Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 12.03.2021 09:40:17

Ilman aamupalaa oon vain keskittymiskyvytön mutta ei jumaleissön jos oikeesti ollaan erehdytty Halimasta :D Vaikka ite(kin) kyllä uskon Halia.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 09:42:21

Marzzuu kirjoitti:Ilman aamupalaa oon vain keskittymiskyvytön mutta ei jumaleissön jos oikeesti ollaan erehdytty Halimasta :D Vaikka ite(kin) kyllä uskon Halia.

Tällöin oikea ennustaja paljastaisi roolinsa ja meillä olisi 50/50 mahdollisuus kuitenkin lynkata pahis (tai 100% jos eka menisi väärin). Kannattaa pelata sillä oeltuksella että Halima puhuu totta, jossei kukaan muu paljasta rooliaan.
Meiz
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 09:45:49

Zey kirjoitti:Tää on näitä mun viime yön pohdiskeluja nukkumaan mennessä, mut siis jos sä ja Marzzuu olisitte pahiksia, niin ette ois tappanut Horaata yöllä. Veikkaan, että ette olis lähtenyt yrittää tähtäämään ennustajaan vaan miettinyt sen hetkistä tilannetta, että miten saisitte parhaimman epäilypoolin ympärillenne.

:D Aika rohkee oletus, etkö muista et mä oon chaotic evil :D
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 09:47:32

Todennäköisesti Meiz luen jeeksunkin vielä läpi, mut hirveetä painetta en ota, et pitäis saada kaikki käytyä läpi, kerran peli alkaa vaikuttaa olevan siinä tylsässä pisteessä, että tää tulee muutenkin voitettua, kerta 1 harhalynkkauskin aikaan.

Oon samaa mieltä, et jeeksu ei ollut yhtä hyperjeeksu 2. päivänä, vaan jätti enemmän likaista työtä muille, mut en nää sen mitenkään suoraan viittaavan pahis!jeeksuun (en siis kyllä hyvis!jeeksuunkaan). Mut 1. päivä edelleen viittaa musta vahvasti hyvis!jeeksuun.

Ootko Meiz siis mitä mieltä? Ketkä on pahiksia?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 09:49:01

Täysin perstuntumalla rayn+jeekaka olisi mun veikkaukset pahiskaksikoksi.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 09:49:18

Olin siis koko D2 reissussa ja esim eod päivystin puhelimella pojuyden kainalosta, joten myönnän että keskittymiseni oli välillä vähän muualla.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 09:51:21

Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan? Zeyn ensimmäinen päivä oli catch uppia ja ääni minulle ensimmäisen 3:n sivun perusteella. Justy oli kutienkin muistaakseni sullekin vahvempaa hyviskastia ensimmäisen päivän päätteeksi.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 09:52:52

Sain niin vahvan readin Zeystä jo edellisen päivän lopussa, että lähdin täyttä päätä hänen kelkkaan sua vastaan :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 09:53:56

jeekaka kirjoitti:
Zey kirjoitti:Tää on näitä mun viime yön pohdiskeluja nukkumaan mennessä, mut siis jos sä ja Marzzuu olisitte pahiksia, niin ette ois tappanut Horaata yöllä. Veikkaan, että ette olis lähtenyt yrittää tähtäämään ennustajaan vaan miettinyt sen hetkistä tilannetta, että miten saisitte parhaimman epäilypoolin ympärillenne.

:D Aika rohkee oletus, etkö muista et mä oon chaotic evil :D

On se joo, aina on rohkeeta kun lähtee jotain analyysiä vetämään yötapoista. :D Mut siis Horaan tappo oli ehdottomasti hyviksiä auttava, niin nään, että ainoo syy, miks Horaa kuoli, oli se, että luultiin ennustajaks. Tykkäät kaaoksesta ja näin, mut toisaalta mä uskon siihen, että pahiksena et oo herkästi "tää on ihan salee erikoishyvis!!!" tyyppiä, vaan oot epävarmempaa tyyppiä ja ehkäilet et kannattaako. Lisäksi jos sun pahiskaveri ois Marzzuu, niin uskoisin, että voisit pohtia mahtaako Marzzuu vahingossa lipsauttaa jotain -> joutuisit yksin säilyymään hengissä -> mahdollisimman suuri pooli ympärille ois jees.

Itse olisin uskonut, että mä oon se joka delaa, koska mua ollaan aika paljon pidetty hyviksenä. Nään, että sä ja Marzzuu, ette välttämättä tähän ois lähteneet, mutta mä uskon, että te olisitte mieluummin tappaneet hyvis!raynin kuin hyvis!Horaan.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 09:54:41

Meiz kirjoitti:Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan?

Ihanku mun perustelut ei ois ollut riittävän hyviä kelkkaan lähtöön. ;__;
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 09:57:21

Zey kirjoitti:
Meiz kirjoitti:Mistä sait niin vahvan readin heti päivän alussa Zeylle, että lähdit täyttä päätä hänen kelkkaan justyä vastaan?

No ehdottomasti oli, varsinkin jos jeekaka tiesi sut hyvikseksi. Too much info.
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 09:58:50

:D

No mut siis esim. musta 1. päivän jeeksun reaktio mun ekaan viestiin "ZEY KIITOS" tms. oli just semmosta hyvis!jeeksun aitoa reagointia. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 09:58:56

Vositko Zey (ja kaikki muutkin jotka minua äänestää, paitsi jeekaka) kirjoittaa ihan oikeita asioita syitä miksi minä olen pahis?
Tämä päivä menee lautapelejen merkeissä, huomenna oletan lukevani jonkun keissin minua vastaan ja sitten vastaan siihen ja annan omat mielipiteeni asioista. Sinänsä mua ei haittaa vaikka mut lynkattaiskin, mutta jos ei mua vastaan jakseta edes tehdä minkäännäköistä keissiä niin ehkä sitten vaan vastaan jeekakan syytöksiin ja saatte sitten itte lylossa miettiä mikä meni vikaan.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:00:12

Zey kirjoitti:

ei olleet, ihan todistettuahan tämä on.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Meiz » 12.03.2021 10:00:40

raynpelikoneet kirjoitti:Vositko Zey (ja kaikki muutkin jotka minua äänestää, paitsi jeekaka) kirjoittaa ihan oikeita asioita syitä miksi minä olen pahis?
Tämä päivä menee lautapelejen merkeissä, huomenna oletan lukevani jonkun keissin minua vastaan ja sitten vastaan siihen ja annan omat mielipiteeni asioista. Sinänsä mua ei haittaa vaikka mut lynkattaiskin, mutta jos ei mua vastaan jakseta edes tehdä minkäännäköistä keissiä niin ehkä sitten vaan vastaan jeekakan syytöksiin ja saatte sitten itte lylossa miettiä mikä meni vikaan.

Parempi vaihtoehto, entä jos kerrot ketkä sinun mielestäsi ovat pelin 2 jäljelläolevaa pahista?
Meiz
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:01:33

Meiz kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Vositko Zey (ja kaikki muutkin jotka minua äänestää, paitsi jeekaka) kirjoittaa ihan oikeita asioita syitä miksi minä olen pahis?

Parempi vaihtoehto, entä jos kerrot ketkä sinun mielestäsi ovat pelin 2 jäljelläolevaa pahista?

enpä kerro.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 10:02:23

Voin mä heti kun vaan niitä tulee vastaan (tai sitten jos bongaan jotain kun ehdin lukee sun viestit uudelleen). Mut tällä hetkellä muut on vaan sua hyvismäisempiä. :/

Mut ketkä rayn sun mielestä sitten on pahikset?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:02:31

Mäkin oon sitten vastaamatta kysymyksiin kun muutkin (näköjään vielä hyvikset lol) saa olla.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 10:07:54

Mihin kysymyksiin on jätetty vastaamasta?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 12.03.2021 10:17:03

Zey kirjoitti:Se mitä mä nyt pyörittelen päässäni on:
- rayn ei voi olla Marzzuun kanssa pahiskavereita (Marzzuun luotto, Marzzuun rayn-ääni)
- Meiz ei voi olla jeekakan pahiskaveri (1. päivä)
- Marzzuu ei voi olla jeekakan pahiskaveri (2. yö)

Mä just mietin että se Marzzuun rayn-ääni ois viite siitä että Marzzuu ois raynin pahiskaveri. Marzzuu ei yleensä uskalla tuosta vaan äänestää päivän alussa, niin tuo ääni näyttää kovasti siltä että pahiskaveri on tökännyt, että äänestä nyt mua ni saat sitte luottoa ku mä kuolen.

En oo vielä katsonut Marzzuun viestejä läpi (enkä käy nyt, pitää tehdä töitä), mut mutupohjalta nyt oon eniten rayn-Marzzuu-parin kannalla.

Zeyn hyvikseydestä oon aika varma, jeekakan hyvikseydestä melko varma, Meiz voi olla pahis myös, mut Marzzuu-rayn on mun lähtökohta tähän päivään.

++raynpelikoneet

Mä luulen että rayn hoksaa että on tulossa lynkatuksi joka tapauksessa eikä halua antaa lisää vinkkejä pahiskaveristaan kertomalla epäilyksiään.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:17:44

No vaikka tämä.
raynpelikoneet kirjoitti:Halima, sanoit että änkän provoääni on on. Onko se myös ok että kun hän saa haluamansa infon äänestään (rayn on pahis), niin sen jälkeen hän vaihtaa äänensä pois?

Halima kirjoitti:Ymmärrän ihan hyvin änkän syyt äänestää sua, onhan änkkä itsekin selittänyt ne ainakin jo pari kertaa. Kaikki ei toimi ja ajattele niinkuin sinä, eikä se tee niistä kuitenkaan pahiksia.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 10:28:54

Halima kirjoitti:Mä just mietin että se Marzzuun rayn-ääni ois viite siitä että Marzzuu ois raynin pahiskaveri. Marzzuu ei yleensä uskalla tuosta vaan äänestää päivän alussa, niin tuo ääni näyttää kovasti siltä että pahiskaveri on tökännyt, että äänestä nyt mua ni saat sitte luottoa ku mä kuolen.

Mä taas ajattelisin, että Marzzuu olis noin huolettomasti äänestelemässä pahiksena vaan jos hänen pahiskaverinsa ei olis tippumassa, enemmän epäröis jos olis? Jos pahiskaveri olis käskenyt äänestää, niin silloinkin ehkä olis tullut jotain muuta perusteluks Marzzuulta, tyyliin pitää äänestää niin rayn on hyvä kohde tms. Lisäksi rayn anto Marzzuulle aika vahvaa luottoa eilen, niin sekin saa mut aattelemaan, että tuskinpa pahiskavereita.

rayn: okei. Onko toi oleellinen kysymys vielä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:31:25

Halima kirjoitti:Mä luulen että rayn hoksaa että on tulossa lynkatuksi joka tapauksessa eikä halua antaa lisää vinkkejä pahiskaveristaan kertomalla epäilyksiään.

rayn kyllä hoksaa että tulee varmaankin lynkatuksi koska sehän tämän pelin henki on ollut että kun olette päättäneet jonkun lynkata siihen ei enää mikään vasta-argumentti auta.
rayn vaan miettii että olisikohan niin kusipää ettei enää jaksa esittää mitään argumentteja kun niitä ei kuitenkaan edes näköjään lueta. Varsinkaan kun eipä tuolla paljon näy argumenttejä jotka sanoo "rayn on pahis koska hän [...]".

Sinänsä nostan hattua jeeksulle ja änkälle. Jeeksulle koska hän on oikeasti antanut edes jotain syitä miksi minä olisin pahis, ja änkälle koska hän oikeasti argumentoi argumenteillä. Vaikka molemmat väärässä oltiinkin niin mun mielestä meidän tappelu oli oikeasti pelin ehdottomasti parasta antia. :) Ja hei, älä oikeasti koskaan tee noin hyviksenä enää mitä teit tokan päivän lopussa.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:31:55

Zey kirjoitti:rayn: okei. Onko toi oleellinen kysymys vielä?

no ei tietenkään ole, mitä sä horiset?? Eilen se oli.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 10:32:51

No miksi sä haluat siihen sitten vastausta ennen kuin rupeat vastailemaan itse?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 10:33:52

Zey kirjoitti:No miksi sä haluat siihen sitten vastausta ennen kuin rupeat vastailemaan itse?

En haluakaan enää, kun ei sillä mitään merkitystä ole. Kuten sanoin niin mietin että tahdonko ite toimia samalla tavalla vaan koska olen kusipää. :D
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 12.03.2021 10:35:44

Okei, no sä voit sitä miettiä. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 11:44:02

Jeekakan syytöksiin:
jeekaka kirjoitti:Noin muuten mulla on nyt vähän sellainen bon voyage -tunne, että kun raynpelikoneet ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta, se johtuu luultavasti siitä, että se on kiinnostunut pahisten voitosta :P

En tiedä mitä tarkoittaa "ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta". Mielestäni tein aivan selkeän keissin siitä ketä haluan äänestää ja miksi. Sillä ei ole mitään merkitystä, tuliko se 2 päivää vai 3 minuuttia ennen päivän loppua. Ilmeisesti ketään ei kiinnostanut, koska kukaan ei hyvin pitkälti kommentoinut sitä oikeaa syytä, miksi änkkää äänestin (joka siis EI ollut hänen äänesnsä minulle itsessään). Myös se, mitä olen useasti jo sanonut tässäkin pelissä ja aiemmissakin. Minä en koskaan valehtele siitä, koska olen paikalla. En koskaan pahiksena lurkkaa tahallisesti. Tästä lisää myöhemin.

jeekaka kirjoitti:Joo tiiän sen. Mut oon tehnyt ton saman järkeilyn kun aattelin ettei se varmaan vaan jaksa panostaa johonkin juonareihin imiessään piña coladaa riippumatossa palmun alla ja väärässä olin.

Tämä on mielenkiintoinen. Ensinnäkin on eroa siinä, onko sulla puhelimesta jatkuvasti akku loppu, ja oikeasti jotain tekemistä hiihtolomalla, vai istutko viisi tuntia lentokentällä odottamassa. Voitte varmaan ymmärtää että toisessa vaihtoehdossa on ihan hyvää aikaa pelata mafiaa ja toisessa ei ole (edes mahdollisuutta). Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että tuossa pelissähän mihin jeeksu viittaa, minä olin pahis. Kyseisessä pelissä minun ei tarvinnut pelastaa pahiskaveriani, pelasin silti. Jeeksu siis käytti metaa ja käänsi sen nurinkurin "vastaamaan raynin pahispeliä" tässä pelissä (tein siis viimeksi pahiksena päinvastoin kun nyt tekisin -- mutta se on minulle pahismaista koska meta?????).

Niin ja tässä oli se sun hymiöinti Zey, mihin justya lukiessani viittasin. Aivan kammottava "komppaaminen" sulta, hyi.

jeekaka kirjoitti:justy/rayn pahisparissa ois kyl se, että toinen mulla silmään pistänyt laiskottelu oli hyvisreadi raynista, joka meni tyyliin "ei rayn pahiksena pistäis hyrskyn myrskyn, jos pahistoveri ei ois tippumassa". Siis toi on nimenomaan se kohta, missä pahis!rayn tekis sitä mitä hyvis!raynkin tekis, eli kuulustelis ihmisiä ja koittais etsiä pahista. Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista. Tälle päivälle justy vois sit suunnitella ajaa Halima-harhalynkkausta ja puhdistaa sillä raynin maineen.

ei mitään uutta tässä, paitsi että rayn voi olla pahis koska justy on pahis ja joku teoria siitä mitä me voitais tehdä pahiskaksikkona. (toisin sanoen tämä pointti on jo kumottu sillä ettei justy ole pahis)

jeekaka kirjoitti:Ja siis se että rayn oli päivän päätteeksi poissa ei ole raskauttava juttu, vaan toi vaisuus ennen poissaoloa. Ainoastaan uskon että jos pahistoveri ois oikeesti Halima rayn ois koittanu olla paikalla vaikka savumerkeillä X)

Jälleen kerran sama pointti johon olen jo vastannut.

jeekaka kirjoitti:Mua epäilyttää eniten rayn, mutta sä (justy) sopisit parhaiten sen pahistoveriksi.

Ahaa.. :O No Tetrakin lynkattiin koska sopi Meizin pahispariksi parhaiten.

jeekaka kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:[
Mitä tulee rayniin, jos se ois ollut päivän päätteessä paikalla niin hämäis mua ehkä vielä tänäänkin, mutta poissaolo sai miettimään tarkemmin että millä eväillä sinne lähdettiin ja en voi sille mitään että tää on täydellinen deja vu raynin edellisestä pahispelistä. Ja tänäänkään rayn ei oikein vaikuta tekevän hirveesti mitään muuta kuin mouhoavan.

Aivan täydellinen valhe. On pahismaista että olen paikalla, on pahismaista etten ole paikalla, ja minä en ole käsittääkseni mouhonnut yhtään mitään. Feel free to show me where! Olen ollut oikein selväsanainen (ainakin yrittänyt olla), poislukien pari one-lineria joita kyllä jeeksulta löytyy itseltään enemmän kun muilta perlaajilta yhteensä (mikäli tässä sitä nyt haetaan). Se, että minä äänestän kohdetta jota jeeksu ei pidä pahiksena, ja yritän saada muita mukaani äänestämään, ei mielestäni ole mitään mouhoamista.

Katostaan tuleeko tuo "deja vu raynin edellisestä pahispelistä" myöhemmin esille, muistaakseni tulee, koska jo eilen kävin kattomassa pari pikku juttua siihen liittyen ja minun muistini ei ole pettänyt. :)

jeekaka kirjoitti:Siis rayn pystyy antamaan tolla kuulustelulla yms sellaisen vaikutelman, että hän oikeasti yrittää selvittää ihmisten puolta, ja mun on tosi helppo aina tulla raynista sellaisiin readeihin että ei siinä oo mitään epäilyttävää. Esim se TL peli, jossa olin ekan päivän jälkeen silleen että rayn on varmaan hyvis. (1) Sit seuraavana päivänä kun hyvikset oli ihan kuutamolla, rayn kanssa kävi kans tyyliin jättämässä äänen, ja oli loppupäivän poissa ja peli eteni ilman sen kummempaa efforttia pahisten eduksi. (2) Ja jossain pahischatissa/loppupuinnessa tms rayn vielä sanoi, että ei haluu tehdä pahiksena voittamiseen mitään ylimääräisiä mutkia. (3) Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.

(1) Tässä pelissähän, mihin jeekaka vetoaa, olin "pahimmillaan" alle 24h pelistä "poissa". Kun jeeksu nyt tuon pelin pahischatin on lukenut niin mielestäni hänen tulisi ymmärtää, että minulla oli oikeasti siihen syy joka ei ollut "pahiksilla menee nyt hyvin niin rayn ei tartte tehä mitään". Tämähän oli siis se syy, joka on ihan siellä pahischatissa:
raynpelikoneet

06-07-2020
11:56 AM ET (US)
I am gonna try the best i can here, my aunt died this morning and other stuff is happening too in the family. :/

(2) Tähän jeeksu ilmeisesti viittaa pahischatissa, sanon pahiskaverilleni seuraavaa:
raynpelikoneet
06-09-2020
02:55 PM ET (US)
Like you dont need to be the towniest [redacted] in the game. Hell you dont need to even look town or anything in this situation. You just need to not get lynched and i think you just reduced our chances significantly.

ja

raynpelikoneet
06-09-2020
04:22 PM ET (US)
Well the reason i didn't want to bother about the game anymore (especially needlessly) is because Vivax was being really [redacted] towards me and Zey. It's his own fault they are losing, Zey made the most factually correct points during D3, she's not playing badly at all, Vivax is.

Nythän on siis niin että kyseessä tuossa pelissä oli lylo. Lylon ja ensimmäisen päivän lopun rinnastaminen toisiinsa on aivan typerää, koska jos lylossa lynkataan kaupunkilainen niin pahikset voittavat eikä minun tarvitse enää selitellä toimintaani millään tavalla sen jälkeen (jos siis tekisin mitä jeeksu tässä sanoo). Tuossakaan pelissä en edes tehnyt tuota, sanoin vain pahiskaverilleni ettei HÄNEN kannata postailla sellaisia posteja jotka vähentävät meidän mahdollisuuttamme voittoon, koska yksi typerä hyvis oli jo käytännössä allekirjoittanut oman kuolemantuomionsa. Tuo meta-viittaus on siis jälleen kerran aivan vääristynyt. Ihmettelen ettei jeekaka tätä huomaa kun kerran sanoo oikeasti lukeneensa sen pahischatin.

(3) En ymmärrä miten jeeksua vaivaa se, että päädyin siihen että halima on hyvismäinen ja änkkä ei ole. Kuten olen jo sanonut ne on siellä minun posteissani ihan selvästi ja jopa änkkä (jolla olisi "eniten syytä" olla tajuamatta) tämän tajusi. Minun piti lopettaa pelaaminen tuossa vaiheessa koska aamupala oli klo 9 ja seuraavalle päivälle ohjelmaa koko päiväksi. Olen jo sanonutkin että oletin kyllä pääseväni ainakin viimeisenä ekan päivän iltana vielä pelaamaan, mutta se päivä venyi yksinkertaisesti liian pitkälle ja puhelimestani oli akku loppu. Jos nyt välttämättä haluatte tietää niin ajettiin melkein 100km väärään suuntaan ensin Riisitunturin vaellusreiteille, ja kun paikalle lopuksi päästiin niin tapeltiin melkein pari tuntia yhden lumikengän siteen kanssa. Sitten päivä loppuikin kesken koska hotellilla vielä illallinen + sauna. En yksinkertaisesti kerennyt lataamaan puhelintani. Tai no, olisin varmaan kerennyt jos olisin kiireessä muistanut kun tultiin takaisin hotellille. Jos se on syy että olen pahis, kun en muistanut laittaa puhelintani laturiin JA sitten pelannut illallisella tai saunassa mafiaa niin okei, sitten en voi siihen puolustautua millään tavalla.

jeekaka kirjoitti:Mut tää ei ehkä oo kauheen korkealla mun prioriteettilistalla, koska en oikein nää miksi Rayn ois pillastunut noin paljon tosta pahisparitusasiasta jos se ei tietäisi että justy flippaa pahis ja sen jälkeen meidän on käytännössä pakko lynkata Rayn.

Ei merkkaa enää mitään minun pahikseuteeni liittyen.

jeekaka kirjoitti:Mä annan vielä yhden perustelun: se syytti mua eilen valehtelusta, mutta oli sen jälkeen vaan silleen että että jeeksu on ehkä pahis. Siis jos joku syyttäis mua perusteilla jotka on keksinyt omasta päästä niin se ois sellainen punainen vaate että oksat pois :D

++raynpelikoneet

Kyllä, sinä valehtelit, tietoisesti tai et niin valehtelitpa kuitenkin. Eilen ei ollut kuitenkaan aikaa lynkata sinua, koska zey on joko liian syvällä taskussasi tai pahis. Ainut prioriteettini eilen oli käydä läpi justyn viestit ja päättää kumpaa targeteista äänestän sillä ajalla mitä minulla oli. Varsinkin kun noin tyyliin kaikki pelissä pitivät minua justyn pahisparina niin mahdollisuuteni saada se kenet haluan lynkata lynkatuksi olisivat olleet noin -1000% jos olisin alkanut vetämään peliä niin sanotusti sivuraiteille. Olisin varmasti tehnyt näin jos en olisi kokenut änkän olevan pahis, näin nyt ei ollut.

---------------

Nyt voit sinä vuorostasi sanoa sanottavasi tähän.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 12.03.2021 11:47:14

Muotoiltu oikein:

Jeekakan syytöksiin:
jeekaka kirjoitti:Noin muuten mulla on nyt vähän sellainen bon voyage -tunne, että kun raynpelikoneet ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta, se johtuu luultavasti siitä, että se on kiinnostunut pahisten voitosta :P

En tiedä mitä tarkoittaa "ei vaikuta olevan kiinnostunut hyvisten voitosta". Mielestäni tein aivan selkeän keissin siitä ketä haluan äänestää ja miksi. Sillä ei ole mitään merkitystä, tuliko se 2 päivää vai 3 minuuttia ennen päivän loppua. Ilmeisesti ketään ei kiinnostanut, koska kukaan ei hyvin pitkälti kommentoinut sitä oikeaa syytä, miksi änkkää äänestin (joka siis EI ollut hänen äänesnsä minulle itsessään). Myös se, mitä olen useasti jo sanonut tässäkin pelissä ja aiemmissakin. Minä en koskaan valehtele siitä, koska olen paikalla. En koskaan pahiksena lurkkaa tahallisesti. Tästä lisää myöhemin.

jeekaka kirjoitti:Joo tiiän sen. Mut oon tehnyt ton saman järkeilyn kun aattelin ettei se varmaan vaan jaksa panostaa johonkin juonareihin imiessään piña coladaa riippumatossa palmun alla ja väärässä olin.

Tämä on mielenkiintoinen. Ensinnäkin on eroa siinä, onko sulla puhelimesta jatkuvasti akku loppu, ja oikeasti jotain tekemistä hiihtolomalla, vai istutko viisi tuntia lentokentällä odottamassa. Voitte varmaan ymmärtää että toisessa vaihtoehdossa on ihan hyvää aikaa pelata mafiaa ja toisessa ei ole (edes mahdollisuutta). Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että tuossa pelissähän mihin jeeksu viittaa, minä olin pahis. Kyseisessä pelissä minun ei tarvinnut pelastaa pahiskaveriani, pelasin silti. Jeeksu siis käytti metaa ja käänsi sen nurinkurin "vastaamaan raynin pahispeliä" tässä pelissä (tein siis viimeksi pahiksena päinvastoin kun nyt tekisin -- mutta se on minulle pahismaista koska meta?????).

Niin ja tässä oli se sun hymiöinti Zey, mihin justya lukiessani viittasin. Aivan kammottava "komppaaminen" sulta, hyi.

jeekaka kirjoitti:justy/rayn pahisparissa ois kyl se, että toinen mulla silmään pistänyt laiskottelu oli hyvisreadi raynista, joka meni tyyliin "ei rayn pahiksena pistäis hyrskyn myrskyn, jos pahistoveri ei ois tippumassa". Siis toi on nimenomaan se kohta, missä pahis!rayn tekis sitä mitä hyvis!raynkin tekis, eli kuulustelis ihmisiä ja koittais etsiä pahista. Mutta se mitä tuolla aiemmin sanoin siitä, että raynia ei tunnu kiinnostavan hyvisten voitto on just se, että rayn löytää hyvän perusteen sille että äänestää änkkää, tyytyy siihen eikä oikein tunnu yrittävän vakuuttaa muita siitä että änkkä kannattais tiputtaa, ts mulle ei jää oikeen sellaista fiilistä että rayn ees ite uskois äänestävänsä pahista. Tälle päivälle justy vois sit suunnitella ajaa Halima-harhalynkkausta ja puhdistaa sillä raynin maineen.

ei mitään uutta tässä, paitsi että rayn voi olla pahis koska justy on pahis ja joku teoria siitä mitä me voitais tehdä pahiskaksikkona. (toisin sanoen tämä pointti on jo kumottu sillä ettei justy ole pahis)

jeekaka kirjoitti:Ja siis se että rayn oli päivän päätteeksi poissa ei ole raskauttava juttu, vaan toi vaisuus ennen poissaoloa. Ainoastaan uskon että jos pahistoveri ois oikeesti Halima rayn ois koittanu olla paikalla vaikka savumerkeillä X)

Jälleen kerran sama pointti johon olen jo vastannut.

jeekaka kirjoitti:Mua epäilyttää eniten rayn, mutta sä (justy) sopisit parhaiten sen pahistoveriksi.

Ahaa.. :O No Tetrakin lynkattiin koska sopi Meizin pahispariksi parhaiten.

jeekaka kirjoitti:Mitä tulee rayniin, jos se ois ollut päivän päätteessä paikalla niin hämäis mua ehkä vielä tänäänkin, mutta poissaolo sai miettimään tarkemmin että millä eväillä sinne lähdettiin ja en voi sille mitään että tää on täydellinen deja vu raynin edellisestä pahispelistä. Ja tänäänkään rayn ei oikein vaikuta tekevän hirveesti mitään muuta kuin mouhoavan.

Aivan täydellinen valhe. On pahismaista että olen paikalla, on pahismaista etten ole paikalla, ja minä en ole käsittääkseni mouhonnut yhtään mitään. Feel free to show me where! Olen ollut oikein selväsanainen (ainakin yrittänyt olla), poislukien pari one-lineria joita kyllä jeeksulta löytyy itseltään enemmän kun muilta perlaajilta yhteensä (mikäli tässä sitä nyt haetaan). Se, että minä äänestän kohdetta jota jeeksu ei pidä pahiksena, ja yritän saada muita mukaani äänestämään, ei mielestäni ole mitään mouhoamista.

Katostaan tuleeko tuo "deja vu raynin edellisestä pahispelistä" myöhemmin esille, muistaakseni tulee, koska jo eilen kävin kattomassa pari pikku juttua siihen liittyen ja minun muistini ei ole pettänyt. :)

jeekaka kirjoitti:Siis rayn pystyy antamaan tolla kuulustelulla yms sellaisen vaikutelman, että hän oikeasti yrittää selvittää ihmisten puolta, ja mun on tosi helppo aina tulla raynista sellaisiin readeihin että ei siinä oo mitään epäilyttävää. Esim se TL peli, jossa olin ekan päivän jälkeen silleen että rayn on varmaan hyvis. (1) Sit seuraavana päivänä kun hyvikset oli ihan kuutamolla, rayn kanssa kävi kans tyyliin jättämässä äänen, ja oli loppupäivän poissa ja peli eteni ilman sen kummempaa efforttia pahisten eduksi. (2) Ja jossain pahischatissa/loppupuinnessa tms rayn vielä sanoi, että ei haluu tehdä pahiksena voittamiseen mitään ylimääräisiä mutkia. (3) Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.

(1) Tässä pelissähän, mihin jeekaka vetoaa, olin "pahimmillaan" alle 24h pelistä "poissa". Kun jeeksu nyt tuon pelin pahischatin on lukenut niin mielestäni hänen tulisi ymmärtää, että minulla oli oikeasti siihen syy joka ei ollut "pahiksilla menee nyt hyvin niin rayn ei tartte tehä mitään". Tämähän oli siis se syy, joka on ihan siellä pahischatissa:

raynpelikoneet
06-07-2020
11:56 AM ET (US)
I am gonna try the best i can here, my aunt died this morning and other stuff is happening too in the family. :/

(2) Tähän jeeksu ilmeisesti viittaa pahischatissa, sanon pahiskaverilleni seuraavaa:
raynpelikoneet
06-09-2020
02:55 PM ET (US)
Like you dont need to be the towniest [redacted] in the game. Hell you dont need to even look town or anything in this situation. You just need to not get lynched and i think you just reduced our chances significantly.

ja

raynpelikoneet
06-09-2020
04:22 PM ET (US)
Well the reason i didn't want to bother about the game anymore (especially needlessly) is because Vivax was being really [redacted] towards me and Zey. It's his own fault they are losing, Zey made the most factually correct points during D3, she's not playing badly at all, Vivax is.

Nythän on siis niin että kyseessä tuossa pelissä oli lylo. Lylon ja ensimmäisen päivän lopun rinnastaminen toisiinsa on aivan typerää, koska jos lylossa lynkataan kaupunkilainen niin pahikset voittavat eikä minun tarvitse enää selitellä toimintaani millään tavalla sen jälkeen (jos siis tekisin mitä jeeksu tässä sanoo). Tuossakaan pelissä en edes tehnyt tuota, sanoin vain pahiskaverilleni ettei HÄNEN kannata postailla sellaisia posteja jotka vähentävät meidän mahdollisuuttamme voittoon, koska yksi typerä hyvis oli jo käytännössä allekirjoittanut oman kuolemantuomionsa. Tuo meta-viittaus on siis jälleen kerran aivan vääristynyt. Ihmettelen ettei jeekaka tätä huomaa kun kerran sanoo oikeasti lukeneensa sen pahischatin.

(3) En ymmärrä miten jeeksua vaivaa se, että päädyin siihen että halima on hyvismäinen ja änkkä ei ole. Kuten olen jo sanonut ne on siellä minun posteissani ihan selvästi ja jopa änkkä (jolla olisi "eniten syytä" olla tajuamatta) tämän tajusi. Minun piti lopettaa pelaaminen tuossa vaiheessa koska aamupala oli klo 9 ja seuraavalle päivälle ohjelmaa koko päiväksi. Olen jo sanonutkin että oletin kyllä pääseväni ainakin viimeisenä ekan päivän iltana vielä pelaamaan, mutta se päivä venyi yksinkertaisesti liian pitkälle ja puhelimestani oli akku loppu. Jos nyt välttämättä haluatte tietää niin ajettiin melkein 100km väärään suuntaan ensin Riisitunturin vaellusreiteille, ja kun paikalle lopuksi päästiin niin tapeltiin melkein pari tuntia yhden lumikengän siteen kanssa. Sitten päivä loppuikin kesken koska hotellilla vielä illallinen + sauna. En yksinkertaisesti kerennyt lataamaan puhelintani. Tai no, olisin varmaan kerennyt jos olisin kiireessä muistanut kun tultiin takaisin hotellille. Jos se on syy että olen pahis, kun en muistanut laittaa puhelintani laturiin JA sitten pelannut illallisella tai saunassa mafiaa niin okei, sitten en voi siihen puolustautua millään tavalla.

jeekaka kirjoitti:Mut tää ei ehkä oo kauheen korkealla mun prioriteettilistalla, koska en oikein nää miksi Rayn ois pillastunut noin paljon tosta pahisparitusasiasta jos se ei tietäisi että justy flippaa pahis ja sen jälkeen meidän on käytännössä pakko lynkata Rayn.

Ei merkkaa enää mitään minun pahikseuteeni liittyen.

jeekaka kirjoitti:Mä annan vielä yhden perustelun: se syytti mua eilen valehtelusta, mutta oli sen jälkeen vaan silleen että että jeeksu on ehkä pahis. Siis jos joku syyttäis mua perusteilla jotka on keksinyt omasta päästä niin se ois sellainen punainen vaate että oksat pois :D

++raynpelikoneet

Kyllä, sinä valehtelit, tietoisesti tai et niin valehtelitpa kuitenkin. Eilen ei ollut kuitenkaan aikaa lynkata sinua, koska zey on joko liian syvällä taskussasi tai pahis. Ainut prioriteettini eilen oli käydä läpi justyn viestit ja päättää kumpaa targeteista äänestän sillä ajalla mitä minulla oli. Varsinkin kun noin tyyliin kaikki pelissä pitivät minua justyn pahisparina niin mahdollisuuteni saada se kenet haluan lynkata lynkatuksi olisivat olleet noin -1000% jos olisin alkanut vetämään peliä niin sanotusti sivuraiteille. Olisin varmasti tehnyt näin jos en olisi kokenut änkän olevan pahis, näin nyt ei ollut.

---------------

Nyt voit sinä vuorostasi sanoa sanottavasi tähän.[/quote]
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 12.03.2021 12:56:20

En syytä enkä missään vaiheessa oo syyttänyt sua siitä, että lurkkaisit tahallaan pahiksena. Mutta sulla on massiivinen thread presence silloin kun oot paikalla, ja jos se ei tunnu pyrkivän edistämään hyvisten voittoa niin keksin sille vaan yhden syyn. Aattelin eilen, että voi olla että oon ylivirittynyt sun suhteen just sen takia että se edellinen peli meni niinkuin meni, ja koska on tosiaan aiemmin lukenut sun poissaolon sulle eduksi, mutta nyttemmin oon oppinut ettei kannata. Ja tää on oikeastaan se syy, miks ajattelen, että sun eka päivä ois voinut tulla pahis!raynilta ja miksi musta tuntui ettet itsekään uskonut änkän pahismaisuuteen:

Ja nyt kun katon tota raynin eilistä ääntä änkälle, se on just sellainen että rayn ilmoittaa että tällaisia juttuja etsin, sellaisen nyt löysin ja tässä tämä ääni, ja sit oli kaikki hyvin ja päivä saa mennä loppua kohti omalla painollaan. Ja rayn ei tosiaan pelaa hävitäkseen, joten oikeasti vaivaa toi et rayn päätyy siihen että Halima on varmaan hyvis ja äng on oikeesti pahismainen, mutta kaikki on fine ja voidaan vaan jäädä lynkkaamaan raynin mielestä väärää tyyppiä ihan rauhassa. Ei esim sano että hän ei tiiä pystyykö pääsemään loppua kohti paikalle, koita vedota hyvismäisenä pitämäänsä justyyn, tai selittää mulle miks mun hyvisreadi änkästä on hänen mielestään väärä.

Mut siis voin myöntää että tää vois olla ihan virheellinen tulkinta paranoialasien läpi.

raynpelikoneet kirjoitti:Kyllä, sinä valehtelit, tietoisesti tai et niin valehtelitpa kuitenkin. Eilen ei ollut kuitenkaan aikaa lynkata sinua, koska zey on joko liian syvällä taskussasi tai pahis. Ainut prioriteettini eilen oli käydä läpi justyn viestit ja päättää kumpaa targeteista äänestän sillä ajalla mitä minulla oli. Varsinkin kun noin tyyliin kaikki pelissä pitivät minua justyn pahisparina niin mahdollisuuteni saada se kenet haluan lynkata lynkatuksi olisivat olleet noin -1000% jos olisin alkanut vetämään peliä niin sanotusti sivuraiteille. Olisin varmasti tehnyt näin jos en olisi kokenut änkän olevan pahis, näin nyt ei ollut.

Sulla ois ollut eilen varmaan paremmat zäänssit lynkata mut kuin änkkä. Marzzuu äänesti mua siinä kohtaa kun sä vaihdoit äänen multa änkälle. Meiz piti änkkää hyviksenä, mutta ei mua. Jopa änkkä ois saattanu lähteä lynkkaamaan mua. Mun teoria on että et halunnut mun flippaavan, koska vaikka olisinkin vetänyt mutkia suoriksi mun metatulkinnoissa, ihmiset ois voinut alkaa suhtautua niihin vakavammin kun olisi tienneet mut hyvikseksi.
jeekaka
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio