. Kiva et sä otat siellä aikaa! XD Mää keitin kahvia tässä välissä :(