007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 16:47:02

Mitä toi bussaaminen meinaa :D
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:49:18

justy kirjoitti:
Keturin kirjoitti:Siis mä oon muutenki sun kanssa täysin eri mieltä Miina-readeista :D

//Justy tai sinä.

Okei, et vaan oo tainnut koskaan kommentoida mun miina-readia muuten kuin siitä näkökulmasta että hänen äänestämisessä oli Zeyn bussaamista. Ehkä on mennnyt vaan ohi sitten.

Ikuisuuskysymys: mainitako erikseen että toki teidän näkökulmasta myös minä voin olla se joka bussaa.

Pelin käsittely oman näkökulman ulkopuolelta ja oman epäilyttävyytensä tunnustaminen antais kyl hyvisviboi ¯\_(ツ)_/¯
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 16:50:12

Horaaneko kirjoitti:Mitä toi bussaaminen meinaa :D

Spoiler:
Kuva
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:51:41

Mut itse asiassa:

--Halima
++Vampire

Nyt ei voi kukaan sanoa ettei äänestänyt kun peli oli selvä. 4-2-2 tilanteessa kaikki voi vielä pudota. Ja jos joku haluaa mut kolmanneksi Jeekakaan tai miinan, tehkää aloite ja hypätkää toiseksi.

@Marzzuu, sä äänestät tällä hetkellä hyvistä.

PS (ja Keturin, älä klikkaa)
Spoiler:
Eiks niin että Marzzuu on tehnyt puolesta riippumatta tätä että vaikenee kun huomio ei enää ole hänessä? Koska jonkun muun tekemänä voisin melkein äänestää tästä hyvästä
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:55:25

No, laiskuus vie tällä hetkellä voiton hyvisvibojen kalastelulta. Eikä tuo ehkä niin vaikee asia ollut hahmottaa itse kullekin että jätin jotain oleellista kertomatta.

Horaa, bussaus on sitä että pahis äänestää kaveriaan saadakseen hyviskrediittiä, tai ainakin välttääkseen pahiskrediittiä. Eli jos Halima on pahis, sun ja mun äänet vois olla pahiskaverin antamia, joka uskoo että kaveria ei esim. voi enää pelastaa ja päättää lähteä mukaan tätä äänestämään.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 16:56:20

Mut nyt pitää tehdä taas töitä.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 16:59:52

Keturin kirjoitti:
Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.

Eli onks Zey vaan huono näissä peleissä sitte jos sä voit vetää noin vahvoja riidejä perustuen siihen miten hyvin sä tunnet jonku? Mä ainaki pelkään ja epäilen eniten mun vanhimpia frendejä jotka on pelannu juonareita yhtä kauan kuin minä.

Zey on hyvä, mutta inhoaa pahisrooliä lähes yhtä paljon ku minä. Zey ei pystyis pelaamaan noin rentoa ja keskustelevaa peliä pahiksena. Luota muhun (ok et sä luota, mut mä luotan muhun).

Keturin kirjoitti:Nii, tajusin oman strategiavirheeni Miinan ihmettelystä, että miks Jin tuli yksin esiin ja päätin sillä kapitalisoida pelin sellaseen suuntaan josta mä voin saada irti jotain. Nyt mun omat henk. koht. readit on paljon paremmin kalibroituna, mä oon lähes täysin varma et sä oot pahis.

Lol tosi hyvin kalibroitu hei!

Horaaneko kirjoitti:Halima, öö, miks otat juonarin näi henkilökohtasesti :D Miten ihmees me voidaan tietää et tunnet zeyn nii hyvin kun et sitä ikin ota puheeks, sanot vaa et zey on varma hyvis!! etkä perustele mitenkään. Niinku kato tota sun luottamust zeyt kohtaa toisen vinkkelist: sanotaan vaiks et mä väittäisin pelin alust asti et jinmuru on salee hyvis ja et olisin siit satavarma mut en antais sille mitää syytä. Eiks se nyt sustaki ois vähä outoa?

Otan tunteella koska pelaan tunteella. Ei mun tunteet toimi silleen on-off-napista vääntämällä. Oon panostanut tähän peliin ja saanut yhden varman riidin, ja tuntuu että kaikki muut lyttää sen ihan täysillä (ok paitsi justy). Ei tunnu mukavalta.

Jos sä oisit saanu Jinmurusta satavarman riidin niin ei siinä mitään, joskus sellasia tulee. Ja mä oon kyllä monta kertaa selittänyt miks oon satavarma Zeystä, että turha sanoa että antamatta syytä. Mun mielestä tää peli toimii niin (ku pelaa tunteella), että joistaki vaan tietää ja toisista ei oo mitään hajua. Ja mulle kyllä aina tulee hyvisvibat paljon vahvempina kuin pahis.

Ja siis mä oon ennenkin saanut vahvoja hyvisreadeja, esim. Jinmurusta jossain aika vasta pelatussa pelissä. Ihan vaan sillä että jos joku jaksais nähdä vaivaa ja tarkistaa pelaanko mä oikeesti tälleen pahiksena - koska hell no! En todellakaan ois pystynyt pelaamaan tällasta rentoa peliä pahiksena. Ja se tässä ärsyttää ehkä eniten, että ku just nauttii pelistä ja pystyy pelaamaan rauhassa ja rennosti, ni sitte kaikki menee vituralleen. Ensin kukaan ei usko että mun varmin hyvisriidi ois hyvis, ja sitte ne kaikki rupee epäileen mua.

Nyt mun itseasiassa tekis mieli äänestää justyä, koska se teki mun mielestä tosi törkeesti törkätessään mua bussin alle, ku aiemmin olin saanu siitä kuvan että se oli mun ja Zeyn kanssa "hyvisliitossa", jotka luottaa toisiinsa. Mut en usko että saisin justyä tänään lynkattua kuitenkaan, eli mennään sitte Vampire-leiriin.

--miina
++Vampire

Ja oon hyvin tietoinen siitä, että koska mua epäillään pahikseksi, tää todennäköisesti ajaa justynkin pois Vampirea äänestämästä, mut mitä siitä.
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.11.2018 17:30:10

Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.

Noh, tehään vielä näin :)
--Keturin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 17:33:58

Marzzuu kirjoitti:Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.

--Keturin

Kumpi on pahismaisempi, Zey vai Vampire?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 17:34:31

Halima kirjoitti:Otan tunteella koska pelaan tunteella. Ei mun tunteet toimi silleen on-off-napista vääntämällä. Oon panostanut tähän peliin ja saanut yhden varman riidin, ja tuntuu että kaikki muut lyttää sen ihan täysillä (ok paitsi justy). Ei tunnu mukavalta.

Kai sä tajuat, että sulla on 11/14 (78%) mahis vaan osottaa jotakuta, väittää sitä hyvikseks ja osua oikeaan? Ja sun ainut argumentti on, että "Zey ei pystyis tollaseen peliin pahiksena". Tiiät kyl, että mä en tuu ikinä ostaan tota.

// Marzzuu mikset huomioi Halimajunaa?
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 17:34:44

justy kirjoitti:
Marzzuu kirjoitti:Hep! Oon hereillä ja mukana, ja mitämitämitä: nyt täällä onkin Vampire- ja Zeyjunat valmiina. Savujunaakin joku ehdotti.

--Keturin

Ja miksei Halima-juna saa sulta mainintaa? Onko halima hyvismäisin näistä kolmesta?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 17:41:03

Pelaajat hyvismäisimmästä pahismaisimpaan:
Jinmuru & Keturin
Halima
justy
jeekaka
Horaaneko
Vampire (Aloin epäilee, että mahtaako Vam ollakaan pahis, tuntu niin vaan luovuttaneelta hyvikseltä tossa viimisimmässä.)
miina
Savu
Pilkkuvirhe
AlPacino
Jii
Marzzuu

Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

Palkinnot: 16

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 17:44:10

Zey kirjoitti:Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.

No Marzzuu alkoi vähän kiinnostaa tuon postauksensa jälkeen. Mut mieluusti kuulisin hänen vastauksensa mun (ja Keturinin) kysymyksiin ekaks.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja pilkkuvirhe » 29.11.2018 17:48:10

justy kirjoitti:Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?

Noista mua epäilyttää enemmän Vampire. Zey on hämmentävä ja tuntuu antavan tosi vähän vaikka viestejä on paljon, mut tuntuu silti enemmän vaan hämmentävältä kuin epäilyttävältä.
Mut en mä Vampireakaan suoranaisesti epäile, Zey vissiin sanokin, että se vaikutti aikalailla luovuttaneelta hyvikseltä tossa sen viimesimmässä viestissä.

Mua epäilyttää kans vähän toi, kuinka varmana hyviksenä Halima tuntuu Zeytä pitävän.

Ree, video rendas nopeemmin kun oletin - koitan viel ehtii sanomaan jotain ennen päivän loppua
sun kai pitäis todellisuus kohdata; mun rikkinäistä sädekehää ei voi korjata
on nii vaikeet antaa valojen sammua, vetää vihdoin liipasinta ja ampua
pilkkuvirhe
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 17:51:14

pilkkuvirhe kirjoitti:
justy kirjoitti:Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?

Noista mua epäilyttää enemmän Vampire. Zey on hämmentävä ja tuntuu antavan tosi vähän vaikka viestejä on paljon, mut tuntuu silti enemmän vaan hämmentävältä kuin epäilyttävältä.
Mut en mä Vampireakaan suoranaisesti epäile, Zey vissiin sanokin, että se vaikutti aikalailla luovuttaneelta hyvikseltä tossa sen viimesimmässä viestissä.

Mua epäilyttää kans vähän toi, kuinka varmana hyviksenä Halima tuntuu Zeytä pitävän.

Ree, video rendas nopeemmin kun oletin - koitan viel ehtii sanomaan jotain ennen päivän loppua

Tämä kuulostaa siltä, että voisit äänestää tällä hetkellä ääniä saaneista Halimaa? Mikset kuitenkaan äänestä häntä?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 17:51:35

Zey kirjoitti:Olitko Halimalla ja justyllä intoa lähteä jotain muuta ku Vamia kohti? En haluu, että Halima kuolee, mut Vamkaan ei tunnu oikeelta.

Tässä vaiheessa mä tartun mihin vaan mikä ei oo Halima tai Zey. Jos saat kolme muuta mukaan niin I'm in.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 17:54:20

Halima kirjoitti:

Tässä vaiheessa mä tartun mihin vaan mikä ei oo Halima tai Zey. Jos saat kolme muuta mukaan niin I'm in.

Jos oisit vaa normihyvis - en usko, että oot suojelija - ni miks oot valmis lanaan "kenet tahansa muun" kuin ittes tai Zeyn.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 17:56:38

Koska itseni tiedän varmasti hyvikseksi - vielä varmemmin kuin Zeyn. Loput voi olla pahiksia. Ok, en myöskään lynkkais sua tai Jinmurua mun yli, mut ajattelin sen itsestäänselväksi niin en jaksanut viimeksi mainita. Ois selvästi pitänyt, koska itsestäänselvyydet ei oo selviä sulle.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.11.2018 18:05:31

justy kirjoitti:

--Keturin

Tähän, @justy
Siinähän se pulma onkin, kun itse sain Vamista hyviskutinaa ja Zey.. On Zey vaikka lukisin sen veistejä takaperin, en jotenin osaa kuvitella Zeyn pahiksena! uhraavan noin paljon (minusta) hyviä kysymyksiä pelille, eli kummankaan äänestäminen ei innostaisi vain muttakun-ajatuksella.
Halimajunaan taas, noh, tiedän Halin pelityylin ja Hali oli kerran mun pelitutori yhen pelin ajan, ja iviimepelissä samalla lailla tökki miuta peliin mukaan, eli en oo innostunut Haliakaan äänestämään...
Jos olisi pakko äänestää jotakuta noista kolmesta, niin luultavimmin hyppäisin vastahakoisesti Vampirejunan ohjaamoon koska Vamissa on ruvennu vaivaan jokin mistä en saa otetta mikä se on...

//Ponk, Ketu ja Hali ensin
Marzzuu on marzzuuheimon ainoa jäsen, tunnusmerkkinä tuulentuivertamat vaaleanruskeat hiukset, joita jotkut sanovat punaisiksi, pieni koko, pelokkuus portaissa/liukuportaissa, iloinen perusilme, puheliaisuus varautuneisuuden jälkeen ja kömpelöt liikkeet.
Marzzuu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Marzzuu » 29.11.2018 18:06:54

Jos oon ignoorannu jonkun/jokujen kysymyksen/siä, niin vastilen pikapuoliin :)
Marzzuu
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 18:09:35

Marzzuu, ihan kaikista pelaajista, ketkä kolme ovat mielestäsi epäilyttävimpiä?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 18:16:53

Marzzuu kirjoitti:Halimajunaan taas, noh, tiedän Halin pelityylin ja Hali oli kerran mun pelitutori yhen pelin ajan, ja iviimepelissä samalla lailla tökki miuta peliin mukaan, eli en oo innostunut Haliakaan äänestämään...

Siis ootko oikeesti sitä meltä, että et halua äänestää Halimaa, kosia se on ollu kiva sulle joskus?

Alkaa tuleen fiilis et scumchatissa suorastaan baittaillssn näillä metajutuilla :——-D

Halima/Marzzuu/X on mun lottokuponki pahistiimille tällä hetkellä.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 18:24:03

Keturin kirjoitti:Halima/Marzzuu/X on mun lottokuponki pahistiimille tällä hetkellä.

Mulle tulee tuosta Marzzuun ympäripyöreästä vastauksesta Halima/Zey/Marzzuu trio mieleen. Aiemmin kysyttäessä Marzzuulla oli tässä pelissä kaks hyvisreadia: minä ja Vampire. Ja jotenkin Marzzuu valitsee sitten tuosta porukasta äänensä kohteeksi juuri sen aiemman hyvisreadinsa. Okei, paljon on vettä virrannut sen jälkeen kun Marzzuu antoi hyvisreadinsa, eikä Marzzuu tossakaan sanonut haluavansa äänestää Vampirea. Mutta silti oli vähän outo vastaus.

Ja eittämättä se että hän ignoorasi Haliman kokonaan kun arvioi tänhetkistä äänestystilannetta saapi Marzzuun ja Haliman linkittymään toisiinsa.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 18:30:10

Halima kirjoitti:Koska itseni tiedän varmasti hyvikseksi - vielä varmemmin kuin Zeyn. Loput voi olla pahiksia. Ok, en myöskään lynkkais sua tai Jinmurua mun yli, mut ajattelin sen itsestäänselväksi niin en jaksanut viimeksi mainita. Ois selvästi pitänyt, koska itsestäänselvyydet ei oo selviä sulle.

Mulle opetettiin nuorempana kaks asiaa:

Älä oleta
Mikään ei oo itsestäänselvää

Toistaseks on menny ihan hyvin.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 18:33:37

Täällä on tullut KOLME sivua sitten iltapäivän! Ei oo totta.

Halima kirjoitti:miinan pelissä on kummallisuuksia. Suurimpana just tuo jo keskusteltu "Marzzuun ääni Keturinille ei ole hyvismäinen. Mutta en tiiä, kenet se tekee pahismaiseksi." Miten Marzzuun ääni vois tehdä kenetkään muut pahismaiseksi, jos Marzzuu itse ei ole pahis? Eli jos se jonkun tekee pahismaiseksi niin tietysti ensimmäisenä Marzzuun. --

Meillä on pelissä myös petturi, ja mielestäni toin sen esille jo Zeylle tätä selitäessäni että mitä tuolla tarkotin. MArzzuu on just niitä pelaajia jotka saattaa tehdä ns. "kuningaslipsautuksia" ja toimia tuollaisessa tilanteessä oudosti. Tämä siis asettaiti Siunu, Halima, vähän huonoon valoon koska taisit ennen marrzzuuta alottaa Keturinin äänestelyn.

Keturin kirjoitti:
jeekaka kirjoitti:Multa ei kysytty, mutta mietin tässä kanssa oisko justy ja Halima tässä vaan "pelastusyrityksillään" viimeistelemässä Zeyn niittaamisen :D

Nii, lähekkö mun kans Halima-wagonii?

Multa ei kysytty mutta tää ei yhtään huono idea. Oisko Halima niiin varma Zeyn roolista että on valmis tiputtamaan itsensä? Mie oon ollut noun varma jonkun hyvyydestä vain ollessani pahis.

justy kirjoitti:--Mun mielestä miina ei oo pelannut kauhean hyvismäisesti, eikä kyllä kauhean monelta pelaajalta ole saanut hyvisluottoakaan. ---

En saa ikinä hyvisluottoa. piste.

..

Jahas, keturin on vapari.

Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.

Ahhahhahahah, jos tuo justyn linkkaama viesti on kenenkään mielestä hyvä otanta mun pihalla olosta niin kuulkaa: selatkaa vähän enemmän. Ite en nähny siinä viestissä mitään sekoilua jota yleensä tapahtuu. :D :D

Hmm. Marzzuuu kävi tekemässä sellasen tempun tuossa taas kun jätti haliman äänet huomioimatta että tää saattais viitata halima-marzzuu pahispariin.
samoja mietteitä näköjään Justylla ja Keturinilla.

--Zey ++Marzzuu

Tää vaihtuu Halimaan jos tarve vaatii mutta haluan saaha tuohon vielä vähän mahkuja muittenkin vaikuttaa.
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 18:41:06

--Vampire ++Marzzuu, koska mieluummin Marzzuu kuin Vam.
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 18:41:19

Oon kans miettinyt tuota Marzzuun äänestämistä. Lähinnä ongelma on se, että jos Marzzuu on hyvis, saadaanko me mitään kauhean oleellista tietoa? Tuntuu, että peli on huomenna samassa tilassa kuin mitä se oli ennen kuin Marzzuu tuli ketjuun. Eli Halima on huomenna varmaan taas pölkyllä Zeyn kärkkyessä olan takana.

Toki jos Marzzuu on pahis, niin se osoittaa Haliman pahikseuden suuntaan. Mutta sama info tietysti saataisiin lynkkaamalla Halima jo tänään, ja sitten voidaan tuijotella Marzzuuta huomenna jos Halima on pahis. Koska jos Halima on hyvis, ei Marzzuunkaan äskettäiset toimet niin erityisen epäilyttäviä ole.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Zey » 29.11.2018 18:42:43

Mitä infoa justy saat jos Halima lynkataan ja osottautuu hyvikseksi?
Fiksubjs dilmaattinen
Zey
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 18:46:23

miina kirjoitti:
Ahhahhahahah, jos tuo justyn linkkaama viesti on kenenkään mielestä hyvä otanta mun pihalla olosta niin kuulkaa: selatkaa vähän enemmän. Ite en nähny siinä viestissä mitään sekoilua jota yleensä tapahtuu. :D :D

Mun linkkaaman viestin pointti siis oli, että osaat esittää ihan vakuuttavaa "miina on miina" roolihöpinää tarkoituksellakin. Tuossahan pelissä sait monilta hyvisvibaa tuon viestin perusteella. Eli mun mielestä sua ei kannata pitää hyviksenä sen vuoksi että toteat tässä pelissä sekoittaneesi petturin narriin.

//Zey: Äkkiseltään ainakin sen ettei Marzzuu ole kovin epäilyttävä. En kyllä keksi paljoa muuta. Mutta toki myös se olisi etuna, että kaikki Halimaan käytetty energia voitaisiin huomenna käyttää johonkin muuhun.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 18:59:44

miina kirjoitti:
--Zey ++Marzzuu

Tää vaihtuu Halimaan jos tarve vaatii mutta haluan saaha tuohon vielä vähän mahkuja muittenkin vaikuttaa.

Selitätkö miina vielä mitä tällä tarkoitat?

Haluat lynkata mielummin Marzzuun kuin Haliman, mutta Haliman mielummin kuin kenet? Eli mikä on tuo tarve, johon viittaat?

Ja miksi Zey epäilyttää nyt vähemmän kuin Marzzuu ja Halima?
justy
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa