Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

"Kylässä valkeni jälleen kaunis päivä, mutta äkkiä sen aamu-unisen rauhan särki vertahyytävä kirkaisu..." Tänne tulevat varsinaiset pelitopicit.

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 15.03.2021 21:36:17

Zey kirjoitti:Pian änkkä tulee sanoo, että Haliman on pakko olla pahis, koska hän ei oo hyvis niinku Halima väittää. :P

Tuo oiski jotain uutta! :D
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2021 21:36:57

Halima kirjoitti:
Zey kirjoitti:Pian änkkä tulee sanoo, että Haliman on pakko olla pahis, koska hän ei oo hyvis niinku Halima väittää. :P

Tuo oiski jotain uutta! :D

Joo! Harvoin pääsee tommosta tilannetta pähkäilee! :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 15.03.2021 21:38:31

Hah, noh, eipä päästetä topaparkaa ihan jämähtämään. rayn taisi suuttua oikeasti niinkuin joku jo epäili.
// Mut hei, eiks aina ensin olla hiirenhiljaa ja joku pölähtää sanomaan jotain uutta? :D
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2021 21:40:49

Joo, vierivä kivi ei sammaloidu vai miten se nyt meni. :)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.03.2021 21:42:28

Mulla ois ainakin kevyempi olo jos äng siirtää äänensä.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2021 21:46:03

Meiz kirjoitti:Mulla ois ainakin kevyempi olo jos äng siirtää äänensä.

Siirtää äänensä nimenomaa raynille vai ylipäänsä äänen siirtäminen?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.03.2021 21:50:09

raynistahan tuossa oli puhe.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2021 21:54:55

Meiz kirjoitti:raynistahan tuossa oli puhe.

Mut sun ääni on Marzzuulla? Jos ääni raynilla tois kevyemmän olon, niin miksi sä et vaihda?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.03.2021 21:57:18

kevyempi = vähemmän painoa niskassa :D Äkkiäkös minä oman äänen vaihdan jos tulisi joku ihme tilanne.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 15.03.2021 21:58:27

Mitä tarkoitat "vähemmän painoa niskassa"?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 15.03.2021 21:59:47

Tää kertoo mulle sen että mun huumori ei toimi eikä se selittämällä muutu sen paremmaksi.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 15.03.2021 22:05:11

Päivä on päättynyt, iltaviesti seuraa kun pääsen pöytäkoneelle!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 16.03.2021 09:31:31

Äänestystulos:

4 raynpelikoneet (Zey, Marzzuu, jeekaka, Halima)
2 Meiz (raynpelikoneet, äng-äänne)
1 Marzzuu (Meiz)

Kaikki äänestyspakolliset hoitivat äänesyksensä. Rayn on lynkattu äänienemmistöllä. Hän oli rooliltaan tavallinen pahis.

Aikahyppäävä jänis on viimein jäänyt nalkkiin. Saitte hänet kiinni rynnättyänne hullun hatuntekijän teekutsuilta teekomeroon. Kysymys kuuluu - miten pääsette komerosta takaisin kotiin?

Päivä 1. Tetradynamia (hyvis)
Yö 1. Ariel (suojelija)
Päivä 2. justy (hyvis)
Yö 2. horaaneko (hyvis)
Päivä 3. raynpelikoneet (pahis)

Yö 3. alka nyt. Päivä 4 alkaa 16.3. klo 22, lähettäkää sitä ennen yönimet.

// PJ pahoittelee viestin viivästymistä. Jostain syystä tämä viesti ei ollut mennyt sivuilla läpi, vaikka kaikki muut olivat menneet.
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Violet » 16.03.2021 22:33:36

Yö 3.

Aikanne hullun hatuntekijän komerossa jää vähiin. Happi alkaa loppumaan ahtaasta tilasta, mutta ovi on edelleen säpissä. Yhtäkkisesti ovi avautuu laakeaan metsämaisemaan. Ulkona kuuluu sireenien ääntä ja poliisit ovat saapuneet onnettomuuspaikalle. Ilmeisesti hullu hatuntekijä sai teekutsuista tarpeekseen. Saavutte rikospaikalle, esitätte vastuussa olevan rikolliskanin poliisille ja saatte kaikki toivomanne vakuutuskorvauksen.

Päivä 1. Tetradynamia (hyvis)
Yö 1. Ariel (suojelija)
Päivä 2. justy (hyvis)
Yö 2. horaaneko (hyvis)
Päivä 3. raynpelikoneet (pahis)
Yö 3. Meiz (pahis)

Kaikki pahikset ovat kuolleet, hyvikset ovat voittaneet pelin!

PJ pahoittelee kaikille myöhästyneitä päivänavaus- sekä sulkemisviestejä. Pelinjohtajuus alkoi huonoissa merkeissä itselläni kipeytymisen johdosta, mikä monen päivän osalta vaikeutti pelinjohtamista. Toivottavasti pelaaminen pitkästä aikaa oli kuitenkin miellyttävä kokemus!
Paras hyvis, aktiivisin kyläläinen & paras varapelaaja kepit vuodelta 2014
Avatar
Violet
Mafioso
 
Viestit: 1405
Liittynyt: 15.11.2013 07:17:57
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2021 22:35:34

Hmm, onkohan Marzzuu pahis, kun Meiz kuoli yöllä...


(:D)
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2021 22:36:49

No mut vakavasti, hyvin vedit Meiz, erityisesti tossa lopussa, vaikka tilanne olikin ihan älyttömän haastava.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 16.03.2021 22:37:22

Oho, Meiz oli toinen pahis! Olisin ite ollut täyttä häkää lynkkaamassa Marzzuuta tänään.

Kiitokset pelinjohtajalle ja peliseuralle, enimmäkseen oli mukavaa, vaikkakin tunteet kuumeni vähän liikaa kolmantena päivänä. :)
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.03.2021 22:38:02

You'll never get me alive!

Selkeyden vuoksi, päätin laittaa pillit pussiin pahisten osalta.

Kiitos jeekaka juttuseurasta viimeisille päiville :] Ja pahoittelut justylle etten asettunut puolellesi, ehkä ensi pelissä sitten.
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2021 22:40:38

:D Oon aina halunnu kokeilla tappaa itteni yöllä pahiksena, et hieman oon kateellinen!
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.03.2021 22:44:49

Pahisten chattailua:

Spoiler:
11:49 AM] Meiz: Hellos taas kerran :D
[11:49 AM] raynpelikoneet!: moro moro
[11:50 AM] Meiz: Jotenkin huvittaa tää paritus
[11:50 AM] Meiz: Yleensä vihaan pahiksena pelaamista mutta tää toiminee kyllä :P
[11:51 AM] raynpelikoneet!: joo, tullee kyllä aika vaikea peli, uskoisin että hävitään, vaikka en olis kyllä varmaan parempaa paria toivoa
[11:51 AM] Meiz: Toi on hyvä niin ei tuu ainakaan pettymystä. Ei mitään paineita vaan koitetaan saada viihdyttävä peli aikaan
[11:51 AM] raynpelikoneet!: 9v2 kahdella kaupunkiroolilla vs one shot roleblocker on kyllä aika mahdoton yhtälö
[11:52 AM] Meiz: Jos sais blokin ajotettua kertakäyttöennustajan yöhön niin menettää kyvyn
[11:52 AM] raynpelikoneet!: kun normaalisti 7v2 max 1 kaupunkirooli on ihan standardi balanced peli
[11:52 AM] Meiz: toi ennustajahan meidä teilaa niin helposti
[11:52 AM] raynpelikoneet!: jeps
[11:52 AM] Meiz: molemmat potentiaalisia kohteita
[11:52 AM] raynpelikoneet!: no ei se mitään, koitetaan parhaamme ja katotaan mitä tapahtuu
[11:52 AM] Meiz: Mä pelaan pahista aina sillä mielellä että hyvikset saa viihdyttävää peliä
[11:53 AM] Meiz: jos ei tuu voittoa niin ei maailma siihen kaadu
[11:53 AM] Meiz: Oon tänää pois koneelta eli huomenna alkaa oma peli
[11:53 AM] raynpelikoneet!: joo ei varsinkaan kun setuppi on aika imbalanced omalle joukkueelle :smile:
[11:53 AM] Meiz: tokä käyn topicissa moikkaamassa
[11:53 AM] Meiz: *toki
[11:54 AM] raynpelikoneet!: mulla kans varmaan torstaihin asti aika hiljaiseloa, ollaan reissussa kuten jo topicissa sanoinkin
[11:54 AM] Meiz: ah hyvä tietää
[11:54 AM] raynpelikoneet!: tänään kyllä kerkeen pelata, ja discosta saa kiinni
[11:54 AM] raynpelikoneet!: ellen satu ajamaan autolla :smile:
[11:54 AM] Meiz: jebs, ihmetellään lisää kun peli etenee
[11:54 AM] raynpelikoneet!: juu

[4:49 PM] raynpelikoneet!: Eipä tässä ekana päivänä ainakaan hirveästi hätää taida olla.
[4:57 PM] Meiz: Saas nähä, nää tilanteet kääntyy aina niin nopeesti :D
[4:58 PM] Meiz: Millä todennäkösyydellä ennustaja ajattelee että pahikset säästää roleblokin myöhemmälle, joten kannattaa ennustaa jo ekana yönä? Mietin meidän blokin ajoitusta jos hengissä olen
[5:09 PM] raynpelikoneet!: Joo katotaan sitä yöllä, millainen tilanne on
[2:06 PM] Meiz: Hyvin toi Ariel osaa nostaa meidät molemmat samaan kategoriaan "periaatteessa hyvsmäinen mutta" :D


[10:28 PM] Meiz: Sellanen loppupäivä sitte. En usko että osaan erikoisia metsästää päivän perusteella kun rooleista ei puhuttu. Ehdotan että pudotetaan Ariel, uskon että hän lähtisi todennäköisimmin sinun kimppuun huomenna, muttei mitenkään alleviivannut epäilyjä päivän aikana
[10:56 PM] Meiz: Tai sitten esim. Zey joka varmaan pelaisi tehokkaasti 2. päivän. Ehdotuksia? :)
[10:20 AM] raynpelikoneet!: Hmm..
[10:20 AM] raynpelikoneet!: Akku loppu eilen :/
[10:22 AM] Meiz: Mun puolesta voidaan polttaa mun rooli jo tänä yönnä jos ennustaja kokisi että ekana yönä suurin todennäköisyys saada ennustus läpi + hakee selvyyttä tokaan päivään epämääräisen ekqn päivän jäljiltä
[10:23 AM] raynpelikoneet!: Varmaan joo se on järkevintä. Ehkä Ariel on paras yötapon kohdw. En ainakaan koe olevani millään tavalla uhattuna ja ariel-taposta ei varmaan oikein saada mihinkään suuntaan mitään infoa
[10:24 AM] raynpelikoneet!: Onneksi on enemmän aikaa pelata ensviikolla
[10:24 AM] raynpelikoneet!: Laitatko meidän yönimet?
[10:24 AM] raynpelikoneet!: Oon kyllä tässä paikalla ajoittan jos jotain muutoksia halutaan tehdä
[10:25 AM] Meiz: Mä laitan
[10:26 AM] raynpelikoneet!: Jees


[10:47 PM] Meiz: Hienosti erikoinen metsästetty :D
[11:07 AM] Meiz: Yllättävän epäilyttäväksi kääntynyt justyn peli
[11:19 AM] raynpelikoneet!: Joo mäkin pääsen taas illalla pelaamaan
[8:32 PM] raynpelikoneet!: yo ho!
[8:49 PM] Meiz: Helo :D
[8:50 PM] raynpelikoneet!: jutellaan vaan paljon topassa niin eiköhän tyää hyväks muutu ^^
[8:58 PM] Meiz: Jep, kiva kun pääsit messiin, alko vähän huolestuttamaan meidän positio. Paitsi että mä poistun kohta koneelta
[8:58 PM] raynpelikoneet!: nou hätä
[8:58 PM] raynpelikoneet!: mä luulen että meidän kannattaa puolustaa toisiamme jos niikseen tulee
[8:58 PM] raynpelikoneet!: ainakin nyt
[8:59 PM] Meiz: Samaa mieltä
[8:59 PM] raynpelikoneet!: ei mitään hard defendiä, mutta kuitenkin
[8:59 PM] Meiz: Mulla on vaan isompi fokus muissa ni ei syytä äänestää sua :D
[8:59 PM] raynpelikoneet!: vastaahan sitten mun änkkä-postiin kun kerkeät
[8:59 PM] raynpelikoneet!: ei edes tartte tänään, kunhan vaan vastaat
[9:00 PM] Meiz: Laitoin just sen alle äng mielipiteeni sattumalta, ni jätän erikseen vastaamatta
[9:00 PM] raynpelikoneet!: hä? :open_mouth:
[9:01 PM] raynpelikoneet!: linkkaatko mulle postin
[9:01 PM] Meiz: jos meinaat kysymykselläs viewtopic.php?f=9&t=846&start=450#p28273
[9:01 PM] raynpelikoneet!: joo
[9:02 PM] Meiz: viewtopic.php?f=9&t=846&start=450#p28276
[9:02 PM] raynpelikoneet!: jos sä meinaat tätä:
"Suurinpana syynä etten pysty ollenkaan samaistumaan pahisreadiisi ängistä. Tavallaan nuo pointit ovat ymmärrettäviä, mutta en saa sellaista tunnetta että katsoisit kokonaiskuvaa ängin pelistä ja enemmänkin myyt mielikuvaa pahismaisesta pelistä. Miksi minun piti erikseen selittää auki aiempi pointti jossa pahisreadisi ängistä voisikin olla todennäköisemmin hyvispeliä? Oletettavasti olet käynyt ängin viestit tarkkaankin läpi, tuliko siellä vastaan hetkiä jossa pysähdyit miettimään että kyseessä voisikin olal hyvispeliä? Yhtenä hyvänä esimerkkinä pitäisi itse ängin itsepintaista kommentointia siitä kuinka haluaa pistää äänen Halimalle vain protestina siihen että rayn halusi ääniä pois Haliman suunnalta. Tämä, kuten aiempikin pointti saavat minut ajattelemaan että äng on ennemminkin hyvis tässä pelissä.
"
[9:02 PM] Meiz: jep
[9:02 PM] Meiz: en oikee nää syytä alkaa eriksee sitte vastailee
[9:02 PM] Meiz: ku selvästi käy ilmi mitä mieltä olen ängin posteista
[9:03 PM] raynpelikoneet!: ongelma on siinä ettet kommentoi niitä pointteja joita mä pidän pahismaisena, siis mulle
[9:04 PM] raynpelikoneet!: meinaan siis että jos mä sanon että "änkkä on pahis koska X" niin sun vastaus on "no ei se nyt oo koska se postas kanssa Y,Z, ja B"
[9:04 PM] raynpelikoneet!: tuohan ei ole hyvä perustelu, varsinkin kun kysyin sulta, justylta ja jeeksulta JUST niistä pointeista jotka MUN mielestä on järkeviä
[9:06 PM] Meiz: Mä aattelen ton siten että sulta tulee kuumotukset omasta POV minkä takia ängin peli oli pahismaista. En oikein nää miksi mun tuon viestin jälkeen pitäisi alkaa hard defendaamaan ängi, kun se ei ole mun pelsisä yhtään nyt fokuksena :D
[9:06 PM] raynpelikoneet!: siis en kiellä jos haluat mennä tolla, enkä edes tiedä mikä olis hyvä ratkaisu :slight_smile:
[9:06 PM] Meiz: tuntuu jtoenkin oudolta jos mä nyt ottaisin missioks et rayn pää on käännettävä ja äng on hyvios
[9:07 PM] raynpelikoneet!: siis ei tietenkään mutta kysyin sulta selvän kysymyksen topassa etkä mun mielestä siihen vastannut
[9:07 PM] raynpelikoneet!: ainakin mielestäni :smile:
[9:08 PM] Meiz: Siin on sitte hyvät kuumotukset myöhemmäks jos näät että aiheellista nostaa
[9:08 PM] Meiz: sitäpaitsi joku voi jopa vetää johtopäätöksen siitä etten lähe hullunlailla käymää dialogia sun kanssa
[9:09 PM] raynpelikoneet!: no siis mä luukutan tota niin kauan että mulle vastataan, mutta tiedät että mä oon penäämässä sulta vastausta kuitenkin niin voit miettiä mitä sanot siihen ^^
[9:09 PM] Meiz: sopii :D
[9:09 PM] raynpelikoneet!: jees
[9:09 PM] Meiz: meillä on oomat tyylit ja se hyvä
[9:10 PM] raynpelikoneet!: joo

[1:52 PM] Meiz: Jostain syystä mul on sellanen hunch että äänet saattaa kääntyä sua vastaan vielä tänään kun justy palaa ketjuun. Ketjun yleinen ilmapiiri. Toivottavasti oon turhaan huolissani
[1:54 PM] raynpelikoneet!: Enpä usko. Hauskintahan tässä on se että mun ei tarvi edes valehdella mitään koska tuo änkän logiikka on ihan hanurista, aivan 100% varmasti luuluttaisin samaa hyviksenäkin
[1:54 PM] raynpelikoneet!: Siinäpähän miettivät minut sitten justyn pahispariksi ja lynkkaavat sen... varmaan koska puolustan sitä :smile:
[1:54 PM] Meiz: no toihan tulee väkisinkin
[1:55 PM] Meiz: jos näin kävis
[1:55 PM] raynpelikoneet!: Zey ei satavarmasti tule äänestämään minua ja hän pn kuitenkin kaupungin "kovin ääni" tällä hetkellä. Zey tietää että en puhu paskaa
[1:56 PM] Meiz: No sen takia mäki sheeppaan Zeyn readia
[1:57 PM] Meiz: Se on niin vakuuttunut että voisin kuvitella ennustajaksi jolla red check justystä
[1:57 PM] raynpelikoneet!: Kellään ei oikeasti ole mitään hyvää syytä äänestää minua ennenkun joku flippaa pahis tai änkkä hyvis
[1:57 PM] Meiz: Mun kokemuksel käy aina niin et äänet seisoo yhel targetilla ja sit vika 30min heilahtaa toiseen suuntaan :D
[1:57 PM] raynpelikoneet!: Mä uskon hlökohtaisesti että horaa on ennustaja
[1:57 PM] Meiz: ja sit se logiikka olikin että justyn pahiskaveriksi sopii
[1:58 PM] Meiz: tjsp :D
[1:58 PM] raynpelikoneet!: Justy/zey/halima ei oo rooli, ei jeeksukaan varmaan
[2:02 PM] Meiz: eli teoriatasolla hyvä jos äng pysyis hengissä, sun kannalta
[2:02 PM] Meiz: Mä aloin jo miettii et alan kallistuu sille kannalle et se ois pahis, mut jotenki super vaikee saada ittelle perusteltua miks näin, ku ollu aika samoilla linjoilla mun kaa pelistä
[2:02 PM] Meiz: et passaan sen kyllä
[2:03 PM] raynpelikoneet!: Siis lähtökohtaisesti tokana päivänä ei pitäs olla tapahtunut mitään miksi minä + halima ei voitais olla pahiksia yhdessä, jos ekana päivnä ajatteli niin. Näin nyt kuitenkin änkän mielestä on
[2:04 PM] Meiz: niin, se peruste oli että halima pisti efforttia käymällä koko ketjun läpi ja myös kommentoimalla (eikä vaan listaten)
[2:05 PM] raynpelikoneet!: lol
[2:05 PM] raynpelikoneet!: Halima ei edes tehnyt sitä loppuun asti ^^
[2:06 PM] raynpelikoneet!: Lähtökohtaisesti mun on tosi vaikea pelata täällä kylässä kun kaikki viestit on tuhat sanaa joista viis on asiaa...
[2:07 PM] Meiz: Joo aika runosuonia kyl kaikilla, mikä pistää omankin pelin erottumaan joukosta
[2:07 PM] raynpelikoneet!: Ei viittis olla ilkeä ketään kohtaan mutta aika usein tekis mieli sanoa että "mitä sä tostä kirjotat tunnin kun et edes pääse mihinkään johtopäätökseen"
[2:07 PM] Meiz: jep :D
[3:45 PM] raynpelikoneet!: Tuota tuota
[3:46 PM] Meiz: Noh
[3:46 PM] raynpelikoneet!: Koska tää peli nyt varmaan muutenkin on varmaan häviö ihan vaan sen takia että kaupungin ei pitäs oikeasti koskaan hävitä tällä ajalla ja näillä numeroilla, niin laitetaankos peli nyt sitten hyrskynmyrskyn? :smile:
[3:47 PM] Meiz: Mua suroaan sanottuna pelottaa kun kysyt näin :D
[3:47 PM] Meiz: mun mielsstä me lynkataan justy tänää
[3:48 PM] raynpelikoneet!: No siis ajattelin soft bussata, kumpi meistä kuoleekin jos kuolee niin näyttää hyvältä, ja 100% oikea ratkaisu jos jompikumpi aatutaan tutkimaan
[3:48 PM] raynpelikoneet!: Satutaan*
[3:50 PM] Meiz: Äh, mua ei jotenki yhtää huvittas alkaa psitää toisille ääniä tässä vaiheessa
[3:50 PM] Meiz: Mun mielestä jeekaka pockettanu Zeytä ihan huolella tänää
[3:50 PM] Meiz: sillä linjalla meinasin ite lähtee miettii justyn lisäks
[3:51 PM] Meiz: Olenko liian tylsä? :D
[3:51 PM] raynpelikoneet!: Ei siis nyt
[3:51 PM] raynpelikoneet!: Koska jos mä olisin hyvis nsiin ajattelisin että toinen justystä ja änkästä on pahis ja toinen susta ja jeekakasta, koska horaan postit on oikeasti tosi hyviä
[3:52 PM] Meiz: Ei mua se haittaa jos alat sellasta teoriaa pistämään ketjuun
[3:52 PM] raynpelikoneet!: Okei
[3:52 PM] Meiz: kyllä mä voin puolustautua joko onnistuneesti tai failaten :D
[3:52 PM] raynpelikoneet!: :smile:

[10:00 PM] raynpelikoneet!: hohoho
[10:00 PM] Meiz: huhhuh :D
[10:01 PM] raynpelikoneet!: änkkä tuomitsi sitten ittensä kuolemaan huomenna ^^
[10:01 PM] Meiz: Ei pitäs yllättyä mut paljo parempi fiilis sun tilanteesta nyt
[10:01 PM] Meiz: ku alkuun olin iha myymäs maita jo
[10:01 PM] Meiz: Omaa pelii mietin et on vaa ajan kysymys ku en osaa superhyvistä pelaa pahiksena
[10:01 PM] Meiz: et saa teilata :D
[10:02 PM] raynpelikoneet!: noooooo en
[10:02 PM] raynpelikoneet!: huomenna on kuitenkin day before lylo elis paras aika bussata jos niin pitää
[10:03 PM] Meiz: Ois pitäny olla valmistautunu paremmin ku huduellaa listaa pelaajia
[10:03 PM] raynpelikoneet!: aattelin ainakin alottaa sun syyttämisellä koska jos jompikumpi meistä on tutkittu niin voi paska kun kiinni jäädään jos ei
[10:03 PM] Meiz: et heitin sut sit hyvismäisempiin
[10:03 PM] Meiz: mut paremmin sä kyl postasitki lopussa
[10:03 PM] raynpelikoneet!: mähän sanoin ettei mulla oo mitään syytä huoleen ^^
[10:03 PM] Meiz: anyways, ton sun vikan kommentin jälkee ois outoo jos ei tulis kuumotuksii, varsinki ku lynkkasin just hyviksen
[10:04 PM] Meiz: Mä oon vähä ressaavampi pahiksena ku ei haluu tosien peliä pistää myttyyn :D
[10:04 PM] Meiz: mut hienosti vedit

[10:05 PM] Meiz: tapetaanko me Zey
[10:05 PM] Meiz: vai onkse ny joku top pahis seuraavana päivänä
[10:05 PM] Meiz: ku tuntuu et se kyl leadaa kaupunkia vaikka mitä kävis :D
[10:06 PM] raynpelikoneet!: tota
[10:06 PM] raynpelikoneet!: en oo nyt ihan varma
[10:06 PM] raynpelikoneet!: mä haluaisin ehkä yolottaa ja tappaa horaan koska mä uskon että se on ennustaja
[10:06 PM] raynpelikoneet!: :smile:
[10:06 PM] Meiz: sopii mulle
[10:06 PM] raynpelikoneet!: saadaanko me koskaan horaa lynkattua (mahdollisesti, jos se EI olekaan ennustaja)?
[10:07 PM] Meiz: ihan vaa sillä et se pelaa yhtä hyvin pahiksena
[10:07 PM] Meiz: :P
[10:07 PM] raynpelikoneet!: hmm
[10:07 PM] Meiz: Zey ny osaa ainaki löytää pahikset
[10:08 PM] raynpelikoneet!: zey ei kyllä saa minua kiinni huomenna, eikä sillä ole roolia
[10:08 PM] raynpelikoneet!: saako zey sinut kiinni?
[10:08 PM] Meiz: ok, te ootte kamui
[10:08 PM] Meiz: No ei mulla ollu mikää hyvä päivä 2
[10:08 PM] Meiz: vaikee sanoa
[10:09 PM] raynpelikoneet!: noo se on mun about parhaan kaverin vaimo, ja ollaan aika paljon pelattu resistancea jne, en koe että zey oikeasti epäilis mua niin paljon että mut lynkattais huomenna
[10:09 PM] Meiz: horaa it is
[10:09 PM] raynpelikoneet!: varsinkin kun sain aika lailla town crediä tästä päivästä
[10:09 PM] Meiz: ku ei oikee muitakaa näe vaihtoehtoina
[10:09 PM] raynpelikoneet!: joo, jos horaa ei flippaa ennustaja niin varaudu siihen että mä kuumotan sua sitten :smile:
[10:10 PM] Meiz: emmä usko et siihen voi varautua
[10:10 PM] raynpelikoneet!: jos horaa flippaa ennustaja niin sitten kattelen hetken
[10:10 PM] Meiz: mut paremmin mä osaan kirjottaa puolustuksia ku itsenäisiä epäilyjä
[10:10 PM] Meiz: :P
[10:10 PM] raynpelikoneet!: no zey kuitenkin ilmeisesti pitää sua hyviksenä
[10:10 PM] Meiz: joo täl hetkellä
[10:11 PM] raynpelikoneet!: muahan ei kukaan usko että ihan sama mitä mä sanon :smile:
[10:11 PM] Meiz: formatoit viestit viel sillee ettei niis viittauksis pysy kukaan kärryillö
[10:11 PM] Meiz: tarkotuksella?
[10:11 PM] Meiz: Mä varmaa lähen jeekakan perää huome
[10:12 PM] raynpelikoneet!: ei kyllä toi justy catch up oli ihan sen vuoksi noin että olis nopee ja selvä kun ei ollut paljoakaan aikaa
[10:12 PM] Meiz: Mä yritin iha tosissaa lukea sitä mut en vaa pysyny kärryillä :D
[10:12 PM] raynpelikoneet!: kävin oikeasti koko threadin läpi tunnissa ja kun mulla ei ollut oikeaa pahismotivaatiota siihen mitä justystä ajattelen niin laitoin ihan sen mitä olisin todnäk hyviksenäkin sanonut
[10:13 PM] raynpelikoneet!: ei sillä oo oikeastaan väliä tajuaako sitä kukaan
[10:13 PM] Meiz: samaa mieltä :)
[10:13 PM] Meiz: effort riittää
[10:13 PM] Meiz: no mut mä heitän yötapon horalle
[10:13 PM] Meiz: huuda jos mieli muuttuu
[10:13 PM] raynpelikoneet!: ilmeisesti tässä pelissä on tärkeempää se että pohtii jotain kun se mitä pohtii ^^
[10:13 PM] raynpelikoneet!: joo laita vaan
[10:14 PM] Meiz: jes, painun offline, morops
[10:14 PM] raynpelikoneet!: öitä!
[6:49 PM] raynpelikoneet!: ei kai tarvita mitää muutoksia yönimiin?
[7:38 PM] Meiz: Ei
[7:38 PM] raynpelikoneet!: :thumbsup:


[10:30 PM] Meiz: Doddeeh Halima ja äng confirmed hyvikset, mutta oli hyvä yritys :D
[9:17 AM] raynpelikoneet!: joo ei paljon auta jos ennustaja confirmaa kaksi epäilyttävintä pelaajaa pelissä. gg
[9:20 AM] raynpelikoneet!: en usko että mun kannattaa käyttää aikaa oikeastaan sanomaan yhtään mitään.
[9:20 AM] raynpelikoneet!: kyllä voisin esittää ihan hyviäkin argumenttejä mutta eipä niitä kukaan tule edes lukemaan että ihan sama.
[9:21 AM] Meiz: Ois vaan pitäny aäästää blokki tälle yölle. Jälkiviisaus on parasta
[9:23 AM] raynpelikoneet!: no se oli 50/50
[9:24 AM] raynpelikoneet!: eipä tuolle mitään voi, jos on näinkin edullinen setuppi kaupungille niin _"_/
[9:30 AM] raynpelikoneet!: en tie, ehkä mä yritän jotain huomenna, tää päivä menee lautapelaillessa
[9:40 AM] Meiz: joo ota rennosti, veikkaan että lynkataan sut tänään
[9:40 AM] Meiz: sen verran paha toi ängin roolin paljastuminen kun kattoo sun eod
[9:42 AM] raynpelikoneet!: no siis oikeastihan kaikkien olis pitänyt eilen äänestää änkkää, hyviksen ei koskaan pitäisi tehdä noin
[9:46 AM] Meiz: niih, ja silti ne on aina hyviksiä jotka näin tekee :D
[9:46 AM] Meiz: sillä ajatuksella en lähtenyt vaihtamaan
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.03.2021 22:47:16

Huikee ennustus kyllä Halimalta, ja suoraan kuolemantuomio pahiksille. Sain idean että ennustaja kokeilisi ennustusta jo ekana yönä siltä varalta että muuten se jäisi blokatuksi. Kävikö edes mielessä?
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Halima » 16.03.2021 22:52:51

Meiz kirjoitti:Huikee ennustus kyllä Halimalta, ja suoraan kuolemantuomio pahiksille. Sain idean että ennustaja kokeilisi ennustusta jo ekana yönä siltä varalta että muuten se jäisi blokatuksi. Kävikö edes mielessä?

Mä arvoin sitä että ekana vai tokana yönä, ja ajattelin että se on ihan fifty-sixty. Päätin sitten ennustaa tokana yönä näistä syistä:
- en ollut ihan kaikista epäillyin, eli arvelin että selviän paljastamatta rooliani toisen päivän yli.
- en ollut kaikista hyvismäisin, eli arvelin etten kuole ekana enkä tokana yönä.
- tokana yönä ennustamisesta on enemmän hyötyä, kun on pienempi määrä pelaajia jäljellä -> suurempi osuus pelaajista joiden rooli saadaan tietoon.

Ja joo, arvelin tosiaan että änkkä on hyvis, mutta halusinkin ennustaa hyviksen, kun ajattelin että se auttaa paremmin hyvisten peliä, eikä toisaalta tapa kokonaan keskustelua kolmanneksi päiväksi. Ja ajattelin että änkkä ois lynkattu muuten kolmantena päivänä niin siksikin änkkä.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Meiz » 16.03.2021 22:55:42

Halima kirjoitti:Oho, Meiz oli toinen pahis! Olisin ite ollut täyttä häkää lynkkaamassa Marzzuuta tänään.

Mä yritin ottaa loppupelin henk. koht. missioksi jeekakan lynkkaamisen mutta luovuin siitä toivosta aika nopeasti sitten. Damit.. :D *taputtelee jeekakaa selkään*
Avatar
Meiz
Kyläläinen
 
Viestit: 876
Liittynyt: 16.11.2013 09:33:02
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 4

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 16.03.2021 22:56:05

Zey kirjoitti:Hmm, onkohan Marzzuu pahis, kun Meiz kuoli yöllä...


(:D)

Zeyyy :D Miehän oon pahismainen vaikka olisin hiljaa koko pelin eikun mitä :D No, kiitos Violet pelistä ja kiitos peliseurasta ja anteeksi se mun MJ juttu jos se loukkasi.
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.03.2021 23:08:17

Meiz kirjoitti:You'll never get me alive!

Selkeyden vuoksi, päätin laittaa pillit pussiin pahisten osalta.

Kiitos jeekaka juttuseurasta viimeisille päiville :] Ja pahoittelut justylle etten asettunut puolellesi, ehkä ensi pelissä sitten.


Eipä kestä ja kuten sanoin kunnioitan sitä että teit mitä on tehtävä vaikka se tarkoittikin mun mustamaalausta :D Tunsin sit vähän huonoa omatuntoa siitä että olin niin varma sun pahikseudesta, kun vaikka luulen tajunneeni logiikan Marzzuun ajattelun taustalla kun se pohti sun yötappoa niin luulin sen taustalla olleen se että Marzzuulla oli TMI raynin ja sun rooleista :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja jeekaka » 16.03.2021 23:12:14

Mun ja Haliman äänenvaihto Tetralle kyllä top 1 hyvät valinnat tässä pelissä :D
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja äng-äänne » 16.03.2021 23:32:49

Kiitti, oli kivaa! :D Hieman kuumotti tulla pelaa eka kertaa pitkästä aikaa ja kyllähän siitä sai kuulla (ja kuulla, ja kuulla, ja kuulla...).

Kyl mä täällä varmaan toistekin uskallan pelata, ja ihan varmasti samaan tyyliin kun tässäkin pelissä. Eli saakelin pitkiä soutaa huopaa viestejä ja tommonen kakkospäivän finaalistuntti loppuun. Ihan vaan koska mä voin. :)

Never stop the madness ja kohta vedetään taas. \o/
Avatar
äng-äänne
Kyläläinen
 
Viestit: 32
Liittynyt: 11.02.2021 14:18:58

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 16.03.2021 23:33:47

Hyvin kyllä pelattu ihan jokainen, summaryna seuraavaa peliä odottaessa, mulla onkin yksi oottamassa tulevaa :)
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2021 23:39:57

Mun muuten Marzzuun viestiin liittyen pointtina oli (jos joku ei tajunnut), et älkää kertoko Marzzuulle, että Halima tai änkkä ois tarkempi yötappo, et jos kumminki Marzzuu on pahis. :D

Mut hei! Oli tosi kiva pelata kaikkien kanssa! Erityisinä mainintoina änkkä, joka veti hyvin, ei paljoa 10 vuoden tauko haitannut! Sit Marzzun kanssa oli kiva pelata ja oikeesti, oot Marzzuu kehittynyt pelaajana valtavasti sitten viime pelin! :) Sit jeeksulle ja Halimalle <333, mulle tuli tässä pelissä semmonen olo, et oltiin me vastaan muu maailma. :D Ja oikeesti aplodit Meizille, joka jakso kolmannenkin päivän vetää. Tässä pelissä musta pahikset ei mokaillu, valitettavasti vaan hyvikset oli hyvismäisempiä niin PoE. Ja sit Ariel ansaitsee aina taputuksia ensimmäisenä yönä kuolleena. :> Horaan kanssa pelaaminen jäi harmillisen lyhkäseksi, oisin halunnu nähdä pidemmälle! Ja sitten justylle pahoittelut 2.päivästä. :'D Olis pitäny arvottaa enemmän sitä ekan lukemisen fiilistä...
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: Pieni peruspeli ihmemaassa - päivä alkaa 6.3. klo 22

ViestiKirjoittaja Zey » 16.03.2021 23:40:47

jeekaka kirjoitti:Mun ja Haliman äänenvaihto Tetralle kyllä top 1 hyvät valinnat tässä pelissä :D

Onneks Meiz ei kuollu 2.päivänä, ois muuten ollu varmaan erilainen peli :D
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusaukio

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron