007 - Elä ja anna toisten kuolla - ohi on! Onnea pahikset!

Pelien viimeinen lepopaikka, jonne kyläläiset kokoontuvat muistelemaan menneitä pelejä ja keskustelemaan niiden tapahtumista.

Re: 007 - Elä ja anna toisten kuolla 1.pv päättyy 29.11. klo

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 10:54:11

Herään päikkäreiltä ja ei kai täällä vaan hevoset jo oo valmiina kuopimassa maata Savu-vankkureiden edessä? :D
jeekaka
Kyläläinen

Palkinnot: 3

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 10:59:03

justy kirjoitti:@Halima, onko Keturin yhä sun paras veikkauksesi pahikseksi? Ei kai kun et äänestä häntä? Mua jämää kovasti kun kukaan ei oo sun mielestä pahis tässä pelissä.

No tää on siitä omituinen peli, että mulla on kyllä paljon hyvisriidejä, mutta ei yhtään selvää pahisriidiä. Nyt arvon että äänestäisinkö Vampirea joka teki katoamistempun, vai Jiitä, joka ei oo oikein koskaan paikalla ollutkaan. Mennään nyt Jiillä, koska haluaisin todellakin kuulla hänestä jotain ja ei oo hänen tyylistään olla näin hiljaa.
++Jii

Ja oon samaa mieltä miinan häiritsemisestä. Savu ei oo vielä noussut mun häirintälistalle, mutta toisaalta en oo vielä myöskään lukenut hänen viestejään uusiksi läpi.
Halima
Ylläpitäjä

Kotiyhteisö: Kylä
Palkinnot: 14

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 11:42:22

jeekaka kirjoitti:Herään päikkäreiltä ja ei kai täällä vaan hevoset jo oo valmiina kuopimassa maata Savu-vankkureiden edessä? :D

Onko sulla jotain Savun äänestämistä vastaan? Et tunnu häntä hyviksenäkään pitävän?

--Vampire
++Savu
justy
Kyläläinen

Palkinnot: 12

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 11:51:53

Niin ja siis toi mun Savu-analyysi hyppää tuolta enemmän pahiksena kuin tarkoitin - toi "vois olla matalan profiilin pahis" vois lukea aika monen muunkin kohdalla :D

Mutta joo, siinä #kuningastraumat-pelissä olin kyl koko ajan erittäin tietoinen, että mihin asioihin mua etsivät pahikset luultavasti kiinnittää huomiota, mutta jouduin alusta asti siihen positioon et pelkäsin että jouduin joka tapauksessa pakon edessä claimaamaan jo ekan päivän lopuksi ja näin mun ainoana keinoa selviytyä sen että löydän oikean pahiksen eka päivänä, otin vähän tyhmiäkin riskejä ja sit se tilanne tosiaan vähän eskaloitui siinä vaiheessa kun rakastuin mun pahiskuningasteoriaan :D

Sen sijaan noi "äänestää toisen pelaajan peesissä" ja "etsii sopivaa wagonia" on mun mielestä ihan roolista riippumattomia juttuja. Totta munassa mä etsin sellaista wagonia jonka kohteena on mielellään pahis, koska pahista ei tiputeta yhdellä äänellä, kun niillä on kolmen tiimi ja yks niistä on vielä petturi :D Toisen pelaajan peesissä äänesti myös ainakin Jin, Zey ja Horaa ja ihan samalla lailla myönsivät niin tekevänsä, ei eroa mun äänestä Jinmurulle periaatteessa millään lailla :D Tää on kuitenkin tiimipeli, dude.

Mutta sinänsä Savu on tietysti oikeassa, että sanoisin varmastikin nuo jutut myös pahiksena, koska en nää hyviksenäkään oikeasti mitään syytä jättää sanomatta X)

//justy no tässä vähän kerkesin jo avaamaan tota juttua. Sitä paitsi en oikeasti tiedä haluanko pitää pelissä tota yhtä ajatusten Tonavaakaan :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 11:53:45

@justy, @halima miks ootte bussittamas Zeyta?

//Jeekaka
Keturin
Kyläläinen

Palkinnot: 1

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 12:08:41

Keturin kirjoitti:@justy, @halima miks ootte bussittamas Zeyta?

//Jeekaka

zey oli putoamassa jo ennen kuin mä tein äänelleni mitään, koska oli saanut ekaks kolme ääntään. Vampire ei näytä osallistuvan enää peliin, joten en usko sen wagonin tuovan tässä vaiheessa päivää mitään mielenkiintoista. Ehkä Savu toisi.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 12:17:25

justy kirjoitti:

//Jeekaka

zey oli putoamassa jo ennen kuin mä tein äänelleni mitään, koska oli saanut ekaks kolme ääntään. Vampire ei näytä osallistuvan enää peliin, joten en usko sen wagonin tuovan tässä vaiheessa päivää mitään mielenkiintoista. Ehkä Savu toisi.

Joo mut vähän optimistista saada tässä vaiheessa Savu-wagon varteenotettavaks.
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 12:24:53

No eihän siihen kuin kaksi ääntä mun lisäksi tarvita. Aika moni pelaaja ei oo vielä ees ääntestänyt...
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja miina » 29.11.2018 12:33:44

Ihan pikainen kommentti justyn viestiin. Mulla ei ole mitään zeyn tyyliä vastaan, se on vaan hyvin erilainen. Ja ihan sama, miun puolesta saa pelata eritavoilla eri peleissä mutta se on myös helppo keino pelata pahista ja perustella sitten epäilyihin että miks ei muka saa pelata uudella lailla.

Joo savu-wagon viimemetreillä olis kyllä niin eilistäpeliä että Huhhuh. Onko savu hyviksenä niin paha vastus pahiksille että kannattaa puskea se ulos rytinällä ja huomenna sanoa että Hups mitenkäs tässä näin?
miina
Kyläläinen

Palkinnot: 7

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 12:35:08

Teen jäljellä olevalla ajalla mitä pystyn, päivää on vielä paljon jäljellä. Aion kyllä illalla siirtää ääneni mihin vain sitä tarvitaan, jos sillä pystyn Zeyn pelastamaan. Oon oikeasti lähes satavarma että Zey on hyvis, enkä halua että tapetaan sitä ekana päivänä.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 12:35:48

justy kirjoitti:No eihän siihen kuin kaksi ääntä mun lisäksi tarvita. Aika moni pelaaja ei oo vielä ees ääntestänyt...

Zeyllä on neljä ääntä. Mutta jos ne on mun ja miinan äänet niin ihan worth it, esim jos oisit Zeyn pahiskaveri :D

//Halima
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 13:05:11

miina kirjoitti:Ihan pikainen kommentti justyn viestiin. Mulla ei ole mitään zeyn tyyliä vastaan, se on vaan hyvin erilainen. Ja ihan sama, miun puolesta saa pelata eritavoilla eri peleissä mutta se on myös helppo keino pelata pahista ja perustella sitten epäilyihin että miks ei muka saa pelata uudella lailla.

Joo savu-wagon viimemetreillä olis kyllä niin eilistäpeliä että Huhhuh. Onko savu hyviksenä niin paha vastus pahiksille että kannattaa puskea se ulos rytinällä ja huomenna sanoa että Hups mitenkäs tässä näin?

Oot nähnyt Zeyn pelaavan hyviksenä ja pahiksena vanhalla tyylillään (vai ootko, en oo ihan varma). Miksi pahis-Zey nyt todennäköisemmin muuttaisi tyyliään kuin hyvis-Zey, mun ymmärtääkseni Zey on pärjännyt pahiksena ihan mallikkaasti.
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 13:14:03

jeekaka kirjoitti:
justy kirjoitti:No eihän siihen kuin kaksi ääntä mun lisäksi tarvita. Aika moni pelaaja ei oo vielä ees ääntestänyt...

Zeyllä on neljä ääntä. Mutta jos ne on mun ja miinan äänet niin ihan worth it, esim jos oisit Zeyn pahiskaveri :D

//Halima

No kappas, muistelin jotenkin että tilanne oli 3vs3. No hmm.

--Savu
++Vampire

Savu, en usko että saat jeekakaa tänään lynkattua. Kumpaa äänestäisit, Zeytä vai Vampirea?

Jii, Horaa ja pilkkuvirhe: Vampire vai Zey?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 13:38:44

AlPacinolta pari pitkähköä viestiä. Hyvää ajattelua mun mielestä ja selkeästi esitetty. Periaatteessa ei mitään, mitä ei pahiskin voisi sanoa, mutta mulla on enemmän hyvisolo, kun luen AlPan viestejä. Esim. tää "Onneksi ei ole pakko nimetä ketään hyvismäiseksi tai pahismaiseksi, koska en halua lyöttäytyä täysin tuntemattomien hahmojen kanssa kelkkaan. Jos hän osoittautuu pahikseksi, niin sitten minutkin teilataan." on minusta jotain, mitä uskoisin ennemmin ensikertalaisen hyviksen kuin pahiksen sanovan.

Horaanekoa en nyt jaksa lukea läpi. Mulla on Horaasta melko hyvä hyviskuva, enkä usko että häntä tänään lynkattaisiin joka tapauksessa, niin en nyt käytä aikaa tähän.

jeekaka on monimutkaisempi kuin Horaa. jeekaka on jotenkin _todella_ ärsyyntynyt Zeyn pelityylistä, eikä voi ymmärtää että hyviskin (tai mun mielestä vaan hyvis, koska Zey ei _ikään_ pelais noin pahiksena) voi pelata silleen, miten itselle se peli tuntuu mukavemmalta. Tää Zeyn uudistuneen pelityylin ymmärtämättömyys on omituista, mut toisaalta en nää tätä pahismaisena. Ärtymys on normaali tunne kun joku pelaa tyylillä mistä et tykkää. En nyt jaksa lukea jeekakan viestejäkään uusiksi, koska mulla on jeekakastakin melko vahva hyvisviba, enkä usko että jeekaka ois tänään lynkkausuhan alla kuitenkaan.

Jii on tosiaan kirjoittanut vain yhden viestin. Siinä on jotain asiaa, mutta vähän latteasti ehkä. Vaikuttaa juuri siltä ettei olla ihan perehdytty peliin ja kunhan nyt jotain sanotaan muutamasta asiasta. Tää on mahdollista myös hyvikseltä, mutta enemmän vibattaa pahikseen. Jii ei myöskään mitenkään ilmaissut että hänellä ois kiireitä, niin se, että hän on kirjoittanut vain yhden viestin koko päivän aikana, on myös epäilyttävää. Jiin pitää herätä peliin, tällä hetkellä lynkkaisin mieluusti hänet, mutta toisaalta hänen lynkkauksestaan ei saataisi paljoakaan infoa, koska kukaan ei ole kiinnittänyt häneen tähän mennessä mitään huomiota.

Jinmuru on vapari. Ei ole mitään syytä olla uskomatta, jos kukaan ei tule kiistämään tätä väitettä. Ja oikeesti jos meillä ois jotkut muut vaparit niin ois ne jo tullut kiistämään eli se siitä. Minusta on hyvä jos et ota kaverias vielä tänään esiin, parempi että on vain yksi erikoinen esillä ja suojelija voi suojella sua yöllä.

justy on pelannut omalle tyylilleen ominaisesti kysellen hyviä kysymyksiä joka suuntaan ja oikeasti tuntuu kaivavan tietoa ja mielipiteitä kaikista pelaajista. Justy on taitava pelaaja myös pahiksena, mutta tällä hetkellä mulla ei oo mitään syytä epäillä justyä pahikseks. En lukenut viestejä uudestaan läpi.

Keturin on Keturin. Omituista ajatuksenjuoksua, jota mun on vaikea ymmärtää ja joka siksi ärsyttää mua välillä suunnattomasti. Silti alan olla aika pitkälti sillä kannalla, että Ketu on todennäköisesti hyvis.

Marzzuu on kommentoinut itse peliä enemmän kuin yleensä. Tiedän oikeasti hänen mielipiteensä muutamasta pelaajasta! Kaipaan kommentteja lopuistakin pelaajista, ja toki päivitystä jos mielipiteet kyseisistä mainituista muuttuvat, mutta tämä on minusta hyvä suunta, ja aion antaa Marzzuun jatkaa pelaamistaan tökkimättä nyt enempää.

miinan pelissä on kummallisuuksia. Suurimpana just tuo jo keskusteltu "Marzzuun ääni Keturinille ei ole hyvismäinen. Mutta en tiiä, kenet se tekee pahismaiseksi." Miten Marzzuun ääni vois tehdä kenetkään muut pahismaiseksi, jos Marzzuu itse ei ole pahis? Eli jos se jonkun tekee pahismaiseksi niin tietysti ensimmäisenä Marzzuun. Lisäksi miina on niin pihalla rooleista, etten tiiä voinko enää uskoa tuota aidoksi? Että alkupelissä ajatteli että petturi on joku narrimainen rooli ja kuitenkin äänesti luulemaansa petturia ja sitten lähtee lukemaan sääntöjä -> ja sitten kolme päivää myöhemmin kuitenkin luulee että pelissä ei ole suojelijaa? Jos miina kävit lukemassa niitä sääntöjä silloin ekana päivänä niin etkö lukenut samalla mitä muita rooleja pelissä on? Jos et niin miksi et? Eikö se ois kaikille osapuolille ihan hyvä tietää mitä rooleja pelissä on? Tästä ihmeellisestä tuplapihallaolosta johtuen miina epäilyttää. Koska alkaa vaikuttaa feikiltä tää kokoaikainen pihallaolo. Sitten taas osan viestien kohdalla tulee olo, että miina ois aidosti pihalla. Vaikea tapaus, mutta en kovasti pistäis vastaan miinan lynkkausta tänään.

pilkkuvirhe on ymmärrettävästi overwhelmed tästä hurjasta pelin alusta. Enemmän tulee hyvisfiilis tosta ahdistuneisuudesta. En aio tänään lähteä lynkkaamaan, mutta toivoisin että pilkku tulis juttelemaan meille lisää.

Savu aloitti pelin tosi hyvällä puolilistausviestillä, josta mulla tuli heti hyvisviba. Nyt kun luin uudestaan myös nuo uudemmat viestit, ei siellä ole mun mielestä mitään pahismaista. Hyvää ajattelua ja selkeää ajatustensa ilmaisua. Enemmän viestejä ja kommunikaatiota muiden kanssa kaipaisin, mutta ei mua Savu epäilytä.

Vampire on ottanut kantaa pelistä aika kapea-alaisesti. Suurin osa hänen viesteistään käsittelee tätä popcornmaisuutta peliketjussa, tai Marzzuuta. Ja silti Marzzuustakaan Vampire ei tunnu olevan oikein mitään mieltä. Toinen hälyttävä merkki on se, että Vampire on ollut nyt jo 2,5 vuorokautta täysin hiljaa. Miksi? Kätevästi ainakin häneen kohdistuneet epäilyt on sillä vaimentuneet, kun muut äänekkäämmät on ottaneet hänen paikkansa epäilyissä. Nyt kun luin nuo Vampiren viestit uudestaan läpi, en voi olla epäilemättä Vampirea. Voisin hyvinkin lynkata Vampiren tänään.

Zeystä mun ei varmaan tarvi sanoa mitään? En jaksa lukea viestejä läpi, enkä koe sitä tarpeelliseksikaan, koska mielipiteeni on vahva. Ehkä jonain myöhempänä päivänä luen jopa ne viestit uudelleen läpi, jos Zey tästä illasta selviää. Nyt kuitenkin aion puolustaa Zeytä loppuun asti.

Järjestyksessä hyvismäisimmästä pahismaisimpaan suunnilleen näin:
Jinmuru
Zey
justy
jeekaka
Horaaneko
AlPacino
Savu
Keturin
pilkkuvirhe
Marzzuu
************lynkkausraja************
Jii
miina
Vampire

Toivoisin siis, että tänään lynkattaisiin joko Jii, miina tai Vampire. Mutta olen toki valmis lynkkaamaan muitakin Zeytä suojellakseni. :D Nyt kuitenkin Vam teki harppauksen tuonne mun listan pohjille, ja hänellä on kätevästi jo ääniä muutenkin, eli hypätään tähän junaan.

--Jii
++Vampire
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Vampire » 29.11.2018 13:42:26

Halima (kai) kirjoitti:Nyt arvon että äänestäisinkö Vampirea joka teki katoamistempun, vai Jiitä, joka ei oo oikein koskaan paikalla ollutkaan.

Vampire teki joo katoamistempun (ja horaa, sinä taisit miettiä tekiskö hyvis!Vampire katoamistempun, niin kyllä, hyvis!Vampirekin tekis katoamistempun silloin, jos sitä turhauttaa/ahdistaa liikaa). Mä tosiaan turhauduin aivan totaalisesti tuossa jossain kohtaa ja sen jälkeen kaveriksi tuli lähinnä ahdistus, kun tajusin, että mulla on ihan pirun iso homma lukea/kirjoittaa tää peli ajantasalle (koitan sitä tässä tehdä parhaani mukaan, mutta mun aikatauluissa on aika paljon kaikkea muutakin). Tiputtautuminen ois toki ollut ehkä se järkevä ratkaisu, mutta koska elättelen edelleen toiveita siitä, että kerkeisin sittenkin lukemaan itseni ajan tasalle, plus tää ois epäreilu tilanne varittajalle. Toki tää on epäreilu tilanne teillekin, minkä takia mä edelleen mietin sitä tiputtautumista.

Muut oon elossa ja yritän tulla puhumaankin, mä vaan oon aivan pirusti jäljessä. Mutta te jotka mun Marzzuu-kommentteja ihmettelitte, niin Marzzuu on mulle aina pitkälti 60:40 hyviksen ja pahiksen välillä. Siellä on niitä pahismaisia juttuja + todennäkösyys siihen, että on hyvis + en muista että oisin koskaan pahis!Marzzuun kanssa pelannut, jollon mulla on heti bias hyviksen suuntaan.

//Halima väliin... Mulle kyllä sinällään sopii se, että mut lynkataan. Toki se menee pahisten pussiin siinä, että yks harhalynkkaus hukkaan, mutta toisaalta kyllä katson vähän ansaitsevanikin tippua, koska mun hiljaisuuteni. En puolustaudu, koska rehellisesti sanottuna en pysty puolustautumaan. Marzzuun suhteen ei oo enempää sanottavaa tällä hetkellä ja hiljaisuuden suhteen lähinnä harmittaa vietävästi muiden puolesta.
心配ないからね。
Vampire
Kepitetty kyläläinen

Kotiyhteisö: FinFanFun
Palkinnot: 8

ViestiKirjoittaja justy » 29.11.2018 14:09:58

No mites sit tällainen?

--Vampire
++miina

Halima lie ehkä messissä? Mites muut?
justy
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.11.2018 14:23:45

--Vampire
++Zey

Miks justy just Haliman mielipiteellä ois väliä täsä :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Jinmuru » 29.11.2018 14:26:11

"Eihän pahikset nyt noin linkittyis toisiinsa" vois olla aika hyvä suoja esim. pahikselle ja petturille? :D
Kunpa voisin tatuoida taivaan iholleni
Jinmuru
Kyläläinen

Palkinnot: 6

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 14:32:40

Joo mulle käy miinakin, ja nyt näyttää että Vampiren kelkka jämähti suohon joka tapauksessa kun Jinmuru (sinäkin Bruutukseni) hyppäs Zeyn junaan. ;_;

--Vampire
++miina

Kertoisitko Jinmuru miksi Zey on pahis/petturi?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 14:34:58

Mun laskeakseni muuten äänestystilanne on tämä:
5 Zey (miina, AlPacino, jeekaka, Keturin, Jinmuru)
2 miina (justy, Halima)
1 Vampire (Zey)
1 Keturin (Marzzuu)
1 jeekaka (Savu)

Mä en vaan voi ymmärtää miksi Zey-juna porskuttaa edelleen. Nyt kun Jinmurukin hyppäs siihen niin rupeen miettimään että voinko mä vaan olla väärässä Zeyn suhteen, mut toisaalta näyttää siltä että Jinmuru epäilee myös mua, eli ehkä Jinmuru vaan on väärässä Zeynkin suhteen.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 14:38:31

@Jysty Halima, miks te yhtäkkiä hyppäsitte Miina-wagoniin - varsinki jos Halima haluaa pelastaa Zeyn hinnalla millä hyvänsä - kun Zeyn pelastaminen ois helpompaa äänestämällä vampirea, mua tai jeekakaa? Tehän täs vaan varmistatte, että Zey delaa tänään :D
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 14:39:47

Oumaigaad en enää tiedä kuka täällä trollaa ja ketä :D

Halima sä puhut ihan kukkua musta tossa listauksessa.

Vam sä voit ihan suosiolla jättää Zeyn viestit lukematta niin topicci on melkeen puolet lyhyempi, onhan Halimakin päässyt selville Zeyn hyvismäisyydestä vaikkei jaksa niitä lukea. Pelimerkit myös sille että justyltakin meni toi Keturinin äänenvaihto ohi kun se ei jaksanut lukea sitä Zeyn quotespämmiä :D
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 14:42:37

Mikä siinä jeekaka on kukkua?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 14:45:42

Se etten muka ois ymmärtänyt, että hyviskin voi pelata tolleen :D Koska oon ihan erikseen monessa viestissä sanonut täysin päinvastaista.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 14:53:42

Okei no sitte mun on vaan oikeesti tosi vaikeeta ymmärtää mitä sä sanot. :D Mistä syystä sä sitte epäilet Zeytä, jos sun mielestä hyviski vois tietoisesti "trollata" ja täyttää ketjua turhilla lyhyillä viesteillä?
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Keturin » 29.11.2018 14:54:39

Musta on jotenki älytöntä miten Halima voi lukea pelityylin "Pelaaja postaa kolmanneksen peliketjun viesteistä, eikä kuitenkaan varsinaisesti koskaan sano mitään"-lähestymistavan hyvismäiseks.

// Halima
Keturin
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 14:57:12

Halima mitä jos meet lukemaan niitä mun viestejä ennenkun tuut tänne ihmettelemään että mitä mä sitten oikeen ajattelen :DD
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja jeekaka » 29.11.2018 15:05:29

Mä oon oikeasti yrittänyt tosi pitkään Zeytä ymmärtää, mutta se on kyl ihan itse laulanut itsensä suohon ja justy ja Halima potkii vielä turpeet päälle.
jeekaka
Kyläläinen

ViestiKirjoittaja Halima » 29.11.2018 15:14:36

Hmm. Ehkä se toisaalta voi olla pelille hyväksi jos Zey lynkkautuu. Ensinnäkin mun ei enää tarvi puolustella sitä. Toisekseen pääsen sanomaan "mitäs mä sanoin". Kolmanneksi, Zey on epäilyttänyt niin monia, että jos hän ei tänään lynkkaudu, huomenna varmaan jauhetaan samasta aiheesta taas.

Eli okei, lynkatkaa Zey jos siltä tuntuu. Mä en aio Zeytä äänestää, mut en jaksa puolustella enää, ainakaan just nyt.
Halima
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Horaaneko » 29.11.2018 15:17:46

Yritän täs nyt bussis säätää jonku nopeen listauksen et sais omii ajatuksii ees vähän kasaa, saa nähä mitä täst tulee :D Also en tiiä pääsenks päivän lopus paikalle enää mut yritän käydä ees vilkuilee nopee topicii sit illemmal

AlPacino

Koko tää kommentti on vähän hassu:

"Selvennykseksi: noi mun "Epäilyttävää" -merkinnät aiemmin ei tarkoita, että epäilisin kyseistä henkilöä pahikseksi. Ne tarkoittaa, että mulla kiinnittyi huomio näihin henkilöihin edellä mainittujen asioiden vuoksi, eli niissä kohin voi olla jotain taustalla (mun silmissä). Peli on kuitenkin melkoisen alussa, että lopulta noi huomautukset on hyvin pitkälle ajatuksen virtaa."

Koska mitä muuta toi "jotain taustalla" vois tarkottaa kuin että epäilee kys. pelaajaa pahikseks? :D Tulee vähän fiilis että pelästyi saamastaan huomiosta ja yrittää pehmitellä mielipiteitään, ns. vähätellä niitä.
Tho, muistan ite pelaamist alotellessani et pelästyin hyviksenäkin muhun kohdistuneesta huomiosta joten taustal voi ol iha vaa se. Also ääni Zeylle oli ihan hyvin perusteltu, vaikken ihan hiffaa miksei kertonu jo äänestäessään että epäilee Zeytä petturiks. Toi peruste minkä antoi ekassa viestissään sai sen kuulostaan silt, ettei epäile Zeytä pahikseks mut haluu äänestää tätä kosk sekottaa pakkaa -> roolist riippumaton syy.

Overall toi epäilyjen pehmentäminen häiritsee vähän mutta en näiden kahden viestin perusteella osaa sanoo viel mitä mielt oon. Tuu jubaa lisää!

Halima

Tykkään Halin ajatusvirtalistauksest, sielt puskee mojovat hyvisvibat läpi. Laiska pelinalotus puhuu mulle kans samanlaist hyvisHalimaa mitä oon nähny ennenki. Syvä luotto Zeyhyn vaan hämmentää. En tbh näkis yhtää mahdottomana et pahispari ZeyHali ois päättäny ennen pelii et tällane ois loistava pahistaktiikka.
Tää:
Ootko sattunut huomaamaan että aika monen mielestä Zey on hyvismäinen? Ne kaikki sen sanojat ei voi mitenkään olla pahiksia.

On oikeest typerä peruste. Ensinnäki, tulee vähä ajatustenmanipulointi-fiilis kosk ei mu mielest Zey oo monen mielest ollu hyvismäinen :D Ei ehk suoraa pahismainenkaa, mut en näe et Zey ois missää vaihees ollu pelin hyvismäisten listan kärjes.
Toiseks, peruste "kaikki sanojat ei mitenkään voi olla pahiksia", siis periaattees sanot että jos hyvis pitää Zeytä hyviksenä, nii sen confirmaa Zeyn hyvikseyden? Millon hyvikset ei oo voinu erehtyy :D Oon nähny nii mont peliä jossa pahista on pidetty hyvismäisenä loppuun asti ja nii salee Halimaki etten iha osta tätä.

Loppuje lopuks viestit luettani kääntysin kuitenki täl hetkel Haliman puolest hyvikseen päin. Tuntuu pelaavan niin tunnepohjal ja mäiskivän mielipiteit vähä mite sattuu, eikä mulle tuu fiilis et feikkaiskaan tällast pelityylii. En muist yhtää millane Hali on pahiksena mut en jaksa nyt metailla et näil mennää. Tho, jos Zey lynkkautuu tänää ja paljastuu pahikseks niin Hali on mun ykkösehdokas pahiskaveriks. Eli ei siis epäilyttävä muuten paitsi toi linkittymä Zeyhyn joka on niin obvious et on jo epäilyttävä.

Jeekaka

Jee on tuntunu mulle iha yleistuntumal koko pelin ajan hyvismäiselt, nää vibat lähtee aik pitkälti siit et on kommentoinu oikeestaa kaikkee mitä topas on puhuttu eikä tunnu hirveemmi varovan mielipiteitää. Hyvii pointtei ja hyvää pelaamist overall imo. Tätä en iha tajuu:

En oo oikeen mitään mieltä. Kuulostaa perus keissiltä jossa Vampire lynkataan hyviksenä, mutta en oo oikeesti perehtynyt Vampiren viesteihin hirveesti.

Miks uskot et täs oltais lynkkaamas hyvisVampiree, jos et oo Vamin viesteihin ees perehtyny (eli oletan et sul ei täs vaihees ollu siit kunnollist mielipidettä). Miks tää kuulostaa keissilt jos lynkataa hyvisVam?
Jälkeenpäin Jee sanoo käyneensä Vampiren viestit läpi kommentoide et ei löytyny mitää hälyttävää mut ei kerro roolist mitään ja tää vaa lisää mun hämmennyst siit, miks vahva hyvisread ennen ku kävit Vamin viestit läpi? Varsinki ku epäilit Zeytä pitkälle viedyistä johtopäätöksistä aiemmi?
Noni jjahas ja Jeekaka selittääki tätä keissii sit iha järkevän olosesti justyn siit kysyes. En jaksa pyyhkii tota aiempaa kommenttii pois kosk !! Oon nähny vaivaa ! Lukee tätä topaa läpi !!!

mutta onnea niille jotka oikeesti yrittää käydä läpi tän kymmenen sivua :D

Niiiiiiiiinpä :DD en tiä pitäiskö itkee vai nauraa kosk voisin ol nytki valmistautumas opinnäytetyö-aiheseminaarii ja tääl mä vaa kirjotan niinku jeesus kristus mies mis sun prioriteetit on

Mun keskittymine alkaa herpaantuu väkisin ku yritän lukee kenenkää viestei tän petturivapari-ripulin ajalta koska toi menee mul vaa sataaviittäkymppii yli hilseen. Mut eipä sielt jeekakan osalt mitää ihmeellist tullukkaa.

In conclusion Jeekaka tuntuu mulle edellee hyvismäiselt iha perusjuttujen takii, on osallistunu peliin luontevan oloisesti ja kommentoinu kaikkee aik avoimesti. On kyl aika rakastunu Zeyteorioihinsa mut nyt (uskomatonta kyllä) eletään vast ekaa päivää joten en nää ihmeellisenä sitä et tartutaan enimmäkseen yhteen tai kahteen pelaajaan. Eli sanoisin näil eväil et hyvismäinen!

Eiks Jiiltä ookki tullu vaa yks viesti so far? En jaksa ettii sitä tuolt kaiken seast (en osannu tehä justyn hienoo viestienettimisjuttuu vaiks yritin ;_;) mut en varmaa osais tehä mitää johtopäätöksii yhe viesti perusteel. Joku, ehk Hali, tais sanoo et tällane hiljasuus Jiilt on outoo ja oon kyl samaa mielt. Mut sit taas moni muuki on ollu extrahiljaa et en sit tiiä, en ihmettelis vaiks tää sivumäärä hirvittäis vähä kaikkii paitsi tyylii zeytä ja justyy :D

Justy

Jos Justyn pelii pitäs kommentoida yhdel sanal, sanoisin varmaa et järkevä :D Tuntuu olevan tosi perillä asioista ja logiikkaa mielipiteiden takaa löytyy. Mua alkuun häiritsi Justyn kysymyspainotteisuus mutta kysymysten takana tuntuu olevan ideana omien mielipiteiden muodostus vastausten perusteella joten menkööt. Kans Zey-painotteisuus hämmentää mua kosk Justyn ainoot legit mielipiteet Zeyst tuntuu olevan, et on varautunut myös hyviksenä ja Zey on edistänyt peliä. Tasapaino sen välil miten paljon puolustelee Zeytä verraten siihen miten heikko mielipide sil tuntuu itellää olevan Zeyst on mun mielest vähän off. Liekkö siel sit takan samanlainen oman mielipiteen perustan ettiminen vai mikä, Justy haluuks kertoo onks sul vielkää vakaat mielipidettä Zeystä?

Vampirea ei oo tainnut edes kukaan muu kuin jeekaka puolustaa? Eli jos on pahis, kaverit ovat joko kovasti luottavaisia että Vamia ei tänään lynkata, tai eivät uskalla häntä puolustaa.

Oot epäillyt tässä pelissä Jeekakaa, mut täst lauseesta oletan ettet sit kuitenkaan pidä sit Vampiren pahiskaverina? Oot kuitenki epäilly myös Vampirea, joten...?

Joo-o, Justy tippuu mul täl hetkel ehk neutraali-hyvis välimaastoo, ehk uskaltaisin varovasti kallistaa hyvismäiseen kosk on ottanu pelist tosi rohkeen otteen eikä tunnu pelkäävän mielipiteitään. Zeyn ylimalkanen puolustelu on ainoo mikä hämmentää mut toisaalt en tiiä saanks noist kahest mitää pahispariviboikaa et en ny sit tiiä :D

Keturin

Mä en haluis vielkää iha täysii luopuu siit teoriast et Ketu veti koko vaparihässäkän tulille vaa et huomio siirtyis siit iha jonnekki muualle kosk se tuli vaa nii täydellisee kohtaa peliä mut :D Idk oisko kokenutkaa pahis älynny ajatella noi pitkälle sit loppuje lopuks.
Also pakko komppaa Jeekakaa, en haluis epäillä Ketuu iha vaa sen takii et viihdyn sen viestien paris nii hyvin :DD mut kosk juonarit ei oo kivoi nii katon sen läpi ja pakko todeta et ketun anti peliin on ollu aiks laihaa. On oikeestaa kommentoinu vaan Zeytä ja niit joil on Zeyst ollu joku mielipide. Sit taas, must tuntuu (ja joku siit saatto sanooki) et tää on vaan Ketun tyyli, tarttuu asioihi yks kerrallaan.
Zeyn ohella petturi on ollu kuuma peruna täs pelis ja tbh mun mielest Keturin sopis siihen rooliin hyvin itekki :D Toi vaparijuttu tuntu sekottavan vähän kaikkien päät ja petturit tuntuu usein kokevan oikei tarkotuksenaan pelin sekottamisen joten en näe tätä mahdottomana.

Marzzuu

Oon ilonen miten mont pelii liittyvää viestii Marzzuult on tähä mennes tullu! Jee jatka samaan malliin! Mitä tohon Keturin ääneen tulee, must tuntuu et Marzu vaan näki muiden pelaajien kommentit siit hyvin ja päätti hyppää kärryyn. En näkis tällast käytöst tavattomana marzulle oli sit hyvis tai pahis. Yleisesti must tuntuu et marzu pelaa suht rennosti, mistä tulee hyvismäinen fiilis.

Sjsjkfl en kyl millää ehi kirjottaa tätä listaa loppuu. Yritän käydä viel Savun läpi ja sit miinan jos ehdin kosk Savu on jääny omis ajatuksis vähä sivuu

Savu

Mä en ihan näe ihmisten pointtia tos miks Savun ääni Keturinille ois ollu huono ja Ketu itekki imo katto sit vähä vääräst vinkkelist? Tai siis selvästihän tos on validi peruste äänelle (yhteen pelaajaan keskittyminen -> ei pelin edistäminen). En sit tiiä miks Savu päätti samaan syssyyn heittää ton et ketu on vaikuttanu ikävältä, siit kyl tajuun et ois aiks trash peruste äänelle

Savul on mun mielest ollu ihan hyvin viestimäärään nähden asiaa ja tuntuu pelaavan kuten ennenkin. Täl hetkel ei mitää syit epäillä mut suhtaudun varauksel kosk must tuntuu et oon Savust joka pelis hyvisviboi no matter what :D

Ok koht mu pitää juosta jo bussist pois ööää tuun vastaa justyn äänikysymyksii myöhemmi tbh täl hetkel ei hajuukaa ketä äänestäis voi muna
voi veljet
Horaaneko
Kyläläinen

EdellinenSeuraava

Paluu Hautausmaa