jeekaka kirjoitti:Multa ei kysytty, mutta mietin tässä kanssa oisko justy ja Halima tässä vaan "pelastusyrityksillään" viimeistelemässä Zeyn niittaamisen :D
Zey kirjoitti:Suunnitelma kirjoitti:1) Tee tikku.
2) Tee tikusta asiaa.
3) Pysy asiassa.
Keturin kirjoitti:@Justy mitkä on sun hyvis/pahisriidit Halimasta? Musta alkaa tuntuun siltä, että Zey ois kuitenki hyvis jonka Halima on jotenki menny pussittaan heti kättelys.
//Horaaneko
Horaaneko kirjoitti:Justyllaki kyl hyvä pointti tost et Vampire-Zey ääniasetelma ei kovi kaukana toisistaa. Äähh. Mut en kyl usko miinankaa pahikseutee iha vaa sil et se luuli pelis aluks olevan narri, ei kai pahis (ees miinapahis) tollast sekottais
Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.
Halima kirjoitti:Ja nyt Keturin sitte tulee esiin toisena vapaamuurarina. Sen kaiken naurettavan Jin-ei-ehkä-oo-vapari-pelleilyn jälkeen. Tuoko ei sun mielestä oo pelin sotkemista? Minusta oli paljon pahemmin kuin mikään mitä Zey on tehnyt.
Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.
Keturin kirjoitti:Halima kirjoitti:Mä tunnen Zeyn, mä oon nähnyt sen livenä ja keskustellut sen kanssa netissä vuosikaudet. Mä tunnen ja tiedän, ja mun fiilis on vaan tositositosi vahvasti sillä kannalla, että ei Zey pahiksena pelais niin ku se on tässä pelissä pelannut.
Eli onks Zey vaan huono näissä peleissä sitte jos sä voit vetää noin vahvoja riidejä perustuen siihen miten hyvin sä tunnet jonku? Mä ainaki pelkään ja epäilen eniten mun vanhimpia frendejä jotka on pelannu juonareita yhtä kauan kuin minä.
justy kirjoitti:Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.
Lueksä mun viestejä? Mä oon mielestäni aika monta kertaa sanonut miksi miina on mielestäni pahis. Tuo löytämäni viesti oli lähinnä vasatus Horaan hyvisreadiin, joka perustuu siihen että pahis-miina ei puhuisi pihallaolevasti petturi-roolista.
@miina, oot pahismainen kun tunnut äänestävän Zeytä lähinnä koska tää pelaa eri tavalla kuin yleensä. Ok, et pidä hänen tyylistään mut miks se on pahistyyli? Sun äänesi oli tosi vanhentunut kun tulit takas ketjuun ja oletin edes jotain pohdintaa sen pätevyydestä tai muista pelaajista, mut ei: olit ihan tyytyväinen äänesi. Tää sopii pahikselle, joka nyt vaan haluu äänestää koska niin tässä pelissä kuuluu tehdä. Pelaajien puolien selvittäminen ei kiinnosta, kun ne on jo tiedossa.
Keturin kirjoitti:justy kirjoitti:Keturin kirjoitti://Justy en luota niinku pätkääkään tähän otantaan, että miina ois pahis koska löysit yhen viestin jossa se on "yhtä pihalla". Eiks me nyt SM-pelissä opittu et kuka tahansa voi ottaa jonku omalle asialleen edullisen samplen pelin ulkopuolelta ja esitellä sen tääl pelissä eikä kukaan jaksa tutkia pidemmälle.
Lueksä mun viestejä? Mä oon mielestäni aika monta kertaa sanonut miksi miina on mielestäni pahis. Tuo löytämäni viesti oli lähinnä vasatus Horaan hyvisreadiin, joka perustuu siihen että pahis-miina ei puhuisi pihallaolevasti petturi-roolista.@miina, oot pahismainen kun tunnut äänestävän Zeytä lähinnä koska tää pelaa eri tavalla kuin yleensä. Ok, et pidä hänen tyylistään mut miks se on pahistyyli? Sun äänesi oli tosi vanhentunut kun tulit takas ketjuun ja oletin edes jotain pohdintaa sen pätevyydestä tai muista pelaajista, mut ei: olit ihan tyytyväinen äänesi. Tää sopii pahikselle, joka nyt vaan haluu äänestää koska niin tässä pelissä kuuluu tehdä. Pelaajien puolien selvittäminen ei kiinnosta, kun ne on jo tiedossa.
Emmä oikeen löytäny mitään muutako tän.
Tää sopii muuten myös pahis!justylle tosi hyvin, oot ollu tosi herkästi yrittämäs pykätä kasaan erilaisia wagoneja tän ekan päivän aikana, toistaseks tuloksetta.
Niacin kirjoitti:Äänet:
5 Halima (jeekaka, Keturin, Horaaneko, Jinmuru, justy)
2 Zey (miina, AlPacino)
1 Vampire (Zey)
1 Keturin (Marzzuu)
1 jeekaka (Savu)
1 miina (Halima)
Poissaolot:
Ei ketään
Päivä päättyy tänään klo 20.
Keturin kirjoitti:Siis mä oon muutenki sun kanssa täysin eri mieltä Miina-readeista :D
//Justy tai sinä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa