Noni, viimein ehdin kahlata ne Meizin ja Pyramidin viestit läpi. Kesti muuten hetken, Meizillä on paljon viestejä ja Pyramidilla pitkiä, ja varoitan et olen tosi väsynyt eli nämä on nyt vähän tällaista sillisalaattia. :D Koitan vielä kommentoida muut asiat sitten toiseen viestiin tän perään.
Suurin osa ja etenkin nämä isot epäilykset ja niiden muuttuminen vaikuttaa mielestäni ihan mahdolliselta kuvaukselta siitä, mitä
Meiz on ajatellut. Ehkä vähän herkiltä tulee tuo ääni Flaw&Laulle lopulta, mutta itsensäpelastus selittää tätä. Jos jotain tuosta eilisillasta ihmettelen, niin ehkä sitä, miten myöhään jätitte sen pelastusyrityksenne. Etenkin kun aiemmin päivällä Meiz ennustajasuunnitelmasta puhuessaan ilmaisi vihaavansa panikoituja äänensiirtoja viime hetkessä.
Meiz tuntuu myös sikäli loogiselta, että epäilee samasta jutusta järjestelmällisesti monia, esim. aukottomista pahisreadeista sekä lauchuota että jeekakaa. Epäloogiselta suhteessa tähän sitten taas kuulostaa se, että Meiz itse heittelee tämmösiä:
Meiz kirjoitti:Tässä vaiheessa tiedän lähinnä että Niacin on 100% pahis.
Ja itse asiassa myös se, että luottaa muhun ihan aukottoman oloisesti :D
Meiz kirjoitti:Yleisteemana tuntuu nyt olevan horaanekon säästäminen koska Jitachilta löytyy poissaolo.
Haluatko avata, mistä tämä tulkinta tuli? Mä en muista äkkiseltään kuin Odon vastustelleen suuremmin ennen tota sun viestiä.
Meiz näytti peruvan äänen Horaalta Horaan tunnereaktion pohjalta ja heittävän uuden äänen Lau&Flawlle. Jos Meiz olisi pahis, niin ”yleisfiilis että säästetään Horaa&Jita” voisi ohjata etsimään uutta kohdetta.
Meiz kirjoitti:Melkosen yllättävä yötappo, ei voi olla muuta kuin ennustajan etsimistä. Pahoittelut flawless & Lauchuo parille, ja toivottavasti nähdään taas seuraavassa pelissä. Samat toivotukset Odolle.
Unohti Aelinan pois. Olisiko pahis unohtanut toisen puolikkaan yötapettavistaan?
Suhtautuminen Black Foxiin kiinnittää huomion. Meiz antaa luottoa, koska Black Fox teki aikaisin kattavan listan, jossa ei tunnu yrittävän kategorisoida pelaajia hyvismäisiin ja pahismaisiin. Mikä aiheutti, että tätä tuli luottoa eikä vaikkapa kyselyä mielipiteiden perään?
Black foxin kevyt epäily siitä, että tämä kritisoi yötappoa epäreiluksi taas tuntuu väkinäiseltä. En kyllä tiedä, rupeaisiko pahis oikeasti jauhamaan tuollaista, minkä voi tulkita tuohtumukseksi yötappokohteen valinnasta, ääneen topicissa. Ellei sitten ole jotain teatteria Black Foxin kanssa jopa :D Pyramidi tarttuu samaan Black Foxin viestiin ja kyseli, että olisiko BF ollut itse mukana pahisporukassa ja ryhmän mielipiteet osuvat ristiin?
1. päivänä Meiz äänesti Jinmuru&Halimaa, mutta tää olisi turvallinen ääni pahiskaverille annettavaksi, koska ääni peruttiin poissaolon takia kätevästi ilman selityksiä. Sittemmin luotti vähän Halimaan, tänään alkanut epäillä ja Meiz on parittanu Halima&Jiniä ainakin Niacin & Savulle mutta on sitten kuitenkin vakuuttuneempi näistä jälkimmäisistä. Tämä olisi myös turvallinen paikka sujauttaa pahiskamunsa.
Tuo Niacinin voimakas epäily tule mielestäni puun takaa. Onko Meizillä kommentoitavaa Niacinin uusimmasta viestistä?
Pyramidin räiskinnästä ja siitä Lau&Flaw:n ennenaikaisesta pahisparitusteoriasta on jauhettu jo aiemmin, eli en nyt palaa niihin. Pyramidi provoili alussa, kritisoi (tai ainakin vaatii lisää asiaa) vähän kaikilta jossain vaiheessa. Useamman kerran kohde äänelle tai kyselylle on valikoitunut ainakin näennäisesti sen pohjalta, kuka on tullut kommentoinut Pyramidia tai äänestänyt. Tästä huomion suuntaamisesta itsestä puhuneisiin voisi ehkä vähän epäillä, mutta ensimmäisenä päivänä ymmärtää toisaalta senkin, ettei niitä puhujia ihan tolkuttomasti ole, mistä jotain lisätietoa kaivaa. Muuten tämä aktiivisuus ja kysely puhuu mun mielestä halusta viedä peliä eteenpäin.
Pakko myös sanoa, että kiinnostava pelityyli :D Pyramidi vaikuttaa vähän semmoiselta särmikkäältä kappaleelta. Välillä viesteissä on oikein rattoisan ylidramaattista sävyä (esim.
tässä tuo toinen kappale), ja välillä sitten esim. tätä.
Niacin kirjoitti: Niacinilta ihan mukava viesti, joka sisälsi yhden hyvän pointin.
Peräti yhden hyvän pointin :DD
Pyramidi kirjoitti:Toivon todella sinua hiillostettavan huomenna siitä, minkä vuoksi keskityit vain minuun ja Meiziin. Nyt tämä sinun kyvyttömyytesi nähdä muita pahiksia tulee vielä puremaan sinua kovempaa kuin uskotkaan, jo reilussa 20 minuutissa.
--
Koska jos tällöin tämä pari paljastuu hyviksiksi, sinun koko korttitalosi katuu. Sinulla on sitten haastava työ lähteä aloittamaan koko korttitalon rakentelu alusta. Koska minusta sinun perusteesi minun ja Meizin syyllisyydelle ovat ihan yhtä hauraita kuin korttitalo.
Nämä pari kohtaa tökkivät. Jotenkin tällainen ”kadut sitten!”-tyyppinen huutelu vaan tuntuu teennäiseltä.
Sitten taas muuten se turhautuminen, mitä tuolla joissain viesteissä on, vaikuttaa ihan aidolta. Tämä tosin ei loppupeleissä kerro paljoakaan, koska turhautuu ne pahiksetkin.
Pyramidi kirjoitti:flawless&Lauchuo:On edelleen minun ykkösehdokas pahispariksi
--
Tänään pudottaisin mieluiten horaaneko&Jitachin, jeekaka&pilkkuvirhe tai flawless&Lauchuo parin. Järjestystä en osaa sanoa vielä.
Nämä on siis samassa viestissä. Ykkösehdokas = ei kuitenkaan ykkönen? Ääni siis tässä oli jo juuri tällä ykkösparilla, joten oliko tuo ykkösmaininta ihan vain yritys perustella sitä ääntä voimakkaammaksi?
Mut siis joo. Ei sieltä nyt mitään maatakaatavan jännää löytynyt, jotain kuitenkin. Todennäköisinä hyviksinä pidän kyllä edelleen.
Kuinka paljon puhutte keskenänne Pyra ja Meiz?