Anniversarypeli 2. Peli päättyi?

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: Anniversarypeli 1. päivä päättyy 19.5. klo 23.00

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 09:36:02

Okei, kiitos vastauksista Marzzu-readiin liittyen. Mä olen ehkä vähän eri mieltä siitä, että Marzzuun helppo harhalynkkaus ois jotenkin syy pahis-Jinille laittaa hyvis-Marzzuu hyviksiin. Jin ei yleensä ole se pelaaja, joka vakuuttaa muut jonkun pelaajan pahikseudesta, vaan äänestää omien fiilistensä mukaan. Eli tuolla hyviskommentilla Jin sulkee oven vain oikeastaan siltä, että hän itse äänestäisi Marzzuuta jos tämä wagon nousee tänään.

Toiseksi, mun mielestä Jin ei oo myöskään pelaaja, joka kauhean mielllään lähtisi Marzzuuta äänestämään tämän pelityylin vuoksi. En ainakaan muista peliä, missä hän olisi ollut tätä tekemässä, yleensä ne on muut pelaajat jotka lähtee Marzzuun perään.

Se on ihan hyvä pointti, että Marzzuu ja Jin tuskin ovat pahiksia yhdessä.

Ja vielä selvennyksenä, ei Jinin peli tässä oo musta mitenkään pahismaista ollut. Heikko hyvisreadi Marzzuusta ei kuitenkaan anna mulle myöskään hyvisvibaa Jinistä.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 09:44:26

Camin avausviesti oli kieltämättä aika ympäripyöreä, ja vähän ihmettelen miksi hän äänesti Keturinia Pyramidin sijaan. Molemmat ekaks epäilyttivät, mutta Keturinin ääni perusteltiin aktivointiäänenä.

Tykkäsin enemmän hänen reaktioistaan kun ruvettiin pohtimaan sivutehtävää - hän tuntui aidosti miettivän kannattaako lähettää iso vai pieni joukkue. Toisaalta, jos Camin pahiskaverit ei olleet tuossa kohtaa aktiivisina, ehkä tuo pohdinta oli akateemista - kavereita ei saisi mukaan kuitenkaan.

--Keturin
++Cameron
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:45:53

justy kirjoitti:Ja vielä selvennyksenä, ei Jinin peli tässä oo musta mitenkään pahismaista ollut. Heikko hyvisreadi Marzzuusta ei kuitenkaan anna mulle myöskään hyvisvibaa Jinistä.

raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.

Juston, we have a problem.
Miksi ei (jos heitetään toi Marzzuu readi romukoppaan)?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

Kotiyhteisö: TL Mafia
Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 09:50:45

raynpelikoneet kirjoitti:
justy kirjoitti:Ja vielä selvennyksenä, ei Jinin peli tässä oo musta mitenkään pahismaista ollut. Heikko hyvisreadi Marzzuusta ei kuitenkaan anna mulle myöskään hyvisvibaa Jinistä.

raynpelikoneet kirjoitti:- Jinmuru olis 100% pahis jos ei olis laittanut Marzzuuta hyvisreadeihinsa siinä list postissaan. En käsitä miksi Jin ikinä tekis niin Marzzuun joukkueesta riippumatta jos olis pahis. Siinä ei vaan ole koskaan mitään järkeä.

Juston, we have a problem.
Miksi ei (jos heitetään toi Marzzuu readi romukoppaan)?

Koska Jin pelaa hyviksenä (ja varmaan pahiksenakin) tolla tavalla fiilispohjaisesti ollessaan kiireinen. Eli ympäripyöreää kommentointia, ilman perusteluita. Ootas, koetan kaivaa viimeaikaisen esimerkin arkistoista.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 09:53:17

Marzzuu oli mulla hyviksisä siks, että Marzzuusta on aina ihan mahoton sanoa mikä se on jos se ei tee erikseen jotain todella pahismaista, ja nyt sellasta ei oo vielä tullu :D Jos tulee ni sit sen huomaa, eli toisin sanoen luotan Marzzuuhun kunnes toisin todistetaan. :D Justy, oon mää joskus varmaan äänestäny Marzzuuta pelityylinki takia, mut ei se oikeen vie mihinkään. Marzzuulla on kadehdittava taito vaikuttaa aina samanlaiselta roolista riippumatta :'D

Oliko mulle jotain muita kysymyksiä?
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 09:54:16

Oli!

Miks olisit valmis äänestää Halii tai Pyraa, muttet Ketua tai mua, vaikka ollaan kaikki silmällä pidettävissä
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 09:55:18

Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 10:00:38

raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?

Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä? #2 toki lienee mahdoton ajatus. Samaa mieltä et joka tapaukses Jin!ille hyvännäköinen pikku detalji, muttei kerro todellakaan mitään 100%sesti. Erityisesti kun se "silmällä pidettävät" -osio oli myös kiinnostava.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:01:11

Jinmuru kirjoitti:Oliko mulle jotain muita kysymyksiä?

joo, miks tohon meni kaks päivää?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:03:45

Slendie kirjoitti:
raynpelikoneet kirjoitti:Varmasit pelaakin. Mutta pahiksena sä tiedät kuka on pahis ja kuka ei ja voit tehdä päätökisä (ja varmaan teetkin) sen mukaan. Miksi pahis!Jin laittais (1) hyvis!Marzzuun tai (2) pahis!Marzzuun hyvislistalleen sensijaan että ei vaan laittais?

Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä? #2 toki lienee mahdoton ajatus. Samaa mieltä et joka tapaukses Jin!ille hyvännäköinen pikku detalji, muttei kerro todellakaan mitään 100%sesti. Erityisesti kun se "silmällä pidettävät" -osio oli myös kiinnostava.

Jos mä en olis fiksoitunut mun teoriaan niin mä äänestäisin sua. Sori beibe mut sä oot ehkä 43% mafia. Liian monta juttua jotka ei tule town!Slendieltä. Esim tuo tehtävä, jumaliste vedit huonosti sen johtamisen. No katotaan..
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 10:05:57

Tässä Jin hyviksenä Bond-pelissä
Tässä lisää hyvis-Jiniä.

Molemmissa noista on mun mielestä paljon sellaista fiilispohjaista puhetta kuin tässäkin pelissä. Mutta, molemmissa peleissä jin lähti kyllä hanakasti Marzzuun kimppuun, eli mun käsitys hänen suhtautumisestaan Marzzuun oli väärä.

Eli ööö, ehkä olette oikeassa siitä, että tuo Marzzuu-readi on hyvä syy pitää Jiniä hyviksenä.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 10:08:05

Zey, koska sillon ne tuntu enemmän pahiksilta (mut ei tarpeeks vielä äänestykseen, tollon myös vielä kuvittelin et ehtisin lukee viestit uusiks :'D Se ei tuu tapahtumaan) ku te. Nyt en enää äänestäis Halimaa. Enkä kyllä Zeytäkään ekana (Zey vois nimittäin pahiksena vetää jonku superovelan pahiskaverin uhraystempun, mut sen näkee sitte jos ei muualta pahiksia löydy :''D). En ihan nää Cameronisa pahismaisuutta, mulle se tuntuu aika neutraalilta tällä hetkellä, mut koska niin moni muu vaikuttaa hyvikseltä ni Cam on hyvin mahollinen pahis. Ketu, Pyra, Cam -linjalta lähtisin siis hakeen ensin pahiksia. Zey ja Halima on siis hypänny silmälläpidettävistä hyvismäisiin Ae hiljasista samoin.

Rayn, koska listauksen jälkeen en oo ehtiny istua koneella hetkeäkään, ja ku oon kännykällä lukenu viestejä ni niitä on aina ollu niin paljo et kaikki aika menee siihen lukemiseen :L
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:08:32

Jinmuru kirjoitti:Oliko mulle jotain muita kysymyksiä?

joo, miks tohon meni kaks päivää?

En sano että sun olis pitänyt olla aktiivisempi tai jotain mutta sä OLIT aktiivinen jossain vaiheessa. Miksi viiden hyviksen välillä "kuka on hyvis" jauhominen kiinnosti enemmän kun perus readit?
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 10:09:05

Hyvis-Marzzuun vois laittaa hyvikseksi ihan vain siksi, että sillä tavalla saisi esitettyä jonkin mielipiteen, joka erotuu. Nythän toi hänen listansa oli muuten aika lailla samaa kuin mitä muutkin olivat puhuneet.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 10:13:20

Jinmuru kirjoitti:Zey vois nimittäin pahiksena vetää jonku superovelan pahiskaverin uhraystempun, mut sen näkee sitte jos ei muualta pahiksia löydy :''D

Täh? :'D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:13:23

justy kirjoitti:

Hyvis-Marzzuun vois laittaa hyvikseksi ihan vain siksi, että sillä tavalla saisi esitettyä jonkin mielipiteen, joka erotuu. Nythän toi hänen listansa oli muuten aika lailla samaa kuin mitä muutkin olivat puhuneet.

jep. sehä riippuu aivan siitä minkä perusteen Jin antaa readilleen. Tosin ymmärrät varmaan miten joku joka ajattelee ennakkoon voi ennakoida, kai? :D Nyt en kyllä osaa sanoa Jinistä tarkemmin ja vedän takasin town readinni koska hänen perustelut olivat "ei oo tehnyt mitään pahismaista". En ole varma uskonko tuon olevan Marzzuun kohdalla niin iso asia että se ylittää muut neutraalit.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 10:14:21

Slendie kirjoitti:

Jos mä en olis fiksoitunut mun teoriaan niin mä äänestäisin sua. Sori beibe mut sä oot ehkä 43% mafia. Liian monta juttua jotka ei tule town!Slendieltä. Esim tuo tehtävä, jumaliste vedit huonosti sen johtamisen. No katotaan..

Olik joku muukin kohta mitä kritisoit, kuin tuo kommentti, et ehkä pelaaja kirjotti sen ekan viestin lainauksen?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:19:15

Zey kirjoitti:
Slendie kirjoitti:

Olik joku muukin kohta mitä kritisoit, kuin tuo kommentti, et ehkä pelaaja kirjotti sen ekan viestin lainauksen?

Montakin. En jaksa kaivaa.
zey readi, pyra readi, pari juttua tossa tehtävässä (joka oli aika "plain and simple to figure out"), claim but not to claim.
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja raynpelikoneet » 18.05.2019 10:23:23

Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä?

hitto. tän täytyy olla pahis

--Horaaneko
++Slendie
Out of order
raynpelikoneet
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 10:27:36

Joo, ei tuo Jinin selitys Marzzuu-readilleen ollut kyllä kauhean hyvä. Eli oikeastaan ei oo hyvis, mut ei jaksa pitää silmälläkään = hyvisreadi suluissa.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 18.05.2019 10:29:30

Nyt päiväksi tekemään jotain ihan muuta. Illalla ois lie aika lukea ketju uudestaan läpi.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 10:31:24

Misä välisä oon ollu rayn aktiivinen? En hoksaa et mitä tarkotat tolla jauhomisella :D

Älä ees Zey yritä, tiiät mitä tarkistan :DD

Ja siis siirsin Marzzuun pois silmälläpidettävistä hyvismäisehköksi (suluissa), koska turhaan Marzzuuuta pitää silmällä, koska mistään pikkujutuista ja viestien syynäämisestä sitä ei saa pahiksena kiinni. Eli jos Marzzuu on pahis ni se tullee (potentiaali) kyl josain vaiheesa ilmi.
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 10:34:09

Slendie kirjoitti:

Johtajanrooliahan mulla ei missään vaiheessa ollut eikä olisi voinutkaan olla. Niin tai näin, oon hyvin tyytyväinen siihen miten tuo vedettiin. Erityisesti kun auttoi read:ien suhteen tosi paljon! Koska äänestettiin yhteisesti, ei ollut mitään realistista saumaa yrittää mini-resistance peliä tän pelin sisälle, ei varsinkaan niin ettei se olisi sotkenut keskustelua enemmän kuin auttanut.

Sulla on paljon oletuksia sen suhteen miten oltais event:iä lähestytty, kun ei siitä mitään tiedetty. Spoiler alert: veikkaan sun olevan tosta event:istä vastuussa. Joko oletat liikaa siitä, tai sitten yksinkertaisesti tiedät event:in luonteesta enemmän kuin me muut. Ja tän ääneen sanominen ei mitenkään suurenna sitä maalitaulua, joka sulla on ekana yönä selässäs joka tapauksessa.

Mutta jos oikeasti epäilet mua, olis parempi että nostat kissan pöydälle tässä vaiheessa.

//Jahas, ääni tulikin jo.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 18.05.2019 10:34:16

Jinmuru kirjoitti:Älä ees Zey yritä, tiiät mitä tarkistan :DD

Disko pelejä? :D Koska mä en muista koska oisin oikeessa pelissä lynkannu pahiskaverini vaan mä oon aina ollu se, jonka pahiskaverit lynkkaa. :'D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 18.05.2019 10:38:50

Zey kirjoitti:
Jinmuru kirjoitti:Älä ees Zey yritä, tiiät mitä tarkistan :DD

Disko pelejä? :D Koska mä en muista koska oisin oikeessa pelissä lynkannu pahiskaverini vaan mä oon aina ollu se, jonka pahiskaverit lynkkaa. :'D

Joka tapauksesa ovelia huijauksia :p Mut tää nyt ei tosiaan oo hirveen relevanttia ku en sua usko pahikseks, piän vaan ovelat huijaukset aina mielesä sun kohalla. :kissing_heart:

Ei se justy niin oo etten jaksais pitää Marzzuuta silmällä, siitä ei vaan oo mitään apua :D Luotan kunnes toisin todistetaan eli uskon Marzzuun hyvikseks.
Jinmuru
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 10:58:27

Justysta tulee nyt mulle ihan positiivinen kuva.
Aelina
Kyläläinen

Kotiyhteisö: Finfanfun
Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 11:02:14

Mä luotan, että Marzzuusta saa selkeämpää kuvaa pelin edetessä. Joko tekee jotain pahismaista tai sitten tekee jotain hyvismäistä.
Aelina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Slendie » 18.05.2019 11:18:40

Jäi se lisäämättä että epäilen sun kyllä epäilevän mua vain turhautuneisuudesta.

Oon sanonut read:eistani kaiken olennaisen. Mutta kysy toki niin vastaan.
Kleimi-ideani olisi ollut valekleimi tuplalynkkaus-voimasta yhdelle päivälle. Sitä en tämän eventin myötä kyllä enää ole toteuttamassa. Voittoehto-kommenttisi (johon liittyvä puhe muuten myös menee kategoriaan "teet liikaa oletuksia, rayn, koska tässä tapauksessa varmasti tiedät enemmän kuin me muut") oli kiinnostava koska mulla on myös oikea rooli, jota tosin en aio kleimata vielä. Mutta suurin syy valekleimin tekemättä jättämiselle (vaikka sitä olenkin pohjustanut, tekemällä puoli-esiintulon Zeylle ja valitellessani justylle viime yönä miten mulla on toistaiseksi vain yksi ääni) oli yksinkertaisesti epäilys, ettei siitä irtoaisi ekana päivänä oikeanlaista aktiivisuutta.

Yleisestä pelityylistäni. Olisin jo jäätynyt pariinkin otteeseen mafiosona. Like, seriously. En olis myöskään aloittanut noin räväkästi; voi olla että olisin äänestänyt zey:tä mutten olis jatkanut samalla tavalla, enkä tosiaan olis lisännyt (provosoimatonta) puoli-esiintuloa kuvioihin mukaan. En murehdi miltä sanomiseni vaikuttavat ja näet sen kyllä oikeasti.

Tl;DR väitän, että olet vain eri mieltä kanssani useammasta asiasta ja se häiritsee sinua, ei objektiivisesti pahis!slendie:en uskominen. Ehkä olet myös unohtanut, että tämä on eka oikea pelini melkein kahteen vuoteen. Ehkä olet myös unohtanut, että lähestyn peliä hyvin eri mindset:istä kuin sinä.
Slendie
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Aelina » 18.05.2019 11:21:23

raynpelikoneet kirjoitti:zey readi, pyra readi, pari juttua tossa tehtävässä (joka oli aika "plain and simple to figure out"), claim but not to claim.

Miksei pahis!Jin voisi #1 kohdalla ajatella hyvis!pisteiden keräämistä?

hitto. tän täytyy olla pahis

--Horaaneko
++Slendie

Mitä nuo Zey ja Pyra readit olikaan? Ja mikä tuossa alemmassa oli epäilyttävää?
Aelina
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Pyramidi » 18.05.2019 11:41:04

Eilen ei ollut aikaa pelailla, mutta nyt olen taas kykeneväinen. Ja ei hemmetti, että ketju onkin räjähtänyt järjettömästi pituutta sitten torstai-illan. Jotain varmasti uupuu, mutta juuri nyt en jaksa lähteä kahlaamaan kokonaan tuota eilistä keskustelua läpi.

Minulla oikeasti alkaa katoamaan peli-into, kun ensimmäiset äänet tulevat sellaisista asioista, mitä vastaan et voi puolustautua, eli juuri tuo Slendien "avausviesti on pahismainen". Lisäksi samaan luokkaan menee Jinmurun epäilyt, jotka tulevat täysin tyhjistä.

Zey halusi vielä jotain infoa "materiaaleista" ilmeisesti. Tuolla tarkoitin silloin, että Keturinista jäi mieleen tuo roolipohdinta, sinun viesteistä ei jäänyt mieleen tuolloin yhtään mitään.

justy kirjoitti:Mitä tarkoitat offlinjalla? Eikös Keturin ole puhunut lähinnä pelimekaniikasta ja rooleista, jotka liittyvät peliin?

Offlinja oli hieman väärä sana käyttää tuossa tilanteessa, mutta tarkoitin, että Keturin keskittyi muuhun kuin pelin pääasiaan eli sen ratkaisemiseen. Ei kokonaan siis offlinjaa, mutta ei myöskään millään tapaa sellaista pohdintaa, jota ei voisi tulla myös pahikselta.

Zey kirjoitti:Disko pelejä? :D Koska mä en muista koska oisin oikeessa pelissä lynkannu pahiskaverini vaan mä oon aina ollu se, jonka pahiskaverit lynkkaa. :'D

Jos pahistiimi on hyvä, niin ainahan sitä voi kääntää asioita ympäri.

Cameron kirjoitti:Pyramidi tuntuu ensimmäisissä viesteissään puhuvan enemmän (ja mieluummin) asian vierestä kuin asiasta; puhelee menneistä peleistä, selittelee sanomisiaan ja vähän jää sellainen "unohdetaan että ilmoitin olevani pahis, eikös? :>>" -fiilis tuosta. Myöhemminkin tuntuu kompastelevan omissa sanomisissaan ja selittelee lähinnä omia sanomisiaan. Lievästi epäilyttää

Myönnän, että puhuin hieman asian vierestä, mutta minusta pelimekaniikka asiat ovat vielä ihan asiallisia. Lisäksi puhelin menneistä pleistä lukuunottamatta ensimmäistä iltaa, vain silloin kun minulta kysyttiin. Sanomisten selittely, eikö sitä jokainen tee kysyttäessä?

__

Sitten vähän pelaajista.

Aelina on nyt aktivoitunut. Pientä hyvisvibaa herättää se, että harkitsee itsensä äänestämistä tuohon johonkin illan juttuun. Olisiko pahis näin "röyhkeästi" liikkeellä? Kuitenkin minua Aelinan puheissa mietityttää hänen suhtautumisensa muihin pelaajiin.

Aelina kirjoitti:Jinistä tosiaan tuli siinä ihan positiivinen kuva, että uskalsi heittää vain ihmiset järjestykseen ilman kummempia perusteluita, on näin tehnyt aiemmin ainakin hyviksenä.

Oletat ilmeisesti nyt niin, että pahis ei lähtisi heittämään tuollaista perustelematonta listaa? Minusta on vain outoa tehdä tästä hyvismäistä ihan sen vuoksi, että on tehnyt näin aiemminkin ja oli hyvis. Se ei kuitenkaan millään tavalla vaikuta siihen, etteikö Jinmuru tekisi niin pahiksena. Minun mielestä pahiskin oltuaan hiljaa haluaa antaa jotain, jotta ei vaikuttaisi täysin tekemättömältä.

Aelina kirjoitti:Toinen asia oli se, että Halima ei lopulta oikein ketään epäillyt ja olisi jo alussa lähtenyt lähinnä helpon kohteen perään. Toisaalta Halima vaikuttaa nyt aktiivisemmalta nyt kuin ehkä yleensä?

Oliko tämä nyt sinun mielestäsi hyvismistä vai pahismaista toimintaa? Aiemmin sanoit, että Haliman puheet raynin lynkkaamisesta puolesta välittämättä ovat pahismaisia, onko tämä nyt sitten mitä? Yleisesti ottaen minulle on tullut Aelinasta vähän sellainen kuva, että varoo ottamasta vahvasti kantaa.

Cameron heräsi peliin vihdoin. Minulle tuli heti outo tunne, kun cameron niin kovasti pohjustaa minun äänestämistäni, mutta kuitenkin äänestää Keturinia. Tässä on huomattavaa se, että äänestää vasta sitten kun Zey siitä huomauttaa. Cameron kun kuitenkin oli jo pohjustanut viestiään siten, että ääni ei olisi ollut yllätys. Tulee ihan mieleen pahis, joka haluaa tulla peliin, mutta kuitenkin varoo ottamasta kantaa ja valitsee sitten sen helpon kohteen Keturinista, joka ei ole puhunut sitten alun.

Cameron kirjoitti:Justy, musta suurin osa pelaa tällä hetkellä niin. Ts. ainoa mitä ajattelisin että pahikset haluaisivat välttää, olisi suuri sanaharkka raynin kanssa

Ja vertaa tätä miten käsittelee raynia omassa viestissään:

Cameron kirjoitti:raynin kertoma oma voittoehtonsa on sellainen, minkä hän olisi voinut keksiä pahiksenakin tehdä, mutta se olisi ehkä epätodennäköisempää kuin että Rayn tekisi sen hyviksenä. Muuten raynista ei ole tullut pahisviboja, tuntuu pelaavan ihan omaa tavallista peliään (joten kuuluuko mun nyt epäillä? :D Musta tuntuu että aina jos rayn ei epäilytä mua, se on ollu pahis... noh ehkä ei ainakaan vielä) Siispä neutraali, hiukka enemmän hyvismäinen.

Juuri sellaista mitäänsanomatonta, varoo antamasta selkeää mielipidettä. Eikö raysta olisi ollut materiaalia jo muuhunkin mielipiteeseen kuin pelkästään mielipiteeseen hänen paljastuksestaan? Tuntuu, että pelaa juuri sen mukaan miten sanoikin pahiksen tekevän, eli varoo ottamasta kontaktia rayniin.

Jinmuru on myös mielenkiintoinen tapaus. Tuo täysin tunnepohjainen listaus on minusta jotain, mitä joku voisi tehdä puolesta riippumatta, jos huomaa ettei ole aikaa pelaamiseen. Joku taisi näin jo todetakin aiemmin. Kun Jinmuru vielä itse vahvisti, ettei ole ollut aikaa, niin kyseessä on minusta täysin puolesta riippumaton teko.

Jinmuru kirjoitti:Ei se justy niin oo etten jaksais pitää Marzzuuta silmällä, siitä ei vaan oo mitään apua :D Luotan kunnes toisin todistetaan eli uskon Marzzuun hyvikseks.

Ihan hyvä pelifilosofia: hyvis kunnes toisin todistetaan. Mutta kun kyseinen pelaaja vaikuttaa aina puolestaan riippumatta samanlaiselta kuten itsekin mainitsen myöhemmin, niin se ei toimi.

Tällä hetkellä todennäköisin pahis on minusta ++Cameron.

//Tuhottomasti porukkaa väliin.
Pyramidi
Kyläläinen

Palkinnot: 2

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa