Yritän täs nyt bussis säätää jonku nopeen listauksen et sais omii ajatuksii ees vähän kasaa, saa nähä mitä täst tulee :D Also en tiiä pääsenks päivän lopus paikalle enää mut yritän käydä ees vilkuilee nopee topicii sit illemmal
AlPacino
Koko tää kommentti on vähän hassu:
"Selvennykseksi: noi mun "Epäilyttävää" -merkinnät aiemmin ei tarkoita, että epäilisin kyseistä henkilöä pahikseksi. Ne tarkoittaa, että mulla kiinnittyi huomio näihin henkilöihin edellä mainittujen asioiden vuoksi, eli niissä kohin voi olla jotain taustalla (mun silmissä). Peli on kuitenkin melkoisen alussa, että lopulta noi huomautukset on hyvin pitkälle ajatuksen virtaa."
Koska mitä muuta toi "jotain taustalla" vois tarkottaa kuin että epäilee kys. pelaajaa pahikseks? :D Tulee vähän fiilis että pelästyi saamastaan huomiosta ja yrittää pehmitellä mielipiteitään, ns. vähätellä niitä.
Tho, muistan ite pelaamist alotellessani et pelästyin hyviksenäkin muhun kohdistuneesta huomiosta joten taustal voi ol iha vaa se. Also ääni Zeylle oli ihan hyvin perusteltu, vaikken ihan hiffaa miksei kertonu jo äänestäessään että epäilee Zeytä petturiks. Toi peruste minkä antoi ekassa viestissään sai sen kuulostaan silt, ettei epäile Zeytä pahikseks mut haluu äänestää tätä kosk sekottaa pakkaa -> roolist riippumaton syy.
Overall toi epäilyjen pehmentäminen häiritsee vähän mutta en näiden kahden viestin perusteella osaa sanoo viel mitä mielt oon. Tuu jubaa lisää!
Halima
Tykkään Halin ajatusvirtalistauksest, sielt puskee mojovat hyvisvibat läpi. Laiska pelinalotus puhuu mulle kans samanlaist hyvisHalimaa mitä oon nähny ennenki. Syvä luotto Zeyhyn vaan hämmentää. En tbh näkis yhtää mahdottomana et pahispari ZeyHali ois päättäny ennen pelii et tällane ois loistava pahistaktiikka.
Tää:
Ootko sattunut huomaamaan että aika monen mielestä Zey on hyvismäinen? Ne kaikki sen sanojat ei voi mitenkään olla pahiksia.
On oikeest typerä peruste. Ensinnäki, tulee vähä ajatustenmanipulointi-fiilis kosk ei mu mielest Zey oo monen mielest ollu hyvismäinen :D Ei ehk suoraa pahismainenkaa, mut en näe et Zey ois missää vaihees ollu pelin hyvismäisten listan kärjes.
Toiseks, peruste "kaikki sanojat ei mitenkään voi olla pahiksia", siis periaattees sanot että jos hyvis pitää Zeytä hyviksenä, nii sen confirmaa Zeyn hyvikseyden? Millon hyvikset ei oo voinu erehtyy :D Oon nähny nii mont peliä jossa pahista on pidetty hyvismäisenä loppuun asti ja nii salee Halimaki etten iha osta tätä.
Loppuje lopuks viestit luettani kääntysin kuitenki täl hetkel Haliman puolest hyvikseen päin. Tuntuu pelaavan niin tunnepohjal ja mäiskivän mielipiteit vähä mite sattuu, eikä mulle tuu fiilis et feikkaiskaan tällast pelityylii. En muist yhtää millane Hali on pahiksena mut en jaksa nyt metailla et näil mennää. Tho, jos Zey lynkkautuu tänää ja paljastuu pahikseks niin Hali on mun ykkösehdokas pahiskaveriks. Eli ei siis epäilyttävä muuten paitsi toi linkittymä Zeyhyn joka on niin obvious et on jo epäilyttävä.
Jeekaka
Jee on tuntunu mulle iha yleistuntumal koko pelin ajan hyvismäiselt, nää vibat lähtee aik pitkälti siit et on kommentoinu oikeestaa kaikkee mitä topas on puhuttu eikä tunnu hirveemmi varovan mielipiteitää. Hyvii pointtei ja hyvää pelaamist overall imo. Tätä en iha tajuu:
En oo oikeen mitään mieltä. Kuulostaa perus keissiltä jossa Vampire lynkataan hyviksenä, mutta en oo oikeesti perehtynyt Vampiren viesteihin hirveesti.
Miks uskot et täs oltais lynkkaamas hyvisVampiree, jos et oo Vamin viesteihin ees perehtyny (eli oletan et sul ei täs vaihees ollu siit kunnollist mielipidettä). Miks tää kuulostaa keissilt jos lynkataa hyvisVam?
Jälkeenpäin Jee sanoo käyneensä Vampiren viestit läpi kommentoide et ei löytyny mitää hälyttävää mut ei kerro roolist mitään ja tää vaa lisää mun hämmennyst siit, miks vahva hyvisread ennen ku kävit Vamin viestit läpi? Varsinki ku epäilit Zeytä pitkälle viedyistä johtopäätöksistä aiemmi?
Noni jjahas ja Jeekaka selittääki tätä keissii sit iha järkevän olosesti justyn siit kysyes. En jaksa pyyhkii tota aiempaa kommenttii pois kosk !! Oon nähny vaivaa ! Lukee tätä topaa läpi !!!
mutta onnea niille jotka oikeesti yrittää käydä läpi tän kymmenen sivua :D
Niiiiiiiiinpä :DD en tiä pitäiskö itkee vai nauraa kosk voisin ol nytki valmistautumas opinnäytetyö-aiheseminaarii ja tääl mä vaa kirjotan niinku jeesus kristus mies mis sun prioriteetit on
Mun keskittymine alkaa herpaantuu väkisin ku yritän lukee kenenkää viestei tän petturivapari-ripulin ajalta koska toi menee mul vaa sataaviittäkymppii yli hilseen. Mut eipä sielt jeekakan osalt mitää ihmeellist tullukkaa.
In conclusion Jeekaka tuntuu mulle edellee hyvismäiselt iha perusjuttujen takii, on osallistunu peliin luontevan oloisesti ja kommentoinu kaikkee aik avoimesti. On kyl aika rakastunu Zeyteorioihinsa mut nyt (uskomatonta kyllä) eletään vast ekaa päivää joten en nää ihmeellisenä sitä et tartutaan enimmäkseen yhteen tai kahteen pelaajaan. Eli sanoisin näil eväil et hyvismäinen!
Eiks Jiiltä ookki tullu vaa yks viesti so far? En jaksa ettii sitä tuolt kaiken seast (en osannu tehä justyn hienoo viestienettimisjuttuu vaiks yritin ;_;) mut en varmaa osais tehä mitää johtopäätöksii yhe viesti perusteel. Joku, ehk Hali, tais sanoo et tällane hiljasuus Jiilt on outoo ja oon kyl samaa mielt. Mut sit taas moni muuki on ollu extrahiljaa et en sit tiiä, en ihmettelis vaiks tää sivumäärä hirvittäis vähä kaikkii paitsi tyylii zeytä ja justyy :D
Justy
Jos Justyn pelii pitäs kommentoida yhdel sanal, sanoisin varmaa et järkevä :D Tuntuu olevan tosi perillä asioista ja logiikkaa mielipiteiden takaa löytyy. Mua alkuun häiritsi Justyn kysymyspainotteisuus mutta kysymysten takana tuntuu olevan ideana omien mielipiteiden muodostus vastausten perusteella joten menkööt. Kans Zey-painotteisuus hämmentää mua kosk Justyn ainoot legit mielipiteet Zeyst tuntuu olevan, et on varautunut myös hyviksenä ja Zey on edistänyt peliä. Tasapaino sen välil miten paljon puolustelee Zeytä verraten siihen miten heikko mielipide sil tuntuu itellää olevan Zeyst on mun mielest vähän off. Liekkö siel sit takan samanlainen oman mielipiteen perustan ettiminen vai mikä, Justy haluuks kertoo onks sul vielkää vakaat mielipidettä Zeystä?
Vampirea ei oo tainnut edes kukaan muu kuin jeekaka puolustaa? Eli jos on pahis, kaverit ovat joko kovasti luottavaisia että Vamia ei tänään lynkata, tai eivät uskalla häntä puolustaa.
Oot epäillyt tässä pelissä Jeekakaa, mut täst lauseesta oletan ettet sit kuitenkaan pidä sit Vampiren pahiskaverina? Oot kuitenki epäilly myös Vampirea, joten...?
Joo-o, Justy tippuu mul täl hetkel ehk neutraali-hyvis välimaastoo, ehk uskaltaisin varovasti kallistaa hyvismäiseen kosk on ottanu pelist tosi rohkeen otteen eikä tunnu pelkäävän mielipiteitään. Zeyn ylimalkanen puolustelu on ainoo mikä hämmentää mut toisaalt en tiiä saanks noist kahest mitää pahispariviboikaa et en ny sit tiiä :D
Keturin
Mä en haluis vielkää iha täysii luopuu siit teoriast et Ketu veti koko vaparihässäkän tulille vaa et huomio siirtyis siit iha jonnekki muualle kosk se tuli vaa nii täydellisee kohtaa peliä mut :D Idk oisko kokenutkaa pahis älynny ajatella noi pitkälle sit loppuje lopuks.
Also pakko komppaa Jeekakaa, en haluis epäillä Ketuu iha vaa sen takii et viihdyn sen viestien paris nii hyvin :DD mut kosk juonarit ei oo kivoi nii katon sen läpi ja pakko todeta et ketun anti peliin on ollu aiks laihaa. On oikeestaa kommentoinu vaan Zeytä ja niit joil on Zeyst ollu joku mielipide. Sit taas, must tuntuu (ja joku siit saatto sanooki) et tää on vaan Ketun tyyli, tarttuu asioihi yks kerrallaan.
Zeyn ohella petturi on ollu kuuma peruna täs pelis ja tbh mun mielest Keturin sopis siihen rooliin hyvin itekki :D Toi vaparijuttu tuntu sekottavan vähän kaikkien päät ja petturit tuntuu usein kokevan oikei tarkotuksenaan pelin sekottamisen joten en näe tätä mahdottomana.
Marzzuu
Oon ilonen miten mont pelii liittyvää viestii Marzzuult on tähä mennes tullu! Jee jatka samaan malliin! Mitä tohon Keturin ääneen tulee, must tuntuu et Marzu vaan näki muiden pelaajien kommentit siit hyvin ja päätti hyppää kärryyn. En näkis tällast käytöst tavattomana marzulle oli sit hyvis tai pahis. Yleisesti must tuntuu et marzu pelaa suht rennosti, mistä tulee hyvismäinen fiilis.
Sjsjkfl en kyl millää ehi kirjottaa tätä listaa loppuu. Yritän käydä viel Savun läpi ja sit miinan jos ehdin kosk Savu on jääny omis ajatuksis vähä sivuu
Savu
Mä en ihan näe ihmisten pointtia tos miks Savun ääni Keturinille ois ollu huono ja Ketu itekki imo katto sit vähä vääräst vinkkelist? Tai siis selvästihän tos on validi peruste äänelle (yhteen pelaajaan keskittyminen -> ei pelin edistäminen). En sit tiiä miks Savu päätti samaan syssyyn heittää ton et ketu on vaikuttanu ikävältä, siit kyl tajuun et ois aiks trash peruste äänelle
Savul on mun mielest ollu ihan hyvin viestimäärään nähden asiaa ja tuntuu pelaavan kuten ennenkin. Täl hetkel ei mitää syit epäillä mut suhtaudun varauksel kosk must tuntuu et oon Savust joka pelis hyvisviboi no matter what :D
Ok koht mu pitää juosta jo bussist pois ööää tuun vastaa justyn äänikysymyksii myöhemmi tbh täl hetkel ei hajuukaa ketä äänestäis voi muna