007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 29.11.2018 19:04:50

justy kirjoitti:Tämä kuulostaa siltä, että voisit äänestää tällä hetkellä ääniä saaneista Halimaa? Mikset kuitenkaan äänestä häntä?


Koen ite paremmaks et jätän äänestämisen mahollisimman myöhäseks, niin ehin viel miettiä asioita jos tuunkin toiseen tulokseen.
Ja olin 95% varma että ehdin vielä käymään täällä editoinnin lomassa

++Halima
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
Avatar
pilkkuvirhe
Kyläläinen
 
Viestit: 10
Liittynyt: 12.11.2018 20:32:41
Paikkakunta: Jyväskylä / Ristiina

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 19:11:34

justy kirjoitti:
miina kirjoitti:
--Zey ++Marzzuu

Tää vaihtuu Halimaan jos tarve vaatii mutta haluan saaha tuohon vielä vähän mahkuja muittenkin vaikuttaa.


Selitätkö miina vielä mitä tällä tarkoitat?

Haluat lynkata mielummin Marzzuun kuin Haliman, mutta Haliman mielummin kuin kenet? Eli mikä on tuo tarve, johon viittaat?

Ja miksi Zey epäilyttää nyt vähemmän kuin Marzzuu ja Halima?


Joo oli vähän epäselvä. Siis tarkotin sitä että en halua että halimalla on miljoona ääntä ja muilla ei yhtään. Tavallaan että tulee muita vaihtoehtoja tarosalle.
Ja oon sitä mieltä että marzzuun tiputtaminen on ihan kätevää myöskin huomisen kannalta. Koska AINA kun marzzuu jatkaa porhallustaan, se tulee olemaan yksi epäilyttävimmistä. Toisaalta, nyt marzzuu on pelannut melko hyvin (kuten sillon kun halima tutoroi sitä...)
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:15:50

Kiitos miina. Mäkin olen vaikuttunut Marzzuun kehityksestä, saapi nähdä onko siellä taustalla joku kaveri auttamassa. Mutta yleisestihän pahiskaverien läsnäolo ei oo mitenkään näkyvästi hänen peliinsä tuntunut vaikuttavan (taas päästiin Keturinin lempiaiheeseen).

Mites tuo Zey, miksi epäilyttää nyt vähemmän kuin Halima ja Marzzuu?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.11.2018 19:19:03

@Zey
Hm, jos taas kaikista pelaajista, toden näköisimmin mun ääni lähtisi
Jii (No höh :/ Lisin kaivannut Jiiltä enempi viestimateriaalia)
?* (?)
Vampire (Perustelin tän jo)
suunnalle, ?* = mietin vielä, sanon kolmannen pahisepäillyn myöhemmin nyt kun Jin ja Kettu ovat varmoja hyviksiä.

@Keturin
Nyt en oo varma ymmärränkö mitä meinasit tolla alemmalla, niin en kommentoi siihen muuta kuin näin töksäyttäen, anteeksi.
Siis ootko oikeesti sitä meltä, että et halua äänestää Halimaa, kosia se on ollu kiva sulle joskus?
Tähän, okei mä

tiiän itekin mitä tää voi näyttää ja jos mut halutaan pelistä pois niin eipä siinä mitään koska tiedän olevani hiukan hidas hyvis.Ja eihän se tietenkään ole yksin mikään peruste, että sejase oli kerran kiva tällejatuolle, mutta jotenkin vaan tunnen, että Haliman kohdalla mennään hakoteille äänestettäessä #inhoan_massauksia :/

// Ja tsiljoona viestiä edelle
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 19:23:09

justy kirjoitti:Kiitos miina. Mäkin olen vaikuttunut Marzzuun kehityksestä, saapi nähdä onko siellä taustalla joku kaveri auttamassa. Mutta yleisestihän pahiskaverien läsnäolo ei oo mitenkään näkyvästi hänen peliinsä tuntunut vaikuttavan (taas päästiin Keturinin lempiaiheeseen).

Mites tuo Zey, miksi epäilyttää nyt vähemmän kuin Halima ja Marzzuu?


Zey voi olla petturi. :D
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 19:24:52

Samaa vähän mietin itekin, että onko Marzzuun taustalla joku, kun pelaa nyt jotenkin paremmin kuin yleensä. Mut sitte ei tekis mieli epäillä toista siitä, että pelaa paremmin kuin ennen. Kyllähän porukka kehittyy, tietysti.

Nyt kuitenkin oon ihan valmis lynkkaamaan Marzzuun, koska obviously arvostan omaa henkeäni enemmän kuin muiden (edes Zeyn. En tiedä miina olitko lukenut mun yhden viestin silleen että lynkkaisin itseni ennemmin kuin Zeyn, mutta se ei pidä paikkaansa. Jos pitäis valita minä tai Zey ni Zey kuolis).

--Vampire
++Marzzuu
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 19:25:29

miina kirjoitti:
justy kirjoitti:Kiitos miina. Mäkin olen vaikuttunut Marzzuun kehityksestä, saapi nähdä onko siellä taustalla joku kaveri auttamassa. Mutta yleisestihän pahiskaverien läsnäolo ei oo mitenkään näkyvästi hänen peliinsä tuntunut vaikuttavan (taas päästiin Keturinin lempiaiheeseen).

Mites tuo Zey, miksi epäilyttää nyt vähemmän kuin Halima ja Marzzuu?


Zey voi olla petturi. :D

Jos Zey ois petturi ja mä pahis, niin miksi oisin suojellut Zeytä niin innokkaasti?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:26:22

Marzzuu kirjoitti:Hm, jos taas kaikista pelaajista, toden näköisimmin mun ääni lähtisi
Jii (No höh :/ Lisin kaivannut Jiiltä enempi viestimateriaalia)
?* (?)
Vampire (Perustelin tän jo)
suunnalle, ?* = mietin vielä, sanon kolmannen pahisepäillyn myöhemmin nyt kun Jin ja Kettu ovat varmoja hyviksiä.


Mä en nyt ymmärrä miten Vampire on yhtäkkiä sun epäilyttävimpien listassa. Pystytkö yhtään avaamaan milloin sulle tuli se vaivaava juttu mieleen? Liittyikö se Vamin tänpäiväiseen viestiin? Vai ajattelitko uudestaan jotain, mikä oli aiemmissa viesteissä mennyt ohi?

Ja ymmärränkö oikein että äänestäisit Jiitä poistaaksesi pelistä jonkun epäaktiivisen? Vai epäilyttääkö Jii hiljaisuutensa vuoksi?

//miina okei. Mutta eikös kannattaisi äänestää mielummin petturi/pahis pois, jos uskot että nää kaks vaihtoehtoa ovat yhdessä todennäköisempiä kuin Haliman tai Marzzuun pahikseus?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 19:31:22

Tilanne:
5 Halima (jeekaka, Keturin, Horaaneko, Jinmuru, pilkkuvirhe)
3 Marzzuu (miina, Zey, Halima)
1 Vampire (justy)
1 Zey ( AlPacino)
1 jeekaka (Savu)


Äänestämättä
Jii, Marzzuu ja Vampire

Nyt varmaan on hyvä hetki kertoa, että mut voi lynkata, en oo mikään erikoinen. Ja jos mä lynkkaudun niin toivoisin että katsoisitte Zeytä uusilla silmillä huomenna. Se ei oikeesti voi olla pahis. En vaan suostu uskomaan. Ja mitä tuhlausta oiskaan käyttää kaks pelipäivää meidän molempien lynkkaukseen. Että pliis.
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 19:33:16

Miun mielestä Halima/Marzzuu/Zey vois ihan hyvin olla se kolmikko.

Sama siis kuka noista tippuu.

Totta, Halima, että tyhmää palkita aktiivisuus tiputtamalla mutta aika epäilyttävää tuo on.

//Halima. Hmm. Mun pahis-trion muut on äänestämässä sitä mun kolmatta. Jahas, vähän outo tilanne. Mietitään.
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 19:36:04

miina kirjoitti:
//Halima. Hmm. Mun pahis-trion muut on äänestämässä sitä mun kolmatta. Jahas, vähän outo tilanne. Mietitään.


Ei näytä sun kannalta hyvältä jos Halima flippaa mafian
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Savu » 29.11.2018 19:37:31

Tossa Justy listas pitkän pätkän tekstiä miks Halima ei sen mielestä vaikuta pahikselta, sit vikassa lauseessa sit toteaa et ei ehkä ihan tarpeeksi yritä ratkasta peliä ja vaihtaa äänensä Halimalle. Mua on alkanut hieman häiritä Justyn pelissä jokin. Lähinnä se tulee tosta et se yrittää johtaa peliä ja haluais munki siirtävän ääneni pois Jeekakalta kun se ei saa tuulta alleen. Keturin nostiki jo tossa lainauksia siitä miten Justy ja Jeekaka puhuukin välillä ihan samoilla sanankäänteillä joten musta tuntuu et Justy yrittää kääntää huomiota pois Jeekakasta ja samalla kääntää epäilyjä mua kohtaan koska taidan olla ainoa joka on epäilly Jeekakaa. Kokonaisuutena pitäisin tätä kaikista potentiaalisimpana pahiskaksikkona.

Mä en oo vielä koskaan nähny Marzzuuta näin aktiivisena enkä haluais sitä lynkata vaan siks että se on epälooginen. Marzzuu on aina ja musta on tosi kiva nähdä se oikeesti pelaamassa, eikä musta oo kivaa että se tiputetaan heti koska se ei nyt osaa sanoa mitään järkevää. Eli mä jätän äänestämättä sitä nyt ihan rehellisesti osittain pelin ulkopuolisista syistä. Ketä sen pahiskaverit ois? Ei sitä paljon kukaan oo puolustelemassa, Vampireaki epäilin kaveriksi mut se on kadonnu ku tuhka tuuleen.

Halima on mulle nyt tosi neutraali. Se pelaa ihan samalla tavalla ku viimeksikki, ja on sanonu et se haluaa pelata rennosti silleen että voi nauttia pelistä. Oon ite yrittäny ihan samaa ja se tulkittiin viime pelissäki epäilyttäväksi minkä takia putosin D1 mikä on tosi nihkeetä. Halima jakeli sillonki tosi vahvoja hyvisreadeja tutuilleen ja ne osu kaikki oikeaan. Ketulla on kyllä pointti et hyvä pahis voi kopioida tyylinsä jostain hyvispelistä, mut jos pahis osaa pelata tismalleen samalla tavalla ku hyviksenä niin mistä ihmeestä keturin voi sit päätellä että se on "melko varmasti" pahis?

Jäljelle jää sit Vampire joka on ollu jostain syystä tosi varma toisten rooleista ja vissiin luovutti kun sitä epäiltiin heti aluksi? Musta ois ihan Vampiremaisen temperamenttista luovuttaa peli kun tuntuu että oot hävinny jo D1. Musta hyvis Vampire ois ennemminki suuttunu ja alkanu perusteleen miksi muut on väärässä, mut tässä on ehkä neuvoteltu et nyt ois ehkä parempi pitää matalaa profiilia. Vähän hataraa mut näillä mennään.

--jeekaka
++Vampire
Avatar
Savu
Kyläläinen
 
Viestit: 145
Liittynyt: 15.08.2018 23:27:02
Paikkakunta: Oulu

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 19:42:37

Täytyy sanoa että Keturinin claimi vieräytti suuren kiven mun sydämeltä kun tsekkasin vikat viestit navetan pihassa :D

Mua epäilyttää oikeesti justy enemmän kun Halima, koska voin nähdä tapahtumahorisontin rajoissa että se vois pystyä tohon Zey-hulluuteen hyviksenäkin. Plus jos näistä jompikumpi on Zeyn pahiskaveri oikeesti se on justy, koska justy yritti ihan mahdollisesti ihan toimivaa temppua saada mun ja miinan äänet Zeyltä Savulle.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.11.2018 19:43:25

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Hm, jos taas kaikista pelaajista, toden näköisimmin mun ääni lähtisi
Jii (No höh :/ Lisin kaivannut Jiiltä enempi viestimateriaalia)
?* (?)
Vampire (Perustelin tän jo)
suunnalle, ?* = mietin vielä, sanon kolmannen pahisepäillyn myöhemmin nyt kun Jin ja Kettu ovat varmoja hyviksiä.


Mä en nyt ymmärrä miten Vampire on yhtäkkiä sun epäilyttävimpien listassa. Pystytkö yhtään avaamaan milloin sulle tuli se vaivaava juttu mieleen? Liittyikö se Vamin tänpäiväiseen viestiin? Vai ajattelitko uudestaan jotain, mikä oli aiemmissa viesteissä mennyt ohi?

Ja ymmärränkö oikein että äänestäisit Jiitä poistaaksesi pelistä jonkun epäaktiivisen? Vai epäilyttääkö Jii hiljaisuutensa vuoksi?

No niin, eli Vam putosi harmikseni epäilyttää, mutta en haluais äänestää - osioon osin sen-jutun-jota-en-osaa-selittää takia että itelle tuli tämänpäiväistä Vamin viestiä lukiessa hiukan "Siis mitä?" fiilis, Vampire onkin tästä syyst mulle mahdollinen äänestettävä vain jos sillä pelastasin itteni.

Jiissä tosiaan tökkii tuo hiljaisuus - pahiksen olisi nyt helppo piiloutua "yleisten syyttäjien" joukkoon ja ilmestyä sitten yhtäkkiä esiin? Itellä on aina ollu massaaminen & hiljaiset out - äänestykset olleet melkein punainen vaate, ja Jiiepäilyni voi vielä peruuntua jos Jii putkahtaa jonkun maratonviestin yhtäkkiä kirjoittamaan tai muuten herää.
En äänestä vielä.
// Uusia viestejä
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Avatar
Marzzuu
Kyläläinen
 
Viestit: 632
Liittynyt: 09.08.2016 14:31:29
Paikkakunta: Espoo
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:46:20

Savu kirjoitti:Tossa Justy listas pitkän pätkän tekstiä miks Halima ei sen mielestä vaikuta pahikselta, sit vikassa lauseessa sit toteaa et ei ehkä ihan tarpeeksi yritä ratkasta peliä ja vaihtaa äänensä Halimalle. Mua on alkanut hieman häiritä Justyn pelissä jokin. Lähinnä se tulee tosta et se yrittää johtaa peliä ja haluais munki siirtävän ääneni pois Jeekakalta kun se ei saa tuulta alleen. Keturin nostiki jo tossa lainauksia siitä miten Justy ja Jeekaka puhuukin välillä ihan samoilla sanankäänteillä joten musta tuntuu et Justy yrittää kääntää huomiota pois Jeekakasta ja samalla kääntää epäilyjä mua kohtaan koska taidan olla ainoa joka on epäilly Jeekakaa. Kokonaisuutena pitäisin tätä kaikista potentiaalisimpana pahiskaksikkona.


Mä listasin pitkän pätkän asiaa miks Haliman peli on samanlaista kuin viime pelissään. Se että Halima pelaa samalla tavalla kuin viimeksi ei tarkoita että hän on hyvis. Hassu kyllä tuo "kääntää huomiota jeekakasta" kun olin ekat kaks irl-päivää houkuttelemassa kaikkia äänestämään jeekakaa. :D

Mä en oo vielä koskaan nähny Marzzuuta näin aktiivisena enkä haluais sitä lynkata vaan siks että se on epälooginen. Marzzuu on aina ja musta on tosi kiva nähdä se oikeesti pelaamassa, eikä musta oo kivaa että se tiputetaan heti koska se ei nyt osaa sanoa mitään järkevää. Eli mä jätän äänestämättä sitä nyt ihan rehellisesti osittain pelin ulkopuolisista syistä. Ketä sen pahiskaverit ois? Ei sitä paljon kukaan oo puolustelemassa, Vampireaki epäilin kaveriksi mut se on kadonnu ku tuhka tuuleen.


No mun mielestä paras linkki Marzzuusta on Halimaan. Ehkä myös Zeyhyn, kun näiden kahden sijaan Marzzuu on päätynyt äänestämään aiempaa hyvisreadiaan.

***

Eiks me voitas lynkata Savu tai miina?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 19:47:09

Ei.
Avatar
jeekaka
Kyläläinen
 
Viestit: 1113
Liittynyt: 17.07.2017 16:12:42
Palkinnot: 3

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:48:10

Marzzuu kirjoitti:" joukkoon ja ilmestyä sitten yhtäkkiä esiin? Itellä on aina ollu massaaminen & hiljaiset out - äänestykset olleet melkein punainen vaate, ja Jiiepäilyni voi vielä peruuntua jos Jii putkahtaa jonkun maratonviestin yhtäkkiä kirjoittamaan tai muuten herää.
En äänestä vielä.


Alleviivattuun: sähän äänestit tänään Pilkkuvirhettä kun hän oli hiljainen? Ja oot mun mielestä tehnyt samaa aiemminkin? Eikö noissa ollut kyse hiljaiset out -äänestä?

//Jeekaka: :(
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:49:30

jeekaka kirjoitti:Täytyy sanoa että Keturinin claimi vieräytti suuren kiven mun sydämeltä kun tsekkasin vikat viestit navetan pihassa :D

Mua epäilyttää oikeesti justy enemmän kun Halima, koska voin nähdä tapahtumahorisontin rajoissa että se vois pystyä tohon Zey-hulluuteen hyviksenäkin. Plus jos näistä jompikumpi on Zeyn pahiskaveri oikeesti se on justy, koska justy yritti ihan mahdollisesti ihan toimivaa temppua saada mun ja miinan äänet Zeyltä Savulle.


Miks tää on multa epäilyttävää? Mikset epäile niitä, jotka oikeesti onnistuivat saamaan äänet pois Zeyn niskasta Halimalle ja Marzzuulle?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:50:35

Maaarzzuu, vastaa. 10 minsaa enää aikaa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 19:50:53

Justy, kerro mulle että onko sulla joku muukin oikea syy epäillä mua kuin se että osaan muka sumuttaa pahiksena sekoilevaa?

Tiedän että oon yhenmoinen villikortti sitten huomennakin, mutta en nyt kai sentään niin villikortti?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 19:51:11

Luin Haliman peliä uudestaan, enkä kyllä halua häntä lynkata, koska on musta niin vaan hyvis.
1) "En aatellu. Tehkää te muut ni mä tuun sitte kertomaan pahikset." -vastaus mulle pelin alussa. Pelaa rennosti, eikä pelkää, että joku tulkitsisi tämmösen ei peliä edistävän asenteen pahismaiseksi.
2) Jatkanut peliä rennosti, ei mitään hälyttävää musta.
3) Pitää mua hyviksenä ja puolustaa mua, vaikka Halimalla ois pahiksena hyvät aseet pitää mua pahiksenakin ja koittaa saada mut lynkattua.
4) Ärsyyntyminen Jin-ei-ehkä-ole-vapari -keskustelusta. Pahiksella ei musta ois mitään syytä ärsyyntyä, koska hyvähän se vaan pahiksille ois, jos varmalta hyvikseltä koitetaan vetää matto alta.
5) Pahiksena tulis varmaan suojelijana esiin, jotta oikee suojelija tulis esiin. Nyt sen sijaan sanoo olevansa tavis.

Joten äänestetään nyt joku muu kun Halima ulos.
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 19:51:22

Keturin kirjoitti:
miina kirjoitti:
//Halima. Hmm. Mun pahis-trion muut on äänestämässä sitä mun kolmatta. Jahas, vähän outo tilanne. Mietitään.


Ei näytä sun kannalta hyvältä jos Halima flippaa mafian


Ootappa, miks?
Avatar
miina
Kyläläinen
 
Viestit: 928
Liittynyt: 27.05.2017 20:39:37
Palkinnot: 7

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 19:52:26

justy, miksi et halua Marzzuua lynkata?
Fiksubjs dilmaattinen
Avatar
Zey
Kyläläinen
 
Viestit: 2506
Liittynyt: 01.11.2013 22:46:23
Paikkakunta: Turku
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 16

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 19:52:34

Savu kirjoitti:Tossa Justy listas pitkän pätkän tekstiä miks Halima ei sen mielestä vaikuta pahikselta, sit vikassa lauseessa sit toteaa et ei ehkä ihan tarpeeksi yritä ratkasta peliä ja vaihtaa äänensä Halimalle.

Tää! Tää se on mikä muaki justyssä häiritsi mut en vaan osannut sanoa! Jee Savu! Äänestetäänkö justy ulos jo tänään?
Avatar
Halima
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1755
Liittynyt: 22.02.2016 20:02:26
Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 19:53:12

Savu kirjoitti:Halima on mulle nyt tosi neutraali. Se pelaa ihan samalla tavalla ku viimeksikki, ja on sanonu et se haluaa pelata rennosti silleen että voi nauttia pelistä. Oon ite yrittäny ihan samaa ja se tulkittiin viime pelissäki epäilyttäväksi minkä takia putosin D1 mikä on tosi nihkeetä. Halima jakeli sillonki tosi vahvoja hyvisreadeja tutuilleen ja ne osu kaikki oikeaan. Ketulla on kyllä pointti et hyvä pahis voi kopioida tyylinsä jostain hyvispelistä, mut jos pahis osaa pelata tismalleen samalla tavalla ku hyviksenä niin mistä ihmeestä keturin voi sit päätellä että se on "melko varmasti" pahis?


Tää ei oo nyt syntaksis ku aika loppuu:

Sanoisin että toinen vapari, älä missään nimessä tuu vielä tänään esiin jos ei oo pakko! Mitä pitempään olet suojassa niin sen parempi!


Tästä oli kaikki eri mieltä, Halima yritti kuitenki vakuuttaa vaparia oleen hiljaa. Syyt on käyty läpi miks molempien piti tulla esiin.

Siis kun vaikka vain yks vapari on esillä, niin onhan tässä silti ensi yönä monta eri vaihtoehtoa! Suojelija voi suojella Jiniä tai olla suojelematta. Pahikset voi yrittää tappaa Jiniä tai olla tappamatta. En nää miten tää tilanne muuttuis paremmaks sillä että meillä ois useampi erikoinen esillä. Mitä useampi erikoinen esillä, sitä pienempi todennäköisyys suojelijalla on osua just siihen mihin pahiksetkin tähtää.


Tästäki oltii eri mieltä. Suojelijan ois ehdottomasti pitäny suojella Jiniä jos se ois ollu ainut vapari tiskissä.

Petturin lynkkaus ei oo kyllä missään mielessä harhalynkkaus.


Tää ei teknisesti pidä paikkaansa, Justy sen laskiki

Jos Jin kuolee ja myöhemmin tulee kaks "sinkkuvaparia" esiin, niin sehän on meille tosi hyvä tilanne! Silloinhan me tiedetään että toinen niistä on pahisten puolella! En ymmärrä miks tää on sulle näin hankalaa, tai miks ajattelet näin nurinkurisesti.


Kaks tekistä harhalynkkausta ei oo hyvä kylälle.


  • Äänet Miinalle
  • Haluttomuus kuolla
  • “Yks varma hyvisriidi” on joku meriitti

Joo, oon tyytyväinen ääneeni Keturinilla. Keturin on tähän mennessä pelissä kirjaimellisesti vain
• - heittänyt epäilystä ja äänen Zeylle
• - kritisoinut Zeytä petturin aliarvioinnista
• - siirtänyt äänensä perustelematta mulle

Ei tää nyt ainakaan hyvikseydestä puhu, eikä siitä hyvästä hyvispelistä, mitä Keturinilta nähtiin SM-pelissä.


En ees tiiä mitä sanoo tähän.
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:54:18

miina kirjoitti:Justy, kerro mulle että onko sulla joku muukin oikea syy epäillä mua kuin se että osaan muka sumuttaa pahiksena sekoilevaa?

Tiedän että oon yhenmoinen villikortti sitten huomennakin, mutta en nyt kai sentään niin villikortti?



...

...

...

Mun pitää näköjään mennä johonkin kirjoitus/kommunikointi kurssille (pitäisköhän myös vaihtaa alaa). Mä. En. Ole. Epäillyt. Sua. Minkään. Sekoilun. Vuoksi.

Oon epäillyt sua siksi kun kahteen IRL-päivään sun puolivillainen Zey-readi ei edistynyt mihinkään. Vaan kun tulit takas ketjuun eilen, olit ihan tyytyväinen siihen että äänestät Zeytä koska tää pelaa eri tavalla kuin yleensä. Etkä oo kommentoinut miks Zey pahiksena kokisi tarvetta naamioida itseään näin radikaalilla tyylimuutoksella? Eiks Zey pärjää ihan hyvin pahiksena?
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Vampire » 29.11.2018 19:54:27

Savu kirjoitti:Musta hyvis Vampire ois ennemminki suuttunu ja alkanu perusteleen miksi muut on väärässä, mut tässä on ehkä neuvoteltu et nyt ois ehkä parempi pitää matalaa profiilia.

Tekisi mieli sanoa, että sä et selvästikään tunne mun pelityyliä/mua. Mä en peleissä hevillä suutu (koko historiani aikana oon suuttunut kerran), koska mua ei oikein saa irl:kään suuttumaan oikeastaan yhtään mistään. Plus jos mua jossain pelissä pahiksena neuvottaisiin pitämään matalaa profiilia, niin tuskin pitäisin. Oon sen verran jääräpää ja ehkä siinä mielessä kökkömäinen, että siinä hypoteettisessa tilanteessa, että joskus mua neuvottaisiin olemaan hyshys, niin tuskin olisin.

//porukkaa pirusti väliin
心配ないからね。
Avatar
Vampire
Kepitetty kyläläinen
 
Viestit: 511
Liittynyt: 15.11.2013 00:56:15
Paikkakunta: Pirkanmaa
Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:54:34

Halima kirjoitti:
Savu kirjoitti:Tossa Justy listas pitkän pätkän tekstiä miks Halima ei sen mielestä vaikuta pahikselta, sit vikassa lauseessa sit toteaa et ei ehkä ihan tarpeeksi yritä ratkasta peliä ja vaihtaa äänensä Halimalle.

Tää! Tää se on mikä muaki justyssä häiritsi mut en vaan osannut sanoa! Jee Savu! Äänestetäänkö justy ulos jo tänään?


Vastasin jo tähän.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 19:54:36

Täs vaihees varmaan paljastaisin, et Justy/Halima/Marzzuu on mun pahisjengin lottonumero ja ne yrittää nyt vaan heittää toisiaan bussin alle jotta sais ees vähä town creduja. Pitäkää ääni nyt siinä Halimassa ja huomenna on uus päivä, katotaa Justyy ja Marzzuuta sit Suojelija suojelee mua tai Jiniä, päätät itse. Pus <3
Avatar
Keturin
Kyläläinen
 
Viestit: 316
Liittynyt: 27.08.2018 22:37:01
Palkinnot: 1

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 19:55:24

Zey kirjoitti:justy, miksi et halua Marzzuua lynkata?


Vähemmän infoa kuin Halima-lynkkauksesta. Mut oon kyllä silti vielä vähän vaiheessa Marzzuun kanssa.
Avatar
justy
Kyläläinen
 
Viestit: 2166
Liittynyt: 24.05.2016 14:34:33
Palkinnot: 12

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa

cron