justy kirjoitti: Kai se on mahdollista, että motivaatio on pienempi pahiksena, mutta oisko se näin totaalisesti lopahtanut roolin myötä? Vaikea uskoa.
Ariel kirjoitti:koska pahis ei ehkä haluisi tulla vaan heittämään ääntä sellain "joo komppaan", jos se on kuitenkin jo pohjustanut sitä ääntä muutenkin? vaan haluaisi tuoda esiin sen, että sillä äänellä oli muutakin taustalla. Kun taas hyvis ei välittäisi niin paljoa siitä miltä se sen äänestäminen vaikuttaa.
Halima kirjoitti:++Zeylle, koska Zeyn luulisi jo heräävän pelaamaan.
jeekaka kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Itselläni on kovat odotukset että erityisesti Zeyn ja Horaan herääminen tuo selvyyttä peliin!
Ei mitään paineita siis mutta paineet on nyt kovat!
Meiz kirjoitti:Huomasin kyllä justyn kommentin Marzzuulle, mutta halusin täsmentää kysymystä. Omien kokemusteni mukaan ilman suoria kysymyksiä Marzzuusta ei saa mitään konkreettista infoa irti.
jeeksu kirjoitti:ja yleisesti ottaen se pelikulttuuri on vähän sellaista sirpaleisempaa ja reaktiivisempaa muualla kuin täällä, ja lisäksi englanniksi sen ajatuksenjuoksun selittäminen on vielä vaikeampaa kuin suomeksi, niin luulen sen kehittäneen pelityyliäni entistä tällaisempaan suuntaan :D
Halima kirjoitti:Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt.
justy kirjoitti:Ja jos oikein foliohattuillaan, oisko yleensä ihan innokkaan Marzzuun poissaolon takana se, ettei pahiskaveri oo herännyt peliin?
Meiz kirjoitti:Puhuin tästä pelin edetessä lisää, nimenomaan kiinnitin huomion viestissä olevaan fillerin määrään. Tuo viesti vaikutti silloin (ja edelleen vain sen uudelleenlukiessa) sellaiselta jonka voin helpsoti kuvitella pahispelaajan ensimmäiseksi craftatuksi viestiksi. Siksi myös mainitsin viestissäni tuon että yllättävän monesta pelaajasta löytyi jo jonkinlaista pahisread
Meiz kirjoitti:Tähänkin olen jo vastannut, halusin täsmentää justyn kysymistä sellaiseksi mistä koin saavani enemmän irti.
Meiz kirjoitti:En näe mitään eroa siinä sanonko tuossa vaiheessa että ääni lähtisi sillä hetkellä ängin suuntaan vs. äänen laitto. Tuossa vaiheessa ei tullut mieleenkään että useampi pelaaja heräisi vasta pelipäivän lopussa joten oletin kyllä että kaikilta tulisi pelinavaukset lähiaikoina.
jeekaka kirjoitti:Siis mähän olin jo kääntymässä niille linjoilla että ok ei änkkä ois välttämättä huono flippi, tein lopullisen hyvisreadin vasta sen pahisparivainoharhailun perusteella. Ja rayn tarjos mulle hopealautasella mahdollisuuden jopa perääntyä siitäkin. Siis etkö oo itse sitä mieltä, että jos mä ja Halima oltais pahispari niin meidän ei ois kannattanut olla silleen että EI VITSI RAYN ONPA SULLA HYVÄ POINTTI ÄNKÄSTÄ ++äng-äänne :D Siis mehän oltais oltu suorastaan tyhmiä kun ei toimittu niin. Varsinkin kun mun ääni oli yks niistä kolmesta jotka Halilla oli...
Sen sijaan mä muka yritän pelastaa Halimaa äänestämällä sen kanssa Tetraa, missä ei oo mitään järkeä.
Zey kirjoitti:Kerroin just miehelle ilosena, et ei tää oo niin iso urakka tää sivumäärä, ku mitä aattelin, et kolme sivuu jo luettu! Mies sit kysy, et oonko äänestäny ja ketä. Mä vastasin et meiziä. Oli hetken kyl hiljaa ja katto, et onko tolta järki jo tipahtanut. Aatteli, et olin äänestänyt itteeni ja ilosena siitä kerroin... :D Hyvä nimimerkki siis! :>
Zey kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt.
Miksi valitsit mut äänen kohteelle ja miksi ylipäänsä heräämätön oli parempi kohde kuin ihan vaikka random ääni heränneelle?
Zey kirjoitti:justy kirjoitti:Ja jos oikein foliohattuillaan, oisko yleensä ihan innokkaan Marzzuun poissaolon takana se, ettei pahiskaveri oo herännyt peliin?
Nyt täytyy sanoa, että mun muistini tekee bänksit. Oliko Marzzuu yleensä hiljaisempi pahiksena vai?
Halima kirjoitti:Zey kirjoitti:Halima kirjoitti:Ja Zeyn äänestäminen oli herätysääni, koska halusin siirtää ääneni johonkin, mutta ei ollut eilen aikaa miettiä kuka nyt ois pahiksin kun änkkä ei enää epäilyttänyt.
Miksi valitsit mut äänen kohteelle ja miksi ylipäänsä heräämätön oli parempi kohde kuin ihan vaikka random ääni heränneelle?
En tiedä miksi valitsin sut, ehkä koska olit mielessäni kun susta oli puhuttu. Random-ääni heränneelle ei kyllä käynyt mielessäkään, miksi se ois sun mielestä hyvä idea?
jeekaka kirjoitti:En myöskään tiedä mitä ajattelen siitä että Marzzuu lähestyy tota kysymystä silleen, että valitsis pudotettavan kahden tän hetken vahvimman kandidaatin väliltä sen sijaan että vastais että "emmä tiiä ehkä joku jolla ei oo vielä ääniä". Tavallaan ihan reipas ote peliin, mutta vois olla myös sitä että Marzzuulle noi kaksi on hyvät ehdokkaat, koska kumpikaan ei oo Marzzuun pahiskaveri.
justy kirjoitti:Koska musta eilinen vaikutti siltä, että rayn laittoi hommat hyrskyn myrskyn, jotta löytyisi joku muu kuin halima pudotettavaksi. Jos halima on hyvis, pahis-rayn ois voinut vaan todeta ton että lol, änkkä äänestää mua huonolla logiikalla, äänestänpä sitä, ilman sitä jeeksun ja haliman kuulustelua.
justy kirjoitti:(Ja Zeylle muuten tsempit etäopetukseen! Meillä alkoi tällä viikolla...)
raynpelikoneet kirjoitti:jeekaka kirjoitti:raynpelikoneet kirjoitti:Miksi se olisi änkälle hyvä asia että teitä pidetään pahisparina, varsinkin jos hänet lynkataan ensin? En kyllä näe yhtään hyvää syytä miksi pahiksen kannattaisi olla "iloinen" että häntä pudetään pahiksena ylipäätään kenenkään kanssa pelin ekana päivänä.
No jos nyt kumminkin pidetään, niin parempi kai silloin on että ainakin veikkaus parista menee metsään.
Ahhh pliis älä käytä kehäpäätelmälogiikkaa jooko?
justy kirjoitti:Mun fiilikset jeekakasta vaihtelevat kyllä myös hyvismäisen ja pahismaisen välillä.
Meiz kirjoitti:Ei ole todellista.. kylän kirous taas kerran. Mutta hyvin pelattu Ariel, toivottavasti törmätään jossain tulevaisuuden pelissä.
Zey kirjoitti:Sanoisin, et sinä, äng ja Halima ootte hyviksiä.[
Horaa, Marzzuu ja rayn on kyssäreitä ja justy ja Meiz epäilyttää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa