Anniversarypeli 2. Peli päättyi?

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 01:27:52

Jaa en tiedä saanko postata toiseen ketjuun kun ei sitä selvästi sanottu. Postasin nyt kuitenkin eikä kai sillä ole mitään väliä kun voisin ihan yhtä hyvin sanoa saman kaikille tässäkin ketjussa.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 06:42:48

++Keturin
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 08:13:16

Mun puolesta voidaan keskustella siitä tehtävästä täälläkin, koska kaikki eivät välttämättä edes huomaa kahta ketjua. Olettaisin Violetin ohjeen tarkoittaneen, että muut eivät saa äänestää. Tehtävästä keskustelun kielloksi en tuota tulkinnut, eikä sellainen kielto musta oikein juonarissa edes toimisi.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 08:14:51

Mä en varmaan jaksa paljoa enää keskustella mistään tässä pelissä koska vihaan tekopyhyyttä ja turhaa itkemistä.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 08:26:46

Niille, jotka eivät huomanneet uutta topaa keskusaukiolla, kyse on siis tästä lisäpelistä, jossa on mukana justy, Zey, Slendie, Halima ja Aelina. Meillä on ensimmäisessä vaiheessa aikaa puoleenpäivään asti äänestää mahdollinen petturi pois tehtävästä. Flavor-tekstin perusteella äänestetty pelaaja lynkataan, minkä vuoksi en ainakaan itse ottaisi riskiä siitä, että joku meistä viidestä kuolee - kun en olisi tällä hetkellä ketään meistä lynkkaamassa muutenkaan.

Sit keskusteltiin siitä, pitäisikö kaikkien pelaajien sabotoida tehtävää, koska tehtävän johtaja voi lopuksi kääntää tuloksen. Tällä tavalla saataisiin varma onnistuminen, mutta on mahdollista että sabotoinneista tulevat miinukset johtajalle ovat jotain muuta kuin tehtävän epäonnistuminen. Tahallisessa sabotoinnissa niitä miinuksia tulisi sitten paljon.

Kysymys on ehkä siinä, että onko tää minipeli osa hyvikset vs pahikset -peliä, vaiko jokin erillinen, joidenkin pelaajien vaihtoehtoisiin voittoehtoihin liittyvä. Mun mielestä meidän kannattaa pelata tätä ainakin nyt aluksi niin kuin se liittyisi koko isoon kuvaan. Eli olisin valmis ottamaan mahdolliset miinukset, kun samalla saataisiin kuitenkin tehtävä läpi, ja jotain etua hyviksille.

Sit on esitetty argumentteja, että mahdollinen info petturin olemassaolosta olisi hyödyllistä. Eli epäonnistuminen ei haittaisi, kun saataisiin tietoa että viisikossa on petturi. Mä en oo varma näenkö tässä suurta etua, koska voi kestää aika kauan ennen kuin me aletaan saada viisikosta niin paljoa tietoa, että se osoittaisi jonkun olevan petturi. Ja sit kun ei kuitenkaan oo varmaa, liittyykö tää petturuus kylä vs mafia -vääntöön, vai johonkin sivutehtävään, niin tuossa olisi suuri vaara siitä että huomiomme kiinnittyy vääriin asioihin varsinaisen voiton kannalta.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 08:28:09

Olet kyllä täysin väärässä justy nyt tuossa analyysissäsi mutta se juna meni jo koska mafia on varmasti tajunnut mitä tehdä.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 08:31:15

raynpelikoneet kirjoitti:Mä en varmaan jaksa paljoa enää keskustella mistään tässä pelissä koska vihaan tekopyhyyttä ja turhaa itkemistä.

Äh. Viittaat Haliman vastaukseen sulle? Mun mielestä se oli epäreilu kommentti, koska olet mun mielestä tässä pelissä ollut hyvin lempeä ilmaisussasi ja epäilyissäsi. Mut sen vuoksi se Haliman kommentti saikin mut pitämään häntä hyviksenä, kun en usko että Halima lähtis tollasta syyllistystä vetämään jos ois pahis ja tietäisi että olet hänen jäljillään.

//Kerrotko sit missä olen väärässä, vai toivotko että mafia ei sit kuitenkaan oo tajunnut.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 08:36:22

justy kirjoitti://Kerrotko sit missä olen väärässä, vai toivotko että mafia ei sit kuitenkaan oo tajunnut.

Te (me) äänestitte viisi "hyvinksintä" tehtävälle ja teidän eka päätelmä oli että "sabotoidaan kaikki niin justy sit vaihtaa sen tuloksen". Mitä väliä sillä on jos sä olet hyvis ja otat jonkun miinuksen siitä että kaupunki tietää VARMASTI että joku pelin top 5:stä hyvisreadista onkin deep pahis? Btw Slendyn "joku pelaaja tosiaankin kirjotti ton tekstin" on ihan täyttä kuraa, miksi ikinä joku hyvis tai pahis olis tuon tehnyt jos joku "minipeli-rooli" olis? Mitä järkeä siinä on hyvikselle (ei mitään), tai pahikselle (kun kaupunki kuitenkin äänestää yhtenäisenä -> hyvis todennäköisesti voittaa äänestyksen kuitenkin).
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 08:38:26

justy kirjoitti:Kysymys on ehkä siinä, että onko tää minipeli osa hyvikset vs pahikset -peliä, vaiko jokin erillinen, joidenkin pelaajien vaihtoehtoisiin voittoehtoihin liittyvä. Mun mielestä meidän kannattaa pelata tätä ainakin nyt aluksi niin kuin se liittyisi koko isoon kuvaan. Eli olisin valmis ottamaan mahdolliset miinukset, kun samalla saataisiin kuitenkin tehtävä läpi, ja jotain etua hyviksille.

Jos PJ puhuu totta niin sinä otat aina miinukset jos niin sattuu käymään ja menette tehtävälle. Nythän kukaan pahis ei enää ikinä sabotoi (jos siis sinä olet hyvis) ja se ainut info mitä oli edes mahdollista saada menetettiin.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 08:40:02

justy kirjoitti:Mut sen vuoksi se Haliman kommentti saikin mut pitämään häntä hyviksenä, kun en usko että Halima lähtis tollasta syyllistystä vetämään jos ois pahis ja tietäisi että olet hänen jäljillään.

niin. dick move analysis says town, aina kun ton joutuu sanomaan niin peli-ilo meni jo. Anteeksi taas kerran kun pelasin mafiaa mafiapelissä............
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 08:49:46

raynpelikoneet kirjoitti:Olet kyllä täysin väärässä justy nyt tuossa analyysissäsi mutta se juna meni jo koska mafia on varmasti tajunnut mitä tehdä.

Uskot siis, että meistä joku on pahis?

justy kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Mä en varmaan jaksa paljoa enää keskustella mistään tässä pelissä koska vihaan tekopyhyyttä ja turhaa itkemistä.

Äh. Viittaat Haliman vastaukseen sulle? Mun mielestä se oli epäreilu kommentti, koska olet mun mielestä tässä pelissä ollut hyvin lempeä ilmaisussasi ja epäilyissäsi. Mut sen vuoksi se Haliman kommentti saikin mut pitämään häntä hyviksenä, kun en usko että Halima lähtis tollasta syyllistystä vetämään jos ois pahis ja tietäisi että olet hänen jäljillään.

Komppaan.

raynpelikoneet kirjoitti: Btw Slendyn "joku pelaaja tosiaankin kirjotti ton tekstin" on ihan täyttä kuraa, miksi ikinä joku hyvis tai pahis olis tuon tehnyt jos joku "minipeli-rooli" olis? Mitä järkeä siinä on hyvikselle (ei mitään), tai pahikselle (kun kaupunki kuitenkin äänestää yhtenäisenä -> hyvis todennäköisesti voittaa äänestyksen kuitenkin).

Toisaalta tuntuu oudolta, ett pj puuttuis noin paljon pelin kulkuun. Tai siis jos toi teksti on vaan hupia (aka kukaan ei kuole, vaikka äänestettäis), ni toi antaa kuitenkin paljon reagoitavaa ja tää reagoitava tulee täysin pj:ltä, eikä pelaajien teoista. Ja jos taas joku oikeesti kuolee jos äänestetään, niin sekin tuntuu oudolta, että pj kertoo, että vähintään 1 näistä viidestä on pahis. Ainoo, mikä hyöty ois tossa, ni ehkä pahikselle se, että luo epäilystä hyvismäisiin pelaajiin tai hyviksille ihan infon hankkiminen. Mut tuntuuhan nekin kumpikin oudoilta vaihtoehdoilta (tai siis teksti oudolta).
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 08:52:42

Oon aika luottavainen sen suhteen et kaikki salonkihuoneessa on kyläläisiä. Zey>=Ae>=justy>=Halima, eli hyvin samassa kategoriassa kaikki.

Cameron vaikutti hieman jäätyvän eilen kun ketju muuttui pikapeliksi. Fiksua sisältöä ennen sitä, mutta myös yllättävän ympäripyöreää kun tarkemmin katsoo. Zeyn hattuteoria on ihan kiinnostava, mutta implikoiko se vain Pyra:a? En usko.

Uudelleenlukiessani ketjua ja Pyraa jäi kyllä parempi vaikutelma. Pyra on todnäk sitä pelaajatyyppiä mitä joka tapauksessa luen herkästi väärin ensitapaamisella. Mutta koska ei edes ole ollut pahis naurettavan pitkään aikaan, meta:sta ei pysty vetämään johtopäätöksiä. Mutta siihen liittyen mistä olen ollut justy:n ja raym:in kanssa eri mieltä... saan vahvan vaikutelman, että Pyra jättää suuren osan siitä sanomatta, mitä oikeasti lukee ketjusta. Toisinsanoen valitsee jossain määrin "mielivaltaisesti" sen, mistä puhuu. En kuitenkaan sano ettei hän olisi looginen, mutta en löydä sitä "punaista lankaa" hänen pelistään.
Ja kun puhuin Pyra:n avauspostista, tarkoitin teennäisyydentuntua ja tähänastisen ketjun todennäköisintä scumslip:iä "myös" -sanalla. Kun olis ihan hyvin voinut sanoa vaikkapa "taas", tai melkein mitä tahansa muuta.

Ihmettelisin ja ällistelisin marzzuu:a jos ketjun kommenttiraita ei olisi ollut niin kuvaava. Tosin ainoastaan Zey taisi sanoa, miltä pahis!marzzuu olisi näyttänyt?

Olispa ollut todella kiva jos Jin ois murustellut uuden perustelemattoman listapostin eilen! :/ nyt ketjusta poistuminen vaikuttaa paljon omituisemmalta! En Jin:iä vielä ole kommentoinut, vain yksi oikea posti aiemmin arvioitavana, mutta itseasiassa sain pienet viher-vibat siitä ekasta "perusteettomasta listapostista".

Oletan, että valmiuteni lynkata Keturin tässä vaiheessa ei tule kenellekään yllätyksenä. Harkitsin vakavasti ääneni vaihtamista Cameron:iin, for science and for more words, mutta haluan kuitenkin kuulla vielä Pyra:sta.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 08:53:38

Mitä syytä sulla on epäillä ketään salonkihuoneessa, rayn?
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 08:57:07

Slendie kirjoitti:Zeyn hattuteoria on ihan kiinnostava, mutta implikoiko se vain Pyra:a? En usko.

Ai, että pätisi vain jos Cam ois pahis Pyran kanssa, vai mitä tarkotat?

Slendie kirjoitti:Harkitsin vakavasti ääneni vaihtamista Cameron:iin, for science and for more words, mutta haluan kuitenkin kuulla vielä Pyra:sta.

Harkitsit, mutta et harkitse enää?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:00:02

eniveis mun ääni on oikeastaan väärässä paikassa.
--Keturin
++Horaaneko

Mä uskon että keturinia ei kiinnosta enää pätkän vertaa koska sen tiimiä horaa (ja ehkä possibly meibi cameronia) ei paljoa kiinnostanut pelata alkuun. en tuomitse, ei varmaan itseänikään kiinnostais jos kukaan pahiskaveri ei pelaa. en tie miks muuten keturin ei pahiksena pelaisi, se kuitenkin sm-pelissä vaikutti tyypiltä joka jaksaa painaa roolista riippumatta. hyviksenä -- jaa-a, en osaa sanoa. osaa varmaan ite selittää. eniveis vedän nyt ihan boldin assiciation readin tähän. Koska:
- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.
- Marzzuu ei ole pahis, oon ehkä 80% varma siitä. Mä oon ollut peleissä jossa sitä syytetään siitä ettei tuo mitään uutta ketjuun (ja flippaa randomilla hyvis / pahis noihin syytöksiin nähden) ja se ei ole tapa lukea sitä.
- Aelina on hyvis koska Aelinaa ei kiinnosta jauhaa hyvisreadeista, vaan pahisreadeista. Plain and simple. Mä kysyin siltä sen hyvisreadeista ja pahikselle kaikista helpointa on vetää pitkät stoorit siitä kuinka joku on hyvis (pahikset aina kuitenkin lukee hyviksiä hyviksiks, niistähän on helppo keksiä juttua ja vetää town credittiä), sensijaan Aelina kuittas hyvisreadit lauseella ja jatkoi pahisreadeistaan.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:02:30

Slendie kirjoitti:Mitä syytä sulla on epäillä ketään salonkihuoneessa, rayn?

Missä mä oon niin sanonut?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 09:03:19

raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.

Tää on hyvä pointti.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 09:03:42

Miksei pahis!Cameron:ille voisi tehdä tiukkaa äänestää myös jos pahispari on Keturin?

Cameronin äänestäminen on hyvin oikea vaihtoehto tällä hetkellä. Mutta Cameron nyt varmasti tulee kommentoimaan lisää pian. Tilanne taitaa olla Pyra 4, Keturin 3.

// Keturin 2.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 09:05:41

raynpelikoneet kirjoitti: Btw Slendyn "joku pelaaja tosiaankin kirjotti ton tekstin" on ihan täyttä kuraa, miksi ikinä joku hyvis tai pahis olis tuon tehnyt jos joku "minipeli-rooli" olis? Mitä järkeä siinä on hyvikselle (ei mitään), tai pahikselle (kun kaupunki kuitenkin äänestää yhtenäisenä -> hyvis todennäköisesti voittaa äänestyksen kuitenkin).

Toisaalta tuntuu oudolta, ett pj puuttuis noin paljon pelin kulkuun. Tai siis jos toi teksti on vaan hupia (aka kukaan ei kuole, vaikka äänestettäis), ni toi antaa kuitenkin paljon reagoitavaa ja tää reagoitava tulee täysin pj:ltä, eikä pelaajien teoista. Ja jos taas joku oikeesti kuolee jos äänestetään, niin sekin tuntuu oudolta, että pj kertoo, että vähintään 1 näistä viidestä on pahis. Ainoo, mikä hyöty ois tossa, ni ehkä pahikselle se, että luo epäilystä hyvismäisiin pelaajiin tai hyviksille ihan infon hankkiminen. Mut tuntuuhan nekin kumpikin oudoilta vaihtoehdoilta (tai siis teksti oudolta).[/quote]

Mun kutina on kans, että pj kirjoitti tuon tekstin. Luulen että petturi on flavoria, jonka tarkoitus on sanoa että peliin kuuluu tällainen välivaihe, jossa tiimiä voidaan vielä muokata. Jos se on merkityksellinen termi, niin sit veikkaan että kyse on jostain vaihtoehtoiseen voittoehtoon liittyvästä. En usko että pj kertoisi meille että joku on pahis.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 09:06:50

Jos et epäile salonkihuoneessa olijoita, miten tässä sitten on toimittu epäoptimaalisesti? Palkinto on todennäköisesti se merkittävin huoneesta saatava asia, kuitenkin.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 09:08:42

--Pyramidi
++Cameron
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:09:09

Mä sanon sitten jo tässä vaiheessa että mä en pelasta ketään, mä en äänestä mun #2 scumreadia sen takia että joku muu pelastuu. mä pelaan nykyään sillä periaatteella että katson äänestinkö mafiaa vai en, se kuka lynkattiin on mulle irrelevanttia. Jos mä yritän jotain sanoa niin mua ei kuunnella tai jengi suuttuu, niin pitäkää tunkkinne sit (ei, tämä ei edes liity tähän peliin mitenkään).
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:09:37

Slendie kirjoitti:Jos et epäile salonkihuoneessa olijoita, miten tässä sitten on toimittu epäoptimaalisesti? Palkinto on todennäköisesti se merkittävin huoneesta saatava asia, kuitenkin.

Et ole tosissas?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 09:12:56

Zey kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.

Tää on hyvä pointti.

Selittäkää mullekin. Miks pahis-jinmuru ei laittaisi Marzzuuta hyvismäisiin?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:16:19

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Tää on hyvä pointti.

Miksi se laittaisi?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 09:21:04

Koska helppo laittaa neutraaliksi, ja Jin näki vielä vaivan Marzzuu:n sulkuihin laittamiseen. Vaikutti myös omaan hyvis!vibaan mutta kuvittelisin että pahis!Jinillekään ei ois mahdoton veto. Erityisesti kun en oo varma, oliko Haliman ja Zeyn jättäminen silmälläpidettäviin/neutraaleihin opportunismia vai jotain muuta.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 18.05.2019 09:21:29

Pahoittelen jos vein sun peli-ilon rayn. Se ei ollut tarkoitus. Tuohduin tuosta jatkuvasta syyttämisestä, ja vaikka se kuuluu peliin niin en silti kestänyt sitä. Ja se tuntui pahalta, ja siksi avauduin. Mä nyt oon ehkä tästä jo jokseenkin toipunut, mutta joku vielä herkempi pelaaja voisi tuollaisen jälkeen todeta, että enpä pelaa jatkossa kun se on niin rankkaa - kun itsekin joudun tätä joka peliin lähtiessä miettimään. Ymmärrän siis sua ja pahoittelen avautumistani, mutta toivoisin vastavuoroisesti myös sulta vähän ymmärtävämpää asennetta toisia kohtaan. Kaikki ei pelaa samalla intensiteetillä, ja kun sä jatkuvasti jatkat painostamista, ei siinä vaan aika riitä muuhun kuin puolusteluun.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:23:45

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Tää on hyvä pointti.

Miksi se laittaisi?

Jos Marzzuu on hyvis -- se on helppo mislynkkaus koska voit aina sanoa että ei ole tuonut peliin mitään uutta. en tarkoita tätä pahalla, mutta mä tiedän että mä voisin vetää helposti sadan sanan analyysin miks Marzzuu on mafia ja varmaan ainakin puolet pelaajista uskois, sen peli vaikuttaa aina pahismaiselta suoraansanottuna, jos ei katso pintaa syvemmälle
Jos Marzzuu on pahis -- meinaatko että Jinmuru vaan pokkana claimais että Marzzuu on hyvis? Miksi?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 09:25:06

justy kirjoitti:
Zey kirjoitti:

Tää on hyvä pointti.

Koska Marzzuu on hyvä syntipukki aina ja helppo pitää se ovi auki. Ja jos Marzzuu ois pahiskaveri, ni Marzzuu vois olla riski ja ois parempi heti olla hakemassa pesäeroa siihen.

Tsekkasin muuten varmaan 10 Camin peliä ja niissä kaikissa paitsi yhdessä Cam äänesti listauksensa yhteydessä, osassa jopa aikasemmin. Ja se yks poikkeus oli paripeli, eli siinä on saattanut olla se, et on halunnut keskustella parin kanssa mitä tehdä ennen äänestämistä. Eli ihan en osta sitä, et Camilla ois tapana yleensäkin panttailla ääntään.

--Pyramidi ++Cameron oon valmis menee hattuteorian perässä. Kuitenkin Pyramidi, Keturin, Cameron, Horaa joukosta 2-3 on pahiksia ja Cam nyt vois ainakin olla Pyran pahiskaveri. Ja no, miksei Ketunkin, vaikka siinä tilanteessa ois ollut ehkä helpompi äänestää Pyraa. Toisaalta jos kaikki kolme on pahiksia, ni se ois oma juttunsa. :P

//Hali, skippaa puolustautumiset jos et jaksa ja keskity pelaamaan muuten. T. ihminen joka tais 1½ pelipäivää ohittaa täysin sen ku rayn epäili ja toimi ihan hyvin. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:32:57

Halima kirjoitti:[...]toivoisin vastavuoroisesti myös sulta vähän ymmärtävämpää asennetta toisia kohtaan. Kaikki ei pelaa samalla intensiteetillä, ja kun sä jatkuvasti jatkat painostamista, ei siinä vaan aika riitä muuhun kuin puolusteluun.

En oleta että pelaakaan. Mä en edes kysynyt (tai pyytänyt epäsuorasti) sulta mitään, sä vastasit mun postiin jossa mä koitin vakuuttaa muita pelaajia mun readista (ja samalla saada readia niistä), koska koin että ne sanoi asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Ja viimenen niitti oli se kun tuohduit vaikka "olet sitä mieltä että ollaan samassa joukkueessa" ja tyyliin seuraavassa postissa mä oon Aelinan kanssa pahis koska "me koitettiin jotain hässäköidä" mitä en ees ymmärrä (kun äänestin Aelinaa tehtävälle). en arvosta. en ollenkaan. eikä edes hitto moraali kestä kutsua pahikseks vaikka olis tuhat syytä. niin, ei oo kivaa joo mullakaan.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa