Ai niin ja mun kootut vinkit miten pelaan tätä peliä rasittamatta liikaa aivosoluani:
- Multa kysytään jotain mutta se vaatii ajatusten jäsentelyä ja muutenkin kiinnostavampi keskustelunaihe on parhaillaan käynnissä
- Ignoraa koko asia ja keskity reaaliaikaiseen keskusteluun vapariteorioista
- Muista seuraavana päivänä että ai niin piti kommentoida johonkin
- Etsi asia ja palaa kommentoimaan kommentoimaan sitä
Halima kirjoitti:Nyt jeekaka selvennätkö vähän? Epäiletkö sä siis Zeytä, mua ja Vampirea kaikkia pahiksiksi? Vai tipahdinko jossain? Ootko sä ennen epäillyt mua? En ainakaan muista. Jos epäilet mua niin miksi? Ja miksi edelleen sun mielestä Zey on pahis/petturi? Ootko sattunut huomaamaan että aika monen mielestä Zey on hyvismäinen? Ne kaikki sen sanojat ei voi mitenkään olla pahiksia.
Joo no sä kyl tarviit rautalankaa :D Jos sanon, että Vampiren pahistoverina sun ei kannattais sitoutua pitämään Zeytä hyviksenä, koska Zeytä äänestämällä Vampire ois helpoin pelastaa, niin millä logiikalla mä epäilen sua pahikseksi koska sanot Zeytä hyvikseksi? Onko mun itseilmaisu oikeasti näin huonoa :D (Se että esitin, että periaatteessa voisit olla Vampiren pahiskaveri silti, jos a) myös Zey on teidän pahistoveri tai b) sä oot niin varma Zeyn tippumisesta ilman sun ääntäkin että mieluummin jeesustelet sen hyvikseydellä kuin äänestät, ei vielä tarkota mitään legit epäilyjä). Ja tota Zey asiaa en jaksa oikeesti enää jankuttaa, jos ette oo mun näkökulmaa siihen vielä tajunneet niin en usko että se enää tästä paranee, koska en vaan kerta kaikkiaan usko että pystyn sitä tän selkeemmin enää ilmaisemaan :D
Halima kirjoitti:Ei sillä, minusta tää sun mietintä nostaa sun hyvismäisyyttä entisestään, sillä en usko että pahis alkais miettimään pahiskuvioita parin pelin hyvismäisimpänä pidetyn välille. (Vai onko mulla joku bias tässä, että ku ite pidän Zeytä hyvismäisenä, ja Zey pitää mua hyvismäisenä, niin oletan että monet muutkin on samaa mieltä? Onko muut tätä mieltä? Ollaanko me ainoat jotka pidetään itsejämme hyviksinä? :D )
No sanoisin että jonkinasteinen bias pitää olla, koska Zey oli kuitenkin viestiä kirjoittaessasikin putoamassa ekaksi saaduilla äänillä, jota en varsinaisesti pitäisi pelin hyvismäisimmän pelaajan merkkinä :D
Halima kirjoitti:Ja Zeyn puolustukseksi (kun luen teidän aamuista keskustelua), mä oon kans ihan pihalla enkä ymmärrä mihin viittaat milläkin. Eli sitä rautalankaa tännekin plz.
No en mä tiedä menetitkö hirveesti mitään. Pohdin vaan ääneen mitä tarkoittaa, jos Keturin-vankkuri johtui syistä X tai Y ja mitä se ois tarkoittanut jos X on Y tai Y on X tai jos molemmat on hyviksiä, ts. sellaista ajatusten virtaa joka ei sellaisenaan oo mikään koherentti johtopäätös että asiat on nyt näin. Siinä vaiheessa jos esim äänestäisin Marzzua koska mun mielestä näyttää että se pelastaa Zeytä niin pyrkisin varmaan sanomaan sen yksiselitteisesti :D (Vaikka Marzzuun Keturin-ääni ois hyvinkin voinut pohjustaa Zeyn äänenvaihtoa Vampirelta Keturinille, mikä ois pelastanut Zeyn siinä vaiheessa jos Keturin ois oikeesti korjannut äänensä Halimalle, mutta en toisaalta pidä sitä todennäköisenä Zeyn aiemman Marzzuu-keissin takia jne jne jne, tällaisia juttuja mä kelaan ja kirjoitan ne vaan auki topaan.)