007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 15:25:38

Jinin pitää ehdottomasti paljastaa parinsa, muuten otetaan turhaa lisähaastetta tän pelin voittamiseen. Mun mielestä kysymys on ainoastaan siitä paljastaako Jin kaverinsa vasta huomenna, sitoen suojelijan kädet tänään. Plus Jinin täytyy olla paikalla päivän loppuessa, valmiina kertomaan kaverinsa jos me ollaankin lynkkaamassa suojelijaa, jola paljastaa liian myöhään roolinsa.
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 15:27:32

Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 15:31:51

justy kirjoitti:Jinin pitää ehdottomasti paljastaa parinsa, muuten otetaan turhaa lisähaastetta tän pelin voittamiseen. Mun mielestä kysymys on ainoastaan siitä paljastaako Jin kaverinsa vasta huomenna, sitoen suojelijan kädet tänään. Plus Jinin täytyy olla paikalla päivän loppuessa, valmiina kertomaan kaverinsa jos me ollaankin lynkkaamassa suojelijaa, jola paljastaa liian myöhään roolinsa.

Miten suojelija nyt tähän liittyy?
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 15:35:31

justy varmaan meinaa että jos suojelija lynkataan tänään, Jin kuolee yöllä ja sit ei oo ketään varmistamassa onko huomenna claimaava vapari petturi vai se mitä väittää olevansa :D Mutta tää menee jo ehkä vähän monimutkaiseksi.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 15:37:25

jeekaka kirjoitti:justy varmaan meinaa että jos suojelija lynkataan tänään, Jin kuolee yöllä ja sit ei oo ketään varmistamassa onko huomenna claimaava vapari petturi vai se mitä väittää olevansa :D Mutta tää menee jo ehkä vähän monimutkaiseksi.

Juurikin näin. Jinmurun täytyy olla valmis reagoimaan päivän lopun paljastukseen, jos paikalla ei oo tarpeeksi populaa vaihtamassa kohdetta.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 15:38:36

jeekaka kirjoitti:Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.

Ja missään nimessä tätä oikeiden vaparien paljastusta ei saa vitkutella. Sen ois pitänyt tulla jo imho.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 15:38:58

Mut toisaalta jos päivän lopuks claimaava suojelija onkin pahis, niin se on ihan sama vaikka Jinmun pari tulis esiin jo nyt :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 28.11.2018 15:54:03

jeekaka kirjoitti:Mut toisaalta jos päivän lopuks claimaava suojelija onkin pahis, niin se on ihan sama vaikka Jinmun pari tulis esiin jo nyt :D

Mut sit höpsö pahis ei tuu claimaamaan.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 15:58:36

Te ootte muuten Justy ja Jeekaka tosi söpö pari, otin tässä aikasemmin tällasen quoteläjän talteen:

justy kirjoitti:Luotan että Keturin tietää mitä tekee. Miinalta kuulisin mieluusti tuoreita ajatuksia pelistä. Al Pacinolta kuulisin mieluusti vastauksia hänen äänestään esitettyihin ihmettelyihin (eli siis tarkempia perusteluita).

justy kirjoitti:Itsekin kyllä odotin että Keturin laajentaisi palattuaan kun näköjään se kysymysjuna Zeylle on nyt päättynyt. Toki sai viesteillään asioita aikaan, mikä on kiva. Mutta esim. yhteenveto siitä miks Zey on pelin epäilyttävin pelaaja ois pop. Mutta luotan yhä siihen että Keturin tietää mitä tekee, enkä häntä halua äänestää.

justy kirjoitti:(..)Mutta luotan siihen että hän tekee jotain järkevää.(..)

jeekaka kirjoitti:Niin joo ja uskon kans et Keturin tietää mitä tekee :D Mut jos Zey on hyvis niin en tiedä tekeekö se sen hyviksenä.

Paljon tekemisissä olevat ihmiset alkaa lopulta peilaamaan toistensa kielenkäyttöä :3 Oon tosi imarreltu tästä huomiosta, mut emmä kyl tajua miks ansaitsisin :D:D:

Toinen pelin pariskunta on hyvin herkästi suojeleva Halima Zeyta kohtaan:

Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?

Halima kirjoitti:Tekis mieli äänestää Zeytä, koska... no te tiiätte. Mut en äänestä koska ei se kuitenkaan varmaan oo pahis.

Jos Jinmuru on petturi/tai tosi baller mafioso niin mun mielestä sen mafiakavereina vois olla Jeekaka+Justy TAI Zey+Halima ja toiset voi olla ne oikeet muurarit :D. Mä coinflippaisin vaikka näistä duoista popkornit (Jeekaka ja Zey, sori :() ekana kattilaan ja jos ei osu ni sit mennää toiseen leiriin. Täl hetkel Zey+Halima on todennäköisemmät muurarit, koska ne ei oo selkeesti samaan aikaan postaamas.

Nyt meen lukeen muuta ketjua sillä kulmalla, että Jin ois oikeesti muurari ja ne ei vaan pääse yhes claimaan, rips.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 16:03:05

Zey kirjoitti:(..)Mut siis, jos joku pahis päätti hypätä mukaan Keturinin äänestykseen, ni sanoisin sen olevan kyl sit Marzzuu.

Tässä myös Zey kivasti ohjaa huomion Halimasta pois.

@Halima, miks oot niin varma et Zey ois hyvis?
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 16:15:37

Keturin awwww :3

justy kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Mmmm. Jin voi ehkä serkkuineen miettiä mitä haluavat tässä tilanteessa tehdä. Jos joku tulee väittämään että Jin puijaa, niin on parempi tulla sitten vaparikamun kanssa yhdessä.

Ja missään nimessä tätä oikeiden vaparien paljastusta ei saa vitkutella. Sen ois pitänyt tulla jo imho.

En kyllä tiiä miten tän valossa saat musta ja justysta vapareita :(
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Savu » 28.11.2018 16:18:26

Mä en oo tänään illemmalla paikalla joten nyt töistä nopea viesti.

Ääneni keturinille oli mielestäni ihan perusteltu, eikä epälyni perustuneet pelkästään pitkiin lainauksiin vaan ihan yksinkertaisesti pelitapaan joka ei auta hyvisten peliä -> pahismaista. Ensisijaisesti äänen tarkoitus oli herätellä ja ilman noita Keturinin uusimpia viestejä ääni olisi sinne saattanut jäädäkkin, mutta näen nyt hänen pelissään jo tosi tarkkasilmäisiä nostoja, enkä näe syytä häntä äänestää tänään.

Mua häiritsee Justyn ja Keturinin kova tarve saada vapaamuurarit esiin koska en ymmärrä noita perusteluja :( Jos ennustaja suojelee Jiniä tänään niin mikä hyöty on saada toinen vapari esiin tänään? Vaikka molemmat tulis esiin, niin ihan samalla tavallahan pahikset voi äänestää samaa vaparia kaks kertaa peräkkäin ja viimeistään D2 toinen kuolee, eli ihan sama tilanne huomenna vaikka toinen vapari ei vielä tuliskaan esiin? Jos toinen vapari jää piiloon niin hyvin suuret tsäänssit et Jin selviää huomiseen. Jos molemmat tulee esiin niin 50% tsäänssit et toinen kuolee tänä yönä. Millä tavalla pahikset ei uskaltais äänestää kumpaakaan jos molemmat tulee esiin, en tajua?

--Keturin
++jeekaka

Jeekaka epäilyttää vielä vähän samoista syistä kuin aiemmin, ja noi Keturinin huomiot hieman lisää nyt tätä ajatusta. Jeekaka lipsautteli oman erikoisroolinsa aiemmassaki pelissä, niin voisin nähdä et se nytkin sanois pahiksena vahingossa tollasta mitä ei tosiaankaan kannattais sanoo kuten et etsii vaan "sopivaa vankkuria" tai et peesaa toisen ääntä.
Savu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 16:23:06

C'moon viime pelissä "lipsauttelin" koska olin 111% varma Marzzuun pahikseudesta ja liian voitonvarma mun pahiskuningasteorioiden kanssa :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 16:26:20

jeekaka kirjoitti:Keturin awwww :3

justy kirjoitti:

En kyllä tiiä miten tän valossa saat musta ja justysta vapareita :(

Mä en sulje ketää pois ennenku meil on kaks pelaajaa cleimaamas yhdessä, että ne on vapareita :D

// Savu jos molemmat vaparit tulee esiin niin ottaisitko sä pahiksena 50% gamblen, että ei saa ketään yöllä tapettua? Toisen vaparin esiintuleminen myös tiputtaa pahisten poolia osua henkivartijaan joten niille on edullisempaa yrittää tappaa kuka tahansa muu kuin vaparit. On kylän etu mitä pidempään kaks confirmattua pelaajaa on hengis.

//Jeekaka
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 16:28:44

Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 16:31:56

Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.

Tbh en kyl tiiä onko tää sen todennäköisempi skenaario kahdella kuin yhdelläkään vaparilla. Kahdella vaparilla pahiksilla on silti 50-50 osua vaikka suojelija suojeliskin siellä, yhdellä vaparilla 0.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 16:36:05

Sit tietty on se riski että toiseen muurariin osutaan sattumalta ja sit ei oo kukaan varmistamassa Jinmua huomenna (vaikka eihän me sillon enää ketään uskottais :D).
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 16:38:13

jeekaka kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Lisäyksenä jos suojelija luottaa siihen, et pahikset ei lähe yrittään muurareita se voi suojella jotakuta kenen alingmentia ei tiedetä. Jos suojelija onnistuu suojelemaan niin meillä on samantien 4 varmistettua hyvistä.

Tbh en kyl tiiä onko tää sen todennäköisempi skenaario kahdella kuin yhdelläkään vaparilla. Kahdella vaparilla pahiksilla on silti 50-50 osua vaikka suojelija suojeliskin siellä, yhdellä vaparilla 0.

Oletetaan, et Jin on oikeesti vapari: Jin sinkkuvaparina käymässä nukkumaan tarkottaa sitä, että suojelijan on pakko suojella sitä tänä yönä, koska jos Jinmuru kuollee N1 niin D2 kuka vaan (petturi) voi claimaa olleensa Jinin frendi ja ylläpitää sitä roolia siihen asti kunnes se oikea toinen vapari kuolee. Jos toinen vapari kuolee yötappojen aikana, on hyvin mahdollista et me ei voida edes lynkkaa petturi/pahis!vaparia :----D
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Cameron » 28.11.2018 16:52:22

Third time
Kuva
“Mr Bond, they have a saying in Chicago: 'Once is happenstance. Twice is coincidence. The third time it's enemy action'.”
― Ian Fleming, Goldfinger

Äänet:
3 Zey (miina, AlPacino, jeekaka)
3 Vampire (justy, Zey, Jinmuru)
2 Keturin (Halima, Marzzuu)
1 Jinmuru (Keturin)
1 jeekaka (Savu)

Poissaolot:
Ei ketään

Päivä päättyy huomenna (vaikka huominen ei koskaan kuole) torstaina 29.11. klo 20.
- There will come a time when you have a chance to do the right thing.
- I love those moments! I like to wave at them as they pass by.
Cameron
Mafioso

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 16:59:19

miina kirjoitti:Mutta miun mielestä Zeyn pelin alku on ollu tniin erilainen kuin aiemmin joten pidän sitä hyvästikkin silmällä. -- Pidän edelleen ääneini Zeyssä, en kyllä toisaalta tajua miksi pahis haluaa noin paljon huomiota itseensä, mutta ehkä se onkin käänteispsykologiaan

(-- kohdasta katkastu asiaa pois)
Niin on erilainen, enpä oo koskaan ennen näin pelannut! Mut miks se tekee miut pahikseksi?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 17:01:48

jeekaka kirjoitti:Mun mielestä tollaiset keskustelunherätyssuunnitelmat on hyviksille lähtökohtaisesti aika turhia, koska se aihe mistä mun mielestä tässä pelissä on keskusteltu enemmän kuin normipelissä on lähinnä Zey :D

Musta taas ois ennemmin hämmentävää, jos hyvis, joka lähettää peliin ekaan viestiä, ei lainkaan miettis mitä kantsis puhua, että pelis lähtis mahdollisimman hyvin käyntiin.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 28.11.2018 17:10:17

Nyt jeekaka selvennätkö vähän? Epäiletkö sä siis Zeytä, mua ja Vampirea kaikkia pahiksiksi? Vai tipahdinko jossain? Ootko sä ennen epäillyt mua? En ainakaan muista. Jos epäilet mua niin miksi? Ja miksi edelleen sun mielestä Zey on pahis/petturi? Ootko sattunut huomaamaan että aika monen mielestä Zey on hyvismäinen? Ne kaikki sen sanojat ei voi mitenkään olla pahiksia.

Ei sillä, minusta tää sun mietintä nostaa sun hyvismäisyyttä entisestään, sillä en usko että pahis alkais miettimään pahiskuvioita parin pelin hyvismäisimpänä pidetyn välille. (Vai onko mulla joku bias tässä, että ku ite pidän Zeytä hyvismäisenä, ja Zey pitää mua hyvismäisenä, niin oletan että monet muutkin on samaa mieltä? Onko muut tätä mieltä? Ollaanko me ainoat jotka pidetään itsejämme hyviksinä? :D )

Ja Zeyn puolustukseksi (kun luen teidän aamuista keskustelua), mä oon kans ihan pihalla enkä ymmärrä mihin viittaat milläkin. Eli sitä rautalankaa tännekin plz.

justy kirjoitti:Mutta kysyn vielä tuosta alkuosasta: miksi Marzzuu oli listattuna pahikseksi, jos et epäillyt häntä pahikseksi? Eikö äänestäminen riittäisi?

En tiedä. Jotenkin vain tuntui siltä että kun äänestän jotakuta, hänet täytyy laittaa pahismaisiin. Ehkä Marzzuu myös tavallaan oli mulla noussut vähän pahismaiseksi, kun olin äänestänyt häntä (mielen kiemurat on hassuja, ja voi hyvin olla että olin alkanut ajatella Marzzuuta pahiksena ihan siksi että painostin häntä äänelläni).

miina kirjoitti:
Halima kirjoitti:Ja hei ihmiset! Mä en tiiä vielä kuka on pahis, mutta Zey on kyllä niin hyvis ku voi olla. Että voisitteko pliis siirtää nuo äänet johonki muualle Zeyn niskasta?

Miks?

Zey on rento, kantaaottava, puhelias, iloinen. Ei mitään sellaista mitä olisin koskaan nähnyt pahis-Zeyltä. En vaan nää oikeen ees mahdolliseks että Zey olis tässä pelissä pahis. Ei mitään järkeä. Ei. Ei Zey oo pahis. En voi uskoa. Äänestä jotain muuta.

Miina nousi mun listalla kevyen hyvismäiseksi olemalla oma pihallaoleva itsensä. Ehkä myös feikattavissa, mutta tuntuu hyvismäiseltä. Jee, neutraalikasa pienenee hiljalleen. :)

Keturin kirjoitti:
miina kirjoitti:Miks Jinmuru paljasti roolinsa jo nyt? En tajua. Nyt pahiksilla on hyvä tilaisuus saada erikoisrooli yöllä pois..

Tässä on ihan vinha perä. Mä en oikeen tajua miks vaan toinen muurareista tulis esiin? Miks jengi osti tän ihan suoraan? Justy ja Jeekaka pomppas samantien wagonista pois. Foorumipelissä yhtäaikaisen claimin organisointi voi olla tosi hankalaa ja Jinin claimi oli muutenki tehty niin vaivihkaa. Ehkä oikeet vaparit ei oo edes tajunnu, et täällä huudellaa niiden tontilla. Sori, mä en osta. --Zey ++Jinmuru. Otan äänen pois sitku oot claimannu "frendis" kanssa.

Tää nyt huutaa joko pelin ymmärtämättömyyttä tai pahismaisuutta, sillä: Joo, Jinmurun ei ois ehkä kannattanut noin aikaisin tulla esiin, mutta jos tuli esiin, niin nimenomaan yksin eikä parin kanssa. Meillä on suojelija, joten nyt kun meillä on erikoinen esillä, sekä suojelija että pahikset joutuvat miettimään kehen käyttävät yötoimensa. Ja jos käy hyvin, voidaan saada jopa tapoton yö! Ja siis oikeesti! Kyllähän nyt jos vapaamuurarit ois jotkut muut, niin niistä ois vähintään yks tullut jo sanomaan että Jin ei oo vapaamuurari. Ja nimenomaan yksi riittää, sillä jos tulee kaks vapaamuuraria esiin, jotka sanoo ettei oo vapareita toistensa kanssa niin kun tapetaan molemmat niin saadaan väkisinkin yks pahis/petturi lynkattua. Tää vaan ei ois mitenkään pahikselle/petturille järkevä liike pelin ekana päivänä, vielä aika alkupäivästä. En nää oikeesti _mitään_ mahdollisuutta sille, että Jin olis jotain muuta kuin Vapari, eli mun silmissä tuo sun Jinin äänestäminen on, kuten sanoin, joko hölmöä tai hyvin pahismaista.

Sanoisin että toinen vapari, älä missään nimessä tuu vielä tänään esiin jos ei oo pakko! Mitä pitempään olet suojassa niin sen parempi!

Siis kun vaikka vain yks vapari on esillä, niin onhan tässä silti ensi yönä monta eri vaihtoehtoa! Suojelija voi suojella Jiniä tai olla suojelematta. Pahikset voi yrittää tappaa Jiniä tai olla tappamatta. En nää miten tää tilanne muuttuis paremmaks sillä että meillä ois useampi erikoinen esillä. Mitä useampi erikoinen esillä, sitä pienempi todennäköisyys suojelijalla on osua just siihen mihin pahiksetkin tähtää.

AAAA. Jotenkin ärsyttää koko tää Keturinista lähtenyt Jin-ei-ehkä-sittenkään-vapari-keskustelu! Kun ei ois petturille/pahikselle mitään järkeä tehdä noin niinku Jin teki! Niin voitaisko vaan tsillata ja pelata peliä, ja lynkata Jin sitte joskus JOS käy niin, että joku muu vapari tulee esiin ja sanoo että Jin ei muuten oo sen kaveri? Ja Keturin! Jos et oo pahis/petturi, niin älä missään tapauksessa tuu ketjuun ääneen miettimään ketkä sun mielestä vois olla hyviserikoisia! Se auttaa vaan pahiksia niitten erikoisten metsästyksessä.

Keturin kirjoitti:@Halima, miks oot niin varma et Zey ois hyvis?

Vastasin tähän jo ylempänä.

Keturin kirjoitti:Oletetaan, et Jin on oikeesti vapari: Jin sinkkuvaparina käymässä nukkumaan tarkottaa sitä, että suojelijan on pakko suojella sitä tänä yönä, koska jos Jinmuru kuollee N1 niin D2 kuka vaan (petturi) voi claimaa olleensa Jinin frendi ja ylläpitää sitä roolia siihen asti kunnes se oikea toinen vapari kuolee. Jos toinen vapari kuolee yötappojen aikana, on hyvin mahdollista et me ei voida edes lynkkaa petturi/pahis!vaparia :----D

Jos Jin kuolee ja myöhemmin tulee kaks "sinkkuvaparia" esiin, niin sehän on meille tosi hyvä tilanne! Silloinhan me tiedetään että toinen niistä on pahisten puolella! En ymmärrä miks tää on sulle näin hankalaa, tai miks ajattelet näin nurinkurisesti.
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Halima » 28.11.2018 17:11:38

Tosi ärsyttävää, mut nyt mulla alkaa melkeen olla enemmän semmonen olo, että Keturin on vaan hölmö hyvis kuin villiä peliä vetävä pahis. En tiiä, mut nyt tuntuu siltä että pitää tehä näin.

--Keturin
Halima
Ylläpitäjä

Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 17:13:29

Horaaneko kirjoitti:
Zey kirjoitti:Mun muistini mukaan en oo tuonut esille petturipuheita, vaan kommentoinut muiden petturipuheita?

Eiks se oo niinku... Sama asia :D Oot kommentoinu petturii paljon, ensin jeekakan kanssa ja sit keturinin. Ja oikeestaan kaikkien muidenki jotka on petturist jotai maininnu. Eli oot tuonu peliin petturipuhetta.

Ei musta? :D Ts. jos olisin ensiksi ohjannut keskustelua petturin suuntaan ja sit tullut ihmettelemään, että oho, mites täällä näin paljon on petturista puhuttu, ni se ois outoa. Mut jos mun oletukseni on, että petturista ei juurikaan puhuta, koska on niin tavallinen rooli, että kaikki tuntee sen, ja sit muut pyytää mua kommentoimaan petturiin liittyviä juttuja, niin ei oo musta outoa kummastella, että enpä ois uskonut, että siitä niin paljoa puhutaan, koska enhän mä ennen pelin alkua vois tietää, että muut pyytää mua pelin aikana kommentoimaan petturia, jolloin en osannut ennustaa sitä. :D
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 17:14:45

Halima kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Oletetaan, et Jin on oikeesti vapari: Jin sinkkuvaparina käymässä nukkumaan tarkottaa sitä, että suojelijan on pakko suojella sitä tänä yönä, koska jos Jinmuru kuollee N1 niin D2 kuka vaan (petturi) voi claimaa olleensa Jinin frendi ja ylläpitää sitä roolia siihen asti kunnes se oikea toinen vapari kuolee. Jos toinen vapari kuolee yötappojen aikana, on hyvin mahdollista et me ei voida edes lynkkaa petturi/pahis!vaparia :----D

Jos Jin kuolee ja myöhemmin tulee kaks "sinkkuvaparia" esiin, niin sehän on meille tosi hyvä tilanne! Silloinhan me tiedetään että toinen niistä on pahisten puolella! En ymmärrä miks tää on sulle näin hankalaa, tai miks ajattelet näin nurinkurisesti.

Nii ja kumpi me tapetaan eka? Jos me osutaan eka vapari!Jinin oikeeseen kaveriin niin sit meidän pitää ottaa riski siitä, et - äh mä selitin tän kaiken jo.

//Zey
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 17:16:15

miina kirjoitti:Tästä olen samaa mieltä, musta tuo Marzzuun ääni Keturinille ei ole hyvismäinen. Mutta en tiiä, kenet se tekee pahismaiseksi.

Mitä tarkoitat, ettet tiedä kenet se tekee pahismaiseksi? Kenet muun Marzzuun ei-hyvismäinen ääni voi tehdä pahismaiseksi kuin Marzzuun itsensä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 28.11.2018 17:18:40

Mie Tiiän että mulla on nyt tosi hölmö kysymys mutta väännäppää rautalangasta miks se suojelijan suojelema ei vois olla pahis? Tais siis miten 4 varmistettua hyvistä? Silläkö että yks on kuollu yöllä? Vai sitten sillä että suojelija ja pahis osuvat samaan? Äh on niin tyhmää olla hölmö.

//Zey, tarkotan sitä että onko taustalla taas se että yritetään tehdä marzzuusta vasta huomisen kohde. Tai sitten sitä että onko marzzuu petturi, joka ei handlaa ihan hommiaan ja seuraa pahiksia kuin lammas..
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja Keturin » 28.11.2018 17:19:19

miina kirjoitti:

Mie Tiiän että mulla on nyt tosi hölmö kysymys mutta väännäppää rautalangasta miks se suojelijan suojelema ei vois olla pahis? Tais siis miten 4 varmistettua hyvistä? Silläkö että yks on kuollu yöllä? Vai sitten sillä että suojelija ja pahis osuvat samaan? Äh on niin tyhmää olla hölmö.

//Zey, tarkotan sitä että onko taustalla taas se että yritetään tehdä marzzuusta vasta huomisen kohde. Tai sitten sitä että onko marzzuu petturi, joka ei handlaa ihan hommiaan ja seuraa pahiksia kuin lammas..

...koska pahikset ei tapa omiaan?
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 28.11.2018 17:21:11

miina kirjoitti:

:D Jos suojelija onnistuu suojelussaan, tappoja on 0. Silloin se suojeltu on varma hyvis, koska se on ollut yötapon kohde ja pahikset ei yritä yöllä tappaa toisiaan.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 28.11.2018 17:23:05

Keturin kirjoitti:Jinmurun sinkkuclaimi tarkottaa nyt sitä, että suojelijan on pakko suojella tätä ens yönä ja se tarkottaa sitä, että Jinmuru kuolee N2.

Miksi suojelijan on pakko suojella ens yönä? Voihan suojelija päättää ottaa riskin ja suojella jotain muuta, että pääsee suojelemaan Jiniä N2?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa