justy kirjoitti:Keturin kirjoitti:Siis mä oon muutenki sun kanssa täysin eri mieltä Miina-readeista :D
//Justy tai sinä.
Okei, et vaan oo tainnut koskaan kommentoida mun miina-readia muuten kuin siitä näkökulmasta että hänen äänestämisessä oli Zeyn bussaamista. Ehkä on mennnyt vaan ohi sitten.
Ikuisuuskysymys: mainitako erikseen että toki teidän näkökulmasta myös minä voin olla se joka bussaa.
Horaaneko kirjoitti:Mitä toi bussaaminen meinaa :D
Keturin kirjoitti:Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.
Eli onks Zey vaan huono näissä peleissä sitte jos sä voit vetää noin vahvoja riidejä perustuen siihen miten hyvin sä tunnet jonku? Mä ainaki pelkään ja epäilen eniten mun vanhimpia frendejä jotka on pelannu juonareita yhtä kauan kuin minä.
Keturin kirjoitti:Nii, tajusin oman strategiavirheeni Miinan ihmettelystä, että miks Jin tuli yksin esiin ja päätin sillä kapitalisoida pelin sellaseen suuntaan josta mä voin saada irti jotain. Nyt mun omat henk. koht. readit on paljon paremmin kalibroituna, mä oon lähes täysin varma et sä oot pahis.
Horaaneko kirjoitti:Halima, öö, miks otat juonarin näi henkilökohtasesti :D Miten ihmees me voidaan tietää et tunnet zeyn nii hyvin kun et sitä ikin ota puheeks, sanot vaa et zey on varma hyvis!! etkä perustele mitenkään. Niinku kato tota sun luottamust zeyt kohtaa toisen vinkkelist: sanotaan vaiks et mä väittäisin pelin alust asti et jinmuru on salee hyvis ja et olisin siit satavarma mut en antais sille mitää syytä. Eiks se nyt sustaki ois vähä outoa?
Marzzuu kirjoitti:Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.
Noh, tehään vielä näin :)
--Keturin
Halima kirjoitti:Otan tunteella koska pelaan tunteella. Ei mun tunteet toimi silleen on-off-napista vääntämällä. Oon panostanut tähän peliin ja saanut yhden varman riidin, ja tuntuu että kaikki muut lyttää sen ihan täysillä (ok paitsi justy). Ei tunnu mukavalta.
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.
--Keturin
Kumpi on pahismaisempi, Zey vai Vampire?
Zey kirjoitti:Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.
justy kirjoitti:Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?
pilkkuvirhe kirjoitti:justy kirjoitti:Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?
Noista mua epäilyttää enemmän Vampire. Zey on hämmentävä ja tuntuu antavan tosi vähän vaikka viestejä on paljon, mut tuntuu silti enemmän vaan hämmentävältä kuin epäilyttävältä.
Mut en mä Vampireakaan suoranaisesti epäile, Zey vissiin sanokin, että se vaikutti aikalailla luovuttaneelta hyvikseltä tossa sen viimesimmässä viestissä.
Mua epäilyttää kans vähän toi, kuinka varmana hyviksenä Halima tuntuu Zeytä pitävän.
Ree, video rendas nopeemmin kun oletin - koitan viel ehtii sanomaan jotain ennen päivän loppua
Zey kirjoitti:Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.
Halima kirjoitti:Zey kirjoitti:Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.
Tässä vaiheessa mä tartun mihin vaan mikä ei oo Halima tai Zey. Jos saat kolme muuta mukaan niin I'm in.
justy kirjoitti:Marzzuu kirjoitti:Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.
--Keturin
Kumpi on pahismaisempi, Zey vai Vampire?
Marzzuu kirjoitti:Halimajunaan taas, noh, tiedän Halin pelityylin ja Hali oli kerran mun pelitutori yhen pelin ajan, ja iviimepelissä samalla lailla tökki miuta peliin mukaan, eli en oo innostunut Haliakaan äänestämään...
Keturin kirjoitti:Halima/Marzzuu/X on mun lottokuponki pahistiimille tällä hetkellä.
Halima kirjoitti:Koska itseni tiedän varmasti hyvikseksi - vielä varmemmin kuin Zeyn. Loput voi olla pahiksia. Ok, en myöskään lynkkais sua tai Jinmurua mun yli, mut ajattelin sen itsestäänselväksi niin en jaksanut viimeksi mainita. Ois selvästi pitänyt, koska itsestäänselvyydet ei oo selviä sulle.
Halima kirjoitti:miinan pelissä on kummallisuuksia. Suurimpana just tuo jo keskusteltu "Marzzuun ääni Keturinille ei ole hyvismäinen. Mutta en tiiä, kenet se tekee pahismaiseksi." Miten Marzzuun ääni vois tehdä kenetkään muut pahismaiseksi, jos Marzzuu itse ei ole pahis? Eli jos se jonkun tekee pahismaiseksi niin tietysti ensimmäisenä Marzzuun. --
Keturin kirjoitti:jeekaka kirjoitti:Multa ei kysytty, mutta mietin tässä kanssa oisko justy ja Halima tässä vaan "pelastusyrityksillään" viimeistelemässä Zeyn niittaamisen :D
Nii, lähekkö mun kans Halima-wagonii?
justy kirjoitti:--Mun mielestä miina ei oo pelannut kauhean hyvismäisesti, eikä kyllä kauhean monelta pelaajalta ole saanut hyvisluottoakaan. ---
Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.
miina kirjoitti:
Ahhahhahahah, jos tuo justyn linkkaama viesti on kenenkään mielestä hyvä otanta mun pihalla olosta niin kuulkaa: selatkaa vähän enemmän. Ite en nähny siinä viestissä mitään sekoilua jota yleensä tapahtuu. :D :D
miina kirjoitti:
--Zey ++Marzzuu
Tää vaihtuu Halimaan jos tarve vaatii mutta haluan saaha tuohon vielä vähän mahkuja muittenkin vaikuttaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa